infoservice.com.gr

Top Menu

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Main Menu

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

logo

infoservice.com.gr

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • MAHLE: Τεχνογνωσία A/C πρώτης τοποθέτησης (ΟΕ)

  • Η Continental, το aftermarket και το µέλλον της κινητικότητας

  • Νέος ηλεκτρονικός κατάλογος HELLA για συνεργεία και χονδρέµπορους

  • Columbia Motor Oil: Οι προκλήσεις που αντιµετωπίζει από την αρχή της πανδηµίας µέχρι σήµερα

  • UFI Filters: Φίλτρα λαδιού και ντίζελ για τη νέα γενιά FIAT DUCATO

PLAYERΤΕΧΝΙΚΑ
Αρχική›PLAYER›Ξηραντήρες φίλτρων: Αντικατάσταση κάθε 2 χρόνια!

Ξηραντήρες φίλτρων: Αντικατάσταση κάθε 2 χρόνια!

Από Admin
9 Ιουλίου 2021
347
0

Ο ξηραντήρας φίλτρου έχει ένα σηµαντικό καθήκον στο κύκλωµα κλιµατισµού: Αποµακρύνει τα σωµατίδια σκόνης από το ψυκτικό µέσο, δεσµεύει την υγρασία, αποµακρύνει τις φυσαλίδες από το συµπυκνούµενο ψυκτικό µέσο και χρησιµεύει ως δεξαµενή αποθήκευσης του ψυκτικού µέσου, ώστε στη βαλβίδα εκτόνωσης να υπάρχει µόνο ψυκτικό υγρό.

Όµως, ο ξηραντήρας µπορεί να απορροφήσει µόνο µια περιορισµένη ποσότητα υγρασίας. Γι’ αυτό, πρέπει να αντικαθίσταται τακτικά, κάθε δύο χρόνια, στα πλαίσια του σέρβις του κλιµατιστικού.

Χωρίς αντικατάσταση, η ψυκτική απόδοση του συστήµατος κλιµατισµού µειώνεται, µέχρι που προκαλείται ολική βλάβη.

Οι στροβιλοσυµπιεστές της MAHLE
Η MAHLE προσφέρει στην αγορά ανταλλακτικών ένα ευρύ χαρτοφυλάκιο σε στροβιλοσυµπιεστές για τα οχήµατα επαγγελµατικής χρήσης, µε πάνω από 70% των εφαρµογών γρήγορης κίνησης. Το πρόγραµµα διευρύνεται διαρκώς και σχεδόν για κάθε στροβιλοσυµπιεστή υπάρχει ήδη διαθέσιµο, το κατάλληλο σετ προσαρτηµάτων.

Οι στροβιλοσυµπιεστές της MAHLE κατασκευάζονται σύµφωνα µε τα υψηλότερα πρότυπα, µε σύγχρονες διαδικασίες, στις πιο σύγχρονες εγκαταστάσεις.

Μετά από µια µηχανική βλάβη στον στροβιλοσυµπιεστή, πρέπει να αντικατασταθεί ο ψύκτης του αέρα τροφοδοσίας. Σε αντίθετη περίπτωση, υπάρχει κίνδυνος σοβαρών και ακριβών ζηµιών.

Οι στροβιλοσυµπιεστές µε αέρια εξαγωγής,είναι το «κλειδί» για περισσότερη ισχύ στον κινητήρα και λιγότερη κατανάλωση, καθώς και λιγότερες εκποµπές βλαβερών ουσιών. Σχεδόν κάθε όχηµα µε κινητήρα ντίζελ που παράγεται στην Ευρώπη, τη Βόρεια Αµερική και την Ιαπωνία λειτουργεί µε στροβιλοσυµπιεστή. Και στους βενζινοκινητήρες όµως η χρήση του ολοένα και αυξάνεται «Downsizing» (υποδιαστασιολόγηση).

Γι’ αυτό, οι στροβιλοσυµπιεστές σηµειώνουν υψηλά ποσοστά αύξησης και στον τοµέα ανταλλακτικών των οχηµάτων. Το σύστηµα του αέρα τροφοδοσίας είναι εξαιρετικά περίπλοκο. Ένα ελάττωµα ή µια βλάβη στον στροβιλοσυµπιεστή µπορεί να οφείλεται σε διάφορες αιτίες, όπως ζηµιές λόγω ξένων σωµατιδίων, ακάθαρτο λάδι, εξωτερικό φίλτρο λαδιού, διακοπές στην τροφοδοσία λαδιού, φραγµένοι αγωγοί επιστροφής λαδιού, πολύ χαµηλή πίεση λαδιού ή πολύ υψηλή θερµοκρασία καυσαερίων.

