infoservice.com.gr

Top Menu

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Main Menu

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

logo

infoservice.com.gr

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • Valeo – τεχνολογία LiDAR

  • ACEA: 14.000 δηµόσια σηµεία φόρτισης θα πρέπει να εγκαθίστανται εβδοµαδιαίως σε όλη την ΕΕ!

  • Continental AllSeasonContact: Κορυφαία βαθµολογία ΕU για τη µειωµένη αντίσταση κύλισης

  • Η Henkel συνεργάζεται µε την Porsche

  • Αutomechanika Istanbul 2022: Η εμπορική έκθεση της Τουρκίας για το aftermarket

PLAYERΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
Αρχική›PLAYER›SMIRDEX Α.Ε.: 40 χρόνια επιτυχηµένης πορείας στην ελληνική και διεθνή αγορά

SMIRDEX Α.Ε.: 40 χρόνια επιτυχηµένης πορείας στην ελληνική και διεθνή αγορά

Από Admin
3 Νοεμβρίου 2021
516
0

Η SMIRDEX είναι µια 100% ελληνική εταιρεία κατασκευής υλικών τριβής για τη βιοµηχανία και ειδικότερα για τη φανοποϊία – βαφή του αυτοκινήτου. Οι δραστηριότητές της επεκτείνονται σε όλο τον κόσµο, όπου εξάγει το µεγαλύτερο µέρος της παραγωγής της, ενώ στηρίζει τα προϊόντα της, µε την παρουσία της στις διεθνείς εκθέσεις aftermarket του αυτοκινήτου. Για την εταιρεία µας µιλούν ο δηµιουργός της, κος Μαρδάριος Τοπούζογλου και η διάδοχος και κόρη του κα Κατερίνα Τοπούζογλου, απαντώντας στις ερωτήσεις που τους θέσαµε.

Ε. Πώς θα περιγράφατε την  SMIRDEX σήµερα κύριε Τοπούζογλου;
Α. Η SMIRDEX είναι µια δυναµικά εξελισσόµενη εταιρεία. Χάρη στις συνεχείς προσπάθειες του εξειδικευµένου προσωπικού µας για βελτίωση, η εταιρεία κατάφερε να µεγαλώσει πολύ και να ανταποκρίνεται σήµερα µε επιτυχία στις υψηλές απαιτήσεις του κλάδου της. Είναι πάντα ανοιχτή σε νέες ιδέες και προκλήσεις ενώ παρακολουθεί στενά την παγκόσµια αγορά και τον ανταγωνισµό.

Ε. Πώς ξεκίνησατε και ποιες δυσκολίες αντιµετωπίσατε κατά το ξεκίνηµά σας;
Α. Ίδρυσα την εταιρεία το 1981 στη Ξάνθη. Στην αρχή σαφώς δηµιουργήθηκαν προβλήµατα, που αφορούσαν κυρίως στην παραγωγή και την ποιότητα των προϊόντων, καθώς στη χώρα µας δεν υπήρχαν- και δεν υπάρχουν έως σήµερα- αντίστοιχες µονάδες παραγωγής, πράγµα που σηµαίνει ότι δεν υπήρχε know-how και σχετική τεχνολογία ούτε και εξειδικευµένο προσωπικό. Επίσης έλειπαν στην περιοχή ακόµα και απλές υποδοµές, όπως είναι οι γραµµές τηλεφώνου και fax.

 Όντας πολύ νέος και φιλόδοξος, χρειάστηκε να ταξιδέψω πολλές φορές και για µεγάλα χρονικά διαστήµατα στο εξωτερικό, προκειµένου να µαθητεύσω δίπλα σε «γκουρού» των λειαντικών και στη συνέχεια να εφαρµόσω τις γνώσεις αυτές στη δική µου παραγωγική διαδικασία, πράγµα διόλου εύκολο. Όµως δεν σκέφτηκα ποτέ να τα παρατήσω. Η αγάπη και το µεράκι για αυτό που έκανα, µε ώθησαν στο να καταθέσω όλη µου την ψυχή στην ποιοτική βελτίωση των προϊόντων, πράγµα που συµβαίνει ακόµα και σήµερα».

Ε. Σαν µία «ξεκάθαρα» εξαγωγική εταιρεία, ποιες δυνατότητες παραγωγής έχετε και ποια η σχέση των πωλήσεών σας στην ελληνική και τη διεθνή αγορά;
Α. Σήµερα η εταιρεία εξάγει τα προϊόντα της στις 5 ηπείρους και σε περίπου 76 χώρες, µε τις εξαγωγές να αποτελούν το 80% του ετήσιου τζίρου της, έναντι του 20% που διοχετεύεται στην ελληνική αγορά. Η εταιρεία διαθέτει σήµερα 2 σύγχρονες, αυτοµατοποιηµένες γραµµές παραγωγής που έχουν δυνατότητα να παράγουν 40.000 τ.µ. ανά βάρδια.

