infoservice.com.gr

Top Menu

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Main Menu

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

logo

infoservice.com.gr

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • Διαγνωστικός έλεγχος ηλεκτρικών οχηµάτων (ΕV Hybrid)

  • Hella: Βαλβίδες ψεκασµού (µπεκ)

  • Εκποµπές αυτοκινήτων Euro 7 – Ακυρώνεται η αύξηση των ορίων το 2026;

  • Συνεργασία για την προώθηση ασφάλειας, δεξιοτήτων και προτύπων επισκευής συγκρούσεων

  • Δώδεκα διαφορετικοί τύποι συγκόλλησης εκ των οποίων τρεις αφορούν το αυτοκίνητο

PLAYERΤΕΧΝΙΚΑ
Αρχική›PLAYER›ΜΟΝRΟΕ: Η αξία και η σηµασία των κιτ τοποθέτησης για τον σωστό χειρισµό του οχήµατος

ΜΟΝRΟΕ: Η αξία και η σηµασία των κιτ τοποθέτησης για τον σωστό χειρισµό του οχήµατος

Από Admin
25 Μαΐου 2022
211
0

Η αντικατάσταση φθαρµένων αµορτισέρ και αντιστρεπτικών ράβδων, είναι ένας αποδεδειγµένος τρόπος για τη βελτίωση της άνεσης, του χειρισµού και της ασφάλειας του οχήµατος. Όµως, όπως συµβαίνει µε κάθε σηµαντική επισκευή, έτσι και αυτή πρέπει να γίνει σωστά για να συµβάλλει στην εξασφάλιση της µεγάλης διάρκειας ζωής των εξαρτηµάτων και της εξαιρετικής οδηγικής εµπειρίας.

Τα νέα αµορτισέρ και τα ελατήρια πρέπει πάντα να τοποθετούνται σε ζεύγη. Επιπλέον, κάθε νέα µονάδα θα πρέπει να προστατεύεται µε ένα νέο κιτ προστασίας. Τέλος, όταν αντικαθίστανται τα αµορτισέρ, πρέπει να τοποθετούνται και νέα κιτ τοποθέτησης.

Αυτό το άρθρο θα επικεντρωθεί στον σκοπό και τον σχεδιασµό των κιτ τοποθέτησης των αντιστρεπτικών ράβδων και στους λόγους για τους οποίους πρέπει να εγκαθίσταται ένα νέο κιτ τοποθέτησης µε κάθε νέα αντιστρεπτική ράβδο.

Aµορτισέρ vs αντιστρεπτικών ράβδων
Τα αµορτισέρ και οι αντιστρεπτικές ράβδοι εκτελούν πολλές από τις ίδιες λειτουργίες, αλλά οι αντιστρεπτικές ράβδοι παίζουν έναν σηµαντικό πρόσθετο ρόλο στα σηµερινά οχήµατα.
Σε αντίθεση µε τα συµβατικά αµορτισέρ, οι αντιστρεπτικές ράβδοι είναι δοµικά στοιχεία της ανάρτησης του οχήµατος – βοηθούν στη µεταφορά του βάρους του οχήµατος. Ως αποτέλεσµα, οι αντιστρεπτικές ράβδοι διαθέτουν πιο στιβαρή κατασκευή και απαιτούν εξειδικευµένο υλικό τοποθέτησης.

Ένας άλλος τύπος αµορτισέρ -το αµορτισέρ έδρασης ελατηρίου- είναι παρόµοιο µε το αµορτισέρ στο ότι βοηθά στην ανάρτηση του βάρους του οχήµατος. Μια βασική διαφορά, ωστόσο, είναι ότι το αµορτισέρ ελατηρίου δεν υπόκειται σε σηµαντικά πλευρικά φορτία και ως εκ τούτου, τυπικά διαθέτει λιγότερο στιβαρή κατασκευή.

