infoservice.com.gr

Top Menu

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Main Menu

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

logo

infoservice.com.gr

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • Έως το 2030, η Volvo Cars θα γίνει εταιρεία μόνο ηλεκτρικών αυτοκινήτων

  • Automechanika Istanbul: Θα πραγματοποιηθεί στις 18-21 Νοεμβρίου του 2021

  • «Ορατά» Ανταλλακτικά: Η νοµοθεσία της ΕΕ και ο επισκευαστικός κλάδος

  • Hella Gutmann Μega macs: Επιτρέπει διάγνωση σε οχήματα Mercedes-Benz

  • Η Bentley σε ερευνητικό πρόγραμμα για ανακυκλώσιμους ηλεκτροκινητήρες

PLAYERΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
Αρχική›PLAYER›Ζηµίες: Η άλλη (ηθική) όψη της εκτίµησης

Ζηµίες: Η άλλη (ηθική) όψη της εκτίµησης

Από Admin
7 Φεβρουαρίου 2020
231
0

Ανεξάρτητα από το πού προέρχονται οι πελάτες ενός συνεργείου, ο λόγος για τον οποίο έρχονται είναι για να τους λύσουν ένα πρόβληµα, όπως να επισκευάσουν το χτυπηµένο ή το τρακαρισµένο αυτοκίνητό τους και να το επαναφέρουν στον δρόµο γρήγορα και µε ασφάλεια. Ο στόχος του φανοβαφείου είναι όχι µόνο να επισκευάσει το κατεστραµµένο αυτοκίνητο αλλά και να επαναφέρει την ηρεµία του πελάτη.

Είναι σηµαντικό, οι επισκευαστές φανοποιοί-βαφείς να παρέχουν εκτιµήσεις/προτιµολόγια ή προσφορές επισκευής, που να είναι εξίσου λεπτοµερείς και πλήρεις. Η σωστή επαγγελµατική πρακτική υπαγορεύει, όπως στις εκτιµήσεις να αναφέρονται όλες οι διαδικασίες, τα εξαρτήµατα, τα ανταλλακτικά και τα υλικά που πρέπει να χρησιµοποιηθούν στην επισκευή, µαζί µε την τιµή µονάδας που χρεώνεται για το κάθε ένα από αυτά.

Εάν δεν το κάνει αυτό το συνεργείο, τότε, η ενέργεια αυτή θα µπορούσε να θεωρηθεί ως παραπλανητική επιχειρηµατική πρακτική και ενδεχοµένως να έχει επιπτώσεις, αν ο πελάτης αναζητήσει νοµικές συµβουλές και αξιώσει αποζηµίωση για ενδεχόµενη ζηµία που έχει υποστεί.

Αφήνοντας στην άκρη την τήρηση της νοµοθεσίας, από πρακτική επιχειρηµατική σκοπιά, το πρέπον είναι να αναφέρονται όλα όσα απαιτούνται για τη σωστή και ενδελεχή αποκατάσταση ενός κατεστραµµένου οχήµατος στην κατάσταση που βρισκόταν πριν από τη ζηµιά, µε την ίδια ασφάλεια, λειτουργία, εµφάνιση και αξία.

Είναι γνωστό ότι υπάρχουν εκείνοι οι επισκευαστές που γράφουν για ευνόητους λόγους χαµηλές εκτιµήσεις ώστε να «πάρουν τα κλειδιά του αυτοκινήτου». Είναι επίσης γνωστό ότι υπάρχουν ασφαλιστές που υποχρεώνουν τους συνεργαζόµενους επισκευαστές να γράφουν αρχικά τις ελάχιστες εκτιµήσεις και στη συνέχεια να τις αυξάνουν, εάν και όταν ο επισκευαστής κάνει την εργασία.

