infoservice.com.gr

Top Menu

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Main Menu

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

logo

infoservice.com.gr

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • DigiParts – LAUNCH Europe GmbH: Nέο διαγνωστικό X-431 EURO MINI

  • Έως το 2030, η Volvo Cars θα γίνει εταιρεία μόνο ηλεκτρικών αυτοκινήτων

  • Automechanika Istanbul: Θα πραγματοποιηθεί στις 18-21 Νοεμβρίου του 2021

  • «Ορατά» Ανταλλακτικά: Η νοµοθεσία της ΕΕ και ο επισκευαστικός κλάδος

  • Hella Gutmann Μega macs: Επιτρέπει διάγνωση σε οχήματα Mercedes-Benz

PLAYERΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
Αρχική›PLAYER›Το Volkswagen Group ξεκίνησε την ανακύκλωση μπαταριών ηλεκτρικών αυτοκινήτων

Το Volkswagen Group ξεκίνησε την ανακύκλωση μπαταριών ηλεκτρικών αυτοκινήτων

Από Admin
20 Φεβρουαρίου 2021
31
0

Με την έναρξη του 2021, το Volkswagen Group εγκαινίασε το πρώτο εργοστάσιό του για την ανακύκλωση των μπαταριών ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Το εργοστάσιο βρίσκεται στο Salzgitter, κοντά στο Ανόβερο και αποτελεί ένα ακόμη βήμα του Volkswagen Group στη δέσμευση αειφορίας που έχει εξαγγείλει για ολόκληρο τον κύκλο ζωής των μπαταριών των ηλεκτρικών αυτοκινήτων – από την παραγωγή έως την ανακύκλωση.

Στόχος είναι η βιομηχανοποιημένη ανάκτηση πολύτιμων πρώτων υλών – όπως είναι το λίθιο, το νικέλιο, το μαγγάνιο και το κοβάλτιο – σε μία διαδικασία κλειστού βρόχου μαζί με το αλουμίνιο, τον χαλκό και τα πλαστικά, επιτυγχάνοντας μακροπρόθεσμα ποσοστό ανακύκλωσης πάνω από 90%.

Σημειώνεται, ότι ο όρος «κλειστός βρόχος» στην αυτοκινητοβιομηχανία περιγράφει τη συνολική διαδικασία με την οποία μία πρώτη ύλη, αφού χρησιμοποιηθεί σε κάποιο λειτουργικό τμήμα του αυτοκινήτου, μετά το τέλος χρήσης του ανακυκλώνεται και με κατάλληλη επεξεργασία φτάνει και πάλι σε κατάσταση πρώτης ύλης, για να χρησιμοποιηθεί εκ νέου στην παραγωγή. Θεωρητικά, με τον τρόπο αυτό η ίδια πρώτη ύλη μπορεί να χρησιμοποιείται για μακρό χρονικό διάστημα ξανά και ξανά, εξοικονομώντας πολύτιμους φυσικούς πόρους.

Το βασικό χαρακτηριστικό του εργοστασίου στο Salzgitter είναι ότι ανακυκλώνει μόνο μπαταρίες που δεν μπορούν πλέον να χρησιμοποιηθούν για άλλους σκοπούς. Πριν από την ανακύκλωση της μπαταρίας, μια σχετική ανάλυση καθορίζει αν εξακολουθεί να είναι αρκετά ισχυρή ώστε να έχει ένα δεύτερο κύκλο ζωής σε κινητά συστήματα αποθήκευσης ενέργειας, όπως για παράδειγμα σε έναν ευέλικτο σταθμό ταχείας φόρτισης ή στο κινητό ρομπότ φόρτισης.

Μεγάλοι όγκοι επιστροφών μπαταριών δεν αναμένονται πριν τα τέλη της δεκαετίας του 2020. Ως εκ τούτου, κατά τη διάρκεια της πιλοτικής φάσης το εργοστάσιο έχει αρχικά σχεδιαστεί για να ανακυκλώνει ετησίως έως και 3.600 συστήματα μπαταριών – κάτι που ισοδυναμεί με περίπου 1.500 τόνους. Στο μέλλον και καθώς η διαδικασία θα βελτιστοποιείται, το σύστημα μπορεί να προσαρμοστεί για να διαχειρίζεται μεγαλύτερες ποσότητες.