Τι είναι το κιτ τοποθέτησης;
Το κιτ τοποθέτησης χρησιµεύει ως η ανώτερη σύνδεση µεταξύ της αντιστρεπτικής ράβδου και του αµαξώµατος του οχήµατος. Διαδραµατίζει επίσης κεντρικό ρόλο στην εξασφάλιση οµαλής, ακριβούς οδήγησης, χωρίς κραδασµούς και θόρυβο. Τα περιεχόµενα του κιτ τοποθέτησης περιλαµβάνουν κιτ τοποθέτησης για αντιστρεπτικές ράβδους MaPherson: το κάτω άκρο µιας αντιστρεπτικής ράβδου Mac-Pherson συνδέεται απευθείας µε τους τροχούς µέσω της άρθρωσης του τιµονιού και πρέπει να περιστρέφεται οµαλά καθώς περιστρέφονται οι τροχοί. Ως αποτέλεσµα, τα περισσότερα κιτ τοποθέτησης για ράβδους MacPherson περιλαµβάνουν δύο εξαρτήµατα: ένα αντικρουστικό ελαστικό απόσβεσης και ένα ρουλεµάν υψηλής αντοχής.
Κιτ τοποθέτησης για αµορτισέρ µε έδρανο ελατηρίου: τα αµορτισέρ ελατηρίου δεν είναι συνδεδεµένα µε τους τροχούς του οχήµατος και εποµένως δεν περιστρέφονται µαζί µε τους τροχούς. Κατά συνέπεια, τα κιτ τοποθέτησης για αυτά τα αµορτισέρ δεν περιλαµβάνουν ρουλεµάν.

Μπλοκ καουτσούκ
Τα αντικρουστικά ελαστικά απόσβεσης µέσα σε ένα κιτ τοποθέτησης, είναι κατασκευασµένα από ένα υψηλής ποιότητας µείγµα καουτσούκ και προορίζονται να φιλτράρουν τους κραδασµούς του δρόµου. Η απόδοση της ανάρτησης συνδέεται άµεσα µε τα αντικρουστικά ελαστικά απόσβεσης (και το ρουλεµάν, κατά περίπτωση), επειδή βοηθούν στην παροχή στήριξης του φορτίου, στην απορρόφηση µικρών ανωµαλιών του δρόµου, στην καθοδήγηση της περιστροφής του ψαλιδιού και στη διατήρηση της σωστής ευθυγράµµισης των τροχών.

Τα αντικρουστικά ελαστικά απόσβεσης φθείρονται, γίνονται πιο σκληρά, χάνοντας την ελαστικότητα και τις ιδιότητες απορρόφησης. Ως αποτέλεσµα δεν µπορούν να αποµονώσουν αποτελεσµατικά τον θόρυβο, τους κραδασµούς και τις δονήσεις από την καµπίνα και το τιµόνι. Οι δυναµικές δοκιµές αποδεικνύουν ότι ένα φθαρµένο αντικρουστικό ελαστικό απόσβεσης, µπορεί να έχει αρνητική επίδραση στην άνεση οδήγησης. Οι δονήσεις αυτές µπορούν επίσης να οδηγήσουν σε επιταχυνόµενη φθορά των σφαιρικών αρθρώσεων-µπαλάκια του τιµονιού και των αθόρυβων µπλοκ.

Τα προβλήµατα κραδασµών µετά την αντικατάσταση των αµορτισέρ συχνά αναγνωρίζονται λανθασµένα ως προβλήµατα ζυγοστάθµισης των τροχών, εποµένως είναι σηµαντικό οι τεχνικοί να θυµούνται να επιθεωρούν τα κιτ τοποθέτησης.

