infoservice.com.gr

Top Menu

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Main Menu

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

logo

infoservice.com.gr

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • MAHLE: Τεχνογνωσία A/C πρώτης τοποθέτησης (ΟΕ)

  • Η Continental, το aftermarket και το µέλλον της κινητικότητας

  • Νέος ηλεκτρονικός κατάλογος HELLA για συνεργεία και χονδρέµπορους

  • Columbia Motor Oil: Οι προκλήσεις που αντιµετωπίζει από την αρχή της πανδηµίας µέχρι σήµερα

  • UFI Filters: Φίλτρα λαδιού και ντίζελ για τη νέα γενιά FIAT DUCATO

PLAYERΤΕΧΝΙΚΑ
Αρχική›PLAYER›Φίλτρο αέρος: Πόσο σηµαντικό είναι;

Φίλτρο αέρος: Πόσο σηµαντικό είναι;

Από Admin
27 Ιανουαρίου 2022
205
0

Για πολλούς οδηγούς τα φίλτρα αέρα δεν έχουν µεγάλη σηµασία για τη λειτουργία του οχήµατος, συγκριτικά µε τα φίλτρα λαδιού ή καυσίµου, µε αποτέλεσµα να µη δίνουν την ανάλογη σηµασία στην ποιότητα.

Μέσο φιλτραρίσµατος
Έχει επικρατήσει η εσφαλµένη εντύπωση ότι σε φθηνά και σε ακριβά φίλτρα εφαρµόζεται το ίδιο χαρτί. Η επιλογή του µέσου φιλτραρίσµατος στα φίλτρα αέρος της Filtron γίνεται σύµφωνα µε τις απαιτήσεις του κατασκευαστή κάθε κινητήρα. Αν δεν υπήρχε το φίλτρο αέρα στο όχηµα, σύµφωνα µε µία ακραία υπόθεση, τότε θα εισέρχονταν ρύποι αέρα µε πολύ γύρη και σκόνη από τον δρόµο στον θάλαµο καύσης, µε αποτέλεσµα επιταχυµένη φθορά σε διάφορα µέρη του κινητήρα, όπως για παράδειγµα βλάβη ή ακατάλληλη λειτουργία του ροόµετρου. Το ίδιο συµβαίνει και µε ένα ακατάλληλο και αµφιβόλου ποιότητας φίλτρο αέρα.

Πιο συγκεκριµένα κάθε υλικό φιλτραρίσµατος πρέπει να έχει τα εξής επιθυµητά χαρακτηριστικά:
• Μηχανική αντοχή
• Ακαµψία
• Μνήµη της µορφής του σχήµατος που δίνεται κατά την κατεργασία
• Υδροφοβητικότητα
• Απορροφητικότητα
• Αποτελεσµατικότητα φιλτραρίσµατος

Συνεπώς είναι µύθος ότι υπάρχει ένα µέσο φιλτραρίσµατος γενικής χρήσης. Κατά την κατεργασία των φίλτρων αέρος, σηµαντικά είναι τα αποτυπώµατα που διασφαλίζουν τη σταθερότητα και την ισορροπηµένη διάταξη των πτυχών. Αν δεν υπήρχαν τα προαναφερόµενα αποτυπώµατα, τότε οι συγκεκριµένες πτυχές θα εφάπτονταν µεταξύ τους και η επιφάνεια φιλτραρίσµατος θα ήταν σηµαντικά µικρότερη.

Μέσο στεγανοποίησης
Ακόµη όµως πιο σηµαντικό µέρος είναι η στεγανοποίηση. Ένα υλικό στεγανοποίησης πρέπει:
• Να είναι ανθεκτικό σε πολύ απαιτητικές συνθήκες λειτουργίας: υψηλή θερµοκρασία (80-100C) και συνεχής συµπίεση
• Να είναι ανθεκτικό στη χαµηλή θερµοκρασία και στη συχνή αλλαγή των θερµοκρασιών
• Να διασφαλίζει τη σφιχτή σύνδεση µεταξύ του φίλτρου και του περιβλήµατος
• Η παραγωγή ενός υλικού στεγανοποίησης απαιτεί ιδιαίτερα υψηλά τεχνολογικά προσόντα και πολλούς εργαστηριακούς ελέγχους.

Τα στεγονοποιητικά µέσα στα φίλτρα αέρος της Filtron έχουν µοναδική χηµική σύνθεση που είναι αποτέλεσµα πολλών ελέγχων και δοκιµών του τµήµατος έρευνας και ανάπτυξης της εταιρείας. Επιπλέον η αντοχή τους είναι δοκιµασµένη στα εργαστήρια, σύµφωνα µε τις υψηλές απαιτήσεις των γνήσιων κατασκευαστών.

Άκαυστο φίλτρο
Μία άλλη εξίσου σηµαντική ιδιότητα που αποδεικνύει τη σωστή ποιότητα ενός φίλτρου αέρος βασίζεται στο κατά πόσο άκαυστο είναι. Καθώς υπάρχει κίνδυνος πυρκαγιάς σε περίπτωση απορρόφησης π.χ. µιας γόπας στο σύστηµα εισαγωγής αέρα. Όσο ακραίο και αν ακούγεται έχει συµβεί ανάλογο περιστατικό µε ολέθριες συνέπειες.

