infoservice.com.gr

Top Menu

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Main Menu

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

logo

infoservice.com.gr

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • MAHLE: Τεχνογνωσία A/C πρώτης τοποθέτησης (ΟΕ)

  • Η Continental, το aftermarket και το µέλλον της κινητικότητας

  • Νέος ηλεκτρονικός κατάλογος HELLA για συνεργεία και χονδρέµπορους

  • Columbia Motor Oil: Οι προκλήσεις που αντιµετωπίζει από την αρχή της πανδηµίας µέχρι σήµερα

  • UFI Filters: Φίλτρα λαδιού και ντίζελ για τη νέα γενιά FIAT DUCATO

PLAYERΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
Αρχική›PLAYER›Νέο ελαστικό MICHELIN Agilis 3 για ελαφρά οχήματα

Νέο ελαστικό MICHELIN Agilis 3 για ελαφρά οχήματα

Από Admin
12 Μαΐου 2020
607
0

Μετά από το MICHELIN Agilis CrossClimate που κυκλοφόρησε πέρυσι, η Michelin συνεχίζει να διευρύνει την γκάμα της για ελαφρά οχήματα με το νέο ελαστικό MICHELIN Agilis 3.

Είναι ένα καλοκαιρινό ελαστικό που προσφέρει υψηλά επίπεδα ασφάλειας σε βρεγμένο οδόστρωμα και συνδυάζει εξαιρετική ενεργειακή αποτελεσματικότητα, με χαμηλή κατανάλωση καυσίμων και μείωση των εκπομπών CO21, με την εγγυημένη αντοχή και στιβαρότητα της Michelin.

Δέσμευση της Michelin είναι να συνεχίσει τη μακροπρόθεσμη στρατηγική της για βιώσιμη κινητικότητα, σε όλη την γκάμα των προϊόντων της, από τα επιβατικά αυτοκίνητα μέχρι τα φορτηγά.

Με τις σχεδιαστικές της επιλογές, η Michelin στοχεύει να κάνει πιο αποτελεσματική χρήση των πρώτων υλών και των φυσικών πόρων, διασφαλίζοντας παράλληλα εξαιρετικές επιδόσεις σε όλη τη διάρκεια ζωής των ελαστικών που κατασκευάζει.

Έτσι, μειώνει τον περιβαλλοντικό τους αντίκτυπο και επεκτείνει τη διάρκεια ζωής τους – στοιχεία που απασχολούν ιδιαίτερα τους επαγγελματίες των οδικών και αστικών μεταφορών, οι οποίοι χρειάζονται να βελτιστοποιούν τα κόστη, χωρίς κανένα συμβιβασμό στην ασφάλεια, μειώνοντας παράλληλα το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα.

Για να καλύψει αυτή την ανάγκη, η Michelin προσφέρει ελαστικά που συνδυάζουν τις επιδόσεις και την ασφάλεια σε όλη τη διάρκεια της ζωής τους.*

Η αντίσταση κύλισης των ελαστικών αντιπροσωπεύει τουλάχιστον το 20% της ενεργειακής κατανάλωσης ενός οχήματος **. Τα ελαστικά της νέας γκάμας MICHELIN Agilis 3, ζυγίζουν κατά μέσο όρο, 1 κιλό λιγότερο από τον προκάτοχό τους, με τη διαφορά να φθάνει στα 1,7 κιλά για ορισμένες διαστάσεις.

Συνεπώς, απαιτούνται λιγότερες πρώτες ύλες και φυσικοί πόροι για την παραγωγή τους και μειώνεται η ποσότητα των αποβλήτων που πρέπει να ανακυκλωθούν.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα των εσωτερικών δοκιμών που πραγματοποίησε ο Όμιλος Michelin, το νέο ελαστικό για επαγγελματικά ελαφριά οχήματα περιορίζει, κατά μέσο όρο, τις εκπομπές CO2 κατά 100 κιλά σε απόσταση 20.000χλμ. Αυτό ισοδυναμεί με την ποσότητα CO2 που μπορεί να αποθηκευτεί σε περίπου τρία δέντρα***, με τη μείωση κατανάλωσης καυσίμου στα 0,12 λίτρα / 100 χιλιόμετρα και με εξοικονόμηση κόστους της τάξης των 100 ευρώ.

