infoservice.com.gr

Top Menu

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Main Menu

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

logo

infoservice.com.gr

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • Όλα όσα πρέπει να ξέρετε για τις αναρτήσεις και τον χειρισμό του αυτοκινήτου

  • ZF Aftermarket: Υγρά φρένων

  • Ο αντίκτυπος κατανάλωσης ενός EV στο δίκτυο ηλεκτρικού ρεύµατος θα είναι + ή -;

  • ACEA: Τα δεδοµένα για την Οδική Ασφάλεια µετακινούνται

  • Michelin e.Primacy: Ένα ελαστικό φιλικό προς το περιβάλλον

PLAYERΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
Αρχική›PLAYER›Η DENSO οµαδοποιεί τους αισθητήρες «λ» περιορίζοντας τους κωδικούς τους

Η DENSO οµαδοποιεί τους αισθητήρες «λ» περιορίζοντας τους κωδικούς τους

Από Admin
30 Δεκεμβρίου 2020
44
0

Η ευρωπαϊκή αγορά του aftermarket ήταν πάντα εξαιρετικά ικανή να εξελίσσεται για να παραµείνει ανταγωνιστική σε ένα επιχειρηµατικό τοπίο που βασίζεται στην ταχέως µεταβαλλόµενη τεχνολογία.

Χάρη στις συνεχείς εξελίξεις από τους κατασκευαστές ανταλλακτικών, υπάρχει µια τάση για τους χονδρεµπόρους να αποθηκεύουν µια µικρότερη αλλά εξίσου εφαρµόσιµη γκάµα ανταλλακτικών, επιτρέποντάς τους να ικανοποιούν τις ανάγκες των πελατών µειώνοντας παράλληλα τα γενικά έξοδά τους.

Η πρόκληση για αυτούς είναι να βρουν σε ποιο βαθµό µπορούν να µειώσουν το απόθεµά τους χωρίς να διακυβεύεται η προσφορά τους στα συνεργεία, ή χωρίς να το αντιληφθούν να βρεθούν αντιµέτωποι µε θέµατα σχετικά µε την εφαρµογή ή την αποτελεσµατικότητα.

Σε αυτό το σηµείο η DENSO έκανε την «έξυπνη «οµαδοποίηση», δηλαδή τη συγχώνευση προϊόντων σε µια επαρκή σειρά, ώστε οι χονδρέµποροι και τα συνεργεία να επωφελούνται, αλλά όχι τόσο ώστε να αντιµετωπίζουν προβλήµατα.

Αισθητήρες «λ»-Μια καλή πρόταση
Ένα στοιχείο το οποίο βρίσκεται ήδη σε λειτουργία η έξυπνη ενοποίηση, είναι οι αισθητήρες «λ». Ορισµένοι κατασκευαστές έχουν αναγνωρίσει αυτά τα εξαρτήµατα για την ενοποίηση της γκάµας, λαµβάνοντας υπόψη τα διαφορετικά µήκη και τύπους προσαρµογής.

Όµως, οι αισθητήρες «λ» είναι ένα κρίσιµο εξάρτηµα όχι µόνο για τη βελτιστοποίηση της απόδοσης του κινητήρα, αλλά και για τη µείωση των εκποµπών ενός αυτοκινήτου, κάτι που ολόκληρη η βιοµηχανία γνωρίζει ότι είναι σηµαντικό, στο πλαίσιο των κλιµατικών στόχων των κυβερνήσεων σε όλο τον κόσµο. Εποµένως, η απόδοσή τους δεν µπορεί να διακυβευθεί.

Για παράδειγµα, µια οµάδα 10 διαφορετικών αισθητήρων ΟΕ που όλοι µοιράζονται τον ίδιο πυρήνα αισθητήρα, έναν τύπο σύνδεσης και έναν σύνδεσµο. Η µόνη διαφορά τους είναι το µήκος των καλωδίων. Εδώ, η DENSO εφαρµόζει την έξυπνη ενοποίηση επιλέγοντας µόνο τρία βελτιστοποιηµένα µήκη καλωδίων, βελτιώνοντας έτσι σηµαντικά την απόδοση του stock για τη συντήρηση όλων των σχετικών οχηµάτων.

Ως αποτέλεσµα, τα συνεργεία µπορούν να διασφαλίσουν τη µέγιστη κάλυψη των οχηµάτων χωρίς να χρειάζεται να αποθηκεύουν µεγάλο stock. Η ύπαρξη λιγότερων ανταλλακτικών στο συνεργείο διευκολύνει τη ζωή των τεχνικών και τα σωστά ανταλλακτικά οδηγούν σε αποτελεσµατική και χωρίς σφάλµατα εφαρµογή.

Ο χρόνος είναι χρήµα
Η DENSO θα µπορούσε να προωθήσει την ιδέα και να µειώσει τη γκάµα σε ένα µόνο καλώδιο, αλλά εάν αυτή µειωθεί πάρα πολύ οι περιορισµοί αρχίζουν να ξεπερνούν τα οφέλη.

