infoservice.com.gr

Top Menu

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Main Menu

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

logo

infoservice.com.gr

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • MAHLE: Τεχνογνωσία A/C πρώτης τοποθέτησης (ΟΕ)

  • Η Continental, το aftermarket και το µέλλον της κινητικότητας

  • Νέος ηλεκτρονικός κατάλογος HELLA για συνεργεία και χονδρέµπορους

  • Columbia Motor Oil: Οι προκλήσεις που αντιµετωπίζει από την αρχή της πανδηµίας µέχρι σήµερα

  • UFI Filters: Φίλτρα λαδιού και ντίζελ για τη νέα γενιά FIAT DUCATO

PLAYERΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΦΟΡΤΗΓΟ
Αρχική›PLAYER›Το Mercedes-Benz Sprinter γιορτάζει 25 χρόνια πρωτοπορίας

Το Mercedes-Benz Sprinter γιορτάζει 25 χρόνια πρωτοπορίας

Από Admin
19 Φεβρουαρίου 2020
523
0

Πριν από 25 χρόνια, παρουσιάστηκε για πρώτη φορά ένα ελαφρύ επαγγελματικό που έμελλε να δώσει το όνομά του σε μια ολόκληρη κατηγορία οχημάτων: το Sprinter.

Σήμερα, ένα τέταρτο του αιώνα αργότερα, εξακολουθεί να αποτελεί σημείο αναφοράς στην κατηγορία του.

Παράλληλα με τις διαχρονικές αξίες του όπως ποιότητα, αξιοπιστία, οικονομία και άνεση, το σημερινό Sprinter προσφέρει επίσης δικτύωση και συνδεσιμότητα, αλλά και την ηλεκτροκίνητη έκδοση eSprinter για μεταφορές χωρίς τοπικές εκπομπές ρύπων!

Με αφορμή αυτή την ιδιαίτερη επέτειο, η Mercedes-Benz Vans θα δημοσιεύει κάθε μήνα ένα ειδικό αφιέρωμα για το Sprinter στην πλατφόρμα Mercedes me σε όλη τη διάρκεια του 2020.

Τα αφιερώματα θα αναδεικνύουν την ηγετική θέση του Sprinter στην αγορά όλα αυτά τα χρόνια και θα παρουσιάζουν πώς έχει καταφέρει να συνδυάζει πάντα την ιστορική παράδοση με τις σύγχρονες καινοτομίες.

1995: Ένα ελαφρύ επαγγελματικό παίρνει το προβάδισμα

Το 1995 ήρθε το Mercedes-Benz Sprinter, για να καθορίσει μία ολόκληρη κατηγορία οχημάτων και να διευκολύνει σημαντικά τη μετάβαση προς το ηλεκτρονικό εμπόριο.

Σε μια εποχή που ο σημερινός όγκος ηλεκτρικών αγορών ήταν ασύλληπτος, η εταιρεία της Στουτγάρδης παρουσίασε ένα άκρως μοντέρνο ελαφρύ επαγγελματικό, το οποίο θα αποδεικνυόταν ιδανικό για τις μεγάλες προκλήσεις του κλάδου μεταφορών.

Με δισκόφρενα στους μπροστινούς και πίσω τροχούς, σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών (ABS) με αυτόματο διαφορικό πέδησης (ABD), πιο αεροδυναμικό αμάξωμα και πολλές άλλες καινοτομίες, το Sprinter έθεσε πρότυπα ασφάλειας, αποδοτικότητας και άνεσης, και διαδέχθηκε επάξια το θρυλικό T1.

Σύμφωνα με διάφορα ΜΜΕ, αυτά ήταν τα χαρακτηριστικά που οδήγησαν δικαίως στην «κατηγορία Sprinter».

Εξαρχής το νέο ελαφρύ επαγγελματικό αποδείχθηκε πραγματικά πολυτάλαντο: ήταν διαθέσιμο ως όχημα σασί, με καρότσα ή ανατρεπόμενη πλατφόρμα, με διπλή ή μονή καμπίνα, ως κλειστό βαν και ως mini-bus με πέντε έως εννέα θέσεις, με κανονική ή υπερυψωμένη οροφή.

Το μεταξόνιο κυμαινόταν από 3000 έως 4025 χιλιοστά. Το επιτρεπτό μικτό βάρος ανερχόταν αρχικά σε 2590, 2800 ή 3500 κιλά. Προσέφερε τις τέλειες προϋποθέσεις για διάφορους τομείς χρήσης, π.χ. εργοτάξια, εμπόριο, μεταφορά επιβατών, αλλά και υπηρεσίες πυρόσβεσης και διάσωσης.

Τα τελευταία 25 χρόνια, το Sprinter εντυπωσιάζει επίσης ως αυτοκινούμενο, ενώ έχει φιλοξενήσει και διάφορες ειδικές υπερκατασκευές.