Όλες, όµως, οι αιτίες έχουν ένα κοινό: πιέζουν τακτικά τον στροβιλοσυµπιεστή µέχρι να προκύψει µηχανική βλάβη. Όταν αυτή εµφανιστεί και πρέπει να αντικατασταθεί ο στροβιλοσυµπιεστής, τότε πρέπει να αντικατασταθεί οπωσδήποτε και ο ψύκτης του αέρα τροφοδοσίας.

Γιατί αλλαγή του ψύκτη αέρα τροφοδοσίας;
Μια µηχανική βλάβη στον στροβιλοσυµπιεστή σηµαίνει µεταξύ άλλων, βλάβη στον τροχό του συµπιεστή. Έτσι, µεταλλικά σωµατίδια και θραύσµατα από τον στροβιλοσυµπιεστή καταλήγουν στον ψύκτη αέρα τροφοδοσίας και συσσωρεύονται εκεί.

Όµως, αυτά τα σωµατίδια και τα θραύσµατα µπορούν να φύγουν ξανά από τον ψύκτη αέρα τροφοδοσίας και να καταλήξουν στον θάλαµο καύσης. Κάτι τέτοιο µπορεί να προκαλέσει βλάβη στον κινητήρα.

Επίσης, µεταλλικά µέρη που φεύγουν από τους θαλάµους καύσης µέσω των βαλβίδων εξαγωγής καταλήγουν στον τροχό του καινούριου στροβιλοσυµπιεστή. Το ενοχλητικό εδώ: Τα µεταλλικά σωµατίδια µπορούν να διασπαστούν στον ψύκτη αέρα τροφοδοσίας ακόµα και µετά από καιρό από την αντικατάσταση του στροβιλοσυµπιεστή και να προκαλέσουν ζηµιές στον θάλαµο καύσης. Αυτές είναι οι χαρακτηριστικές «µακροπρόθεσµες συνέπειες µε κόστος». Με τον καθαρισµό ή την πλύση, δεν αποµακρύνονται µε ασφάλεια από τον ψύκτη αέρα τροφοδοσίας τα σωµατίδια και τα µεταλλικά θραύσµατα που εξέρχονται από τον στροβιλοσυµπιεστή που έχει υποστεί βλάβη. Η αντικατάσταση του ψύχτη αέρα τροφοδοσίας είναι άκρως απαραίτητη.

Έλεγχος κατασκευαστικών µερών
Εκτός της υποχρεωτικής αντικατάστασης του ψύκτη αέρα τροφοδοσίας µετά από µια µηχανική βλάβη στον στροβιλοσυµπιεστή, θα πρέπει να ελεγχθούν οπωσδήποτε όλα τα κατασκευαστικά µέρη, να επιθεωρηθούν οι σωληνώσεις και να αποµακρυνθούν οι ακαθαρσίες, όπως π.χ. τα µεταλλικά σωµατίδια. Μόνο έτσι µπορούµε να προλάβουµε µια εκ νέου βλάβη του στροβιλοσυµπιεστή. Κατά την εγκατάσταση, πρέπει να τηρούνται πάντα οι προδιαγραφές εγκατάστασης των κατασκευαστών των στροβιλοσυµπιεστών και των οχηµάτων.

https://www.mahle-aftermarket.com/eu/en/

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
ΕτικέτεςaftermarketMahleΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ
Προηγούμενο

Glasurit: Συνεργασία για την επισκευή των κλασικών ...