Η επαναστατική διαδικασία ανακύκλωσης με την μικρότερη δυνατή παραγωγή CO2 δεν απαιτεί τήξη υψηλής ενέργειας σε υψικάμινους – άρα δεν υπάρχουν ρύποι. Τα προς ανακύκλωση συστήματα μπαταριών παραδίδονται στο εργοστάσιο, ζυγίζονται, αποφορτίζονται σε βάθος και αποσυναρμολογούνται.

Τα μεμονωμένα μέρη αλέθονται σε ειδικούς μύλους μέχρι μέγεθος κόκκου και μετά ξηραίνονται. Εκτός από το αλουμίνιο, τον χαλκό και τα πλαστικά, η διαδικασία παράγει μία πολύτιμη «μαύρη σκόνη», η οποία περιέχει τις σημαντικές πρώτες ύλες για μπαταρίες, όπως είναι το λίθιο, το νικέλιο, το μαγγάνιο, το κοβάλτιο, καθώς και ο γραφίτης. Ο διαχωρισμός και η επεξεργασία των επιμέρους υλικών πραγματοποιούνται με ειδικές μεθόδους και υδρομεταλλουργικές διεργασίες, χρησιμοποιώντας νερό και χημικούς παράγοντες.

«Κατά συνέπεια, τα βασικά συστατικά των παλιών μπαταριών μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την παραγωγή νέων υλικών για καθόδους», εξηγεί ο Mark Möller, επικεφαλής τεχνικής ανάπτυξης και του τμήματος E-Mobility. «Από έρευνα, γνωρίζουμε ότι οι πρώτες ύλες που λαμβάνουμε από την ανακυκλωμένη μπαταρία είναι τόσο καλής ποιότητας όσο μίας νέας.

Στο μέλλον, σκοπεύουμε να υποστηρίξουμε την παραγωγή στοιχείων μπαταρίας με το υλικό που ανακτούμε. Δεδομένου ότι η ζήτηση για μπαταρίες και για αντίστοιχες πρώτες ύλες θα αυξηθεί δραστικά, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε κάθε γραμμάριο ανακυκλωμένου υλικού για καλή χρήση».

Υπολογίζεται ότι η εξοικονόμηση ρύπων CO2 στην κατασκευή μιας μπαταρίας χρησιμοποιώντας καθόδους που προέρχονται από ανακυκλωμένο υλικό και «πράσινη» ηλεκτρική ενέργεια, ανέρχεται σε περίπου 1,3 τόνους ανά 62 kWh. Πρόκειται για τεράστιο μέγεθος, που υπογραμμίζει με τον πλέον εμφατικό τρόπο τη σημασία του εγχειρήματος αλλά και τα οφέλη από τη λειτουργία του νέου εργοστασίου.

http://www.kosmocar.gr

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Ετικέτεςautomotive industryVolkswagen Groupανακυκλωση μπαταριωναυτοκινητοβιοµηχανιαηλεκτρικά αυτοκίνητα
Προηγούμενο

Bιοµηχανία σιδήρου: Τo πλεονέκτηµα των ηλεκτρικών οχηµάτων

Επόμενο

Θερµική διαµόρφωση – Βελτιστοποίηση γήρανσης για εξαρτήµατα ...

Σχετικά άρθρα Περισσότερα του ιδίου

  • fanovafes.com.gr_ibis_ford
    PLAYERΦΑΝΟΒΑΦΕΣ

    Η Ford ενισχύει µε την παρουσία της το IBIS

    19 Απριλίου 2018
    Από Admin
  • autoservice.com_.gr__Volvo_XC40_Euro_NCAP
    PLAYERΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

    Πέντε αστέρια για το Volvo XC40 στις δοκιμές πρόσκρουσης του EuroNCAP

    22 Ιουλίου 2018
    Από Admin
  • PLAYERΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

    Η εφαρμογή Volvo on Call για smartphone δίνει τώρα στους οδηγούς plug-in υβριδικών πληροφορίες για την οδήγηση με ηλεκτρική ενέργεια

