infoservice.com.gr

Top Menu

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Main Menu

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

logo

infoservice.com.gr

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • Διαγνωστικός έλεγχος ηλεκτρικών οχηµάτων (ΕV Hybrid)

  • Hella: Βαλβίδες ψεκασµού (µπεκ)

  • Εκποµπές αυτοκινήτων Euro 7 – Ακυρώνεται η αύξηση των ορίων το 2026;

  • Συνεργασία για την προώθηση ασφάλειας, δεξιοτήτων και προτύπων επισκευής συγκρούσεων

  • Δώδεκα διαφορετικοί τύποι συγκόλλησης εκ των οποίων τρεις αφορούν το αυτοκίνητο

PLAYERΤΕΧΝΙΚΑ
Αρχική›PLAYER›TRW: Αντικατάσταση ηλεκτρικού χειρόφρενου

TRW: Αντικατάσταση ηλεκτρικού χειρόφρενου

Από Admin
6 Μαΐου 2022
417
0

Για την αντικατάσταση του ηλεκτρικού χειρόφρενου, όλες οι εργασίες συντήρησης και επισκευής πρέπει να εκτελούνται µόνο από εκπαιδευµένους επαγγελµατίες σύµφωνα µε τις οδηγίες και τις προδιαγραφές που εκδίδονται από τον κατασκευαστή του οχήµατος. Αυτό γίνεται για λόγους βέλτιστου αποτελέσµατος και ασφάλειας. Η TRW δεν φέρει καµία ευθύνη για ζηµιές που προκαλούνται από ακατάλληλη τοποθέτηση και συναρµολόγηση. Όταν εκτελείται οποιαδήποτε εργασία, η TRW συνιστά οι επισκευαστές να έχουν κατάλληλο προστατευτικό εξοπλισµό.

Σηµαντικές σηµειώσεις
Έλεγχος
Πριν ξεκινήσουν οι επισκευές, πρέπει να ελεγχθούν όλα τα µέρη του συστήµατος φρένων που δεν θα αντικατασταθούν για να διασφαλιστεί ότι είναι σε άψογη κατάσταση. Αυτά περιλαµβάνουν τους εύκαµπτους σωλήνες και τους σωλήνες φρένων, την κατάσταση του υγρού φρένων (σηµείο βρασµού), τις τσιµούχες και τα έµβολα της δαγκάνας του φρένου, τους κοχλίες -οδηγούς στον φορέα του φρένου καθώς και την πλήµνη και τα ρουλεµάν τροχού.

Διάγνωση
Για επαγγελµατική επισκευή, συντήρηση και διαγνωστικές εργασίες στο ηλεκτρικό χειρόφρενο, πρέπει να είναι διαθέσιµο ένα ηλεκτρονικό διαγνωστικό όργανο που να µπορεί να συνδεθεί στο όχηµα µέσω του On-Board-Diagnosis (OBD). Πριν αντικατασταθεί ένα εξάρτηµα του ηλεκτρικού χειρόφρενου, το σύστηµα πρέπει να τεθεί σε λειτουργία συντήρησης µε τη βοήθεια αυτής της συσκευής διάγνωσης. Για να γίνει αυτό, ο χειριστής περιστρέφει τον άξονα (Εικ.1), έτσι ώστε το παξιµάδι πίεσης να µπορεί να οδηγηθεί πίσω στην αρχική του θέση (Εικ. 2). Μετά την ολοκλήρωση της επισκευής, το σύστηµα πρέπει να βαθµονοµηθεί.

Εξαρτήµατα του ηλεκτρικού φρένου στάθµευσης
Δαγκάνα φρένου
Η δαγκάνα του ηλεκτρικού χειρόφρενου είναι µια δαγκάνα ενός εµβόλου τύπου «Colette». Η υδραυλική λειτουργία είναι η ίδια, ανεξάρτητα από το αν η δαγκάνα είναι χωρίς χειρόφρενο ή έχει µηχανικό χειρόφρενο.