Επίσης, υπάρχουν και εκείνοι οι ιδιοκτήτες που για οποιοδήποτε λόγο, παίρνουν τα χρήµατα του διακανονισµού και τα χρησιµοποιούν για άλλες ανάγκες και εν γνώσει τους δεν αποζηµιώνονται δίκαια για την πραγµατική τους ζηµιά. Αυτό δεν είναι παρά ένα αθέµιτο όφελος εκείνων που, στη πιο δύσκολη στιγµή της ανάγκης τους, γίνονται ανυποψίαστα θύµατα µιας τέτοιας ασυνείδητης συµπεριφοράς.

Η λεπτοµερής καταγραφή
Ο φανοβαφέας που συντάσσει ένα προτιµολόγιο για τις εργασίες και τα υλικά που θα χρειαστούν για την επισκευή, πρέπει να επιδιώκει ώστε αυτό να είναι όσο το δυνατόν πιο λεπτοµερές και ολοκληρωµένο. Αν δεν αναφέρονται όλα όσα απαιτούνται για την σωστή και ενδελεχή επισκευή/αποκατάσταση ενός κατεστραµµένου οχήµατος αυτό αποτελεί παραβίαση των κανόνων της εµπιστοσύνης.

Επί πλέον υπάρχουν περισσότεροι σηµαντικοί και συµφέροντες λόγοι για να γίνει αυτό:
• Αποφυγή της ευθύνης για κάτι που µπορεί να έχει γίνει, αλλά δεν αναφέρθηκε ότι έγινε. Από νοµική άποψη αν δεν αναφέρεται µια εργασία, τότε, νοµικά θεωρείται ότι δεν έγινε. Κάθε εργασία, ανταλλακτικό και υλικό θα πρέπει να καταγράφεται, ακόµη και αν αναφέρονται µε επισήµανση «χωρίς χρέωση» ή «δωρεάν».

• Σας επιτρέπει να καθίσετε µε τον (πιθανό) πελάτη σας και να συγκρίνετε τις εκτιµήσεις σας µε άλλες, για να δείξετε µε πόση προσοχή στη λεπτοµέρεια έχετε συντάξει την προσφορά σας, σε σύγκριση µε άλλες των ανταγωνιστών σας.

• Αν δεν αναφέρετε τις σωστές διαδικασίες, µπορεί να ακυρωθούν οι εγγυήσεις του προµηθευτή σας, επειδή δεν τηρήσατε τις οδηγίες και τις απαιτήσεις του.

• Θα αρχίσει να σας κουράζει να βλέπετε όλες τις εργασίες που τις προσφέρετε «χωρίς χρέωση» που αναφέρονται στις προσφορές σας.

• Οι εκτιµητές των ασφαλιστικών εταιρειών θα συνηθίσουν να βλέπουν στις εκτιµήσεις σας τις εργασίες/υλικά που αναφέρονται ως «χωρίς χρέωση» και οι διαδικασίες αυτές σταδιακά θα αναγνωριστούν ως κανονικές, απαιτούµενες και νόµιµες.

• Οι πιο «ακριβές» προσφορές ενδέχεται να αποτελέσουν µια πιο ελκυστική λύση για τους ιδιοκτήτες των οχηµάτων και να την προτιµήσουν. Αυτοί σε γενικές γραµµές δεν ενδιαφέρονται για το πόσο κοστίζει η επισκευή, όταν δεν πληρώνουν τον λογαριασµό και επειδή πρόκειται για ασφαλιστική απαίτηση, θέλουν γενικά την καλύτερη επισκευή. Και το «καλύτερο» συχνά καθορίζεται από το υψηλότερο κόστος και την αξία που ο πελάτης πιστεύει ότι αντιπροσωπεύει αυτό το κόστος.

• Θα κερδίσετε τον σεβασµό των πελατών σας και ναι, ακόµη και οι ασφαλιστικοί πραγµατογνώµονες θα το εκτιµήσουν (ακόµη και αν δεν το παραδεχτούν ή δεν το δείξουν ανοιχτά).