Επόμενο

Bridgestone – Lightyear ενώνουν τις δυνάµεις τους

Σχετικά άρθρα Περισσότερα του ιδίου

  • autoSERVICEPLAYER

    MAHLE: Η αποκωδικοποίηση των οχηµάτων της Mercedes-Benz

    12 Νοεμβρίου 2020
    Από Admin
  • autoservice.com.g_Japanparts2r
    autoSERVICE

    Νέα σειρά προϊόντων από Japanparts, Ashika και Japko

    2 Ιανουαρίου 2018
    Από Admin
  • autoSERVICEPLAYER

    H Continental εγκαινιάζει δικτυακή πύλη στην αγορά ανταλλακτικών

    18 Μαρτίου 2020
    Από Admin
  • autoSERVICEPLAYER

    Νέος κατάλογος αµορτισέρ Monroe για ελαφρά οχήµατα

    9 Οκτωβρίου 2019
    Από Admin
  • autoSERVICEPLAYER

    Metalcaucho: Λύσεις και εργαλεία για συνεργεία

    20 Ιουλίου 2021
    Από Admin
  • autoSERVICEPLAYER

    H ψηφιοποίηση θα μειώσει τον τζίρο του aftermarket;

    23 Απριλίου 2018
    Από Admin

  • autoSERVICEPLAYER

    Metalcaucho: 787 νέοι κωδικοί

  • autoservice.com.gr_Beru
    PLAYERΤΕΧΝΙΚΑ

    Beru: Προθερµαντήρες για βέλτιστη και συνεπή εκκίνηση µε κρύο κινητήρα

  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

    Opel OnStar:1,5 εκατομμύριο διαδράσεις πελατών με τον ‘Φύλακα Άγγελο’

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

  • 22 Ιουνίου 2022

    MAHLE: Τεχνογνωσία A/C πρώτης τοποθέτησης (ΟΕ)

  • 21 Ιουνίου 2022

    Η Continental, το aftermarket και το µέλλον της κινητικότητας

  • 20 Ιουνίου 2022

    Νέος ηλεκτρονικός κατάλογος HELLA για συνεργεία και χονδρέµπορους

  • 18 Ιουνίου 2022

    Columbia Motor Oil: Οι προκλήσεις που αντιµετωπίζει από την αρχή της πανδηµίας µέχρι σήµερα

  • 17 Ιουνίου 2022

    UFI Filters: Φίλτρα λαδιού και ντίζελ για τη νέα γενιά FIAT DUCATO

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

  • 1 Ιουλίου 2021

    Ηλεκτροκίνηση & Εγκατάσταση Σταθμών Φόρτισης από το IsZEB

  • 17 Ιανουαρίου 2020

    H ΤΟΤΑΛ ΕΛΛΑΣ στηρίζει το Ι.Ο.ΑΣ. «Πάνος Μυλωνάς» για την υλοποίηση του εκπαιδευτικού προγράμματος «Ασφαλώς Ποδηλατώ»

  • 8 Σεπτεμβρίου 2019

    ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ. Οι ειδικότητες με τη μεγαλύτερη ζήτηση στην αγορά εργασίας

  • 18 Απριλίου 2019

    Audi: Σχεδίαση εικονικής εκπαίδευσης χωρίς σχεδόν καµία γνώση προγραµµατισµού

  • 12 Φεβρουαρίου 2019

    Το ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ παρουσιάζει τις τάσεις στην Μεταδευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Ακολουθήστε μας

ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ

  • 26 Οκτωβρίου 2018

    ΣτΕ: Απόφαση «ανάσα» για τις πτωχευμένες επιχειρήσεις

  • 1 Ιουλίου 2018

    ΟΑΕΔ: Επιδότηση έως και €500 σε νέους ανέργους για τον περιορισμό του brain drain

  • 15 Μαΐου 2018

    Άδικο, αντιαναπτυξιακό και εκτός Ευρωπαϊκής πραγματικότητας το “ψηφιακό” τέλος

  • 29 Μαρτίου 2018

    Τι ισχύει για την τραπεζική αργία 30 Μαρτίου – 2 Απριλίου και πως επηρεάζει όλες τις πληρωμές

  • 29 Μαρτίου 2018

    Οι νέες μέθοδοι των ελεγκτικών υπηρεσιών

ΘΕΜΑΤΑ

  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
  • ΚΛΑΔΙΚΑ
  • MARKETING
  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
  • ΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Γενικά

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΕΝΤΥΠΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ

  • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
  • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ




ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Χατζή 29, Άνω Πατήσια
11141 Aθήνα
Τηλ: +30. 210 21.32.356
Fax: +30. 210 21.32.357
Email: infoserv @ otenet.gr
© Copyright 2017 infoservice.com.gr | All Rights Reserved. | Created by Afternet