infoservice.com.gr

Top Menu

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Main Menu

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

logo

infoservice.com.gr

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • Νέα Συμφωνία Hyundai και Shell για νέες λύσεις καθαρής κινητικότητας

  • Schaeffler Repxpert: Bλάβες που συναντάμε σε ένα Βολάν Διπλής Μάζας

  • Tο ZF pro[Tech] workshop concept ξεκινά στην Ελλάδα

  • Gates: Νέο δωρεάν τεχνικό διαδικτυακό σεμινάριο συστημάτων ψύξης

  • Χρώµατα FERROUS: Τώρα σε νέες ιδιόκτητες εγκαταστάσεις

PLAYERΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
Αρχική›PLAYER›Συνθετικά καύσιµα: Η επόµενη επανάσταση;

Συνθετικά καύσιµα: Η επόµενη επανάσταση;

Από Admin
2 Απριλίου 2021
40
0

Ως τώρα, ένας κινητήρας εσωτερικής καύσης απαλλαγµένος από εκποµπή διοξειδίου ή µονοξειδίου άνθρακα ήταν ένα µακρινό όνειρο, τώρα µπορεί να γίνει πραγµατικότητα. Η διαδικασία παρασκευής των συνθετικών ή άνευ άνθρακα καυσίµων περιλαµβάνει τη δέσµευση του CO2, συµβάλλοντας έτσι σηµαντικά στον περιορισµό της υπερθέρµανσης του πλανήτη.

Τα συνθετικά καύσιµα µπορούν να απαλλάξουν τη λειτουργία βενζινοκίνητων και πετρελαιοκίνητων αυτοκίνητων, από εκποµπές οξειδίων του άνθρακα.

Για να επιτευχθούν οι στόχοι για το κλίµα, οι εκποµπές CO2 από την κυκλοφορία οχηµάτων παγκοσµίως θα πρέπει να µειωθούν κατά 50% τις επόµενες τέσσερις δεκαετίες και κατά τουλάχιστον 85% στις προηγµένες οικονοµίες.

Εξάλλου, ακόµη και αν όλα τα αυτοκίνητα γίνουν ηλεκτροκίνητα µια µέρα, τα αεροσκάφη, τα πλοία και ακόµη και τα φορτηγά θα εξακολουθούν να λειτουργούν κυρίως µε υγρά καύσιµα.

Οι κινητήρες εσωτερικής καύσης που λειτουργούν µε συνθετικά καύσιµα είναι απαλλαγµένοι από εκποµπές άνθρακα, εποµένως είναι µια πολύ ελπιδοφόρα περίπτωση για έρευνα, ακόµα και για τα επιβατικά αυτοκίνητα καθώς θα µπορούσαν να εξοικονοµηθούν ακόµη και 2.8 gigatons του CO2 έως το 2050.

Το αέριο θερµοκηπίου πρώτη ύλη
Τα συνθετικά καύσιµα µπορούν να προστεθούν στα συµβατικά καύσιµα και µπορεί να συνεχίσουν να διανέµονται από το υπάρχον δίκτυο σταθµών πλήρωσης. Τα συνθετικά, ή καθαρά από άνθρακα καύσιµα, δεσµεύουν CO2 από την ατµόσφαιρα κατά τη διαδικασία παρασκευής.

Με αυτόν τον τρόπο, το αέριο θερµοκηπίου γίνεται πρώτη ύλη, από την οποία η βενζίνη, το ντίζελ και το υποκατάστατο φυσικό αέριο, µπορούν να παραχθούν µε την βοήθεια ηλεκτρικής ενέργειας από ανανεώσιµες πηγές.

Ένα ακόµη κρίσιµο πλεονέκτηµα του κινητήρα εσωτερικής καύσης που χρησιµοποιεί συνθετικά καύσιµα είναι, ότι το υπάρχον δίκτυο σταθµών πλήρωσης µπορεί να συνεχίσει να χρησιµοποιείται. Το ίδιο ισχύει και για την υπάρχουσα εµπειρία κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Επιπλέον, παρόλο που τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα γίνουν σηµαντικά λιγότερο δαπανηρά τα επόµενα χρόνια, η ανάπτυξη αυτών των καυσίµων µπορεί να αξίζει τον κόπο. Η Bosch έχει υπολογίσει ότι, µέχρι τα 160.000 χιλιοµέτρα, το συνολικό κόστος ιδιοκτησίας ενός υβριδικού που λειτουργεί µε συνθετικό καύσιµο, θα µπορούσε να είναι µικρότερο από αυτό ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου µεγάλης εµβέλειας, ανάλογα µε τον τύπο της ανανεώσιµης ενέργειας που χρησιµοποιείται.

