infoSERVICE

Top Menu

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Main Menu

  • ΑΡΧΙΚΗ
  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • e-AUTOMOTION
  • ΕΝΤΥΠΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

logo

Header Banner

infoSERVICE

  • ΑΡΧΙΚΗ
  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • e-AUTOMOTION
  • ΕΝΤΥΠΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • 3M™ PPS™ 2.0: Το επόµενο βήµα εξέλιξης στην παραγωγικότητα της βαφής

  • DENSO robotics: Ο τροφοδότης του βιοµηχανικού αυτοµατισµού

  • Μπαταρία 48 volt για υβριδικά οχήµατα από την MAHLE Powertrain

  • Κάθετη παραγωγή ανταλλακτικών από την Bugatti Autoricambi

  • Ποιότητα υπό πλήρη έλεγχο από την FILTRON

PLAYERΤΕΧΝΙΚΑ
Αρχική›PLAYER›Οι προηγµένες λειτουργίες του αισθητήρα οξυγόνου της Denso

Οι προηγµένες λειτουργίες του αισθητήρα οξυγόνου της Denso

Από Admin
21 Ιουνίου 2018
397
0
autoservice.com.gr_Denso_

Ο αισθητήρας οξυγόνου «λ» είναι απαραίτητος για την καλή απόδοση των σύγχρονων κινητήρων των αυτοκινήτων, διασφαλίζοντας αποτελεσµατική καύση και λιγότερους ρύπους. Ενώ οι συµβατικοί αισθητήρες οξυγόνου είναι διακριτικοί διακόπτες που απλώς ενεργοποιούν και απενεργοποιούν, πράγµα που σηµαίνει ότι η συγκέντρωση οξυγόνου είναι πάνω ή κάτω από ένα ορισµένο επίπεδο, οι περισσότεροι σύγχρονοι αισθητήρες είναι σε θέση να µετρήσουν την ακριβή συγκέντρωση οξυγόνου. Αυτοί οι αισθητήρες ονοµάζονται γραµµικοί αισθητήρες.
Σε αντίθεση µε τους αισθητήρες οξυγόνου «δύο θέσεων», οι γραµµικοί αισθητήρες µπορούν να προσφέρουν προηγµένες λειτουργίες αισθητήρων που παρέχουν βελτιωµένο έλεγχο στην απόδοση του κινητήρα του αυτοκινήτου. Με την ακριβέστερη παρακολούθηση των καυσαερίων, αυτοί οι αισθητήρες επιτρέπουν στα Συστήµατα Διαχείρισης Κινητήρα (EMS) να προσαρµόσουν την απόδοση του κινητήρα, καθιστώντας τον πιο αποδοτικό από πλευράς καυσίµου, πιο φιλικό προς το περιβάλλον και ακόµη και έξυπνο. Αυτό σηµαίνει ότι η ανάπτυξη προηγµένων λειτουργιών αισθητήρων οξυγόνου αποφέρει οφέλη τόσο για τον κατασκευαστή όσο και για τον ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου, καθιστώντας το αυτοκίνητο πιο οικολογικό, πιο αποδοτικό από πλευράς καυσίµου και ακόµα πιο αξιόπιστο σε ένα ευρύτερο φάσµα εφαρµογών και περιστάσεων. Αυτό το άρθρο θα εξετάσει πώς λειτουργούν αυτοί οι προηγµένοι αισθητήρες οξυγόνου και πώς αυτό επιτρέπει στους σύγχρονους κινητήρες των αυτοκινήτων να αποδίδουν πιο αποτελεσµατικά.autoservice.com.gr_DENSO_Petrol_Catalyst_Converter