Ενεργοποιητής
Ο ηλεκτροκινητήρας κινεί το κιβώτιο ταχυτήτων ενεργοποίησης µέσω ενός οδοντωτού ιµάντα. Το κιβώτιο ταχυτήτων και ο άξονας συνδέονται µεταξύ τους χρησιµοποιώντας έναν κοχλία Torx® στην έξοδο του κιβωτίου ταχυτήτων.

Έµβολο, άξονας και περικόχλιο πίεσης
Ο άξονας συνδέεται µε το παξιµάδι πίεσης µε ένα αυτοασφαλιζόµενο σπείρωµα. Το παξιµάδι πίεσης είναι ασφαλισµένο έτσι ώστε να µην περιστρέφεται µέσα στο έµβολο λόγω του σχήµατός του και του αντίστοιχου επίπεδου τµήµατος στο εσωτερικό του εµβόλου. Μόλις περιστραφεί ο άξονας από το πλανητικό σύστηµα στον ενεργοποιητή, το παξιµάδι πίεσης σπρώχνει το έµβολο και µαζί του το τακάκι του φρένου πάνω στον δίσκο, το φρένο ενεργοποιείται. Στην αντίστροφη κατεύθυνση, το φρένο απελευθερώνεται από την παραµόρφωση του στεγανοποιητικού δακτυλίου του εµβόλου (rollback).

Κιβώτιο ταχυτήτων
Πλανητικό σύστηµα πλάκας περιστροφής Swash Plate
Στην πρώτη γενιά ενεργοποιητών, ένα πλανητικό κιβώτιο ταχυτήτων swash plate ανέλαβε την ενεργοποίηση του χειρόφρενου. Με δύναµη σύσφιξης έως και 19 kN για συνολική αναλογία ~150:1, πληροί τις απαιτήσεις του χειρόφρενου στα περισσότερα οχήµατα παραγωγής.

Πλανητικό κιβώτιο ταχυτήτων
Το πλανητικό κιβώτιο ταχυτήτων δύο σταδίων ενσωµατωµένο στον ενεργοποιητή, µετατρέπει την περιστροφική κίνηση του κινητήρα µέσω του οδοντωτού ιµάντα µε συνολική σχέση µετάδοσης ~120:1 σε δύναµη σύσφιξης έως και 25 kN. Αυτές οι υψηλές δυνάµεις σύσφιξης απαιτούνται για την εκπλήρωση των απαιτήσεων του χειρόφρενου για βαρέα οχήµατα.

Αντικατάσταση. Τι πρέπει να κάνετε
Περίβληµα-Ενεργοποιητής
Πριν αντικατασταθεί η µονάδα περιβλήµατος-ενεργοποιητή, το σύστηµα πρέπει να τεθεί σε λειτουργία συντήρησης µε τη βοήθεια µιας συσκευής διάγνωσης.

  • Αφαιρέστε τον σύνδεσµο
  • Απελευθερώστε το κλείδωµα του συνδετήρα µε ένα κατάλληλο εργαλείο και τραβήξτε το βύσµα από τον ενεργοποιητή.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Ορισµένα ηλεκτρικά συστήµατα χειρόφρενου χρησιµοποιούν ενεργοποιητές µε ενσωµατωµένο καλώδιο. Σε αυτήν την περίπτωση, η σύνδεση βύσµατος πρέπει να αποσυνδεθεί στην καλωδίωση του οχήµατος. Αυτό βρίσκεται, κατά κανόνα, στο σχετικό περίβληµα του τροχού!

  • Αφαιρέστε τον εύκαµπτο σωλήνα/σωλήνα φρένου
  • Αφαιρέστε τον εύκαµπτο σωλήνα/σωλήνα φρένου και κλείστε το άκρο µε ένα κατάλληλο βύσµα για να αποτρέψετε τη διαρροή του υγρού φρένων και το άδειασµα του συστήµατος.

