infoservice.com.gr

Top Menu

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Main Menu

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

logo

infoservice.com.gr

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • DigiParts – LAUNCH Europe GmbH: Nέο διαγνωστικό X-431 EURO MINI

  • Έως το 2030, η Volvo Cars θα γίνει εταιρεία μόνο ηλεκτρικών αυτοκινήτων

  • Automechanika Istanbul: Θα πραγματοποιηθεί στις 18-21 Νοεμβρίου του 2021

  • «Ορατά» Ανταλλακτικά: Η νοµοθεσία της ΕΕ και ο επισκευαστικός κλάδος

  • Hella Gutmann Μega macs: Επιτρέπει διάγνωση σε οχήματα Mercedes-Benz

PLAYERΤΕΧΝΙΚΑ
Αρχική›PLAYER›Προβλήµατα σύγχρονης κίνησης για VAG που επιλύθηκαν από µηχανικούς της Gates

Προβλήµατα σύγχρονης κίνησης για VAG που επιλύθηκαν από µηχανικούς της Gates

Από Admin
8 Φεβρουαρίου 2021
52
0

Οι µηχανικοί της Gates βρήκαν µια λύση σε ένα κοινό πρόβληµα αντικατάστασης ιµάντα χρονισµού, η οποία θα µειώσει τον αριθµό των αυτοκινήτων που επιστρέφουν στα συνεργεία. Μοντέλα: Skoda, VW, Audi, Seat, Βενζινοκινητήρες: 1.6L 2.0L.

Ενώ η προγραµµατισµένη αντικατάσταση των ιµάντων χρονισµού στο Συγχρονισµένο Συστήµα Ιµάντων Κίνησης (SBDS), τοποθετηµένο σε βενζινοκινητήρες 1.6L και 2.0L στις σειρές Audi, Seat, Skoda και Volkswagen είναι συχνά µια απλή διαδικασία, ωστόσο πρόσφατα έχουν αναφερθεί ορισµένα προβλήµατα τοποθέτησης.

Για µια τυπική τοποθέτηση, οι µηχανικοί απαιτούν το κιτ Gates PowerGrip K015489XS (ζώνη και εντατήρα) ή το κιτ Gates PowerGrip KP15489XS-1 ή το KP15489 XS-2, τα οποία όλα περιλαµβάνουν ιµάντα, εντατήρα και την κατάλληλη αντλία νερού ποιότητας ΟΕ, για την συγκεκριµένη εφαρµογή.

Το πρόβληµα
Μόλις ολοκληρωθεί η εγκατάσταση του ιµάντα χρονισµού και ο κινητήρας λειτουργήσει για µικρό χρονικό διάστηµα, ορισµένοι µηχανικοί εντοπίζουν ότι υπάρχει θόρυβος, προερχόµενος από το σύστηµα κίνησής του.

Μια λύση για θορυβώδη συστήματα οδήγησης

Συχνά είναι ένας ήχος (κλικ-κλικ) που είναι πιο αισθητός στη φάση προθέρµανσης και συνεχίζεται καθώς ο κινητήρας πλησιάζει τη θερµοκρασία λειτουργίας. Εάν το πρόβληµα παραµένει, έχει παρατηρηθεί ότι οι ιµάντες έχουν µετατοπιστεί από την κεντρική θέση τους, στην τροχαλία του εντατήρα και στη συνέχεια «διολισθαίνουν» προς τη φλάντζα. Εάν δεν διορθωθεί αυτό, θα καταλήξει αναπόφευκτα σε πρόωρη βλάβη του ιµάντα κίνησης.

Η διάγνωση
Οι έλεγχοι από µηχανικούς της Gates έδειξαν, ότι αυτός ο ήχος (κλικ-κλικ) προκαλείται από την πρόσκρουση του τερµατικού άκρου (stoper) του µοχλού στο τερµατικό (stoper) της βάσης της πλάκας. Αυτό οφείλεται σαφώς σε σφάλµα εγκατάστασης.

Όταν οι ιµάντες κίνησης έχουν υποστεί πρόωρη φθορά, η επιθεώρηση των τροχαλιών δείχνει µαύρα σηµάδια υπολειµµάτων που αποκολλώνται από τον ιµάντα.

Μαύρο υπόλειµµα στον εντατήρα που προκαλείται από υπερβολική τριβή από τον ιµάντα

Αυτά τα σηµάδια µαύρων κατάλοιπων αποτελούν ένδειξη υπερβολικής τριβής. Όταν εξεταστούν από κοινού, όλα αυτά τα γεγονότα προσδιορίζουν εσφαλµένη ρύθµιση εντατήρα. Μια εµπεριστατωµένη ανάλυση παρόµοιων περιστατικών αποκάλυψε, ότι σε κάθε περίπτωση τα προβλήµατα ήταν στην πραγµατικότητα αποτέλεσµα κοινών σφαλµάτων εγκατάστασης που µπορούσαν να αποφευχθούν.