Έλεγχος τρόπου λειτουργίας µε πλούσιο και φτωχό µείγµα
Στα σύγχρονα οχήµατα, έχουν τοποθετηθεί πολλοί έλεγχοι εκποµπών στους κινητήρες των αυτοκινήτων για να εξασφαλιστεί, ότι τα καυσαέρια τους παραµένουν εντός καθορισµένων ορίων. Ένας από αυτούς τους ελέγχους είναι ένας 3-οδικός καταλυτικός µετατροπέας, ο οποίος καθαρίζει τους καπνούς της εξάτµισης.  Αυτό το τµήµα λειτουργεί σε πολύ συγκεκριµένες συγκεντρώσεις καυσαερίων, πράγµα που σηµαίνει ότι εάν οι συγκεντρώσεις υδρογονανθράκων ή οξυγόνου είναι πολύ υψηλές ή πολύ χαµηλές, τότε ο καταλυτικός µετατροπέας µπορεί να υποστεί βλάβη. Οι γραµµικοί αισθητήρες βοηθούν στην προστασία του καταλυτικού µετατροπέα από βλάβες βοηθώντας τη Μονάδα Ελέγχου Κινητήρα (ECU) να προσδιορίσει την πραγµατική παρουσία οξυγόνου στον καταλυτικό µετατροπέα. Αυτό σηµαίνει ότι εάν ο κινητήρας είτε βρίσκεται σε κίνηση, δηλαδή παρέχει πλούσιο µείγµα, είτε είναι στο ρελαντί, που σηµαίνει ότι έχει ένα πιο φτωχό µείγµα, οι γραµµικοί αισθητήρες µπορούν να αναφέρουν αν οι συγκεντρώσεις οξυγόνου είναι υψηλότερες ή χαµηλότερες από τον µέσο όρο, επιτρέποντας στη µονάδα ECU να λάβει τα ανάλογα µέτρα.  Με την ανίχνευση όχι µόνο αν τα καυσαέρια περιέχουν οξυγόνο, αλλά και σε ποια αναλογία, η ECU µπορεί να προστατεύσει τον καταλυτικό µετατροπέα από υπερβολική ή µειωµένη έκθεση σε οξυγόνο ή υδρογονάνθρακες. Αυτός ο έλεγχος εξασφαλίζει ότι ο κινητήρας λειτουργεί αποτελεσµατικά, ανεξάρτητα από τη σύνθεση του µείγµατος αέρα-καυσίµου, αποτρέποντας υψηλά επίπεδα εκποµπών και ζηµιά στο καταλυτικό µετατροπέα.autoservice.com.gr_Denso_2

Ανίχνευση ανισορροπίας κυλίνδρων
Καθώς ο κινητήρας παλιώνει, οι κύλινδροί του µπορεί να αρχίσουν να έχουν διαφορετική απόδοση. Με την ανίχνευση της ανισορροπίας κυλίνδρων, οι αισθητήρες µπορούν να παρακολουθούν αυτές τις αλλαγές στην απόδοση και να «προτρέπουν» την ECU να αναλάβει δράση.  Αρχικά, αυτοί οι αισθητήρες (οι οποίοι είναι υψηλής ακρίβειας και γρήγορης απόκρισης) ανιχνεύουν τους ξεχωριστούς διερχόµενους παλµούς της εξάτµισης και ειδοποιούν την ECU για οποιεσδήποτε αλλαγές. Η µονάδα ECU µπορεί στη συνέχεια να συσχετίσει κάθε παλµό µε κάθε µεµονωµένο κύλινδρο και να ελέγχει τις µετρήσεις στέλνοντας βεβιασµένα ένα ειδικό σήµα, για παράδειγµα, προκαλώντας βεβιασµένα κενά καύσης, µη αναφλέγοντας έναν από τους κυλίνδρους. Όταν ανιχνεύεται ένα ανώµαλο σήµα, τότε η ECU µπορεί να αντισταθµίσει την έλλειψη απόδοσης του κυλίνδρου, διορθώνοντας το πρόβληµα χωρίς να πιέσει τους άλλους κυλίνδρους. Αυτό σηµαίνει ότι η απόδοση διατηρείται χωρίς να επηρεάζεται ο κινητήρας.  Επιπλέον, η ECU µπορεί να χρησιµοποιήσει τις πληροφορίες από αυτά τα ανώµαλα σήµατα για να αναφέρει τυχόν µη φυσιολογικές µεµονωµένες αποκλίσεις των κυλίνδρων στο Ενσωµατωµένο Διαγνωστικό Σύστηµα (OBD). Στη συνέχεια, αυτά µεταφράζονται σε Κωδικούς Βλάβης Διαγνωστικού Ελέγχου (DTC), οι οποίοι επιτρέπουν στους µηχανικούς να εντοπίζουν τις αιτίες και να επισκευάζουν τον κινητήρα γρήγορα και αποτελεσµατικότερα.

