infoservice.com.gr

Top Menu

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Main Menu

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

logo

infoservice.com.gr

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • Valeo – τεχνολογία LiDAR

  • ACEA: 14.000 δηµόσια σηµεία φόρτισης θα πρέπει να εγκαθίστανται εβδοµαδιαίως σε όλη την ΕΕ!

  • Continental AllSeasonContact: Κορυφαία βαθµολογία ΕU για τη µειωµένη αντίσταση κύλισης

  • Η Henkel συνεργάζεται µε την Porsche

  • Αutomechanika Istanbul 2022: Η εμπορική έκθεση της Τουρκίας για το aftermarket

PLAYERΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
Αρχική›PLAYER›Ο εναλλάκτης και η μίζα στα υβριδικά οχήματα

Ο εναλλάκτης και η μίζα στα υβριδικά οχήματα

Από Admin
11 Μαΐου 2021
523
0

Τα αυτοκίνητα με υβριδικά συστήματα μετάδοσης κίνησης εμφανίστηκαν από τις αρχές του 20ού αιώνα. Αυτές οι  αξιόλογες προσπάθειες κατασκευής οχημάτων με κίνηση, έδειξαν πως μελλοντικά περιμένει την αυτοκινητοβιομηχανία ένα μεγάλο τεχνολογικό άλμα.

Σήμερα, η προσφορά υβριδικών οχημάτων με διάφορες μονάδες κίνησης είναι ευρεία. Είναι διαφορετική επίσης η προσέγγιση στο θέμα παρουσίας και ύπαρξης τους και ο ρόλος που θα παίξουν στους κινητήρες οι εναλλάκτες και οι μίζες.

Όμως μπορούμε όσον αφορά τους υβριδικούς κινητήρες, να αναφερόμαστε ακόμα σε αυτά τα εξαρτήματα όπως τα γνωρίζαμε στις προηγούμενες γενιές των κινητήρων;

Η αυτοκινητοβιομηχανία αναπτύσσεται πολύ δυναμικά, όσο αφορά τους χρήστες των επιβατικών οχημάτων αλλά και των επαγγελματικών. Επίσης οι μηχανικοί πρέπει να διευρύνουν τις γνώσεις τους και να επενδύουν στον εξοπλισμό των συνεργείων τους, ώστε να μπορούν να εξυπηρετούν όλο και μεγαλύτερο αριθμό αυτοκινήτων με υβριδικά και ηλεκτρικά συστήματα μετάδοσης κίνησης.

Η επιλογή των υβριδικών οχημάτων είναι πολύ μεγάλη. Από τα λιγότερο εξελιγμένα έως στα πιο σύνθετα, ο χρήστης είναι αυτός που αποφασίζει εάν θα επιλέξει ηλεκτροκίνηση ή εσωτερική καύση. Ανάλογα με την επιλογή του κινητήρα, αλλάζει και η λειτουργία του εναλλάκτη και της μίζας.

Ο εναλλάκτης είναι αλλιώς η γεννήτρια εναλλασσόμενου ρεύματος, που χρησιμεύει στη μεταβολή της μηχανικής ενέργειας σε εναλλασσόμενο ρεύμα. Σε αυτόν, το ρεύμα παράγεται στις ακίνητες περιελίξεις του στάτορα, από το στρεφόμενο μαγνητικό πεδίο του στροφέα και εφαρμόζεται βασικά ως η πηγή του ηλεκτρικού ρεύματος στα μηχανοκίνητα οχήματα. Η μίζα είναι ο μηχανισμός που χρησιμεύει στην εκκίνηση του κινητήρα καύσης και οι συνηθέστερα χρησιμοποιούμενες είναι οι ηλεκτρικές.

Η ηλεκτρική μίζα είναι ο κινητήρας του συνεχούς ρεύματος, που χρησιμεύει στην περιστροφή του στροφαλοφόρου άξονα του κινητήρα και του αποδίδει την κατάλληλη ταχύτητα περιστροφής, κατά την οποία ο κινητήρας μπορεί να ξεκινήσει την ανεξάρτητη λειτουργiα του. Η ηλεκτρική μίζα είναι ο λήπτης που καταναλώνει την περισσότερη ηλεκτρική ενέργεια από τη μπαταρία, αλλά μόνο για μικρά χρονικά διαστήματα, κατά την εκκίνηση του κινητήρα.