Η λύση
Όταν αντικαθιστάτε ιµάντες χρονισµού σε οποιοδήποτε Συγχρονισµένο Σύστηµα ιµάντων Κίνησης (SBDS) τοποθετηµένο σε µοντέλα Skoda, VW, Audi και Seat µε κινητήρες 1.6L και 2.0L, πρέπει πάντα να ισχύουν δύο απλοί κανόνες.

1. Χρησιµοποιήστε την προεξοχή για να τοποθετήσετε τον εντατήρα στην ακριβή θέση.
2. Μην κάνετε συντοµεύσεις και παραλείψεις µε τον κύκλο ρύθµισης τάσης.

Σηµειώστε την προεξοχή στον εντατήρα που τονίζεται µε πράσινο χρώµα. Αυτή έχει σχεδιαστεί για να ταιριάζει στο κέντρο της κατάλληλης υποδοχής στο σώµα (µπλοκ) κινητήρα. Διασφαλίζει ότι ο εντατήρας είναι σωστά ευθυγραµµισµένος και ότι το Συγχρονισµένο Σύστηµα Ιµάντων Κίνησης (SBDS) µπορεί να λειτουργήσει αποτελεσµατικά µόλις εγκατασταθεί ο ιµάντας.

Η προεξοχή έχει σχεδιαστεί για να ταιριάζει στο κέντρο της κατάλληλης εγκοπής στο µπλοκ κινητήρα και διασφαλίζει ότι ο εντατήρας είναι σωστά ευθυγραµµισµένος, επιτρέποντας στο SBDS να µπορεί να λειτουργεί αποτελεσµατικά µόλις εγκατασταθεί ο ιµάντας.

Η προεξοχή -πράσινο χρώµα- πρέπει να βρίσκεται στη σωστή θέση της υποδοχής

Η τάση του ιµάντα είναι κρίσιµη για την υψηλή απόδοση του κινητήρα. Για να επιτευχθεί η σωστή τάση σε οποιοδήποτε Συγχρονισµένο Σύστηµα Ιµάντων Κίνησης – SBDS τοποθετηµένο σε αυτούς τους συγκεκριµένους κινητήρες, πρέπει να χρησιµοποιήσετε τον κατάλληλο ρυθµιστή του εντατήρα, σύµφωνα µε τις οδηγίες τοποθέτησης του κατασκευαστή.

Με την προεξοχή που βρίσκεται στην υποδοχή και τον εντατήρα επιβεβαιωµένο ότι είναι σωστά τοποθετηµένος, πριν από την τελική ρύθµιση έντασης, χρησιµοποιήστε τον ρυθµιστή για να γυρίσετε τον εντατήρα αριστερόστροφα, µέχρι να σταµατήσει (µέγιστη ένταση).

Χρησιµοποιήστε τον ρυθµιστή για να γυρίσετε ξανά τον εντατήρα στην αρχική του θέση (ελάχιστη ένταση). Επαναλάβετε αυτόν τον κύκλο πέντε φορές. Ο αριθµός πέντε (5) είναι σηµαντικός γιατί πενταπλή επανάληψη της διαδικασίας, επιτρέπει στον µηχανισµό να υιοθετήσει τη βέλτιστη θέση ρύθµισης και διασφαλίζει ότι η τάση του ιµάντα έχει ρυθµιστεί σωστά.

Συµπέρασµα
Το Συγχρονισµένο Σύστηµα Ιµάντων Κίνησης (SBDS) έχει σχεδιαστεί για να είναι ένας ισχυρός, αλλά εξαιρετικά ευαίσθητος µηχανισµός και η αποτελεσµατικότητά του διακυβεύεται πολύ συχνά από τη χρήση λανθασµένων εργαλείων ή από την αποτυχία να ακολουθήσει µια ζωτική διαδικασία βήµα προς βήµα εγκατάστασης.

Αυτές οι διαδικασίες έχουν επίσης σχεδιαστεί για να είναι ισχυρές, αλλά να µπορούν να προσφέρουν συνεπή αποτελέσµατα µόνο όταν ακολουθούνται µε απόλυτη ακρίβεια.

Η Gates αναφέρει, ότι σε συνεργεία όπου εφαρµόζονται αυτοί οι δύο απλοί κανόνες, δεν έχουν προκύψει προβλήµατα. Ακόµα, οι εντατήρες είναι πλέον σε θέση να διατηρήσουν την τάση του ιµάντα σε όλη την διάρκεια ζωής του και µπορούν να συνεχίσουν να το κάνουν χωρίς περιττό θόρυβο.

www.gates.com

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Ετικέτεςdrive systemsGatestiming belt;ιμαντας χρονισμου
Προηγούμενο

Έναρξη παραγωγής ηλεκτρικού ID.3 της Volkswagen, στο ...

Επόμενο

MAHLE: Nέο αρθρωτό φίλτρο για την κυψέλη ...