Τι πρέπει να γίνει πριν
Παρόλα αυτά, απαιτούνται ακόµη σηµαντικές προσπάθειες πριν από τη δηµιουργία συνθετικών καυσίµων. Οι εγκαταστάσεις επεξεργασίας εξακολουθούν να είναι δαπανηρές και υπάρχουν µόνο λίγες µονάδες δοκιµής. Το γερµανικό Υπουργείο Οικονοµικών και Ενέργειας υποστηρίζει τα συνθετικά καύσιµα στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας «Εναλλακτικές ενέργειες στις µεταφορές». Η ευρεία χρήση αυτών των καυσίµων θα βοηθηθεί επίσης από την αυξανόµενη διαθεσιµότητα και, συνεπώς από την πτώση των τιµών της ηλεκτρικής ενέργειας από ανανεώσιµες πηγές ενέργειας.

Τα συνθετικά καύσιµα κατασκευάζονται αποκλειστικά µε τη βοήθεια ανανεώσιµων πηγών ενέργειας. Σε ένα πρώτο στάδιο, το υδρογόνο παράγεται από το νερό. Ο άνθρακας προστίθεται σε αυτό για να παράγει ένα υγρό καύσιµο. Αυτός ο άνθρακας µπορεί να προέρχεται από ανακύκλωση από βιοµηχανικές διεργασίες ή ακόµα και να δεσµευθεί από τον αέρα χρησιµοποιώντας φίλτρα. Ο συνδυασµός CO2 και H2 έχει ως αποτέλεσµα το συνθετικό καύσιµο, το οποίο µπορεί να είναι βενζίνη, ντίζελ, αέριο ή και κηροζίνη.

Προς το παρόν, η παραγωγή συνθετικών καυσίµων είναι µια πολύπλοκη και δαπανηρή διαδικασία. Ωστόσο, η αύξηση της παραγωγής και οι ευνοϊκές τιµές ηλεκτρικής ενέργειας θα µπορούσαν να σηµαίνουν ότι τα συνθετικά καύσιµα γίνονται σηµαντικά φθηνότερα.

Οι µελέτες υποδεικνύουν ότι το ίδιο το καύσιµο (εξαιρουµένων των ειδικών φόρων κατανάλωσης) θα µπορούσε να κοστίσει µεταξύ 1 και 1,4 ευρώ το λίτρο µακροπρόθεσµα. Τα συνθετικά καύσιµα δεν σηµαίνουν επιλογή µεταξύ δεξαµενής καυσίµου και «πιάτου φαγητού», όπως συµβαίνει µε τα βιοκαύσιµα και εάν χρησιµοποιείται ανανεώσιµη ενέργεια, µπορούν να παραχθούν χωρίς τους περιορισµούς ποσότητας, που µπορεί να αναµένεται στην περίπτωση των βιοκαυσίµων, λόγω παραγόντων όπως η έκταση διαθέσιµης γης.

Συµπέρασµα
Τα συνθετικά καύσιµα µπορούν να καταστήσουν τα βενζινοκίνητα και πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα ουδέτερα από άνθρακα και έτσι να συµβάλουν σηµαντικά στον περιορισµό της υπερθέρµανσης του πλανήτη.

www.infoservice.com.gr

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Ετικέτεςsynthetic fuelsΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝσυνθετικα καυσιµα
Προηγούμενο

Philips RacingVision GT200 νέας γενιάς

Επόμενο

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το τακτικό Διοικητικό Συμβούλιο ...

Σχετικά άρθρα Περισσότερα του ιδίου

  • PLAYERΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

    Η Volvo Cars αποκαλύπτει το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο της

    18 Οκτωβρίου 2019
    Από Admin
  • autoSERVICEPLAYERΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

    Νέα Συμφωνία Hyundai και Shell για νέες λύσεις καθαρής κινητικότητας

    16 Απριλίου 2021
    Από Admin
  • autoservice.com.gr_ford_factory
    PLAYERΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

    Το νέο υπερσύγχρονο κέντρο περιβαλλοντικών δοκιμών της Ford στην Κολωνία

    22 Μαΐου 2018
    Από Admin
  • autoSERVICEPLAYER

    Περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση από την εταιρεία Re-Battery: Ανακυκλώνω και Κερδίζω με έπαθλο 1.000 ευρώ!