• Αν δεν αναφέρεται µια εργασία, θα τεκµαίρεται ότι δεν χρειάζεται και άρα δεν εκτελείται. Και όσο εσείς συνεχίζετε να µην αναφέρετε εργασίες, θα συνεχίσετε να µην έχετε τα ανάλογα έσοδα!

• Είναι απλώς ένας επαγγελµατικός τρόπος για τη λειτουργία µιας επιχείρησης. Επιπλέον, όταν αναφέρετε µια διαδικασία και υλικό που χρειάζεται και ο ασφαλιστής το αρνείται, αυτός πρέπει να αποδεχθεί και την ευθύνη για κάτι τέτοιο. Αυτό οι ασφαλιστικές εταιρείες το γνωρίζουν, και είναι ένας λόγος (εκτός από το ότι δεν πληρώνουν γι’ αυτό) που οι ασφαλιστές δεν θέλουν τέτοιες «µη εξουσιοδοτηµένες διαδικασίες» να καταγράφονται. Επίσης, θα σας δώσει την ευκαιρία να ενηµερώσετε και να δηµιουργήσετε ένα πραγµατικό πελάτη και να του ζητήσετε τη γνώµη του για το πώς θα ήθελε να επισκευαστεί το όχηµά του.

• Φανταστείτε ότι οι ελλιπείς εκτιµήσεις σας ,συγκρίνονται µε τις εκτιµήσεις των ανταγωνιστών σας που περιλαµβάνουν όλες τις απαραίτητες διαδικασίες. Αξίζει να το κάνετε αυτό µε τους πιθανούς πελάτες σας, ως έναν τρόπο να κερδίσετε την πίστη, την εµπιστοσύνη στην επιχείρησή σας και να αναφέρονται για εσάς µε τα καλύτερα λόγια.

Οι συνεργασίες
Είτε πρόκειται για λογαριασµό µιας εταιρείας µε εµπορικό στόλο, είτε για ασφαλιστική εταιρεία, είτε για µια άλλη αµοιβαία συµφωνία, υπάρχει ένα δούναι-λαβείν σε µια συµφωνία συνεργασίας.

Επίσης, υπάρχουν κακές συµφωνίες που µπορεί να µην είναι προς το συµφέρον του επισκευαστή και αν αυτός δεν είναι σε θέση να διαπραγµατευτεί µια λογική συµφωνία που δεν θα τον βλάψει, θα ήταν καλύτερο να αποστασιοποιηθεί από µια τόσο επιβλαβή συµφωνία και σχέση.

Δεν υπάρχει καµιά καλή δικαιολογία για να γίνει µια κακή συµφωνία και δεν υπάρχει καµιά ή αποδεκτή δικαιολογία για να µη γίνει λεπτοµερής καταγραφή κάθε διαδικασίας και υλικού που χρειάζονται για την επισκευή.

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
ΕτικέτεςΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑεκτιμηση ζημιας
Προηγούμενο

Χρήση Τεχνητής Νοηµοσύνης (ΑΙ) και Θερµικών Χαρτών ...

Επόμενο

Το ολοκαίνουργιο, πρωτοποριακό, πλήρως ηλεκτρικό ID.3 της ...

Σχετικά άρθρα Περισσότερα του ιδίου

  • PLAYERΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

    Κλοπή αυτοκινήτου και ασφαλιστική κάλυψη

    31 Αυγούστου 2019
    Από Admin
  • fanovafes.com.gr_AXA_
    ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

    Η οπτική της AXA για το µέλλον της ασφαλούς µετακίνησης

    17 Νοεμβρίου 2017
    Από Admin
  • PLAYERΦΑΝΟΒΑΦΕΣ

    Restagraf: Κλιπ σε κιτ για την επισκευή αµαξωµάτων

    5 Νοεμβρίου 2018
    Από Admin
  • autoSERVICEPLAYER

    TRW Electric Blue: Τακάκι για ηλεκτρικά αυτοκίνητα

    9 Ιανουαρίου 2020
    Από Admin
  • PLAYERΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

