infoservice.com.gr

Top Menu

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Main Menu

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

logo

infoservice.com.gr

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ZF Aftermarket: Υγρά φρένων

  • Ο αντίκτυπος κατανάλωσης ενός EV στο δίκτυο ηλεκτρικού ρεύµατος θα είναι + ή -;

  • ACEA: Τα δεδοµένα για την Οδική Ασφάλεια µετακινούνται

  • Michelin e.Primacy: Ένα ελαστικό φιλικό προς το περιβάλλον

  • Κιτ ιµάντα χρονισµού µε αντλία νερού από την Metelli

PLAYERΚΛΑΔΙΚΑ
Αρχική›PLAYER›Παρατηρήσεις της επιτροπής του ΣΙΣΕΜΑ για τον καθορισμό όρων και προϋποθέσεων έναρξης λειτουργίας των συνεργείων που εκτελούν εργασίες επισκευής και συντήρησης σε ηλεκτρικά οχήματα

Παρατηρήσεις της επιτροπής του ΣΙΣΕΜΑ για τον καθορισμό όρων και προϋποθέσεων έναρξης λειτουργίας των συνεργείων που εκτελούν εργασίες επισκευής και συντήρησης σε ηλεκτρικά οχήματα

Από Admin
17 Δεκεμβρίου 2020
53
0

Έχουν περάσει 2 χρόνια από την προηγούμενη επεξεργασία του προσχεδίου για τους όρους και προϋποθέσεις για την επισκευή ηλεκτρικών αυτοκινήτων και ακόμα δεν έχει σημειωθεί καμία πρόοδος.

Με αφορμή το προς επεξεργασία προσχέδιο που λάβαμε στα μέσα Νοεμβρίου του ’20,  διαπιστώνουμε πως δεν λήφθηκαν υπόψη  οι παρατηρήσεις του ΣΙΣΕΜΑ που έγιναν δια μέσου του Προέδρου Γρηγόρη Μόφορη με την ιδιότητα του μέλους της επιτροπής που δημιουργήθηκε από την ομοσπονδία με σκοπό την επεξεργασία του συγκεκριμένου προσχεδίου.

Οι συγκεκριμένες παρατηρήσεις γνωστοποιήθηκαν στην ομοσπονδία τόσο με την επιστολή που στάλθηκε στις 20/11/2018 όσο και με τις τοποθετήσεις στα διοικητικά συμβούλια και στις γενικές συνελεύσεις.

Είμαστε συνολικά αντίθετοι με το προσχέδιο που απ΄ ότι φαίνεται γίνεται αποδεκτό από την πλειοψηφία της κλαδικής ομοσπονδίας ΕΟΒΕΑΜΜ, τα μέλη της οποίας συμφωνούν στα βασικά και δήθεν διαφωνούν στα επιμέρους καθώς “φωτογραφίζουν” μεγάλα συμφέροντα και μεγάλες επιχειρήσεις κάνοντας την επισκευή των ηλεκτρικών αυτοκίνητων μονοπωλιακό προϊόν αφήνοντας απέξω τη συντριπτική πλειονότητα των επισκευαστών.

Με την αναφορά στους τεχνίτες δυο κατηγοριών δημιουργεί στην ουσία προϋποθέσεις ανέφικτες για τη λειτουργία του μικρού και μεσαίου συνεργείου φτιάχνοντας νέες ειδικότητες που απαξιώνουν τα πτυχία μας.

Πιο συγκεκριμένα, μερικές από τις  παρατηρήσεις μας στο συγκεκριμένο προσχέδιο νόμου:
1.
Να μην αλλοιώνει τον χαρακτήρα του ήδη νόμιμου και αδειοδοτημένου συνεργείου.
2. Να ισχύουν οι υπάρχουσες άδειες λειτουργίας, η περιβαλλοντολογική μελέτη και οι συμβάσεις αποβλήτων χωρίς να απαιτείται η έκδοση νέων.
3. Υπεύθυνος συνεργείου θα πρέπει να είναι ο κάτοχος της άδειας εξασκήσεως επαγγέλματος είτε μηχανικού αυτοκινήτων είτε ηλεκτρολόγου αυτοκινήτων είτε τεχνολόγου οχημάτων.
4. Να υπάρχει η απαραίτητη σήμανση όταν βρίσκεται ηλεκτρικό αυτοκίνητο στοv χώρο του συνεργείου, χωρίς να υπάρχει η δέσμευση χώρου από τον ήδη υπάρχοντα χώρο του συνεργείου.
5. Όσον αφορά το θέμα της διαχείρισης των μπαταριών που στην προκειμένη περίπτωση είναι και το επικίνδυνο κομμάτι, υπάρχει ήδη η νομοθεσία που προβλέπει τη σωστή διαχείριση σε περίπτωση αντικατάστασης ή προσωρινής εξαγωγής από το αυτοκίνητο.
6. Δεν μπορεί να είναι στοιχείο βασικού εξοπλισμού του συνεργείου ο σταθμός φόρτισης αλλά να είναι στη διακριτική ευχέρεια του εκμεταλλευτή χωρίς να χρειάζεται μελέτη χώρου.
7. Κρίνουμε ανεδαφικό τον όρο για τον προαύλιο χώρο αναμονής για τον έλεγχο του ηλεκτρικού αυτοκινήτου καθώς και τα ζητούμενα τετραγωνικά όπως και η χρήση κοντέινερ κρίνεται επικίνδυνη για τις κλιματολογικές συνθήκες κυρίως της Ελλάδας.
8. Διαφωνούμε με τον όρο σύμβασης με εταιρείες οδικής βοήθειας.
9. Από το άρθρο 7 πρέπει να αφαιρεθεί όλη παράγραφος 1, όπως και χρήζει διευκρίνησης η παράγραφος 3 του ίδιου άρθρου και βέβαια διαφωνούμε συνολικά με την παράγραφο 6  του ίδιου άρθρου.
10. Πουθενά δεν αναφέρεται στο προσχέδιο η μετατροπή ενός συμβατικού αυτοκινήτου σε αμιγώς ηλεκτρικό. Εκτιμούμε ότι θα υπάρχει αυξημένο ενδιαφέρον τόσο από τους εκμεταλλευτές συνεργείων όσο και από τους ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων.