Τα φίλτρα αέρα της µάρκας FILTRON, έχουν τέτοια µέσα φιλτραρίσµατος που σύµφωνα µε την κλάση αναφλεξιµότητας F1 ή S1, δεν διατηρούν τη φλόγα και µπορούν να προστατέψουν τους επιβάτες από πυρκαγιά του οχήµατος σε περίπτωση αναρρόφησης π.χ. µιας γόπας στο σύστηµα εισαγωγής αέρα.

https://filtron.eu/gr

 

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
ΕτικέτεςFILTRONΦΙΛΤΡΑ ΑΕΡΟΣ
Προηγούμενο

DAYCO: Ηλεκτρικές αντλίες νερού για ηλεκτρικά, υβριδικά ...

Επόμενο

Η Continental παρουσιάζει τα νέα χειµερινά ελαστικά, ...

Σχετικά άρθρα Περισσότερα του ιδίου

  • autoSERVICEPLAYER

    Ποιότητα υπό πλήρη έλεγχο από την FILTRON

    28 Νοεμβρίου 2019
    Από Admin
  • PLAYERΤΕΧΝΙΚΑ

    Τα φίλτρα λαδιού και οι κατηγορίες τους

    24 Μαρτίου 2022
    Από Admin
  • filtron, kottas
    autoSERVICEPLAYER

    FILTRON και ΓΕΦΑ: Τεχνικό σεµινάριο για τα φίλτρα

    12 Δεκεμβρίου 2018
    Από Admin
  • autoSERVICEPLAYER

    Περιήγηση ιστορικών οχηµάτων Ανάβαση Ολύμπου – Χορηγία της FILTRON

    22 Νοεμβρίου 2019
    Από Admin
  • Filtron_filter
    PLAYERΤΕΧΝΙΚΑ

    Filtron : Ποιες είναι οι συνέπειες από την εγκατάσταση ενός λανθασµένου φίλτρου;

    14 Δεκεμβρίου 2018
    Από Admin
  • autoSERVICEPLAYER

    Η πρωτοποριακή τεχνολογία PROTECT+ στα φίλτρα καµπίνας της Filtron

    6 Δεκεμβρίου 2021
    Από Admin

  • autoservice.com.gr_TIRE COLOGNE_
    ΕΚΘΕΣΕΙΣ

    Tire Cologne: Η έκθεση «λάστιχο»

  • ΤΕΧΝΙΚΑ

    NRF: Κάµινος συγκόλλησης αλουµινίου για εναλλάκτες θερµότητας

  • autoSERVICE

    Το Φυσικό Αέριο – CNG μπαίνει δυναμικά στην κίνηση των οχημάτων ενώ η ΔΕΠΑ φαίνεται να «ψάχνει» για συνεργεία…

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

  • 22 Ιουνίου 2022

    MAHLE: Τεχνογνωσία A/C πρώτης τοποθέτησης (ΟΕ)

  • 21 Ιουνίου 2022

    Η Continental, το aftermarket και το µέλλον της κινητικότητας

  • 20 Ιουνίου 2022

    Νέος ηλεκτρονικός κατάλογος HELLA για συνεργεία και χονδρέµπορους

  • 18 Ιουνίου 2022

    Columbia Motor Oil: Οι προκλήσεις που αντιµετωπίζει από την αρχή της πανδηµίας µέχρι σήµερα

  • 17 Ιουνίου 2022

    UFI Filters: Φίλτρα λαδιού και ντίζελ για τη νέα γενιά FIAT DUCATO

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

  • 1 Ιουλίου 2021

    Ηλεκτροκίνηση & Εγκατάσταση Σταθμών Φόρτισης από το IsZEB

  • 17 Ιανουαρίου 2020

    H ΤΟΤΑΛ ΕΛΛΑΣ στηρίζει το Ι.Ο.ΑΣ. «Πάνος Μυλωνάς» για την υλοποίηση του εκπαιδευτικού προγράμματος «Ασφαλώς Ποδηλατώ»

  • 8 Σεπτεμβρίου 2019

    ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ. Οι ειδικότητες με τη μεγαλύτερη ζήτηση στην αγορά εργασίας

  • 18 Απριλίου 2019

    Audi: Σχεδίαση εικονικής εκπαίδευσης χωρίς σχεδόν καµία γνώση προγραµµατισµού

  • 12 Φεβρουαρίου 2019

    Το ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ παρουσιάζει τις τάσεις στην Μεταδευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Ακολουθήστε μας

ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ

  • 26 Οκτωβρίου 2018

    ΣτΕ: Απόφαση «ανάσα» για τις πτωχευμένες επιχειρήσεις

  • 1 Ιουλίου 2018

    ΟΑΕΔ: Επιδότηση έως και €500 σε νέους ανέργους για τον περιορισμό του brain drain

  • 15 Μαΐου 2018

    Άδικο, αντιαναπτυξιακό και εκτός Ευρωπαϊκής πραγματικότητας το “ψηφιακό” τέλος

  • 29 Μαρτίου 2018

    Τι ισχύει για την τραπεζική αργία 30 Μαρτίου – 2 Απριλίου και πως επηρεάζει όλες τις πληρωμές

  • 29 Μαρτίου 2018

    Οι νέες μέθοδοι των ελεγκτικών υπηρεσιών

ΘΕΜΑΤΑ

  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
  • ΚΛΑΔΙΚΑ
  • MARKETING
  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
  • ΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Γενικά

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΕΝΤΥΠΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ

  • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
  • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ




ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Χατζή 29, Άνω Πατήσια
11141 Aθήνα
Τηλ: +30. 210 21.32.356
Fax: +30. 210 21.32.357
Email: infoserv @ otenet.gr
© Copyright 2017 infoservice.com.gr | All Rights Reserved. | Created by Afternet