Συµφωνία συνεργασίας Bosch – Pirelli για την ανάπτυξη έξυπνης τεχνολογίας ελαστικών
Η συνεργασία θα συνδυάσει την τεχνογνωσία της Bosch σε επίπεδο συστηµάτων hardware και λογισµικού, µε αισθητήρες MEMS και τις τεχνολογίες Cyber Tyre της Pirelli, αλγόριθµους, µοντελοποίηση και αισθητήρες εντός των ελαστικών.
Η Pirelli και η Bosch υπέγραψαν µια συµφωνία κοινής ανάπτυξης η οποία αποσκοπεί στην από κοινού ανάπτυξη νέων λύσεων και λειτουργιών οδήγησης που βασίζονται σε λογισµικό, µέσω ενσωµατωµένων αισθητήρων στα ελαστικά (in-tyre sensors). Για τον οδηγό, αυτή η λύση θα προσφέρει αυξηµένη ασφάλεια, άνεση και βιωσιµότητα, καθώς και µεγαλύτερη δυναµική οδήγησης.
Η Bosch και η Pirelli, µοιραζόµενες το όραµα της µακροχρόνιας συνεργασίας, θα εξερευνήσουν από κοινού τη χρήση των δεδοµένων από τα ελαστικά ως δυνητική εισροή για τα συστήµατα ελέγχου δυναµικής του οχήµατος.
Το “Pirelli Cyber Tyre” είναι το πρώτο σύστηµα στον κόσµο που βασίζεται σε ελαστικά µε ενσωµατωµένους αισθητήρες που συλλέγουν δεδοµένα και τα µεταδίδουν στο όχηµα, επεξεργάζοντάς τα σε πραγµατικό χρόνο. Η Bosch έχει ήδη αναπτύξει µια εφαρµογή ESP (σύστηµα ελέγχου ευστάθειας) προσαρµοσµένη ειδικά για τα ελαστικά της Pirelli στο πλαίσιο ενός πρώτου κοινού έργου µε τον κατασκευαστή υπεραυτοκινήτων Pagani.
Η τεχνολογία “Pirelli Cyber Tyre” στην Pagani Utopia Roadster µεταδίδει βασικές πληροφορίες από το ελαστικό στη µονάδα ελέγχου του ESP. Αυτό εξασφαλίζει όχι µόνο τη βέλτιστη αξιοποίηση των ειδικών ιδιοτήτων και επιδόσεων του ελαστικού, αλλά και τα υψηλότερα επίπεδα ασφάλειας και εξατοµικευµένης άνεσης οδήγησης σε κάθε συνθήκη.
Στο πλαίσιο της νέας συνεργασίας, η Bosch θα παρέχει την τεχνογνωσία της σε υλικό και λογισµικό που έχει αναπτύξει µε την πάροδο του χρόνου ως παγκόσµιος προµηθευτής τεχνολογιών και υπηρεσιών.
Επιπλέον, η Bosch είναι ηγέτης στις τεχνολογίες αισθητήρων MEMS (Μικροηλεκτροµηχανικά Συστήµατα) και αναπτύσσει και παράγει αισθητήρες πίεσης ελαστικών που χρησιµοποιούν το πρότυπο BLE («Bluetooth Low Energy»).
Συνδυάζοντας αυτή την τεχνογνωσία µε τις τεχνολογίες των ενσωµατωµένων συστηµάτων της Pirelli – που εκτείνονται από το υλικό έως το λογισµικό, τους αλγορίθµους και τη µοντελοποίηση – θα είναι δυνατή η συλλογή, επεξεργασία και µετάδοση δεδοµένων από τα ελαστικά σε πραγµατικό χρόνο, παρέχοντας παραµέτρους στα συστήµατα ελέγχου της ηλεκτρονικής του οχήµατος µέσω BLE, µειώνοντας παράλληλα την κατανάλωση ενέργειας. Η Pirelli και η Bosch στοχεύουν τώρα στην αξιοποίηση της τεχνολογίας MEMS για εφαρµογές εντός των ελαστικών.