Υβριδικά: μικρά, ήπια και πλήρη
Μπορεί να ξεχωρίσουμε μερικά υβριδικά οχήματα από την άποψη της προοδευτικής τάξης μεγέθους.
– Μικρό υβριδικά (Micro Hybrid): Ο ηλεκτρικός κινητήρας λειτουργεί ως μίζα ή εναλλάκτης και δεν τροφοδοτεί άμεσα το αυτοκίνητο.
– Ήπια υβριδικά (Mild Hybrid): Ο ηλεκτρικός κινητήρας υποβοηθά τον κινητήρα καύσης, π.χ. κατά τη διαδικασία της επιτάχυνσης.
– Πλήρη υβριδικά (Full Hybrid): Ο ηλεκτρικός κινητήρας υποβοηθά τον κυρίως κινητήρα, ενώ μπορεί ανεξάρτητα να θέτει σε κίνηση το αυτοκίνητο.

Υβριδικά σειριακά, παράλληλα και μεικτά
Λόγω της σύνδεσης  της καύσης και των ηλεκτρικών μονάδων, ξεχωρίζουμε τα υβριδικά σε:
– Σειριακά: Ο κινητήρας καύσης έχει μικρή ισχύ και το καθήκον του είναι αποκλειστικά, η υποστήριξη της γεννήτριας (δηλαδή του συνδυασμού εναλλάκτη με τη μίζα).
– Παράλληλα: Ο ηλεκτρικός κινητήρας βοηθά τον κινητήρα καύσης, ο οποίος συνδέεται μηχανικά με τους τροχούς. Το σύστημα μπορεί να έχει ένα ή δύο συμπλέκτες και διαχωρισμένους άξονες.
– Μεικτά: Ο συνδυασμός των παραπάνω συστημάτων.

Σύστημα μίζας-εναλλάκτη
Τα υβριδικά οχήματα διαθέτουν ολοκληρωμένα κυκλώματα μίζας-εναλλάκτη (Integrated Starter Alternator – ISA). Αυτά μεταξύ άλλων, πραγματοποιούν την ανάκτηση ενέργειας κατά το φρενάρισμα (πέδηση με ανάκτηση), την ενεργοποίηση του συστήματος START/STOP ή υποστήριξη της εργασίας του κύριου κινητήρα κατά την εκκίνηση, την αύξηση της ισχύος και την επιτάχυνση. Επίσης επιτρέπουν την τροφοδότηση πρόσθετων συστημάτων, όπως το ηλεκτρικό τιμόνι και ο κλιματισμός. Οι πιο σύγχρονοι συνδεδεμένοι μίζες-εναλλάκτες και StARS ελέγχονται ψηφιακά με τη βοήθεια των πρωτοκόλλων επικοινωνίας του τύπου LIN ή BSS.

Η εφαρμογή των υβριδικών συστημάτων δείχνει, πόσο μακριά έχουμε φθάσει τεχνολογικά και πόσο λίγο χρειάζεται, ώστε οι κινητήρες εσωτερικής καύσης να αντικατασταθούν πλήρως από τους ηλεκτρικούς.

Βέβαια θα είναι σίγουρα σημαντικό, να αυξηθεί η ποσότητα της αποθηκευμένης ενέργειας (το θέμα των στοιχείων συσσωρευτών) ή η ταχύτητα φόρτισης. Η υποδομή πλούσια σε πηγές ενέργειας με ελεύθερη πρόσβαση είναι επίσης σημαντική. Αναμένεται ότι η χρήση του ενσωματωμένου συστήματος εκκίνησης – εναλλάκτη θα αλλάξει με ένα πιο σύγχρονο σύστημα και θα αντικατασταθεί εντελώς από τους μηχανισμούς μετάδοσης κίνησης που γνωρίζουμε μέχρι τώρα.

Πηγή
https://as-pl.com/el/main

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
ΕτικέτεςAlternatorAS-PLhybrid vehicles;εναλλακτηςstarterΜΙΖΑ
Προηγούμενο

RUPES: Νέα ολοκληρωµένα kit γυαλίσµατος

Επόμενο

DENSO: Σύνδεση του κωδικού QR µε την ...