Αισθητήρες στα συστήµατα µετεπεξεργασίας καυσαερίων
Καθώς έχουν ασκηθεί περισσότερες πιέσεις στους κατασκευαστές αυτοκινήτων για να µειώσουν τις εκποµπές καυσαερίων τους, έχουν εισαχθεί και συστήµατα µετεπεξεργασίας. Αυτά τα συστήµατα περιλαµβάνουν την επανακυκλοφορία των καυσαερίων, καταλυτικούς µετατροπείς οξειδίου του αζώτου και φίλτρα σωµατιδίων ντίζελ (DPF), τα οποία έχουν σχεδιαστεί για να µειώνουν τις παραγόµενες εκποµπές καυσαερίων. Οι αισθητήρες οξυγόνου χρησιµοποιούνται παράλληλα µε αισθητήρες πίεσης και θερµοκρασίας για την παρακολούθηση των συνθηκών λειτουργίας αυτών των συστηµάτων. Μετρούν τη συγκέντρωση οξυγόνου και συνεπώς επιτρέπουν στη µονάδα ECU να κρίνει εάν οι συνθήκες βρίσκονται εντός των κατάλληλων λειτουργικών προδιαγραφών των συγκεκριµένων συστηµάτων, π.χ. η διαδικασία αναζωογόνησης των φίλτρων DPF απαιτεί υψηλές συγκεντρώσεις οξυγόνου και υψηλές θερµοκρασίες. Οι αισθητήρες οξυγόνου όχι µόνο εξασφαλίζουν ότι αυτά τα συστήµατα µπορούν να λειτουργήσουν, αλλά είναι θεµελιώδους σηµασίας για την αποτροπή δυνητικά πολύ δαπανηρών ζηµιών.  Τα συστήµατα αυτά περιλαµβάνονται κυρίως στα σύγχρονα οχήµατα µε κινητήρα ντίζελ, µε ένα ή περισσότερα συστήµατα να υποστηρίζονται από έναν ή περισσότερους αισθητήρες οξυγόνου. Ωστόσο, τα νέα προγράµµατα DENSO OE εκµεταλλεύονται ήδη τους τελευταίους αισθητήρες, διευκολύνοντας αυτές τις προηγµένες λειτουργίες σε βενζινοκινητήρες, φέρνοντας έτσι αυτά τα οχήµατα σε συµφωνία µε τους κανονισµούς εκποµπών.

Οι προηγµένες λειτουργίες αισθητήρα µειώνουν εκποµπές και κατανάλωση
Ως βασικό στοιχείο του EMS, αυτοί οι αισθητήρες επιτρέπουν στα οχήµατα να έχουν µεγαλύτερο έλεγχο επί των εκποµπών τους, χωρίς να επηρεάζουν τις επιδόσεις του κινητήρα. Στην πραγµατικότητα, οι ικανότητες αυτοδιάγνωσης του οχήµατος βελτιώνονται αισθητά, πράγµα που σηµαίνει ότι βελτιώνεται και η απόδοση του κινητήρα. Εποµένως, επιτρέποντας τον ποσοτικό έλεγχο και την παρακολούθηση των επιδόσεων του κινητήρα σε πραγµατικό χρόνο, οι προηγµένες λειτουργίες των αισθητήρων οξυγόνου, µαζί µε άλλα µέρη του κινητήρα, όπως η µονάδα ECU ή τα συστήµατα µετεπεξεργασίας, επιτρέπουν στους κατασκευαστές και τους οδηγούς να επωφεληθούν από την καλύτερη απόδοση του κινητήρα.

www.denso-am.eu

 

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
ΕτικέτεςaftermarketDensodieselECUengineOBDoxygen sensorαισθητηρας.οξυγονοβενζινοκινητηραςγραμμικοςΚΙΝΗΤΗΡΑΣΚΥΛΙΝΔΡΟΣ
Προηγούμενο

ΑΧΑ: Ψηφιακή Πραγματογνωμοσύνη

Επόμενο

Η Volvo στοχεύει σε 25% ανακυκλωμένα πλαστικά ...

