infoservice.com.gr

Top Menu

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Main Menu

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

logo

infoservice.com.gr

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • Διαγνωστικός έλεγχος ηλεκτρικών οχηµάτων (ΕV Hybrid)

  • Hella: Βαλβίδες ψεκασµού (µπεκ)

  • Εκποµπές αυτοκινήτων Euro 7 – Ακυρώνεται η αύξηση των ορίων το 2026;

  • Συνεργασία για την προώθηση ασφάλειας, δεξιοτήτων και προτύπων επισκευής συγκρούσεων

  • Δώδεκα διαφορετικοί τύποι συγκόλλησης εκ των οποίων τρεις αφορούν το αυτοκίνητο

PLAYERΚΛΑΔΙΚΑ
Αρχική›PLAYER›ΣΙ.ΣΕ.ΜΑ.: Δακτύλιος και προσθήκη εναλλακτικών καυσίμων στα αυτοκίνητα

ΣΙ.ΣΕ.ΜΑ.: Δακτύλιος και προσθήκη εναλλακτικών καυσίμων στα αυτοκίνητα

Από Admin
22 Οκτωβρίου 2021
677
0

Επιστολή διαμαρτυρίας των Μηχανικών Αθήνας προς το ΥΜΕ για τα νέα μέτρα  που σχεδιάζονται και θα επιτρέπουν στον δακτύλιο να κυκλοφορούν μόνον τα αυτοκίνητα αεριοκίνησης, που έχουν συστήματα πρώτης τοποθέτησης!

Ο επισκευαστικός κλάδος και γενικότερα το aftermarket, φαίνεται να μπαίνουν για μια ακόμα φορά στο στόχαστρο του ΥΜΕ, το οποίο κάνει ότι μπορεί για να περιορίσει την κυκλοφορία των παλαιών αυτοκινήτων στο κέντρο της Αθήνας, με ότι και να σημαίνει αυτό. Με δυο λόγια, η επιβολή ενός τέτοιου περιοριστικού μέτρου, δεν δικαιολογεί την απόφαση του υπουργείου, γιατί στην ουσία δεν πρόκειται να επηρεάσει την ποιότητα του ατμοσφαιρικού αέρα της πρωτεύουσας, σύμφωνα με τα στοιχεία που υπάρχουν και επικαλείται ο ΣΙΣΕΜΑ, στην επιστολή που ακολουθεί.

Προς: Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών
Υπόψη: Υπουργού, Υφυπουργού αρμοδίου για θέματα Μεταφορών και Γενικού Γραμματέα Μεταφορών

Με ιδιαίτερη έκπληξη τόσο εμείς όσο και οι καταναλωτές-οδηγοί και κάτοχοι οχημάτων ενημερωθήκαμε από τον τύπο ότι σχεδιάζεται εφεξής στον δακτύλιο να μπορούν να κυκλοφορούν τα οχήματα με υγραέριο (LPG) και (CNG) ΜΟΝΟΝ πρώτης τοποθέτησης, ενώ τα οχήματα που έχουν προσθήκη συστήματος αεριοκίνησης σε μεταγενέστερο χρόνο, έχοντας τοποθετηθεί αυτά στην Ελλάδα από αρμόδιους επισκευαστές, δεν θα δύνανται να εισέρχονται στον δακτύλιο.

Σημειώνεται ότι τα ίδια αυτά αυτοκίνητα που δεν θα τους επιτρέπεται η είσοδος, έχουν κανονικά χαρακτηριστικά και άδεια κυκλοφορίας και έχουν ελεγχθεί επισταμένως για την καλή λειτουργία από τα ΚΤΕΟ για να τους χορηγηθεί η άδεια κίνησης με άλλης μορφής καύσιμο.

Είναι φυσικά κοινά αποδεκτό ότι ο νέος δακτύλιος που πρόσφατα ανακοινώθηκε από το ΥΜΕ, όπως και κάθε σχετικό περιβαλλοντικό μέτρο, πρέπει να έχει στόχο τη μείωση των εκπομπών καυσαερίων από τα κυκλοφορούντα οχήματα με κάθε δυνατό τρόπο, επιβάλλοντας όπου απαιτείται και περιορισμούς στην κυκλοφορία.