Στην περίπτωση αυτή το µεγαλύτερο δυνατό µήκος θα σήµαινε υπερβολικά µακρύ καλώδιο που πρέπει να στερεωθεί όταν το αυτοκίνητο λειτουργεί (πχ µε δεµατικά). Με υψηλές θερµοκρασίες, για µέρη που κινούνται γρήγορα και µε έντονες δονήσεις, η στερέωση της καλωδίωσης είναι ένα ζήτηµα ασφάλειας και αξιοπιστίας.

Γενικά, η DENSO δεν επιτρέπει το καλώδιο να υπερβαίνει το 35% σε µήκος (ανάλογα µε το πραγµατικό µήκος του καλωδίου).
Η υπερβολική ενοποίηση µπορεί επίσης να οδηγήσει σε µεγαλύτερο χρόνο εγκατάστασης κατά τη σύνδεση του αισθητήρα στο αυτοκίνητο.

Ορισµένοι αισθητήρες κατασκευαστών, παρόλο που είναι ήδη εφοδιασµένοι µε συνδετήρα OEM, απαιτούν την αντικατάσταση του αντίστοιχου συνδετήρα στην καλωδίωση του αυτοκινήτου.

Αυτό απαιτεί τόσο ένα ειδικό εργαλείο (για την εξαγωγή των ακροδεκτών των καλωδίων από το περίβληµα του συνδετήρα) όσο και συγκεκριµένες γνώσεις για τη σωστή σειρά των καλωδίων, την κατεύθυνση των ακροδεκτών και τη µέθοδο ασφάλισης.

Εάν η διαδικασία δεν εξελιχθεί απολύτως οµαλά, αυτό µπορεί εύκολα να προσθέσει έως και µια ώρα στον χρόνο που απαιτείται για την εγκατάσταση, ένα «κρυφό κόστος» της περαιτέρω ενοποίησης της γκάµας. Αντίθετα, η DENSO χρησιµοποιεί βύσµατα από τον προµηθευτή ΟΕ που ταιριάζουν στα περισσότερα µοντέλα αυτοκινήτων χωρίς αντικατάσταση του άλλου συνδετήρα, πράγµα που οδηγεί σε εξοικονόµηση χρόνου για το συνεργείο.

Η πιο ακραία έκδοση ενοποίησης είναι οι αισθητήρες γενικής εφαρµογής. Τέτοιοι αισθητήρες θα απαιτούν πάντα επιπλέον χρόνο προετοιµασίας, κόβοντας και συνδέοντας τα καλώδια στο αρχικό µήκος και σύνδεσµο.

Παρόλο, ότι όταν γίνει σωστά (µε τα σωστά εργαλεία, υλικά και µεθόδους), αυτό δίνει ένα απόλυτα αξιόπιστο αποτέλεσµα, η προετοιµασία του αισθητήρα θα επεκτείνει σηµαντικά τον χρόνο εγκατάστασης. Επιπλέον, υπάρχουν πολλοί τρόποι µε τους οποίους ένας λιγότερο έµπειρος µηχανικός θα µπορούσε να κάνει λάθος – όπως σύγχυση οποιασδήποτε από τις τέσσερις καλωδιακές συνδέσεις ή χρήση λανθασµένης µεθόδου σύνδεσης (συγκόλληση αντί για µηχανική σύσφιξη), λανθασµένου εξοπλισµού ή ανεπαρκούς στεγανοποίησης.

Εάν συµβεί κάποιο από αυτά, είναι αυτονόητο ότι ο αισθητήρας δεν θα λειτουργεί σωστά, κάτι που θα είναι αισθητό στην ευκολία οδήγησης του αυτοκινήτου και στην κατανάλωση καυσίµου.

Κατά τη λήψη των αποφάσεων τους για αγορά, οι επισκευαστές πρέπει να λαµβάνουν υπόψη τους το κόστος επιδιόρθωσης σε αυτές τις περιπτώσεις και όχι µόνο το αρχικό κόστος των ανταλλακτικών.

Έξυπνη ενοποίηση
Η σειρά αισθητήρων Λάµδα DENSO έχει βελτιστοποιηθεί για έξυπνη ενοποίηση, µεγιστοποιώντας τα οφέλη χωρίς να προκληθούν αρνητικές επιπτώσεις.

Όχι µόνο οι ίδιοι οι αισθητήρες συµµορφώνονται µε αυστηρά πρότυπα ποιότητας, αλλά η τµηµατοποίηση της γκάµας παρέχει τα µέγιστα δυνατά οφέλη στους χονδρεµπόρους και τα συνεργεία, που υπολογίζονται σε ολόκληρο τον κύκλο ζωής ενός προϊόντος, από την αγορά στην εγκατάσταση έως τη χρήση, µεγιστοποιώντας ταυτόχρονα την αξιοπιστία του οχήµατος.

www.denso-am.eu

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
ΕτικέτεςaftermarketDensoLambda SensorΑισθητηρες λ
Προηγούμενο

Τα 7 µεγαλύτερα λάθη των µικρών επιχειρήσεων ...