Σχετικά άρθρα Περισσότερα του ιδίου

  • fanovafes.com.gr_DFW PROFESSIONAL
    PLAYERΦΑΝΟΒΑΦΕΣ

    Πεντάφυλλη αυτοκόλλητη ταπετσαρία για την προστασία φούρνων βαφής αυτοκινήτωv

    19 Νοεμβρίου 2018
    Από Admin
  • autoSERVICEPLAYER

    Φίλτρα καµπίνας CareMetix από την MAHLE

    26 Απριλίου 2019
    Από Admin
  • autoSERVICE

    Liqui Moly: Η καλύτερη επωνυμία λαδιών

    11 Οκτωβρίου 2016
    Από Admin
  • Automechanika_2018_FANOVAFES
    ΕΚΘΕΣΕΙΣΦΑΝΟΒΑΦΕΣ

    Αutomechanika Frankfurt 2018: Φανοποιία -Βαφή

    9 Οκτωβρίου 2018
    Από Admin
  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ

    Αutomechanika Istanbul 2016

    9 Ιουνίου 2016
    Από Admin
  • autoSERVICEPLAYER

    Denso: Οι αλλαγές και οι προκλήσεις του aftermarket

    2 Απριλίου 2019
    Από Admin

  • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ

    Οδηγίες για τη χορήγηση ασφαλιστικής ενημερότητας από τον ΕΦΚΑ

  • autoSERVICE

    Bosch:Νέα φίλτρα καµπίνας για αλλεργικούς

  • autoSERVICE

    ClipFix για εύκολη στερέωση!

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • e-AUTOMOTION

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

  • 6 Δεκεμβρίου 2019

    3M™ PPS™ 2.0: Το επόµενο βήµα εξέλιξης στην παραγωγικότητα της βαφής

  • 5 Δεκεμβρίου 2019

    DENSO robotics: Ο τροφοδότης του βιοµηχανικού αυτοµατισµού

  • 4 Δεκεμβρίου 2019

    Μπαταρία 48 volt για υβριδικά οχήµατα από την MAHLE Powertrain

  • 2 Δεκεμβρίου 2019

    Κάθετη παραγωγή ανταλλακτικών από την Bugatti Autoricambi

  • 28 Νοεμβρίου 2019

    Ποιότητα υπό πλήρη έλεγχο από την FILTRON

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

  • 8 Σεπτεμβρίου 2019

    ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ. Οι ειδικότητες με τη μεγαλύτερη ζήτηση στην αγορά εργασίας

  • 18 Απριλίου 2019

    Audi: Σχεδίαση εικονικής εκπαίδευσης χωρίς σχεδόν καµία γνώση προγραµµατισµού

  • 12 Φεβρουαρίου 2019

    Το ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ παρουσιάζει τις τάσεις στην Μεταδευτεροβάθμια Εκπαίδευση

  • 26 Οκτωβρίου 2018

    Μειώνονται τα εξεταζόμενα μαθήματα του ΕΠΑΛ το νέο σχολικό έτος 2018 – 2019

  • 19 Ιουνίου 2018

    Οι εγγραφές στις Επαγγελματικές Σχολές ((ΕΠΑ.Σ) ξεκίνησαν

Ακολουθήστε μας

ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ

  • 26 Οκτωβρίου 2018

    ΣτΕ: Απόφαση «ανάσα» για τις πτωχευμένες επιχειρήσεις

  • 1 Ιουλίου 2018

    ΟΑΕΔ: Επιδότηση έως και €500 σε νέους ανέργους για τον περιορισμό του brain drain

  • 15 Μαΐου 2018

    Άδικο, αντιαναπτυξιακό και εκτός Ευρωπαϊκής πραγματικότητας το “ψηφιακό” τέλος

  • 29 Μαρτίου 2018

    Τι ισχύει για την τραπεζική αργία 30 Μαρτίου – 2 Απριλίου και πως επηρεάζει όλες τις πληρωμές

  • 29 Μαρτίου 2018

    Οι νέες μέθοδοι των ελεγκτικών υπηρεσιών

ΘΕΜΑΤΑ

  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
  • ΚΛΑΔΙΚΑ
  • MARKETING
  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
  • ΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • e-AUTOMOTION

Γενικά

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΕΝΤΥΠΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ

  • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
  • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ




ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Χατζή 29, Άνω Πατήσια
11141 Aθήνα
Τηλ: +30. 210 21.32.356
Fax: +30. 210 21.32.357
Email: infoserv @ otenet.gr
© Copyright 2017 infoservice.com.gr | All Rights Reserved. | Created by Afternet