ΠΡΟΣΟΧΗ : Το υγρό φρένων διαλύει το χρώµα και αποτελεί κίνδυνο για την υγεία. Είναι υποχρεωτικό να τηρείτε τις οδηγίες ασφαλείας του κατασκευαστή κατά το χειρισµό του υγρού φρένων.

Αφαιρέστε τους κοχλίες στερέωσης
Χαλαρώστε και αφαιρέστε και τα δύο κοχλίες στερέωσης του περιβλήµατος του φρένου. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου και ανάλογα µε τη σχεδίαση της δαγκάνας του φρένου, οι πείροι-οδηγοί στον φορέα του φρένου πρέπει να συγκρατούνται σταθεροί χρησιµοποιώντας το κατάλληλο εργαλείο.

Αφαιρέστε τη στέγαση
Την µονάδα του περιβλήµατος-ενεργοποιητή µπορείτε τώρα να την αφαιρέσετε από τον φορέα προς την κατεύθυνση του βέλους. Η εγκατάσταση πραγµατοποιείται µε την αντίστροφη σειρά.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Τα προσυµπληρωµένα περιβλήµατα είναι εφοδιασµένα µε βύσµα στη σύνδεση µε τον εύκαµπτο σωλήνα/σωλήνα φρένου. Αυτό πρέπει να αφαιρεθεί πριν συνδεθεί ξανά η γραµµή φρένων.

  • Εξαερώστε τον αέρα από το σύστηµα πέδησης
  • Αφού εγκατασταθεί το σύστηµα, πρέπει να βαθµονοµηθεί χρησιµοποιώντας τη συσκευή διάγνωσης. Ακολουθήστε τις οδηγίες του κατασκευαστή του οχήµατος σχετικά µε αυτό.

Φορέας φρένων
Πριν από την αντικατάσταση του φορέα, το σύστηµα πρέπει να τεθεί σε λειτουργία συντήρησης µε τη βοήθεια µιας συσκευής διάγνωσης.

Αποσυναρµολογήστε το περίβληµα του φρένου
Χαλαρώστε και αφαιρέστε και τους δύο κοχλίες στερέωσης του περιβλήµατος του φρένου. Κατά τη διάρκεια αυτού και ανάλογα µε τη σχεδίαση της δαγκάνας του φρένου, οι πείροι οδηγών στον φορέα του φρένου πρέπει να συγκρατούνται σταθεροί χρησιµοποιώντας το κατάλληλο εργαλείο.
Το περίβληµα, συµπεριλαµβανοµένου του ενεργοποιητή, µπορείτε τώρα να αφαιρέσετε από τον φορέα φρένου προς την κατεύθυνση του βέλους.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Στερεώστε το περίβληµα έτσι ώστε ο εύκαµπτος σωλήνας/σωλήνας φρένων και το καλώδιο του συνδετήρα του ενεργοποιητή να µην έχουν υποστεί ζηµιά.

  • Αφαιρέστε τα τακάκια φρένων
  • Αφαιρέστε τα τακάκια φρένων και τα ελατήρια συγκράτησης τακακιών από τον φορέα του φρένου.

Αφαιρέστε τον φορέα φρένων
Χαλαρώστε και αφαιρέστε και τους δύο κοχλίες στερέωσης που συγκρατούν τον φορέα του φρένου στο αρθρωτό ακραξόνιο διεύθυνσης. Ο φορέας του φρένου µπορεί τώρα να αφαιρεθεί από το αρθρωτό ακραξόνιο διεύθυνσης. Η εγκατάσταση πραγµατοποιείται µε την αντίστροφη σειρά.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Προσέξτε τις πληροφορίες του κατασκευαστή όσον αφορά τις ροπές στρέψης και τη χρήση µέσων ασφάλισης σπειρώµατος για κοχλίες.