Επόμενο

SKODA: Μπλοκ κυλίνδρων µε επίστρωση πλάσµατος

Σχετικά άρθρα Περισσότερα του ιδίου

  • autoSERVICEPLAYER

    3Effe Group S.r.l.: 36.000 κωδικοί µιζοδυναµό, κοµπρέσορες και βαλβίδες EGR

    5 Οκτωβρίου 2020
    Από Admin
  • www.autoservice.com_.gr_INA-KIT
    autoSERVICE

    Chain Protect: Πρόσθετη προστασία για τις αλυσίδες χρονισμού από την Schaeffler και την Liqui Moly

    27 Φεβρουαρίου 2018
    Από Admin
  • autoservice.com.gr_STC
    autoSERVICEPLAYER

    STC: Προµηθευτής κλάσης Α από την TecDoc

    21 Ιουλίου 2018
    Από Admin
  • autoSERVICEPLAYER

    MAHLE: Η ιδανική λύση για την αλλαγή λαδιού και φίλτρου κιβωτίου ταχυτήτων

    12 Ιουνίου 2020
    Από Admin
  • autoservice.com.gr_Japanparts_online,
    autoSERVICEPLAYER

    Japanparts: Νέο ηλεκτρονικό κατάστηµα για εµπόρους

    6 Αυγούστου 2018
    Από Admin
  • autoservice.com.g_Japanparts2r
    autoSERVICE

    Νέα σειρά προϊόντων από Japanparts, Ashika και Japko

    2 Ιανουαρίου 2018
    Από Admin

  • autoservice.com.gr_ΓΣΕΒΕΕ
    PLAYERΚΛΑΔΙΚΑ

    Μέτρα για τις ΜμΕ από τις επιπτώσεις της πανδημίας του κορωνοϊού

  • autoservice.com.gr__Fiat_
    ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

    To Fiat 500 έγινε νόμισμα στην Ιταλία

  • autoservice.com.gr
    ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

    Με κυψέλες καυσίμων πειραματίζεται η Toyota

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

  • 22 Ιανουαρίου 2021

    Όλα όσα πρέπει να ξέρετε για τις αναρτήσεις και τον χειρισμό του αυτοκινήτου

  • 21 Ιανουαρίου 2021

    ZF Aftermarket: Υγρά φρένων

  • 21 Ιανουαρίου 2021

    Ο αντίκτυπος κατανάλωσης ενός EV στο δίκτυο ηλεκτρικού ρεύµατος θα είναι + ή -;

  • 20 Ιανουαρίου 2021

    ACEA: Τα δεδοµένα για την Οδική Ασφάλεια µετακινούνται

  • 19 Ιανουαρίου 2021

    Michelin e.Primacy: Ένα ελαστικό φιλικό προς το περιβάλλον

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

  • 17 Ιανουαρίου 2020

    H ΤΟΤΑΛ ΕΛΛΑΣ στηρίζει το Ι.Ο.ΑΣ. «Πάνος Μυλωνάς» για την υλοποίηση του εκπαιδευτικού προγράμματος «Ασφαλώς Ποδηλατώ»

  • 8 Σεπτεμβρίου 2019

    ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ. Οι ειδικότητες με τη μεγαλύτερη ζήτηση στην αγορά εργασίας

  • 18 Απριλίου 2019

    Audi: Σχεδίαση εικονικής εκπαίδευσης χωρίς σχεδόν καµία γνώση προγραµµατισµού

  • 12 Φεβρουαρίου 2019

    Το ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ παρουσιάζει τις τάσεις στην Μεταδευτεροβάθμια Εκπαίδευση

  • 26 Οκτωβρίου 2018

    Μειώνονται τα εξεταζόμενα μαθήματα του ΕΠΑΛ το νέο σχολικό έτος 2018 – 2019

Ακολουθήστε μας

ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ

  • 26 Οκτωβρίου 2018

    ΣτΕ: Απόφαση «ανάσα» για τις πτωχευμένες επιχειρήσεις

  • 1 Ιουλίου 2018

    ΟΑΕΔ: Επιδότηση έως και €500 σε νέους ανέργους για τον περιορισμό του brain drain

  • 15 Μαΐου 2018

    Άδικο, αντιαναπτυξιακό και εκτός Ευρωπαϊκής πραγματικότητας το “ψηφιακό” τέλος

  • 29 Μαρτίου 2018

    Τι ισχύει για την τραπεζική αργία 30 Μαρτίου – 2 Απριλίου και πως επηρεάζει όλες τις πληρωμές

  • 29 Μαρτίου 2018

    Οι νέες μέθοδοι των ελεγκτικών υπηρεσιών

ΘΕΜΑΤΑ

  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
  • ΚΛΑΔΙΚΑ
  • MARKETING
  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
  • ΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Γενικά

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΕΝΤΥΠΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ

  • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
  • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ




ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Χατζή 29, Άνω Πατήσια
11141 Aθήνα
Τηλ: +30. 210 21.32.356
Fax: +30. 210 21.32.357
Email: infoserv @ otenet.gr
© Copyright 2017 infoservice.com.gr | All Rights Reserved. | Created by Afternet