infoservice.com.gr

Top Menu

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Main Menu

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

logo

infoservice.com.gr

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • Νέα Συμφωνία Hyundai και Shell για νέες λύσεις καθαρής κινητικότητας

  • Schaeffler Repxpert: Bλάβες που συναντάμε σε ένα Βολάν Διπλής Μάζας

  • Tο ZF pro[Tech] workshop concept ξεκινά στην Ελλάδα

  • Gates: Νέο δωρεάν τεχνικό διαδικτυακό σεμινάριο συστημάτων ψύξης

  • Χρώµατα FERROUS: Τώρα σε νέες ιδιόκτητες εγκαταστάσεις

PLAYERΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
Αρχική›PLAYER›Παρουσιάστηκε το πρώτο στον κόσµο Σύστηµα Εξωτερικού Πλευρικού Αερόσακου προ-σύγκρουσης από την ZF

Παρουσιάστηκε το πρώτο στον κόσµο Σύστηµα Εξωτερικού Πλευρικού Αερόσακου προ-σύγκρουσης από την ZF

Από Admin
26 Αυγούστου 2019
272
0

Το σύστηµα ασφάλειας της ZF έχει σχεδιαστεί για να επεκτείνει το µέγεθος της πλευρικής ζώνης προστασίας µέσα σε κλάσµατα δευτερολέπτου πριν από τη σύγκρουση, προσφέροντας µείωση έως 40% της σοβαρότητας τραυµατισµού σε συµβάντα πλευρικής σύγκρουσης.

Οι πλευρικές συγκρούσεις συγκαταλέγονται µεταξύ των πιο επικίνδυνων τύπων τροχαίων ατυχηµάτων και αντιστοιχούν περίπου σε 700 θανάτους ετησίως ή σχεδόν στο ένα τρίτο όλων των θανάτων των επιβατών που συµβαίνουν στους δρόµους της Γερµανίας.

Ένα νέο πρωτότυπο συστήµατος ασφαλείας προ-σύγκρουσης που αναπτύχθηκε από την ZF, χρησιµοποιεί έναν εξωτερικό πλευρικό αερόσακο που αναπτύσσεται µέσα σε χιλιοστά του δευτερολέπτου πριν από µια σύγκρουση.

Αυτός ο εξωτερικός αερόσακος παρέχει µια πρόσθετη πλευρική ζώνη προστασίας, η οποία µπορεί να βοηθήσει να σωθούν ζωές και να µειώσει τη σοβαρότητα των τραυµατισµών των επιβατών µέχρι και 40%.

Για να καταστεί αυτό δυνατό, η ZF έχει διασυνδέσει τους αερόσακους µε τα συστήµατα αισθητήρων του οχήµατος και έχει αναπτύξει αλγόριθµους που είναι σε θέση να προσδιορίσουν εάν επίκειται µια πλευρική σύγκρουση και να αποφασίσει η µονάδα ελέγχου του συστήµατος εάν πρέπει να ανοίξει τον αερόσακο ή όχι.

Το πρώτο σύστηµα εξωτερικού πλευρικού αερόσακου προσύγκρουσης
Η ZF έκανε στο Memmingen µια ζωντανή επίδειξη του πρωτοτύπου για το πρώτο σύστηµα ασφαλείας του επιβάτη πριν από τη σύγκρουση µε ένα εξωτερικό πλευρικό αερόσακο.

Επί του παρόντος, η ZF είναι η µόνη εταιρεία που παρέχει όλο το φάσµα της ολοκληρωµένης τεχνολογίας οχηµάτων – από τα συστήµατα αι αισθητήρων, τους αλγορίθµους και τις µονάδες ελέγχου µέχρι τους ενεργοποιητές για τα συστήµατα παθητικής και ενεργητικής ασφάλειας.

Αναγνώριση και άνοιγµα αερόσακου µέσα σε ελάχιστο χρόνο
Η µεγαλύτερη πρόκληση για την ανάπτυξη αυτού του συστήµατος ήταν η αναγνώριση µε αξιοπιστία µιας αναπόφευκτης σύγκρουσης και η ανάπτυξη του εξωτερικού πλευρικού αερόσακου πριν από τη σύγκρουση.