Μαρδάριος Τοπούζογλου

Ε. Επενδύετε στην έρευνα και ανάπτυξη. Ποια θεωρείτε την σηµαντικότερη επιτυχία σας;
Α. Το τµήµα έρευνας και ανάπτυξης βρίσκεται διαρκώς σε αναζήτηση βελτιστοποιηµένων λύσεων που θα συµβάλλουν στην ποιοτική εξέλιξη των προϊόντων που ήδη παράγουµε καθώς και στη δηµιουργία νέων, καινοτόµων προϊόντων. Το µεγάλο στοίχηµα που κερδίσαµε ήταν η δηµιουργία του 750 net (δίκτυ), ενός προϊόντος υψηλής τεχνολογίας και ποιότητας µε έντονο ανταγωνιστικό περιβάλλον.

Ε. Τι σπουδές έχετε και τι θεωρείτε σηµαντικό στην επιτυχηµένη πορεία σας;
Α. Είµαι απόφοιτος του Πολυτεχνείου Αθηνών (Ε.Μ.Π.) και του τµήµατος Μηχανολόγων Μηχανικών. Οι υψηλού επιπέδου τεχνικές γνώσεις µου έπαιξαν σηµαντικό ρόλο στην εξέλιξη της καριέρας µου καθώς και της επιχείρησης. Χωρίς αυτές πιστεύω πως θα ήταν αδύνατον να φτάσω την παραγωγή στα επίπεδα που αυτή βρίσκεται σήµερα. Εκτός όµως από τις σπουδές, σηµαντικό ρόλο έπαιξε στην επιτυχηµένη πορεία µου η επιµονή στην ποιότητα, η διορατικότητα, τα προσεκτικά οικονοµικά βήµατα και η συγκρατηµένη φιλοδοξία.

Ε. Ξαφνικά, ενώ η οικονοµία είχε αρχίσει να ανακάµπτει, εµφανίζεται ο Covid-19. Σας επηρέασε αυτό και πόσο;
Α. Η εµφάνιση του Covid-19 δεν επηρέασε καθόλου τον ρυθµό ανάπτυξης της εταιρείας που κυµαίνεται περίπου στο 10% ετησίως. Ειδικά φέτος οι πωλήσεις µας παρουσιάζουν µια µεγαλύτερη αύξηση και όλα δείχνουν πως η χρονιά θα κλείσει µε +20%. Η τάση αυτή εν µέσω πανδηµίας οφείλεται στο ότι η εταιρεία δεν έπαψε στιγµή την παραγωγική της δραστηριότητα και τις εξαγωγές της, πράγµα που οδήγησε στην προσέλκυση νέων πελατών που αδυνατούσαν να βρουν λειαντικά προϊόντα σε άλλους προµηθευτές και οι οποίοι πιθανόν επλήγησαν περισσότερο από την παγκόσµια κρίση που προκάλεσε η πανδηµία.Ε. Τον τελευταίο καιρό υπάρχουν πολλά προβλήµατα στην αγορά πρώτων υλών -από αυξήσεις µέχρι και έλλειψη αυτών. Πώς περιγράφετε την κατάσταση µε τους δικούς σας προµηθευτές;
Α. Η αλήθεια είναι πως τη στιγµή αυτή συντελούνται µεγάλες αναταράξεις σε όλη τη βιοµηχανία τόσο από την αύξηση των τιµών καθώς και την έλλειψη πρώτων υλών. Προς το παρόν η εταιρεία µας δεν αντιµετωπίζει πρόβληµα στο απόθεµα πρώτων υλών διότι φροντίζουµε πάντα να υπερκαλύπτουµε τις ανάγκες µας διατηρώντας µεγάλο stock υλικών στις αποθήκες µας, που αναλογεί σε παραγωγή επόµενου 6µήνου. Ελπίζουµε πως η κατάσταση σύντοµα θα εξοµαλυνθεί και δεν θα υπάρξουν ανάλογα προβλήµατα στο µέλλον.