    30 Αυγούστου 2020
    Από Admin
  • autoSERVICEPLAYER

    DENSO robotics: Ο τροφοδότης του βιοµηχανικού αυτοµατισµού

    5 Δεκεμβρίου 2019
    Από Admin
  • PLAYERΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

    Ηλεκτρικά αυτοκίνητα και λίθιο, αυτό το άγνωστο, όχι τόσο νέο στοιχείο

    30 Μαρτίου 2020
    Από Admin
  • PLAYERΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

    Ο αντίκτυπος κατανάλωσης ενός EV στο δίκτυο ηλεκτρικού ρεύµατος θα είναι + ή -;

    21 Ιανουαρίου 2021
    Από Admin

  • autoservice.com.gr_Metalcaucho
    autoSERVICEPLAYER

    Νέο κιτ ψεκασμού από την Metalcaucho

  • autoSERVICE

    Ο Dr. Stefan Spindler νέος CEO Industrial της Schaeffler AG

  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

    Μια εντυπωσιακή ιστορία από την Belle Époque μέχρι σήμερα

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

  • 5 Μαρτίου 2021

    DigiParts – LAUNCH Europe GmbH: Nέο διαγνωστικό X-431 EURO MINI

  • 4 Μαρτίου 2021

    Έως το 2030, η Volvo Cars θα γίνει εταιρεία μόνο ηλεκτρικών αυτοκινήτων

  • 3 Μαρτίου 2021

    Automechanika Istanbul: Θα πραγματοποιηθεί στις 18-21 Νοεμβρίου του 2021

  • 1 Μαρτίου 2021

    «Ορατά» Ανταλλακτικά: Η νοµοθεσία της ΕΕ και ο επισκευαστικός κλάδος

  • 26 Φεβρουαρίου 2021

    Hella Gutmann Μega macs: Επιτρέπει διάγνωση σε οχήματα Mercedes-Benz

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

  • 17 Ιανουαρίου 2020

    H ΤΟΤΑΛ ΕΛΛΑΣ στηρίζει το Ι.Ο.ΑΣ. «Πάνος Μυλωνάς» για την υλοποίηση του εκπαιδευτικού προγράμματος «Ασφαλώς Ποδηλατώ»

  • 8 Σεπτεμβρίου 2019

    ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ. Οι ειδικότητες με τη μεγαλύτερη ζήτηση στην αγορά εργασίας

  • 18 Απριλίου 2019

    Audi: Σχεδίαση εικονικής εκπαίδευσης χωρίς σχεδόν καµία γνώση προγραµµατισµού

  • 12 Φεβρουαρίου 2019

    Το ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ παρουσιάζει τις τάσεις στην Μεταδευτεροβάθμια Εκπαίδευση

  • 26 Οκτωβρίου 2018

    Μειώνονται τα εξεταζόμενα μαθήματα του ΕΠΑΛ το νέο σχολικό έτος 2018 – 2019

Ακολουθήστε μας

ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ

  • 26 Οκτωβρίου 2018

    ΣτΕ: Απόφαση «ανάσα» για τις πτωχευμένες επιχειρήσεις

  • 1 Ιουλίου 2018

    ΟΑΕΔ: Επιδότηση έως και €500 σε νέους ανέργους για τον περιορισμό του brain drain

  • 15 Μαΐου 2018

    Άδικο, αντιαναπτυξιακό και εκτός Ευρωπαϊκής πραγματικότητας το “ψηφιακό” τέλος

  • 29 Μαρτίου 2018

    Τι ισχύει για την τραπεζική αργία 30 Μαρτίου – 2 Απριλίου και πως επηρεάζει όλες τις πληρωμές

  • 29 Μαρτίου 2018

    Οι νέες μέθοδοι των ελεγκτικών υπηρεσιών

ΘΕΜΑΤΑ

  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
  • ΚΛΑΔΙΚΑ
  • MARKETING
  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
  • ΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Γενικά

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΕΝΤΥΠΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ

  • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
  • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ




ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Χατζή 29, Άνω Πατήσια
11141 Aθήνα
Τηλ: +30. 210 21.32.356
Fax: +30. 210 21.32.357
Email: infoserv @ otenet.gr
© Copyright 2017 infoservice.com.gr | All Rights Reserved. | Created by Afternet