MOOG: H σωστή θέση τοποθέτησης των ράβδων σταθεροποίησης σύνδεσης

Παραδείγµατα εφαρµογών για Mercedes C-Class και Audi A6. Ορισµένες ράβδοι σταθεροποίησης σύνδεσης µπορεί να φαίνονται συµµετρικές, ενώ στην πραγµατικότητα πρόκειται για παραδοτέα εξαρτήµατα µε συγκεκριµένες αριστερές και δεξιές θέσεις τοποθέτησης. Μερικές φορές αυτό παραβλέπεται από τους τεχνίτες επισκευής και τοποθέτησης.
Οι ράβδοι σταθεροποίησης σύνδεσης όπου οι σφαιρικοί πείροι µετατοπίζονται µόνο κατά 150° και όχι κατά 180° (υπολείπονται κατά 30° για να θεωρηθεί ένα πλήρως συµµετρικό εξάρτηµα) είναι καλά παραδείγµατα. Οι τεχνίτες επισκευής και τοποθέτησης µπορούν εύκολα να θεωρήσουν αντιστρέψιµη -τη θέση Αριστερή – Δεξιά (L/R)-χωρίς να χρειάζεται να ασκήσουν ασυνήθιστη δύναµη κατά την τοποθέτηση. Αυτό το σφάλµα οδηγεί σύντοµα σε θόρυβο κτυπήµατος, που µπορεί να έχει ως αποτέλεσµα την απόσπαση του σφαιρικού πείρου από το περίβληµά του.
Εµπρόσθιος άξονας της Mercedes C-Class [W204] 2007-2014
Η Moog συνιστά προσεκτικό έλεγχο για κάθε εξάρτηµα ώστε είναι το σωστό σύµφωνα µε την θέση πλευράς τοποθέτησης Αριστερή -Δεξιά (L/R), πριν από την τοποθέτηση. Ένας εύκολος τρόπος για να εκτελέσετε αυτόν τον έλεγχο είναι να κρατάτε τον µπροστινό σφαιρικό πείρο µπροστά σας, και προς τα κάτω:
– Αν ο προς τα κάτω στραµµένος σφαιρικός πείρος έχει µετατοπιστεί κατά 150° κατά τη φορά των δεικτών του ρολογιού (όπως ένα ρολόι που δείχνει 7 η ώρα), το εξάρτηµα είναι ME-LS-5678 και πρέπει τότε να τοποθετηθεί στην αριστερή πλευρά.
– Αν ο προς τα κάτω στραµµένος σφαιρικός πείρος έχει µετατοπιστεί κατά 150° δεξιόστροφα (όπως ένα ρολόι που δείχνει 5 η ώρα), το εξάρτηµα είναι ME-LS-5679 και πρέπει να τοποθετηθεί στη δεξιά πλευρά.
Εµπρόσθιος άξονας του AUDI A6 [C6] 2004 – 2010
Ένα άλλο χαρακτηριστικό παράδειγµα είναι ράβδοι σταθεροποίησης σύνδεσης για το Audi A6 που πρέπει να προσανατολιστoύν µε την ένδειξη του βέλους στο πιρούνι του αµορτισέρ.
Οποιαδήποτε ανάποδη τοποθέτηση θα προκαλέσει αναπόφευκτα πρόωρη φθορά των χιτωνίων.