Αφού εγκατασταθεί, το σύστηµα πρέπει να βαθµονοµηθεί χρησιµοποιώντας τη συσκευή διάγνωσης. Ακολουθήστε τις οδηγίες του κατασκευαστή του οχήµατος σχετικά µε αυτό.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Οι εργασίες που περιγράφονται σε αυτό το άρθρο µπορεί να διαφέρουν ανάλογα µε τον τύπο του οχήµατος. Στα σχήµατα περιγράφεται µόνο η αφαίρεση εξαρτηµάτων. Οδηγίες για ειδικές διαδικασίες εγκατάστασης δίνονται χωριστά. Η TRW διατηρεί το δικαίωµα να κάνει τεχνικές αλλαγές.

Τακάκια φρένων
Πριν αντικαταστήσετε τα τακάκια φρένων, το σύστημα πρέπει να τεθεί σε λειτουργία συντήρησης «Αλλαγή τακακιών» με τη βοήθεια μιας συσκευής διάγνωσης.
Σε αυτήν τη λειτουργία συντήρησης, ο ηλεκτρονικός ελεγκτής περιστρέφει τον άξονα (Εικ. 1) έτσι ώστε το παξιμάδι πίεσης να οδηγηθεί πίσω στην αρχική του θέση (Εικ. 2).

Αφαιρέστε τις βίδες στερέωσης
Χαλαρώστε και αφαιρέστε και τις δύο βίδες στερέωσης του περιβλήματος του φρένου. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου και ανάλογα με τη σχεδίαση της δαγκάνας του φρένου, οι πείροι-οδηγοί στον φορέα του φρένου πρέπει να συγκρατούνται σταθεροί χρησιμοποιώντας το κατάλληλο εργαλείο.

Αφαιρέστε το περίβλημα
Το περίβλημα, συμπεριλαμβανομένου του ενεργοποιητή, μπορεί τώρα να τραβηχτεί από τον φορέα του φρένου προς την κατεύθυνση του βέλους.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Στερεώστε το περίβλημα έτσι ώστε ο εύκαμπτος σωλήνας/σωλήνας φρένων και το καλώδιο του συνδετήρα του ενεργοποιητή να μην έχουν υποστεί ζημιά.

  • Αφαιρέστε τα τακάκια
  • Αφαιρέστε τα τακάκια φρένων και τα ελατήρια συγκράτησής τους από τον φορέα του φρένου.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Τα ελατήρια συγκράτησης τακακιών πρέπει πάντα να ανανεώνονται καθώς ευθύνονται σε μεγάλο βαθμό για τη λειτουργία των φρένων χωρίς θόρυβο. Ωστόσο, εάν τα ελατήρια συγκράτησης ξαναχρησιμοποιηθούν, είναι απολύτως απαραίτητη η προσοχή ώστε να μην υπάρξει καμία παραμόρφωση κατά την τοποθέτηση και την αφαίρεσή τους!

Επιθεωρήστε και καθαρίστε τον φορέα φρένων
Πριν από τη συναρμολόγηση του φρένου, πρέπει να εξεταστούν τα ακόλουθα εξαρτήματα του φορέα του φρένου:

  • Πείροι οδηγοί για ευκολία κίνησης και ακτινωτό διάκενο.
  • Καλύμματα σκόνης για ρωγμές και ποιότητα στεγανοποίησης.
  • Οι επιφάνειες επαφής των ελατηρίων συγκράτησης του τακακιού ή των τακακιών για ζημιά λόγω αυξημένης διάβρωσης.
  • Ο φορέας του φρένου πρέπει να καθαριστεί επιμελώς.
  • Επιθεωρήστε και καθαρίστε το περίβλημα του φρένου.
  • Πριν από τη συναρμολόγηση του φρένου, πρέπει να εξεταστούν τα ακόλουθα εξαρτήματα του περιβλήματος του φρένου:
  • Η τσιμούχα εμβόλου για ρωγμές και ποιότητα στεγανοποίησης.
  • Έμβολα για ευκολία στην κίνηση.
  • Κέλυφος για μηχανικές βλάβες.
  • Στη συνέχεια, το κέλυφος του φρένου πρέπει να καθαριστεί επιμελώς.