Το σύστηµα έχει περίπου 150 χιλιοστά του δευτερολέπτου για να αποφασίσει να αναπτύξει τον αερόσακο και να τον φουσκώσει – περίπου τον χρόνο που χρειάζεται ένας άνθρωπος για να ανοιγοκλείσει τα µάτια του.

Οι αισθητήρες του οχήµατος πρέπει πρώτα να προσδιορίσουν γρήγορα και µε ακρίβεια µια πιθανή πλευρική σύγκρουση. Αυτό είναι εφικτό µε τις συνδεδεµένες κάµερες, το ραντάρ και το LiDAR.

Οι αλγόριθµοι µέσα στο λογισµικό του συστήµατος αποφασίζουν κατά πόσο είναι αναπόφευκτη µια σύγκρουση και αν η ανάπτυξη του αερόσακου είναι ταυτόχρονα δυνατή και ευεργετική. Εάν αυτές οι αποφάσεις είναι όλες καταφατικές, το σύστηµα πυροδοτεί τους µηχανισµούς που φουσκώνουν και γεµίζουν τον αερόσακο.

Ο αερόσακος, ο οποίος έχει χωρητικότητα µεταξύ 280 και 400 λίτρων (ένας όγκος που είναι πέντε έως οκτώ φορές µεγαλύτερος από τον όγκο του αερόσακου του οδηγού) ανάλογα µε το όχηµα, στη συνέχεια επεκτείνεται προς τα πάνω από το πλευρικό µαρσπιέ για να σχηµατίσει µια πρόσθετη ζώνη προστασίας στην περιοχή των πορτών µεταξύ του πρώτου (Α) και του τελευταίου (C) πυλώνα.

Μείωση του Κινδύνου τραυµατισµού
Σε µια πλευρική σύγκρουση, εάν η καµπίνα επιβατών έχει παραµορφωθεί σοβαρά, οι επιβάτες που βρίσκονται στην πλευρά του κτυπήµατος κινδυνεύουν ιδιαίτερα από σοβαρούς τραυµατισµούς στην περιοχή του θώρακα.

Το σύστηµα ασφαλείας ZF προ-σύγκρουσης µπορεί να µειώσει το ποσοστό διείσδυσης του ενός οχήµατος µέσα στο άλλο µέχρι και κατά 30%, συµβάλλοντας έτσι στη σηµαντική µείωση του κινδύνου τραυµατισµού των επιβατών.

Οι πληροφορίες πρόβλεψης σχετικά µε µια αναπόφευκτη σύγκρουση, συµβάλλουν επίσης στην περαιτέρω βελτίωση της αποτελεσµατικότητας της καθιερωµένης τυποποιηµένης τεχνολογίας ασφαλείας.

Για παράδειγµα, το Active Retractor ACR8 µπορεί να προειδοποιήσει τους επιβάτες ή να τους βοηθήσει να προστατευθούν σε µια ασφαλή θέση στα κρίσιµα κλάσµατα του δευτερολέπτου πριν από τη σύγκρουση.

www.zf.com

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Ετικέτεςpre-crash safety systemZFσύστηµα eξωτερικού πλευρικού αερόσακου
Προηγούμενο

Οι εναποθέσεις άνθρακα στους κινητήρες άµεσου ψεκασµού ...

Επόμενο

Κλοπή αυτοκινήτου και ασφαλιστική κάλυψη

Σχετικά άρθρα Περισσότερα του ιδίου

  • autoservice.com.gr_ZF_Center-Airbag
    autoSERVICEPLAYER

    Προηγµένη Αντίληψη Ενσωµάτωσης Αερόσακου στο κάθισµα από την ZF

    14 Σεπτεμβρίου 2018
    Από Admin
  • electric_ driveline
    autoSERVICEPLAYER

    ZF Aftermarket: Εστίαση στις έξυπνες λύσεις και την καινοτόµο τεχνολογία

    30 Δεκεμβρίου 2018
    Από Admin
  • autoservice.com.gr_Federal-Mogul_Tenneco_
    autoSERVICEPLAYER