    Έγκριση για στάθµευση χωρίς οδηγό και ανθρώπινη επίβλεψη από την Bosch-Daimler

    17 Οκτωβρίου 2019
    Από Admin
  • autoSERVICEPLAYER

    Το πρόσθετο Super Diesel της Liqui Moly χαρίζει στον κινητήρα την αρχική του απόδοση

    16 Φεβρουαρίου 2019
    Από Admin

  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ

    Automechanika… Πόλης. Το ανατολίτικο διεθνές «σαλόνι» ανταλλακτικών και όχι µόνο

  • autoSERVICE

    Το Πρόγραμμα Ανάρτησης Eibach B12 επεκτείνεται με 500 νέες εφαρμογές

  • autoSERVICE

    Νέο μηχάνημα CLIMA R-1234yf για την MERCEDES / SMART από την Brain Bee

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

  • 4 Μαρτίου 2021

    Έως το 2030, η Volvo Cars θα γίνει εταιρεία μόνο ηλεκτρικών αυτοκινήτων

  • 3 Μαρτίου 2021

    Automechanika Istanbul: Θα πραγματοποιηθεί στις 18-21 Νοεμβρίου του 2021

  • 1 Μαρτίου 2021

    «Ορατά» Ανταλλακτικά: Η νοµοθεσία της ΕΕ και ο επισκευαστικός κλάδος

  • 26 Φεβρουαρίου 2021

    Hella Gutmann Μega macs: Επιτρέπει διάγνωση σε οχήματα Mercedes-Benz

  • 23 Φεβρουαρίου 2021

    Η Bentley σε ερευνητικό πρόγραμμα για ανακυκλώσιμους ηλεκτροκινητήρες

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

  • 17 Ιανουαρίου 2020

    H ΤΟΤΑΛ ΕΛΛΑΣ στηρίζει το Ι.Ο.ΑΣ. «Πάνος Μυλωνάς» για την υλοποίηση του εκπαιδευτικού προγράμματος «Ασφαλώς Ποδηλατώ»

  • 8 Σεπτεμβρίου 2019

    ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ. Οι ειδικότητες με τη μεγαλύτερη ζήτηση στην αγορά εργασίας

  • 18 Απριλίου 2019

    Audi: Σχεδίαση εικονικής εκπαίδευσης χωρίς σχεδόν καµία γνώση προγραµµατισµού

  • 12 Φεβρουαρίου 2019

    Το ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ παρουσιάζει τις τάσεις στην Μεταδευτεροβάθμια Εκπαίδευση

  • 26 Οκτωβρίου 2018

    Μειώνονται τα εξεταζόμενα μαθήματα του ΕΠΑΛ το νέο σχολικό έτος 2018 – 2019

Ακολουθήστε μας

ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ

  • 26 Οκτωβρίου 2018

    ΣτΕ: Απόφαση «ανάσα» για τις πτωχευμένες επιχειρήσεις

  • 1 Ιουλίου 2018

    ΟΑΕΔ: Επιδότηση έως και €500 σε νέους ανέργους για τον περιορισμό του brain drain

  • 15 Μαΐου 2018

    Άδικο, αντιαναπτυξιακό και εκτός Ευρωπαϊκής πραγματικότητας το “ψηφιακό” τέλος

  • 29 Μαρτίου 2018

    Τι ισχύει για την τραπεζική αργία 30 Μαρτίου – 2 Απριλίου και πως επηρεάζει όλες τις πληρωμές

  • 29 Μαρτίου 2018

    Οι νέες μέθοδοι των ελεγκτικών υπηρεσιών

ΘΕΜΑΤΑ

  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
  • ΚΛΑΔΙΚΑ
  • MARKETING
  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
  • ΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Γενικά

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΕΝΤΥΠΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ

  • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
  • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ




ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Χατζή 29, Άνω Πατήσια
11141 Aθήνα
Τηλ: +30. 210 21.32.356
Fax: +30. 210 21.32.357
Email: infoserv @ otenet.gr
© Copyright 2017 infoservice.com.gr | All Rights Reserved. | Created by Afternet