200 αυτοκίνητα σε ένα βαλιτσάκι

Ένας µηχανικός της Nissan ανέπτυξε ένα νέο τρόπο για να µοιράζεται τις προηγµένες τεχνολογίες µε τους συναδέλφους στο εξωτερικό.
Φαντάστηκε ένα καινοτόµο «κινητό τεχνικό κέντρο», το έφτιαξε µόνος του στον ελεύθερο χρόνο του και στη συνέχεια το τοποθέτησε σε ένα βαλιτσάκι, εύκολο στη µεταφορά.
Η ιδέα είναι “πνευµατικό τέκνο” του µηχανικού Martin Banks, και τώρα χρησιµοποιείται για την ανάπτυξη της επόµενης γενιάς των crossovers της Nissan -Qashqai, Juke και X-Trail.
Στον µη ειδικό, το βαλιτσάκι, µε τους απλούς διακόπτες και τα LED φωτάκια, δεν εµπνέει προηγµένη τεχνολογία. Αλλά αυτό το µαγικό κουτί – αρκετά µικρό για να µεταφέρεται ως αποσκευή στο αεροπλάνο – µπορεί να αναπαράγει ολόκληρη την ηλεκτρική αρχιτεκτονική µέχρι και 200 διαφορετικών µοντέλων και αφαιρετικών συνδυασµών της Nissan.
Το µεγαλύτερο πρόβληµα του Martin τώρα είναι να περνάει τα συστήµατα ασφαλείας στα αεροδρόµια!
“Ταξιδεύω σε πολλές συναντήσεις µε συναδέλφους από όλο τον κόσµο, όπου µοιραζόµαστε ιδέες και λύσεις”, εξήγησε ο Μάρτιν, ηλεκτρολόγος µηχανικός από το Ευρωπαϊκό Τεχνικό Κέντρο της Nissan στο Cranfield, Ηνωµένο Βασίλειο. “Η έκδοση επιδεικνύει πάντα τα συστήµατα που έχουµε αναπτύξει όταν βρίσκοµαι µακριά από το γραφείο µου, και έτσι αποφάσισα να δηµιουργήσω τη δική µου λύση.”
Ο Martin έκανε το µεγαλύτερο µέρος του σχεδιασµού και της εξέλιξης της βαλίτσας του στο σπίτι, στον ελεύθερο χρόνο του. Έφτιαξε ακόµη και τις δικές του πλακέτες, ώστε να λειτουργούν όπως ακριβώς αυτός ήθελε.
Πρόσθεσε: “Φαίνεται πολύ πρωτόγονο, αλλά τα LED µου δείχνουν εάν τα κυκλώµατα λειτουργούν κανονικά. Αυτό το απλό πλαίσιο µπορεί να εξετάσει την εσωτερική διασύνδεση του αυτοκινήτου σε µερικά από τα πιο προηγµένα ηλεκτρικά χαρακτηριστικά της Nissan, όπως η υποστήριξη του οδηγού και οι τεχνολογίες Προστασίας για την Ασφάλεια.”
Η βαλίτσα βοηθά να σιγουρέψουµε ότι τα ηλεκτρικά συστήµατα και το λογισµικό στην επόµενη γενιά των Nissan crossovers -όπως Qashqai, Juke και X-Trail- θα λειτουργούν αρµονικά µε το υπόλοιπο αυτοκίνητο και θα παρέχουν τη λειτουργικότητα που απαιτούν οι σηµερινοί οδηγοί.
Μετά από το «επιτραπέζιο» τεστ καλής λειτουργίας µε το χαρτοφύλακα του Martin, το σύστηµα δοµείται ως πρωτότυπο µεγαλύτερης κλίµακας και ελέγχεται αυστηρά για την εξασφάλιση εµπειρίας υψηλής ποιότητας του πελάτη. Μόνο τότε εγκρίνεται για να ενσωµατωθεί σε µελλοντικό µοντέλο.