Ε. Πώς καταφέρνετε, µε τις συνθήκες που επικρατούν στη διεθνή αγορά, να έχετε σταθερές τιµές και αυξήσεις στις πωλήσεις σας;
Α. Όλα αυτά είναι αποτέλεσµα διαρκούς προσπάθειας και σκληρής δουλειάς. Για µας οι γρήγορες παραδόσεις αποτελούν κύριο µέληµα και ανταγωνιστικό πλεονέκτηµα. Όσον αφορά στις τιµές, καταφέραµε να τις διατηρήσουµε σταθερές, χάρη στις οικονοµίες κλίµακας που προκύπτουν από τη διαρκή αύξηση της παραγωγικότητάς µας και τις όποιες µικρές αυξήσεις πρώτων υλών στο παρελθόν τις απορροφήσαµε εµείς προκειµένου να µην µεταφερθούν στον τελικό καταναλωτή.

Ε. Τι προβλέπετε για τις τιµές σας την επόµενη χρονιά;
Α. Μέσα σ’ αυτόν τον κυκεώνα των διαρκών και επαναλαµβανοµένων αυξήσεων απ’ όλους τους προµηθευτές µας, καταφέραµε να διατηρήσουµε σταθερές τις τιµές των προϊόντων µας καθώς οι αποθήκες µας ήταν γεµάτες πρώτες ύλες που είχαν αγοραστεί µε τις παλιότερες τιµές. Δυστυχώς όµως τα υλικά αυτά τελειώνουν και εµείς αγοράζουµε πια µε τα νέα δεδοµένα και τις αυξήσεις να αγγίζουν κάποιες φορές και το 30%. Κατά συνέπεια δε θα µπορέσουµε να συγκρατήσουµε πια σταθερές τις τιµές των προϊόντων µας και θα αναγκαστούµε να προχωρήσουµε και εµείς µε τη σειρά µας σε µια µικρή αύξηση τιµών µέσα στο 2022.

Ε. Ποια είναι η θέση της  SMIRDEX στην ελληνική αγορά και που την τοποθετείτε στο µέλλον;
Α. Όλα αυτά τα χρόνια προσφέραµε µε ήθος και συνέπεια στην αγορά της Ελλάδας τα καλύτερα προϊόντα µας. Συνεργαζόµαστε άψογα µε τους πελάτες µας και τους καλωσορίζουµε πολλές φορές στις εγκαταστάσεις µας. Υποστηρίζουµε την προσπάθεια ανάπτυξης του brand µας µέσα από την προσφορά ανταγωνιστικών τιµών, µε διαφηµιστικές καµπάνιες και χορηγίες. Πιστεύουµε πως οι πελάτες µας αναγνωρίζουν όλα τα παραπάνω και παραµένουν πιστοί στα προϊόντα της εταιρείας µας. Είµαστε αρκετά δυνατοί για να διατηρήσουµε τη θέση που κατέχουµε στην αγορά και να γίνουµε ακόµα καλύτεροι µέσα από τον ανταγωνισµό που δηµιουργείται µε την είσοδο άλλων προϊόντων.

Ε. Σε πολλές επιχειρήσεις του κλάδου ήδη η νέα γενιά αναλαµβάνει το τιµόνι; Το ίδιο συµβαίνει και σε σας;
Α. Νέοι άνθρωποι µε φρέσκες ιδέες θα πρέπει να αντικαθιστούν την παλιότερη γενιά που δείχνει πια να κουράζεται και έχει ήδη µεταφέρει την εµπειρία και τις επιχειρησιακές της γνώσεις σε αυτήν. Η αλλαγή συντελείται αργά και σταθερά.

Κατερίνα Τοπούζογλου – Η νέα γενιά!
Μετά τον ιδρυτή της  SMIRDEX, κάναµε κάποιες ερωτήσεις, στην κα Κατερίνα Τοπούζογλου, τη νέα γενιά, που τα τελευταία χρόνια βρίσκεται στο τιµόνι της εταιρείας και την οποία συναντάµε κάθε φορά στην Automechanika Φρανκφούρτης.

Κατερίνα Τοπούζογλου

Ε. Μεγαλώσατε έχοντας πατέρα έναν επιτυχηµένο επιχειρηµατία, µε πολλές υποχρεώσεις; Τώρα που και εσείς, ως µητέρα και επιχειρηµατίας είστε στη ίδια θέση, πώς σας φαίνεται;
Α. Ο πατέρας µου ήταν πάντα δίπλα µας, όποτε τον χρειαζόµασταν, σε όλες τις πτυχές της ζωής µας και στην καθηµερινότητα µας. Κάναµε µαζί πολλά ταξίδια, βόλτες, µας διάβαζε ακόµα και φυσικές επιστήµες για το σχολείο! Το ίδιο κάνει άλλωστε και σήµερα µε τις εγγονές του! Αποτέλεσε για µένα και την αδερφή µου πρότυπο ήθους, ευφυΐας και δηµιουργικότητας. Εκείνη αποφάσισε να ακολουθήσει την ιατρική ενώ εγώ να συµπορευτώ µαζί του, στον κόσµο των επιχειρήσεων. Είναι πράγµατι δύσκολο, όχι όµως ακατόρθωτο να συνδυάζεις το επιχειρείν µε τη µητρότητα. «Παν µέτρον άριστον», όπως έλεγαν οι αρχαίοι Έλληνες. Ο χρόνος µοιράζεται εξίσου ανάµεσα σε δουλειά και σπίτι και έχοντας τη βοήθεια της µητέρας µου και άλλων ανθρώπων, όλα φαίνεται να δουλεύουν ρολόι.