Ρουλεµάν
Τα κιτ τοποθέτησης για τα ψαλίδια MacPherson περιλαµβάνουν επίσης ένα έδρανο, το οποίο έχει σχεδιαστεί για να καθοδηγεί την περιστροφή του ψαλιδιού καθώς περιστρέφεται το τιµόνι. Καθώς τα ρουλεµάν φθείρονται, παράγουν υπερβολική τριβή, η οποία αυξάνει την προσπάθεια που απαιτείται για τη στροφή του τροχού, ιδιαίτερα σε χαµηλές ταχύτητες, και συχνά παράγει έναν ήχο «χτυπήµατος» κάθε φορά που το όχηµα επιταχύνει ή φρενάρει. Ένα ρουλεµάν που εξακολουθεί να χρησιµοποιείται µετά από 130.000 χιλιόµετρα λειτουργίας µπορεί να απαιτήσει από το σύστηµα διεύθυνσης να καταβάλει 10% έως 20% µεγαλύτερη προσπάθεια για να περιστρέψει τον τροχό σε σύγκριση µε ένα νέο ρουλεµάν. Το πιο σηµαντικό είναι ότι τα φθαρµένα ή ελαττωµατικά ρουλεµάν δεν είναι ασφαλή, καθώς η πρόσθετη τριβή εµποδίζει την ικανότητα της αντιστρεπτικής ράβδου να βοηθήσει το όχηµα να ανακτήσει την ευθεία γραµµή µετά από στροφές. Αυτό σηµαίνει ότι οι οδηγοί πρέπει να είναι πιο προσεκτικοί και να κάνουν συχνές και απροσδόκητες διορθώσεις πορείας.

Επιθεώρηση και αντικατάσταση
Η µέγιστη διάρκεια ζωής ενός κιτ τοποθέτησης είναι περίπου 80.000 χιλιόµετρα. Για να διασφαλιστεί η βέλτιστη απόδοση, η Monroe συνιστά τη διενέργεια επιθεώρησης κάθε 20.000 χλµ. και την άµεση αντικατάσταση του κιτ αν διαπιστωθεί ζηµιά ή φθορά. Η Monroe συνιστά επίσης ανεπιφύλακτα την τοποθέτηση νέων κιτ τοποθέτησης µε κάθε αντικατάσταση των αντιστρεπτικών ράβδων. Δεν πρέπει να επαναχρησιµοποιούνται τα υπάρχοντα εξαρτήµατα του κιτ τοποθέτησης, καθώς µπορεί να υποβαθµίσουν την απόδοση της ανάρτησης και ενδέχεται να οδηγήσουν σε απώλεια της κάλυψης της εγγύησης για τις νέες αντιστρεπτικές ράβδους.

Ενώ τα περισσότερα κιτ τοποθέτησης µπορεί να φαίνονται παρόµοια στην επιφάνεια, µπορεί να υπάρχουν σηµαντικές διαφορές στα υλικά που χρησιµοποιούνται από τους κατασκευαστές τους, γεγονός που µπορεί να επηρεάσει την ποιότητα και την απόδοση. Τα κιτ τοποθέτησης της Monroe κατασκευάζονται από υλικά ποιότητας αρχικού εξοπλισµού, διασφαλίζοντας ότι συµβάλλουν στη µείωση του θορύβου και των κραδασµών που προκαλούνται από τον δρόµο, παρέχουν οµαλή οδήγηση και παρέχουν ακριβές σύστηµα διεύθυνσης χωρίς άλµατα. Το πιο σηµαντικό είναι ότι αυτά τα υψηλής ποιότητας κιτ αποτελούν το τέλειο συµπλήρωµα για τις αντιστρεπτικές ράβδους Monroe. Μαζί αυτά τα εξαρτήµατα προσφέρουν την εµπειρία οδήγησης παγκόσµιας κλάσης που προτιµούν εκατοµµύρια επισκευαστές.

https://www.drivparts.com/en-gb/brands/monroe.html

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
ΕτικέτεςaftermarketMonroeΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟσυνεργειο
Προηγούμενο

Valeo – τεχνολογία LiDAR

Επόμενο

MAHLE: Έτοιµοι για την έναρξη της σεζόν;

Σχετικά άρθρα Περισσότερα του ιδίου

  • autoSERVICEPLAYER

    Νέοι εναλλάκτες και εκκινητές από την AS-PL

    11 Σεπτεμβρίου 2020
    Από Admin
  • www.autoservice.com.gr_agrotica-thessaloniki
    ΕΚΘΕΣΕΙΣ

    Kοσμοσυρροή στην Agrotica 2018

    21 Μαρτίου 2018
    Από Admin
  • PLAYERΤΕΧΝΙΚΑ

    MEYLE-HD: Συµβουλές και τεχνικές για σωστή τοποθέτηση του ακρόµπαρου

    26 Ιουνίου 2020
    Από Admin
  • autoservice.com.gr_Denso_Lambda Sensor
    autoSERVICEΤΕΧΝΙΚΑ

    Denso: Eνδείξεις ελαττωµατικών αισθητήρων οξυγόνου και συµβουλές συντήρησης

    19 Μαρτίου 2018
    Από Admin
  • fanovafes.com.gr_Smirdex
    ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣΦΑΝΟΒΑΦΕΣ

    Smirdex Α.Ε: Εξωστρέφεια, το κλειδί της επιτυχίας!