2006: Πλήρως εξελιγμένο με σημαντικά μεγαλύτερη χωρητικότητα

Μετά από πωλήσεις άνω των 1,3 εκατομμυρίων Sprinter και αρκετές ανανεώσεις του μοντέλου, η Mercedes-Benz παρουσίασε το 2006 μία πλήρως εξελιγμένη έκδοση.

Παρόλο που η γκάμα μοντέλων ήταν εκτενέστατη και προηγουμένως, οι πελάτες είχαν πλέον τη δυνατότητα να αποκτούν λύσεις προσαρμοσμένες στις δικές τους απαιτήσεις, καλύπτοντας πρακτικά όλες τις ανάγκες.

Σημαντικό ρόλο έπαιξε και η πύλη υπερκατασκευαστών, η οποία προσφέρει όλες τις αναγκαίες πληροφορίες για την υλοποίηση αιτημάτων των πελατών.

Το νέο όχημα χαρακτηριζόταν από πολυάριθμα πρωτοποριακά στοιχεία, όπως η πολύ φαρδιά συρόμενη πόρτα του χώρου φόρτωσης, η υπερυψωμένη οροφή XL και ένα τέταρτο μήκος αμαξώματος.

Τα συστήματα μετάδοσης κίνησης εξελίχθηκαν περαιτέρω με μία νέα σειρά κινητήρων και ένα νέο κιβώτιο 6 σχέσεων για τα πετρελαιοκίνητα μοντέλα.

Τοποθετήθηκε επίσης ένα βελτιωμένο σύστημα πέδησης, το ADAPTIVE ESP, με διευρυμένες λειτουργίες για όλες τις κατηγορίες βάρους και αναδιαμορφώθηκαν οι αποθηκευτικοί χώροι στον εσωτερικό του οχήματος.

Στα νέα χαρακτηριστικά συγκαταλέγονταν τα υπερμονά ελαστικά στους πίσω τροχούς, για την έκδοση 4,6 τόνων, οι προβολείς Bi-Xenon με στατικό φωτισμό αλλαγής κατεύθυνσης, ο αερόσακος θώρακα για τον οδηγό και τον συνοδηγό, το σύστημα PARKTRONIC και πολλά άλλα.

2013: Περισσότερη ισχύς, περισσότερη ασφάλεια

Με ένα αποδοτικό σύστημα μετάδοσης κίνησης και πολλές καινοτομίες, το ακόμη πιο εξελιγμένο Sprinter του 2013 κατέλαβε και πάλι στην κορυφαία θέση στην αγορά.

Μερικοί από τους παράγοντες που συνετέλεσαν στην επιτυχία του ήταν το πακέτο αποδοτικότητας με αντλία υποβοήθησης διεύθυνσης ECO, η λειτουργία ECO start/stop και η μεγάλη σχέση μετάδοσης πίσω άξονα.

Χάρη στην τεχνολογία κινητήρων αιχμής με SCR, το Sprinter ήταν το πρώτο ελαφρύ επαγγελματικό που ικανοποίησε την προδιαγραφή εκπομπών καυσαερίων Euro VI.

Πέρα από την παράταση της εγγύησης κινητικότητας και το αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων 7G-TRONIC PLUS, οι πελάτες είχαν τη δυνατότητα να επιλέξουν ανάμεσα σε πολλά στοιχεία προαιρετικού εξοπλισμού.

Η έμφαση για άλλη μία φορά δόθηκε στην ασφάλεια.

Το Sprinter ήταν το πρώτο ελαφρύ επαγγελματικό που απέκτησε το σύστημα υποβοήθησης κατά των πλευρικών ανέμων στον βασικό εξοπλισμό του.

Άλλα χαρακτηριστικά του, ενδεικτικά, ήταν η προσαρμοζόμενη υποβοήθηση προβολέων, η υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, η υποβοήθηση νεκρής γωνίας ορατότητας και το σύστημα πρόληψης συγκρούσεων COLLISION PREVENTION ASSIST.

2018: Μία ακόμη έκδοση συστήματος κίνησης και ευφυής συνδεσιμότητα

Η τρίτη γενιά Sprinter ήταν η πρώτη που ενσωμάτωσε τη φιλοσοφία adVANce της Mercedes-Benz Vans, προσφέροντας ολοκληρωμένες λύσεις κινητικότητας.

Συνδύαζε την προοδευτική σχεδίαση με χαρακτηριστικά άνεσης και ασφάλειας που συναντάμε συνήθως μόνο σε επιβατικά αυτοκίνητα.