Ωστόσο, τα οχήματα που χρησιμοποιούν εναλλακτικά καύσιμα μειωμένου άνθρακα δεν δικαιολογείται τεχνικά και επιστημονικά να διαχωρίζονται και να διακρίνονται αναλόγως του χρόνου τοποθέτησης του συστήματος καυσίμου τους, ήτοι σε αυτά που είναι εργοστασιακής τοποθέτησης  και σε αυτά στα οποία εκ των υστέρων τοποθετήθηκε σχετικός μηχανισμός.

Τα εναλλακτικά αέρια καύσιμα υγραέριο και φυσικό αέριο μειώνουν τους ρύπους CO2 έως και 30% με βάση τον τύπο και τις συνθήκες λειτουργίας του κινητήρα σε κάθε όχημα στο οποίο τοποθετούνται, και δεν υπάρχει χρονικός ή τεχνικός περιορισμός που να δικαιολογεί την ανωτέρω διάκριση, με άλλα λόγια ένα όχημα που έχει εργοστασιακής τοποθέτησης εναλλακτικό καύσιμο δεν θα καίει λιγότερο από ένα όχημα που έχει μετατραπεί με τοποθέτηση συστήματος εναλλακτικού καυσίμου μεταγενέστερα.

Τονίζεται δε ιδιαιτέρως ότι με την προσθήκη συστήματος υγραεριοκίνησης από τα νόμιμα συνεργεία, αυξάνεται η εμπιστοσύνη των καταναλωτών – ιδιοκτητών προς τον επισκευαστικό κλάδο και συγχρόνως παρέχονται τα εχέγγυα ότι τα οχήματα αυτά με την προσθήκη της εναλλακτικής χρήσης καυσίμου τεχνολογικά πληρούν όσα υπόσχονται, και συγχρόνως δεν διαψεύδονται στις ελπίδες τους ότι βελτίωσαν τα οχήματά τους και προστατεύουν και το περιβάλλον, σε αντίθετη περίπτωση η ίδια η πολιτεία δημιουργεί ένα κοινωνικό πρόβλημα ανισότητας.

Εξάλλου, δεν είναι παράλογο ή υπερβολικό να ειπωθεί, ότι οι καταναλωτές τελικώς κακώς εμπιστεύθηκαν τις εξαγγελίες της Πολιτείας και μετέτρεψαν τα οχήματα τους με τον ανωτέρω τρόπο, όταν η ίδια η Πολιτεία υποβαθμίζει την αξία της μετατροπής.

Τέλος, αν πράγματι ισχύσει αυτή η εξαγγελία, μια μερίδα κατόχων αυτοκινήτου θα ωθηθεί στην αγορά άλλου οχήματος, βάζοντας βαθιά το χέρι στη τσέπη για αγορά καινούργιου αυτοκινήτου με αποτέλεσμα να κριθούν ασύμφορα και να πεταχθούν στον κάλαθο των αχρήστων όσα αυτοκίνητα έχουν κάνει προσθήκη συστήματος υγραεριοκίνησης, απομειούμενης σημαντικά της αξίας τους.

Ζητούμε ως επισκευαστικός κλάδος την άρση της παράλογης και καταχρηστικής διάκρισης των οχημάτων σε εργοστασιακής και μετέπειτα τοποθέτησης και την άδεια ελεύθερης κυκλοφορίας των οχημάτων αυτών στον δακτύλιο.

http://www.sisema.gr/

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
ΕτικέτεςΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΡΥΠΟΙΣΙΣΕΜΑ
Προηγούμενο

Schaeffler Automotive Aftermarket: Ενίσχυση των εµπορικών σηµάτων ...

Επόμενο

Hella: Cyber Security Management για όλους τους ...