    26 Μαρτίου 2018
    Από Admin
  • PLAYERΤΕΧΝΙΚΑ

    Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για τη φόρτιση του πηνίου ανάφλεξης

    23 Ιουνίου 2021
    Από Admin

  • autoSERVICEPLAYER

    Herth+Buss: Νέος κατάλογος

  • autoSERVICE

    Nέα σειρά υλικών τεχνικής υποστήριξης Ferodo

  • fanovafes.com.gr_fano_1
    PLAYERΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

    Φανοποιΐα: Ο έλεγχος µε διαγνωστικό πριν και µετά την επισκευή

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

  • 26 Ιανουαρίου 2023

    Διαγνωστικός έλεγχος ηλεκτρικών οχηµάτων (ΕV Hybrid)

  • 25 Ιανουαρίου 2023

    Hella: Βαλβίδες ψεκασµού (µπεκ)

  • 24 Ιανουαρίου 2023

    Εκποµπές αυτοκινήτων Euro 7 – Ακυρώνεται η αύξηση των ορίων το 2026;

  • 21 Ιανουαρίου 2023

    Συνεργασία για την προώθηση ασφάλειας, δεξιοτήτων και προτύπων επισκευής συγκρούσεων

  • 20 Ιανουαρίου 2023

    Δώδεκα διαφορετικοί τύποι συγκόλλησης εκ των οποίων τρεις αφορούν το αυτοκίνητο

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

  • 1 Ιουλίου 2021

    Ηλεκτροκίνηση & Εγκατάσταση Σταθμών Φόρτισης από το IsZEB

  • 17 Ιανουαρίου 2020

    H ΤΟΤΑΛ ΕΛΛΑΣ στηρίζει το Ι.Ο.ΑΣ. «Πάνος Μυλωνάς» για την υλοποίηση του εκπαιδευτικού προγράμματος «Ασφαλώς Ποδηλατώ»

  • 8 Σεπτεμβρίου 2019

    ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ. Οι ειδικότητες με τη μεγαλύτερη ζήτηση στην αγορά εργασίας

  • 18 Απριλίου 2019

    Audi: Σχεδίαση εικονικής εκπαίδευσης χωρίς σχεδόν καµία γνώση προγραµµατισµού

  • 12 Φεβρουαρίου 2019

    Το ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ παρουσιάζει τις τάσεις στην Μεταδευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Ακολουθήστε μας

ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ

  • 26 Οκτωβρίου 2018

    ΣτΕ: Απόφαση «ανάσα» για τις πτωχευμένες επιχειρήσεις

  • 1 Ιουλίου 2018

    ΟΑΕΔ: Επιδότηση έως και €500 σε νέους ανέργους για τον περιορισμό του brain drain

  • 15 Μαΐου 2018

    Άδικο, αντιαναπτυξιακό και εκτός Ευρωπαϊκής πραγματικότητας το “ψηφιακό” τέλος

  • 29 Μαρτίου 2018

    Τι ισχύει για την τραπεζική αργία 30 Μαρτίου – 2 Απριλίου και πως επηρεάζει όλες τις πληρωμές

  • 29 Μαρτίου 2018

    Οι νέες μέθοδοι των ελεγκτικών υπηρεσιών

ΘΕΜΑΤΑ

  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
  • ΚΛΑΔΙΚΑ
  • MARKETING
  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
  • ΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Γενικά

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΕΝΤΥΠΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ

  • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
  • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ




ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Χατζή 29, Άνω Πατήσια
11141 Aθήνα
Τηλ: +30. 210 21.32.356
Fax: +30. 210 21.32.357
Email: infoserv @ otenet.gr
ΓΕΜΗ: 009647101000
© Copyright 2017 infoservice.com.gr | All Rights Reserved. | Created by Afternet