Τοποθέτηση τακακιών
Τοποθετήστε τα ελατήρια συγκράτησης τακακιών και τα τακάκια φρένων στον φορέα του φρένου.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Λιπαντικά όπως γράσο ή πάστα χαλκού δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιούνται, εκτός και αν ορίζονται ρητά!  Εάν τα ελατήρια συγκράτησης των τακακιών ή τα τακάκια μπλοκάρουν κατά την τοποθέτηση, ο φορέας του φρένου πρέπει να καθαριστεί ξανά ή σε περίπτωση αμφιβολίας, να αντικατασταθεί. Μην επεξεργάζεστε το τακάκι ή τον φορέα σε καμία περίπτωση!  Για να διασφαλίσετε την άψογη λειτουργία του συστήματος πέδησης, τηρήστε με ακρίβεια όλες τις πρόσθετες πληροφορίες στα τακάκια, όπως για παράδειγμα το τράβηγμα των αυτοκόλλητων ταινιών ή την κατεύθυνση τοποθέτησης των τακακιών!

Τακάκι φρένων με εσοχή και λεπτομέρειες της κατεύθυνσης προσαρμογής στην πίσω πλάκα του τακακιού.

Σπρώξτε πίσω το έμβολο του φρένου
Πριν τοποθετήσετε το κέλυφος στον φορέα του φρένου, το έμβολο πρέπει να ωθηθεί ξανά στην αρχική του θέση χρησιμοποιώντας κατάλληλο εργαλείο.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Το έμβολο του φρένου σε μια δαγκάνα φρένου EPB δεν πρέπει να περιστρέφεται πίσω στην αρχική θέση, σε αντίθεση με την πρακτική για τα μηχανικά χειρόφρενα. Αυτό οδηγεί σε ζημιά στο παξιμάδι πίεσης και/ή στον άξονα!

Σωστή τοποθέτηση
Τοποθετήστε τη βίδα στερέωσης στο κέλυφος και σφίξτε με τη ροπή που καθορίζεται από τον κατασκευαστή. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου και ανάλογα με τη σχεδίαση της δαγκάνας του φρένου, οι πείροι-οδηγοί στον φορέα του φρένου πρέπει να συγκρατούνται σταθεροί χρησιμοποιώντας ένα κατάλληλο εργαλείο. Αφού εγκατασταθεί, το σύστημα πρέπει να βαθμονομηθεί χρησιμοποιώντας τη συσκευή διάγνωσης. Ακολουθήστε τις οδηγίες του κατασκευαστή του οχήματος σχετικά με αυτό.

Δείτε αναλυτικά το άρθρο εδώ…

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
ΕτικέτεςaftermarketTRWΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟσυνεργειο
Προηγούμενο

Αισθητήρες αναλογίας αέρα/καυσίµου και αισθητήρες οξυγόνου – ...

Επόμενο

Bosch και Cariad -θυγατρική της VW- ενώνουν ...

Σχετικά άρθρα Περισσότερα του ιδίου

  • OzonePRO Μahle
    autoSERVICEPLAYER

    MAHLE OzonePRO: Απολυµαίνει αυτοκίνητα και χώρους έως 40 τ.µ.

    9 Σεπτεμβρίου 2020
    Από Admin
  • PLAYERΤΕΧΝΙΚΑ

    Mahle: Φίλτρο λαδιού OC456

    19 Οκτωβρίου 2021
    Από Admin
  • autoSERVICEPLAYERΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

    Η πολωνική εταιρεία AS-PL στη διεθνή αγορά του aftermarket

    11 Φεβρουαρίου 2020
    Από Admin
  • fanovafes.com.gr_4CR_1_
    PLAYERΦΑΝΟΒΑΦΕΣ

    Η εταιρεία χρωμάτων 4CR Greece ζητεί τεχνικό-πωλητή

    18 Σεπτεμβρίου 2018
    Από Admin
  • autoservice.com.gr_GRANTEX
    autoSERVICEPLAYER

    Grantex : Χιλιόµετρα ιστορίας!