Σχετικά άρθρα Περισσότερα του ιδίου

  • autoSERVICEPLAYER

    Gates: Παρουσίασε το E-Start ως το νέο της εµπορικό σήµα για το aftermarket υβριδικών οχηµάτων

    18 Ιανουαρίου 2021
    Από Admin
  • autoservice.com.gr_Gates_αντλίες_
    autoSERVICEPLAYER

    Οι νέες αντλίες νερού της Gates ενισχύουν τα συστήματα ψύξης

    10 Σεπτεμβρίου 2018
    Από Admin
  • PLAYERΤΕΧΝΙΚΑ

    Αλυσίδα ή ιµάντας χρονισµού;

    28 Ιανουαρίου 2019
    Από Admin
  • autoSERVICEPLAYER

    Διευρύνση της γκάµας των ανταλλακτικών µε την προσθήκη νέων σωλήνων από την Gates

    7 Απριλίου 2019
    Από Admin
  • autoservice.com.gr_GATES_COOLRUNNER_BELTS_HR
    autoSERVICEPLAYER

    Gates: Ιµάντες Coolrunner µετάδοσης κίνησης

    23 Ιουλίου 2018
    Από Admin
  • autoSERVICEPLAYER

    Περιήγηση ιστορικών οχηµάτων Ανάβαση Ολύμπου – Χορηγία της FILTRON

    22 Νοεμβρίου 2019
    Από Admin

  • autoservice.com.gr_1_ReTec
    autoSERVICE

    Διεθνής Έκθεση για Μεταχειρισμένα Μηχανήματα

  • autoSERVICE

    2.750 φοιτητές µηχανολογίας εγγράφηκαν στο διαγωνισµό Καινοτοµίας της Valeo

  • autoservice.com.gr_Fiesta-ST_Undertrack
    PLAYERΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

    Το καινούργιο Ford Fiesta ST δείχνει τι μπορεί να κάνει σε ένα αλατωρυχείο!

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

  • 5 Μαρτίου 2021

    DigiParts – LAUNCH Europe GmbH: Nέο διαγνωστικό X-431 EURO MINI

  • 4 Μαρτίου 2021

    Έως το 2030, η Volvo Cars θα γίνει εταιρεία μόνο ηλεκτρικών αυτοκινήτων

  • 3 Μαρτίου 2021

    Automechanika Istanbul: Θα πραγματοποιηθεί στις 18-21 Νοεμβρίου του 2021

  • 1 Μαρτίου 2021

    «Ορατά» Ανταλλακτικά: Η νοµοθεσία της ΕΕ και ο επισκευαστικός κλάδος

  • 26 Φεβρουαρίου 2021

    Hella Gutmann Μega macs: Επιτρέπει διάγνωση σε οχήματα Mercedes-Benz

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

  • 17 Ιανουαρίου 2020

    H ΤΟΤΑΛ ΕΛΛΑΣ στηρίζει το Ι.Ο.ΑΣ. «Πάνος Μυλωνάς» για την υλοποίηση του εκπαιδευτικού προγράμματος «Ασφαλώς Ποδηλατώ»

  • 8 Σεπτεμβρίου 2019

    ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ. Οι ειδικότητες με τη μεγαλύτερη ζήτηση στην αγορά εργασίας

  • 18 Απριλίου 2019

    Audi: Σχεδίαση εικονικής εκπαίδευσης χωρίς σχεδόν καµία γνώση προγραµµατισµού

  • 12 Φεβρουαρίου 2019

    Το ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ παρουσιάζει τις τάσεις στην Μεταδευτεροβάθμια Εκπαίδευση

  • 26 Οκτωβρίου 2018

    Μειώνονται τα εξεταζόμενα μαθήματα του ΕΠΑΛ το νέο σχολικό έτος 2018 – 2019

Ακολουθήστε μας

ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ

  • 26 Οκτωβρίου 2018

    ΣτΕ: Απόφαση «ανάσα» για τις πτωχευμένες επιχειρήσεις

  • 1 Ιουλίου 2018

    ΟΑΕΔ: Επιδότηση έως και €500 σε νέους ανέργους για τον περιορισμό του brain drain

  • 15 Μαΐου 2018

    Άδικο, αντιαναπτυξιακό και εκτός Ευρωπαϊκής πραγματικότητας το “ψηφιακό” τέλος

  • 29 Μαρτίου 2018

    Τι ισχύει για την τραπεζική αργία 30 Μαρτίου – 2 Απριλίου και πως επηρεάζει όλες τις πληρωμές

  • 29 Μαρτίου 2018

    Οι νέες μέθοδοι των ελεγκτικών υπηρεσιών

ΘΕΜΑΤΑ

  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
  • ΚΛΑΔΙΚΑ
  • MARKETING
  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
  • ΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Γενικά

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΕΝΤΥΠΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ

  • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
  • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ




ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Χατζή 29, Άνω Πατήσια
11141 Aθήνα
Τηλ: +30. 210 21.32.356
Fax: +30. 210 21.32.357
Email: infoserv @ otenet.gr
© Copyright 2017 infoservice.com.gr | All Rights Reserved. | Created by Afternet