    8 Φεβρουαρίου 2019
    Από Admin
  • autoSERVICEPLAYER

    Η ΕΕ βάζει τέλος στο “Πείραγμα” του Χιλιομετρητή

    4 Ιουνίου 2018
    Από Admin
  • PLAYERΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΦΑΝΟΒΑΦΕΣ

    Ο χάλυβας και η ανακύκλωσή του

    29 Μαΐου 2018
    Από Admin

  • PLAYERΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

    Λειτουργεί σωστά το Air Condition του αυτοκινήτου- φορτηγού σας ;

  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

    H ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ ΑΕΒΕ με Fiat και Αlfa Romeo στο AUTO FESTIVAL Θεσσαλονίκης

  • autoservice.com.gr_1omae
    autoSERVICE

    Το Ιστορικό Ράλλυ Ελλάδος 13-15 Οκτωβρίου 2017

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

  • 16 Απριλίου 2021

    Νέα Συμφωνία Hyundai και Shell για νέες λύσεις καθαρής κινητικότητας

  • 15 Απριλίου 2021

    Schaeffler Repxpert: Bλάβες που συναντάμε σε ένα Βολάν Διπλής Μάζας

  • 14 Απριλίου 2021

    Tο ZF pro[Tech] workshop concept ξεκινά στην Ελλάδα

  • 13 Απριλίου 2021

    Gates: Νέο δωρεάν τεχνικό διαδικτυακό σεμινάριο συστημάτων ψύξης

  • 12 Απριλίου 2021

    Χρώµατα FERROUS: Τώρα σε νέες ιδιόκτητες εγκαταστάσεις

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

  • 17 Ιανουαρίου 2020

    H ΤΟΤΑΛ ΕΛΛΑΣ στηρίζει το Ι.Ο.ΑΣ. «Πάνος Μυλωνάς» για την υλοποίηση του εκπαιδευτικού προγράμματος «Ασφαλώς Ποδηλατώ»

  • 8 Σεπτεμβρίου 2019

    ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ. Οι ειδικότητες με τη μεγαλύτερη ζήτηση στην αγορά εργασίας

  • 18 Απριλίου 2019

    Audi: Σχεδίαση εικονικής εκπαίδευσης χωρίς σχεδόν καµία γνώση προγραµµατισµού

  • 12 Φεβρουαρίου 2019

    Το ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ παρουσιάζει τις τάσεις στην Μεταδευτεροβάθμια Εκπαίδευση

  • 26 Οκτωβρίου 2018

    Μειώνονται τα εξεταζόμενα μαθήματα του ΕΠΑΛ το νέο σχολικό έτος 2018 – 2019

Ακολουθήστε μας

ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ

  • 26 Οκτωβρίου 2018

    ΣτΕ: Απόφαση «ανάσα» για τις πτωχευμένες επιχειρήσεις

  • 1 Ιουλίου 2018

    ΟΑΕΔ: Επιδότηση έως και €500 σε νέους ανέργους για τον περιορισμό του brain drain

  • 15 Μαΐου 2018

    Άδικο, αντιαναπτυξιακό και εκτός Ευρωπαϊκής πραγματικότητας το “ψηφιακό” τέλος

  • 29 Μαρτίου 2018

    Τι ισχύει για την τραπεζική αργία 30 Μαρτίου – 2 Απριλίου και πως επηρεάζει όλες τις πληρωμές

  • 29 Μαρτίου 2018

    Οι νέες μέθοδοι των ελεγκτικών υπηρεσιών

ΘΕΜΑΤΑ

  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
  • ΚΛΑΔΙΚΑ
  • MARKETING
  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
  • ΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Γενικά

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΕΝΤΥΠΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ

  • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
  • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ




ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Χατζή 29, Άνω Πατήσια
11141 Aθήνα
Τηλ: +30. 210 21.32.356
Fax: +30. 210 21.32.357
Email: infoserv @ otenet.gr
© Copyright 2017 infoservice.com.gr | All Rights Reserved. | Created by Afternet