Όσον αφορά για τους τεχνίτες οχημάτων για την συντήρηση και επισκευή των ηλεκτρικών οχημάτων, προτείνουμε τα εξής:
1. Δικαίωμα στην επισκευή – συντήρηση των ηλεκτρικών οχημάτων πρέπει να έχουν οι μηχανικοί αυτοκινήτων, ηλεκτρολόγοι αυτοκινήτων και οι τεχνολόγοι οχημάτων.
2. Διαφωνούμε με τη θέσπιση κατηγοριών τεχνιτών ηλεκτρικών αυτοκινήτων υψηλής τάσης χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν πρέπει να υπάρχει επιμόρφωση στην εξέλιξη της τεχνολογίας όπως είναι και η ηλεκτροκίνηση. Όλη η νομοθεσία στα πτυχία μας χωρίς τη δημιουργία νέας ειδικότητας τεχνιτών ηλεκτρικών οχημάτων.
3. Η ύλη που θα επιλεχθεί για την εκπαίδευση των επισκευαστών θα πρέπει να ανταποκρίνεται στις πραγματικές ανάγκες επισκευής αλλά και στην εξέλιξη της τεχνολογίας.
4. Τα προσόντα των εκπαιδευτών που θα κληθούν να εκπαιδεύσουν τους επισκευαστές θα πρέπει να είναι μηχανολόγοι ή ηλεκτρολόγοι μηχανικοί ή τεχνολόγοι μηχανικοί οχημάτων με γνώση του ηλεκτροκίνητου αυτοκινήτου με εμπειρία στη μετάδοση γνώσεων.
5. Επίσης θέλουμε να τονίσουμε το κόστος επιμόρφωσης θα πρέπει να το αναλάβει η πολιτεία και η εκπαίδευση να μην μετατραπεί σε μια βιομηχανία πιστοποιήσεων και βεβαιώσεων που θα έχει ως αποτέλεσμα την οικονομική αιμορραγία, την καταστρατήγηση και υποβάθμιση των πτυχίων των επισκευαστών.
6. Είναι απαράδεκτο να εξαρτάται η εκπαίδευση των τεχνιτών από τους εισαγωγείς και τους αντιπρόσωπους αυτοκινήτων.

Σας καταθέτουμε τις παρατηρήσεις και τους προβληματισμούς της επιτροπής του ΣΙΣΕΜΑ που συντάχθηκε για την επεξεργασία και διαμόρφωση θέσεων για την ηλεκτροκίνηση. Χωρίς αυτό να σημαίνει πως εξαντλήσαμε το θέμα το οποίο χρήζει περαιτέρω επεξεργασία και συζήτηση.

Είμαστε στη διάθεση σας για περισσότερες διευκρινήσεις και εξηγήσεις με σκοπό την πραγματική λύση για την επισκευή και συντήρηση του ηλεκτρικού αυτοκινήτου.

Τα μέλη της επιτροπής του ΣΙΣΕΜΑ
Μόφορης Γρηγόρης
Φραγκιουδάκης Αναστάσεως

http://www.sisema.gr/site/

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
ΕτικέτεςΣΙΣΕΜΑ;επισκευη ηλεκτρικων αυτοκινητωνσυνεργεια
Προηγούμενο

Το νέο Ψηφιακό Μητρώο για εγκαταστάσεις εξυπηρέτησης ...

Επόμενο

SMIRDEX: Νέες γυαλιστικές αλοιφές

Σχετικά άρθρα Περισσότερα του ιδίου

  • autoSERVICEPLAYERΚΛΑΔΙΚΑΦΑΝΟΒΑΦΕΣ

    Κορωνοϊός και συνεργεία. Το aftermarket και ο κλάδος επισκευής-συντήρησης αυτοκινήτου ανησυχεί έντονα και δικαιολογημένα!