Η διευρυμένη δικτύωση μέσω internet έφερε την επανάσταση: οι υπηρεσίες Mercedes PRO connect, που σύντομα θα είναι διαθέσιμες και στην ελληνική αγορά, και το σύστημα πολυμέσων MBUX (Mercedes-Benz User Experience) δείχνουν σαφώς την πορεία προς το μέλλον και δημιουργούν νέες δυνατότητες για τη διαχείριση μικρών και μεγάλων στόλων, αλλά και μικρών επιχειρήσεων.

Η υπηρεσία επιτρέπει την ηλεκτρονική διαχείριση παραγγελιών και την πρακτική εμφάνιση πληροφοριών οχήματος, όπως γεωγραφική θέση, στάθμη καυσίμου ή διαστήματα συντήρησης σε πραγματικό χρόνο.

Υπάρχουν οκτώ πακέτα Mercedes PRO connect με τις βασικές υπηρεσίες διαθέσιμες από το εργοστάσιο.

Η μεγάλη ποικιλία εκδόσεων του Sprinter εξακολουθεί να εντυπωσιάζει.

Μπορούν να διαμορφωθούν περισσότερες από 1000 διαφορετικές εκδόσεις του σημερινού Sprinter με τα αμαξώματα, τα πλαίσια, τα συστήματα μετάδοσης κίνησης, τις κατηγορίες βάρους και τις επιλογές εξοπλισμού που διατίθενται.

Από το 2018, υπάρχουν επίσης περισσότεροι διαθέσιμοι κινητήρες, χάρη στο σύστημα κίνησης στους μπροστινούς τροχούς, που διατίθεται για πρώτη φορά, και δύο κιβώτια ταχυτήτων που αναπτύχθηκαν ειδικά για αυτό, καθώς και ένα αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων με μετατροπέα ροπής.

Με αυτά τα συστήματα μετάδοσης κίνησης και με το λεγόμενο «εμπροσθοκίνητο σασί κίνησης», το σημερινό Sprinter είναι ιδανικό για υπερκατασκευές αυτοκινούμενων, γεγονός που αξιοποιούν πολύ κατασκευαστές υπερκατασκευών.

2019: Είσοδος στον κόσμο της ηλεκτροκίνησης με το eSprinter

Οικονομικό, αξιόπιστο και πολυμορφικό όπως πάντα, σήμερα το eSprinter που παρουσιάστηκε το 2019 μπορεί να εξυπηρετεί τις διανομές αγαθών, τα εργοτάξια ή τον κλάδο υπηρεσιών με μηδενικές τοπικές εκπομπές ρύπων.

Το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης στους μπροστινούς τροχούς αποδίδει ισχύ 85 kW και ροπή στρέψης έως 295 Nm. Ο ευπροσάρμοστος σχεδιασμός ωφέλιμου φορτίου και μπαταρίας μπορεί να ικανοποιεί εξατομικευμένα τις ανάγκες.

Με μπαταρία ωφέλιμης ηλεκτρικής ισχύος 47 kWh, η αυτονομία του Sprinter φτάνει τα 168 χιλιόμετρα, όταν το ωφέλιμο φορτίο είναι 891 κιλά. Αν κάποιος προτιμά μεγαλύτερο ωφέλιμο φορτίο, μπορεί να επιλέξει μικρότερη χωρητικότητα μπαταρίας.

Ενδιαφέρουσα προοπτική για τους διαχειριστές στόλων αποτελεί το εργαλείο eCharging Planner, το οποίο παρέχει υποστήριξη κατά τη μετάβαση στην ηλεκτρική κινητικότητα χωρίς τοπικές εκπομπές με τη Mercedes-Benz Vans.

Το eSprinter θα λανσαριστεί στην ελληνική αγορά μέχρι το τέλος του 2020.

Κατασκευάζεται ανά τον κόσμο και κυκλοφορεί στους δρόμους 130 χωρών

Το Sprinter δεν παράγεται μόνο στα εργοστάσια της Mercedes-Benz στο Ντύσελντορφ και το Λούντβιγκσφέλντε, αλλά και στο Μπουένος Άιρες.

Το αμερικανικό εργοστάσιο στο Τσάρλεστον επεκτάθηκε επίσης, ώστε να μπορεί να κατασκευάζει ολόκληρο το σημερινό μοντέλο.

Η παρουσία του Sprinter σε περισσότερες από 130 χώρες δεν οφείλεται μόνο στα εργοστάσια παραγωγής του ανά τον κόσμο.

Ο βασικός λόγος είναι ότι τα τελευταία 25 χρόνια ικανοποιεί ανελλιπώς τις απαιτήσεις των πελατών προσφέροντας λύσεις σε μία ευρεία γκάμα κλάδων.

www.mercedes-benz.gr

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
ΕτικέτεςmanufacturerMercedes-Benz Sprinter
Προηγούμενο

Αναρτήσεις Αέρα: Ηλεκτρονικά Ελεγχόµενη Ανάρτηση Αέρα – ...