    Η Tenneco εξαγοράζει την Federal-Mogul έναντι $5,4 δίς

    1 Ιουλίου 2018
    Από Admin
  • electric- car
    PLAYERΤΕΧΝΙΚΑ

    Ηλεκτρικό αυτοκίνητο: Φτιάξτο µόνος σου

    23 Δεκεμβρίου 2018
    Από Admin
  • PLAYERΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

    10ο ετήσιο συνέδριο Kosmocar After Sales με θέμα «Τεχνολογίες με Επίκεντρο τον Άνθρωπο»

    5 Φεβρουαρίου 2019
    Από Admin
  • autoSERVICEPLAYERΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

    Νέο ενηµερωµένο λογισµικό Bosch ΕSI[tronic] 2.0 για τα συνεργεία

    29 Σεπτεμβρίου 2020
    Από Admin

  • autoservice.com.gr
    ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

    Ο ρόλος των υπολογιστών στην εξέλιξη της BMW M4 DTM

  • autoSERVICE

    Το πρώτο ελληνικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο

  • PLAYERΕΚΘΕΣΕΙΣ

    Automechanika Istanbul: Θα πραγματοποιηθεί στις 18-21 Νοεμβρίου του 2021

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

  • 16 Απριλίου 2021

    Νέα Συμφωνία Hyundai και Shell για νέες λύσεις καθαρής κινητικότητας

  • 15 Απριλίου 2021

    Schaeffler Repxpert: Bλάβες που συναντάμε σε ένα Βολάν Διπλής Μάζας

  • 14 Απριλίου 2021

    Tο ZF pro[Tech] workshop concept ξεκινά στην Ελλάδα

  • 13 Απριλίου 2021

    Gates: Νέο δωρεάν τεχνικό διαδικτυακό σεμινάριο συστημάτων ψύξης

  • 12 Απριλίου 2021

    Χρώµατα FERROUS: Τώρα σε νέες ιδιόκτητες εγκαταστάσεις

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

  • 17 Ιανουαρίου 2020

    H ΤΟΤΑΛ ΕΛΛΑΣ στηρίζει το Ι.Ο.ΑΣ. «Πάνος Μυλωνάς» για την υλοποίηση του εκπαιδευτικού προγράμματος «Ασφαλώς Ποδηλατώ»

  • 8 Σεπτεμβρίου 2019

    ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ. Οι ειδικότητες με τη μεγαλύτερη ζήτηση στην αγορά εργασίας

  • 18 Απριλίου 2019

    Audi: Σχεδίαση εικονικής εκπαίδευσης χωρίς σχεδόν καµία γνώση προγραµµατισµού

  • 12 Φεβρουαρίου 2019

    Το ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ παρουσιάζει τις τάσεις στην Μεταδευτεροβάθμια Εκπαίδευση

  • 26 Οκτωβρίου 2018

    Μειώνονται τα εξεταζόμενα μαθήματα του ΕΠΑΛ το νέο σχολικό έτος 2018 – 2019

Ακολουθήστε μας

ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ

  • 26 Οκτωβρίου 2018

    ΣτΕ: Απόφαση «ανάσα» για τις πτωχευμένες επιχειρήσεις

  • 1 Ιουλίου 2018

    ΟΑΕΔ: Επιδότηση έως και €500 σε νέους ανέργους για τον περιορισμό του brain drain

  • 15 Μαΐου 2018

    Άδικο, αντιαναπτυξιακό και εκτός Ευρωπαϊκής πραγματικότητας το “ψηφιακό” τέλος

  • 29 Μαρτίου 2018

    Τι ισχύει για την τραπεζική αργία 30 Μαρτίου – 2 Απριλίου και πως επηρεάζει όλες τις πληρωμές

  • 29 Μαρτίου 2018

    Οι νέες μέθοδοι των ελεγκτικών υπηρεσιών

ΘΕΜΑΤΑ

  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
  • ΚΛΑΔΙΚΑ
  • MARKETING
  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
  • ΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Γενικά

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΕΝΤΥΠΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ

  • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
  • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ




ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Χατζή 29, Άνω Πατήσια
11141 Aθήνα
Τηλ: +30. 210 21.32.356
Fax: +30. 210 21.32.357
Email: infoserv @ otenet.gr
© Copyright 2017 infoservice.com.gr | All Rights Reserved. | Created by Afternet