    25 Μαρτίου 2020
    Από Admin
  • PLAYERΚΛΑΔΙΚΑ

    Ε.Ο.Β.Ε.Α.Μ.Μ: Μέτρα αποκατάστασης ζηµιών και ανακούφισης όσων επλήγησαν από τον «Ιανό»

    2 Οκτωβρίου 2020
    Από Admin
  • autoSERVICEPLAYERΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

    MAHLE Aftermarket: Οι εναλλακτικές τεχνολογίες κινητήρα

    21 Οκτωβρίου 2020
    Από Admin
  • autoSERVICEPLAYERΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

    Νέο σύστηµα διαµόρφωσης αντλιών λαδιού από την MS Motorservice

    16 Οκτωβρίου 2020
    Από Admin
  • fanovafes.com.gr_eobeamm
    PLAYERΚΛΑΔΙΚΑΦΑΝΟΒΑΦΕΣ

    Ανάγκη άμεσης ένταξης των συνεργείων επισκευής και συντήρησης οχημάτων στα μέτρα στήριξης των πληττόμενων επιχειρήσεων λόγω του COVID-19

    23 Μαρτίου 2020
    Από Admin
  • PLAYERΚΛΑΔΙΚΑ

    Το νέο Ψηφιακό Μητρώο για εγκαταστάσεις εξυπηρέτησης οχηµάτων

    16 Δεκεμβρίου 2020
    Από Admin

  • ΤΕΧΝΙΚΑ

    Η ηλεκτρονική ανάρτηση προσφέρει άνεση και ασφάλεια

  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

    Η ΒΙΟΣΥ στην έκθεση Intersolar Europe 2015

  • fanovafes.com.gr_gt motive_
    PLAYERΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΦΑΝΟΒΑΦΕΣ

    Νέα οχήµατα: Το κόστος επισκευής µετά από σύγκρουση

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

  • 21 Ιανουαρίου 2021

    ZF Aftermarket: Υγρά φρένων

  • 21 Ιανουαρίου 2021

    Ο αντίκτυπος κατανάλωσης ενός EV στο δίκτυο ηλεκτρικού ρεύµατος θα είναι + ή -;

  • 20 Ιανουαρίου 2021

    ACEA: Τα δεδοµένα για την Οδική Ασφάλεια µετακινούνται

  • 19 Ιανουαρίου 2021

    Michelin e.Primacy: Ένα ελαστικό φιλικό προς το περιβάλλον

  • 18 Ιανουαρίου 2021

    Κιτ ιµάντα χρονισµού µε αντλία νερού από την Metelli

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

  • 17 Ιανουαρίου 2020

    H ΤΟΤΑΛ ΕΛΛΑΣ στηρίζει το Ι.Ο.ΑΣ. «Πάνος Μυλωνάς» για την υλοποίηση του εκπαιδευτικού προγράμματος «Ασφαλώς Ποδηλατώ»

  • 8 Σεπτεμβρίου 2019

    ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ. Οι ειδικότητες με τη μεγαλύτερη ζήτηση στην αγορά εργασίας

  • 18 Απριλίου 2019

    Audi: Σχεδίαση εικονικής εκπαίδευσης χωρίς σχεδόν καµία γνώση προγραµµατισµού

  • 12 Φεβρουαρίου 2019

    Το ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ παρουσιάζει τις τάσεις στην Μεταδευτεροβάθμια Εκπαίδευση

  • 26 Οκτωβρίου 2018

    Μειώνονται τα εξεταζόμενα μαθήματα του ΕΠΑΛ το νέο σχολικό έτος 2018 – 2019

Ακολουθήστε μας

ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ

  • 26 Οκτωβρίου 2018

    ΣτΕ: Απόφαση «ανάσα» για τις πτωχευμένες επιχειρήσεις

  • 1 Ιουλίου 2018

    ΟΑΕΔ: Επιδότηση έως και €500 σε νέους ανέργους για τον περιορισμό του brain drain

  • 15 Μαΐου 2018

    Άδικο, αντιαναπτυξιακό και εκτός Ευρωπαϊκής πραγματικότητας το “ψηφιακό” τέλος

  • 29 Μαρτίου 2018

    Τι ισχύει για την τραπεζική αργία 30 Μαρτίου – 2 Απριλίου και πως επηρεάζει όλες τις πληρωμές

  • 29 Μαρτίου 2018

    Οι νέες μέθοδοι των ελεγκτικών υπηρεσιών

ΘΕΜΑΤΑ

  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
  • ΚΛΑΔΙΚΑ
  • MARKETING
  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
  • ΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Γενικά

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΕΝΤΥΠΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ

  • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
  • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ




ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Χατζή 29, Άνω Πατήσια
11141 Aθήνα
Τηλ: +30. 210 21.32.356
Fax: +30. 210 21.32.357
Email: infoserv @ otenet.gr
© Copyright 2017 infoservice.com.gr | All Rights Reserved. | Created by Afternet