Επόμενο

Η Combatt στο συνέδριο Future of Retail

Σχετικά άρθρα Περισσότερα του ιδίου

  • autoservice.com.gr_ Bibendum_ Michelin
    ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

    Βραβείο για το «Ανθρωπάκι της Michelin»

    6 Οκτωβρίου 2018
    Από Admin
  • PLAYERΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

    Τα Audi επικοινωνούν με τα φανάρια κυκλοφορίας στο Ντίσελντορφ

    22 Φεβρουαρίου 2020
    Από Admin
  • PLAYERΦΑΝΟΒΑΦΕΣ

    Restagraf: Κλιπ σε κιτ για την επισκευή αµαξωµάτων

    5 Νοεμβρίου 2018
    Από Admin
  • autoSERVICEPLAYER

    Denso: Οι αλλαγές και οι προκλήσεις του aftermarket

    2 Απριλίου 2019
    Από Admin
  • PLAYERΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

    Η νέα Mercedes-Benz GLA

    26 Απριλίου 2020
    Από Admin
  • fanovafes.com.gr_Rrestragraf_
    PLAYERΕΚΘΕΣΕΙΣΦΑΝΟΒΑΦΕΣ

    Η Restagraf στην ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ 2018

    23 Οκτωβρίου 2018
    Από Admin

  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ

    H HB BODY στην έκθεση SEMA SHOW

  • autoSERVICE

    Ανανέωση συνεργασίας ΕΜΑ ΑΕ – Group Continental µέχρι και το 2028

  • ΚΛΑΔΙΚΑ

    Ταξινομήσεις καινούργιων οχημάτων κατά το έτος 2016.

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

  • 22 Ιουνίου 2022

    MAHLE: Τεχνογνωσία A/C πρώτης τοποθέτησης (ΟΕ)

  • 21 Ιουνίου 2022

    Η Continental, το aftermarket και το µέλλον της κινητικότητας

  • 20 Ιουνίου 2022

    Νέος ηλεκτρονικός κατάλογος HELLA για συνεργεία και χονδρέµπορους

  • 18 Ιουνίου 2022

    Columbia Motor Oil: Οι προκλήσεις που αντιµετωπίζει από την αρχή της πανδηµίας µέχρι σήµερα

  • 17 Ιουνίου 2022

    UFI Filters: Φίλτρα λαδιού και ντίζελ για τη νέα γενιά FIAT DUCATO

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

  • 1 Ιουλίου 2021

    Ηλεκτροκίνηση & Εγκατάσταση Σταθμών Φόρτισης από το IsZEB

  • 17 Ιανουαρίου 2020

    H ΤΟΤΑΛ ΕΛΛΑΣ στηρίζει το Ι.Ο.ΑΣ. «Πάνος Μυλωνάς» για την υλοποίηση του εκπαιδευτικού προγράμματος «Ασφαλώς Ποδηλατώ»

  • 8 Σεπτεμβρίου 2019

    ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ. Οι ειδικότητες με τη μεγαλύτερη ζήτηση στην αγορά εργασίας

  • 18 Απριλίου 2019

    Audi: Σχεδίαση εικονικής εκπαίδευσης χωρίς σχεδόν καµία γνώση προγραµµατισµού

  • 12 Φεβρουαρίου 2019

    Το ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ παρουσιάζει τις τάσεις στην Μεταδευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Ακολουθήστε μας

ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ

  • 26 Οκτωβρίου 2018

    ΣτΕ: Απόφαση «ανάσα» για τις πτωχευμένες επιχειρήσεις

  • 1 Ιουλίου 2018

    ΟΑΕΔ: Επιδότηση έως και €500 σε νέους ανέργους για τον περιορισμό του brain drain

  • 15 Μαΐου 2018

    Άδικο, αντιαναπτυξιακό και εκτός Ευρωπαϊκής πραγματικότητας το “ψηφιακό” τέλος

  • 29 Μαρτίου 2018

    Τι ισχύει για την τραπεζική αργία 30 Μαρτίου – 2 Απριλίου και πως επηρεάζει όλες τις πληρωμές

  • 29 Μαρτίου 2018

    Οι νέες μέθοδοι των ελεγκτικών υπηρεσιών

ΘΕΜΑΤΑ

  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
  • ΚΛΑΔΙΚΑ
  • MARKETING
  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
  • ΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Γενικά

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΕΝΤΥΠΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ

  • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
  • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ




ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Χατζή 29, Άνω Πατήσια
11141 Aθήνα
Τηλ: +30. 210 21.32.356
Fax: +30. 210 21.32.357
Email: infoserv @ otenet.gr
© Copyright 2017 infoservice.com.gr | All Rights Reserved. | Created by Afternet