Σχετικά άρθρα Περισσότερα του ιδίου

  • autoservice.com.gr_Mahle
    autoSERVICEPLAYER

    Γεωργικά µηχανήµατα: Οι συχνότερες αιτίες βλάβης και η αντιμετώπιση τους

    22 Ιουνίου 2018
    Από Admin
  • autoSERVICEPLAYER

    Νέοι εναλλάκτες και εκκινητές από την AS-PL

    11 Σεπτεμβρίου 2020
    Από Admin
  • autoSERVICEPLAYER

    Νέος εναλλάκτης από την AS-PL

    9 Μαρτίου 2021
    Από Admin
  • PLAYERΤΕΧΝΙΚΑ

    AS-PL: Πώς να ελέγξετε τον εκκινητήρα χωρίς να τον αποσυναρµολογήσετε

    10 Νοεμβρίου 2021
    Από Admin
  • autoservice.com_.gr_Audi_Q8
    PLAYERΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

    Audi Q8: Τo νέο μέλος της οικογένειας Q

    19 Ιουνίου 2018
    Από Admin
  • autoSERVICEPLAYERΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

    Η πολωνική εταιρεία AS-PL στη διεθνή αγορά του aftermarket

    11 Φεβρουαρίου 2020
    Από Admin

  • autoservice.com.gr_Honda_Power Manager
    ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

    Η Honda παρουσιάζει το Power Manager

  • PLAYERΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

    Δωρεάν καλοκαιρινός έλεγχος από την Suzuki

  • autoservice.com.gr_BERU3
    PLAYERΤΕΧΝΙΚΑ

    Beru know how: Μπουζί και αέρια καύσιµα

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

  • 23 Μαΐου 2022

    Valeo – τεχνολογία LiDAR

  • 20 Μαΐου 2022

    ACEA: 14.000 δηµόσια σηµεία φόρτισης θα πρέπει να εγκαθίστανται εβδοµαδιαίως σε όλη την ΕΕ!

  • 19 Μαΐου 2022

    Continental AllSeasonContact: Κορυφαία βαθµολογία ΕU για τη µειωµένη αντίσταση κύλισης

  • 17 Μαΐου 2022

    Η Henkel συνεργάζεται µε την Porsche

  • 15 Μαΐου 2022

    Αutomechanika Istanbul 2022: Η εμπορική έκθεση της Τουρκίας για το aftermarket

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

  • 1 Ιουλίου 2021

    Ηλεκτροκίνηση & Εγκατάσταση Σταθμών Φόρτισης από το IsZEB

  • 17 Ιανουαρίου 2020

    H ΤΟΤΑΛ ΕΛΛΑΣ στηρίζει το Ι.Ο.ΑΣ. «Πάνος Μυλωνάς» για την υλοποίηση του εκπαιδευτικού προγράμματος «Ασφαλώς Ποδηλατώ»

  • 8 Σεπτεμβρίου 2019

    ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ. Οι ειδικότητες με τη μεγαλύτερη ζήτηση στην αγορά εργασίας

  • 18 Απριλίου 2019

    Audi: Σχεδίαση εικονικής εκπαίδευσης χωρίς σχεδόν καµία γνώση προγραµµατισµού

  • 12 Φεβρουαρίου 2019

    Το ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ παρουσιάζει τις τάσεις στην Μεταδευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Ακολουθήστε μας

ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ

  • 26 Οκτωβρίου 2018

    ΣτΕ: Απόφαση «ανάσα» για τις πτωχευμένες επιχειρήσεις

  • 1 Ιουλίου 2018

    ΟΑΕΔ: Επιδότηση έως και €500 σε νέους ανέργους για τον περιορισμό του brain drain

  • 15 Μαΐου 2018

    Άδικο, αντιαναπτυξιακό και εκτός Ευρωπαϊκής πραγματικότητας το “ψηφιακό” τέλος

  • 29 Μαρτίου 2018

    Τι ισχύει για την τραπεζική αργία 30 Μαρτίου – 2 Απριλίου και πως επηρεάζει όλες τις πληρωμές

  • 29 Μαρτίου 2018

    Οι νέες μέθοδοι των ελεγκτικών υπηρεσιών

ΘΕΜΑΤΑ

  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
  • ΚΛΑΔΙΚΑ
  • MARKETING
  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
  • ΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Γενικά

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΕΝΤΥΠΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ

  • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
  • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ




ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Χατζή 29, Άνω Πατήσια
11141 Aθήνα
Τηλ: +30. 210 21.32.356
Fax: +30. 210 21.32.357
Email: infoserv @ otenet.gr
© Copyright 2017 infoservice.com.gr | All Rights Reserved. | Created by Afternet