    12 Νοεμβρίου 2018
    Από Admin
  • PLAYERΤΕΧΝΙΚΑ

    METALCAUCHO: Οι βάσεις κινητήρα και τα είδη τους

    27 Δεκεμβρίου 2021
    Από Admin

  • autoservice.com.gr_kw_blog_kw_v4_bmw_m5_f90_
    autoSERVICEPLAYER

    Ρυθμιζόμενη ανάρτηση KW Variant4 για BMW M5 (F90)

  • autoservice.com.gr_FiatFullbackCross
    ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

    Η Fiat στην έκθεση “Cargo Truck & Van Expo 2017”

  • autoservice.com.gr_NEW BENTLEY CONTINENTAL GT
    PLAYERΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

    H νέα Bentley Continental GT αποκαλύπτεται

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

  • 26 Ιανουαρίου 2023

    Διαγνωστικός έλεγχος ηλεκτρικών οχηµάτων (ΕV Hybrid)

  • 25 Ιανουαρίου 2023

    Hella: Βαλβίδες ψεκασµού (µπεκ)

  • 24 Ιανουαρίου 2023

    Εκποµπές αυτοκινήτων Euro 7 – Ακυρώνεται η αύξηση των ορίων το 2026;

  • 21 Ιανουαρίου 2023

    Συνεργασία για την προώθηση ασφάλειας, δεξιοτήτων και προτύπων επισκευής συγκρούσεων

  • 20 Ιανουαρίου 2023

    Δώδεκα διαφορετικοί τύποι συγκόλλησης εκ των οποίων τρεις αφορούν το αυτοκίνητο

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

  • 1 Ιουλίου 2021

    Ηλεκτροκίνηση & Εγκατάσταση Σταθμών Φόρτισης από το IsZEB

  • 17 Ιανουαρίου 2020

    H ΤΟΤΑΛ ΕΛΛΑΣ στηρίζει το Ι.Ο.ΑΣ. «Πάνος Μυλωνάς» για την υλοποίηση του εκπαιδευτικού προγράμματος «Ασφαλώς Ποδηλατώ»

  • 8 Σεπτεμβρίου 2019

    ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ. Οι ειδικότητες με τη μεγαλύτερη ζήτηση στην αγορά εργασίας

  • 18 Απριλίου 2019

    Audi: Σχεδίαση εικονικής εκπαίδευσης χωρίς σχεδόν καµία γνώση προγραµµατισµού

  • 12 Φεβρουαρίου 2019

    Το ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ παρουσιάζει τις τάσεις στην Μεταδευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Ακολουθήστε μας

ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ

  • 26 Οκτωβρίου 2018

    ΣτΕ: Απόφαση «ανάσα» για τις πτωχευμένες επιχειρήσεις

  • 1 Ιουλίου 2018

    ΟΑΕΔ: Επιδότηση έως και €500 σε νέους ανέργους για τον περιορισμό του brain drain

  • 15 Μαΐου 2018

    Άδικο, αντιαναπτυξιακό και εκτός Ευρωπαϊκής πραγματικότητας το “ψηφιακό” τέλος

  • 29 Μαρτίου 2018

    Τι ισχύει για την τραπεζική αργία 30 Μαρτίου – 2 Απριλίου και πως επηρεάζει όλες τις πληρωμές

  • 29 Μαρτίου 2018

    Οι νέες μέθοδοι των ελεγκτικών υπηρεσιών

ΘΕΜΑΤΑ

  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
  • ΚΛΑΔΙΚΑ
  • MARKETING
  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
  • ΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Γενικά

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΕΝΤΥΠΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ

  • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
  • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ




ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Χατζή 29, Άνω Πατήσια
11141 Aθήνα
Τηλ: +30. 210 21.32.356
Fax: +30. 210 21.32.357
Email: infoserv @ otenet.gr
ΓΕΜΗ: 009647101000
© Copyright 2017 infoservice.com.gr | All Rights Reserved. | Created by Afternet