Ε. Τι έχετε σπουδάσει, πότε αποφασίσατε να εισχωρήσετε στην  SMIRDEX και πώς εξελίσεται η επαγγελµατική σας καριέρα σε αυτήν;
Α. Είµαι απόφοιτη του Πανεπιστήµιου Μακεδονίας και του τµήµατος Business Administration. Κατέχω επίσης µεταπτυχιακό τίτλο στο Marketing Μanagement από το Παν/µιο του Surrey στην Αγγλία. Γνωρίζω ακόµα πολύ καλά γαλλικά και ιταλικά. Στη SMIRDEX ήρθα το 2002, πριν από 20 χρόνια δηλαδή και έκτοτε απασχολήθηκα κυρίως στο τµήµα εξαγωγών και αργότερα στο τµήµα marketing. Σήµερα ασχολούµαι µε θέµατα που αφορούν στην οργάνωση και στη δοµή της εταιρείας, στη διαχείριση του προσωπικού καθώς και στον στρατηγικό σχεδιασµό δίπλα στον πατέρα µου.

Ε. Ακόµα και σήµερα, αυτή η εξέλιξη δεν είναι κάτι συνηθισµένο, αλλά είναι σίγουρα πολύ ενθαρρυντικό για άλλες, νέες γυναίκες που θέλουν να πραγµατοποιήσουν τις φιλοδοξίες τους. Ποιο είναι το µήνυµά σας προς αυτές;
Α. Σήµερα οι γυναίκες έχουν την ευκαιρία και είναι ικανές να τα κάνουν όλα, αρκεί να το πιστέψουν. Χρειάζεται αυτοπεποίθηση και θάρρος, γνώσεις αλλά και στήριξη από το οικογενειακό περιβάλλον προκειµένου να επιτύχουν τους στόχους τους.

Μην το βάζετε κάτω και αν πέσετε επειδή σας έβαλαν τρικλοποδιά, σηκωθείτε, τινάξτε δυνατά τη φούστα σας και συνεχίστε την ανοδική σας πορεία».

Ε. Πληροφορηθήκαµε ότι η  SMIRDEX είναι µόνιµος χορηγός φιλανθρωπικών οργανώσεων. Αυτό σας κάνει να αισθάνεστε καλύτεροι άνθρωποι και επιχειρηµατίες;
Α. Η φιλοσοφία της εταιρείας είναι καθαρά ανθρωποκεντρική. Για τον λόγο αυτό στηρίζουµε πολλές φιλανθρωπικές οργανώσεις σε όλη τη χώρα και µέρος των κερδών δαπανάται για τη στήριξη κοινωνικά ευπαθών οµάδων και τοπικών οργανώσεων. Η εταιρεία συµµετέχει επίσης ως χορηγός και σε πολιτιστικά, αθλητικά, εκπαιδευτικά και άλλα δρώµενα. Είναι ευθύνη όλων µας να συµµετέχουµε σε αυτά, στο µέτρο που µπορεί καθένας µας.

Ε. Θέλετε να στείλετε κάποιο µήνυµα στους πελάτες σας και αν ναι ποιο;
Α. Θέλουµε να τους ευχαριστήσουµε από καρδιάς που µας εµπιστεύονται όλα αυτά τα χρόνια και τους υποσχόµαστε πως θα συνεχίσουµε να ανταποκρινόµαστε στις προσδοκίες τους.

https://smirdex.gr/

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
ΕτικέτεςaftermarketSmirdexβαφηβιομηχανιαΦΑΝΟΠΟΙΙΑ
Προηγούμενο

Continental eTravel.Companion: Εικονικός συγκυβερνήτης για ένα άνετο ...