Σχετικά άρθρα Περισσότερα του ιδίου

  • autoSERVICEPLAYER

    BBB Industries: Δυναµική παρουσία µε 6 brands

    11 Νοεμβρίου 2022
    Από Admin
  • autoSERVICEPLAYER

    Bosch: Γιατί τα φίλτρα καµπίνας αποτελούν επιχειρηµατική ευκαιρία για τα συνεργεία

    24 Ιουνίου 2021
    Από Admin
  • www.autoservice.com_.gr_TEMOT_
    autoSERVICEΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

    Τεχνικό σεµινάριο Αιγιαλείδης-Λαϊνάς & Schaeffler

    1 Δεκεμβρίου 2017
    Από Admin
  • autoservice.com_.gr_Japanparts
    autoSERVICE

    Νέοι µπιλιοφόροι από την Japanparts

    16 Απριλίου 2018
    Από Admin
  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ

    Autopromotec: Νέες διεθνείς στρατηγικές προώθησης

    14 Νοεμβρίου 2016
    Από Admin
  • ΕΡΕΥΝΑ

    Ευάλωτες σε ψηφιακές επιθέσεις οι car sharing εφαρμογές

    7 Σεπτεμβρίου 2018
    Από Admin

  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

    Τρία μοντέλα Honda στην Έκθεση της Γενεύης

  • autoservice.com.gr
    ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

    Το νέο Vito Tourer DarkEdition της Mercedes-BenzHellas

  • autoservice.com.gr
    autoSERVICE

    Philips Xenon WhiteVision Gen2

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

  • 26 Ιανουαρίου 2023

    Διαγνωστικός έλεγχος ηλεκτρικών οχηµάτων (ΕV Hybrid)

  • 25 Ιανουαρίου 2023

    Hella: Βαλβίδες ψεκασµού (µπεκ)

  • 24 Ιανουαρίου 2023

    Εκποµπές αυτοκινήτων Euro 7 – Ακυρώνεται η αύξηση των ορίων το 2026;

  • 21 Ιανουαρίου 2023

    Συνεργασία για την προώθηση ασφάλειας, δεξιοτήτων και προτύπων επισκευής συγκρούσεων

  • 20 Ιανουαρίου 2023

    Δώδεκα διαφορετικοί τύποι συγκόλλησης εκ των οποίων τρεις αφορούν το αυτοκίνητο

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

  • 1 Ιουλίου 2021

    Ηλεκτροκίνηση & Εγκατάσταση Σταθμών Φόρτισης από το IsZEB

  • 17 Ιανουαρίου 2020

    H ΤΟΤΑΛ ΕΛΛΑΣ στηρίζει το Ι.Ο.ΑΣ. «Πάνος Μυλωνάς» για την υλοποίηση του εκπαιδευτικού προγράμματος «Ασφαλώς Ποδηλατώ»

  • 8 Σεπτεμβρίου 2019

    ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ. Οι ειδικότητες με τη μεγαλύτερη ζήτηση στην αγορά εργασίας

  • 18 Απριλίου 2019

    Audi: Σχεδίαση εικονικής εκπαίδευσης χωρίς σχεδόν καµία γνώση προγραµµατισµού

  • 12 Φεβρουαρίου 2019

    Το ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ παρουσιάζει τις τάσεις στην Μεταδευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Ακολουθήστε μας

ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ

  • 26 Οκτωβρίου 2018

    ΣτΕ: Απόφαση «ανάσα» για τις πτωχευμένες επιχειρήσεις

  • 1 Ιουλίου 2018

    ΟΑΕΔ: Επιδότηση έως και €500 σε νέους ανέργους για τον περιορισμό του brain drain

  • 15 Μαΐου 2018

    Άδικο, αντιαναπτυξιακό και εκτός Ευρωπαϊκής πραγματικότητας το “ψηφιακό” τέλος

  • 29 Μαρτίου 2018

    Τι ισχύει για την τραπεζική αργία 30 Μαρτίου – 2 Απριλίου και πως επηρεάζει όλες τις πληρωμές

  • 29 Μαρτίου 2018

    Οι νέες μέθοδοι των ελεγκτικών υπηρεσιών

ΘΕΜΑΤΑ

  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
  • ΚΛΑΔΙΚΑ
  • MARKETING
  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
  • ΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Γενικά

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΕΝΤΥΠΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ

  • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
  • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ




ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Χατζή 29, Άνω Πατήσια
11141 Aθήνα
Τηλ: +30. 210 21.32.356
Fax: +30. 210 21.32.357
Email: infoserv @ otenet.gr
ΓΕΜΗ: 009647101000
© Copyright 2017 infoservice.com.gr | All Rights Reserved. | Created by Afternet