Επόμενο

DENSO ELEXCORE: Κινητικότητα που προστατεύει τους ανθρώπους

Σχετικά άρθρα Περισσότερα του ιδίου

  • autoSERVICE

    Liqui Moly: Η καλύτερη επωνυμία λαδιών

    11 Οκτωβρίου 2016
    Από Admin
  • autoSERVICEPLAYER

    BorgWarner: Περισσότερες από 80 νέες βαλβίδες EGR

    16 Μαρτίου 2022
    Από Admin
  • EcoContact 6
    autoSERVICEPLAYER

    Continental: Το νέο θερινό ελαστικό EcoContact 6 εγκρίθηκε από 12 αυτοκινητοβιοµηχανίες

    15 Φεβρουαρίου 2019
    Από Admin
  • autoSERVICEPLAYER

    Project θερμοδιαχείριση από τη MAHLE

    1 Νοεμβρίου 2019
    Από Admin
  • PLAYERΦΑΝΟΒΑΦΕΣ

    INDASA RHYNOCUT: Οι µπλε δίσκοι ζιρκονίου µε τη µεγάλη δύναµη και αντοχή!

    19 Απριλίου 2022
    Από Admin
  • autoSERVICEPLAYER

    Συνεχείς επενδύσεις από τον όµιλο Metelli σε έρευνα, ανάπτυξη και εγκαταστάσεις παραγωγής

    19 Οκτωβρίου 2020
    Από Admin

  • autoSERVICEPLAYERΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

    Η πολωνική εταιρεία AS-PL στη διεθνή αγορά του aftermarket

  • PLAYERΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

    Η νέα Mercedes-Benz GLA

  • autoSERVICEPLAYER

    Μπαταρίες ιδανικές στο ξεκίνα-σταµάτα από την Faam

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

  • 23 Μαΐου 2022

    Valeo – τεχνολογία LiDAR

  • 20 Μαΐου 2022

    ACEA: 14.000 δηµόσια σηµεία φόρτισης θα πρέπει να εγκαθίστανται εβδοµαδιαίως σε όλη την ΕΕ!

  • 19 Μαΐου 2022

    Continental AllSeasonContact: Κορυφαία βαθµολογία ΕU για τη µειωµένη αντίσταση κύλισης

  • 17 Μαΐου 2022

    Η Henkel συνεργάζεται µε την Porsche

  • 15 Μαΐου 2022

    Αutomechanika Istanbul 2022: Η εμπορική έκθεση της Τουρκίας για το aftermarket

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

  • 1 Ιουλίου 2021

    Ηλεκτροκίνηση & Εγκατάσταση Σταθμών Φόρτισης από το IsZEB

  • 17 Ιανουαρίου 2020

    H ΤΟΤΑΛ ΕΛΛΑΣ στηρίζει το Ι.Ο.ΑΣ. «Πάνος Μυλωνάς» για την υλοποίηση του εκπαιδευτικού προγράμματος «Ασφαλώς Ποδηλατώ»

  • 8 Σεπτεμβρίου 2019

    ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ. Οι ειδικότητες με τη μεγαλύτερη ζήτηση στην αγορά εργασίας

  • 18 Απριλίου 2019

    Audi: Σχεδίαση εικονικής εκπαίδευσης χωρίς σχεδόν καµία γνώση προγραµµατισµού

  • 12 Φεβρουαρίου 2019

    Το ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ παρουσιάζει τις τάσεις στην Μεταδευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Ακολουθήστε μας

ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ

  • 26 Οκτωβρίου 2018

    ΣτΕ: Απόφαση «ανάσα» για τις πτωχευμένες επιχειρήσεις

  • 1 Ιουλίου 2018

    ΟΑΕΔ: Επιδότηση έως και €500 σε νέους ανέργους για τον περιορισμό του brain drain

  • 15 Μαΐου 2018

    Άδικο, αντιαναπτυξιακό και εκτός Ευρωπαϊκής πραγματικότητας το “ψηφιακό” τέλος

  • 29 Μαρτίου 2018

    Τι ισχύει για την τραπεζική αργία 30 Μαρτίου – 2 Απριλίου και πως επηρεάζει όλες τις πληρωμές

  • 29 Μαρτίου 2018

    Οι νέες μέθοδοι των ελεγκτικών υπηρεσιών

ΘΕΜΑΤΑ

  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
  • ΚΛΑΔΙΚΑ
  • MARKETING
  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
  • ΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Γενικά

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΕΝΤΥΠΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ

  • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
  • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ




ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Χατζή 29, Άνω Πατήσια
11141 Aθήνα
Τηλ: +30. 210 21.32.356
Fax: +30. 210 21.32.357
Email: infoserv @ otenet.gr
© Copyright 2017 infoservice.com.gr | All Rights Reserved. | Created by Afternet