Ορισμένα χαρακτηριστικά που σχετίζονται με τις επιδόσεις βελτιώνονται σημαντικά καθώς τα ελαστικά φθείρονται, όπως το φρενάρισμα σε στεγνό οδόστρωμα και η κατανάλωση καυσίμου.

Οι επιδόσεις φρεναρίσματος σε βρεγμένο οδόστρωμα επιδεινώνονται με τη φθορά, αλλά το MICHELIN Agilis 3 έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις φρεναρίσματος σε βρεγμένο οδόστρωμα μέχρι το δείκτη φθοράς του ελαστικού στα 1,6 χιλιοστά (TWI).

Επιπλέον, με βαθμολογία «A» για τις επιδόσεις φρεναρίσματος σε βρεγμένο οδόστρωμα όταν είναι καινούριο (σύμφωνα με την ευρωπαϊκή νομοθεσία για την ετικετογράφηση), εξακολουθεί να παρουσιάζει παρόμοιες επιδόσεις ακόμα κι όταν φθαρεί****, με εκπληκτικά αποτελέσματα***** σύμφωνα με τη νομοθεσία για τις επιδόσεις ασφάλειας των καινούριων ελαστικών.

Οι επιδόσεις αυτές είναι αποτέλεσμα της χρήσης των τεχνολογιών EverGrip, και συγκεκριμένα:
• Καινοτόμο μείγμα γόμας με βελτιστοποιημένη δόση αιθάλης και πυριτίου, που συμβάλλει στην ασφάλεια των ελαστικών και τις επιδόσεις φρεναρίσματος σε βρεγμένο οδόστρωμα, σε όλη τη διάρκεια της ζωής του ελαστικού.

• Νέο σχέδιο πέλματος, το οποίο περιλαμβάνει:
– Βαθιές αυλακώσεις: εύκαμπτα μπλοκ πέλματος για εξαιρετικό κράτημα σε βρεγμένο οδόστρωμα.
– Αυλακώσεις σε σχήμα U: πιο κάθετα μπλοκ πέλματος με μεγαλύτερο ποσοστό σκαλίσματος σε βάθος σκαλίσματος 2 χιλιοστών, για πιο αποτελεσματική απομάκρυνση του νερού μέχρι το TWI (Δείκτης Φθοράς Πέλματος).

Το MICHELIN Agilis 3 προσφέρει μεγάλη διάρκεια ζωής και αντοχή, χάρη σε δύο τεχνολογίες που αναπτύχθηκαν για ελαστικά φορτηγών, τις οποίες η Michelin ενσωματώνει για πρώτη φορά σε ελαστικό για επαγγελματικό ελαφρύ όχημα:
– Ένα μείγμα γόμας με εξαιρετικά επίπεδα αντοχής στην τριβή.
-Μια κατοχυρωμένη τεχνολογία, που απομακρύνει τις πέτρες που σφηνώνουν στο πέλμα.

Ακολουθώντας την ίδια φιλοσοφία που πρωτοεμφανίστηκε στο MICHELIN Agilis CrossClimate, για την προστασία των πλευρικών τοιχωμάτων και για ακόμα μεγαλύτερη ασφάλεια, η Michelin χρησιμοποίησε ένα πρόσθετο στρώμα που προστατεύει το ελαστικό από την τριβή σε πεζοδρόμιο.

Το νέο MICHELIN Agilis 3 αποτελεί μια ακόμη απόδειξη της στρατηγικής του Ομίλου Michelin, που προσπαθεί διαρκώς να κάνει τις μετακινήσεις πιο ασφαλείς, πιο βιώσιμες, πιο προσβάσιμες και πιο αποδοτικές.

Το MICHELIN Agilis 3 κυκλοφορεί ήδη στην Ελλάδα.

(1)Σήμανση κατηγορίας «Β» στην αντίσταση κύλισης.
(*) Το τέλος της ζωής του ελαστικού αναφέρεται στο νόμιμο όριο φθοράς του πέλματος στα 1,6χιλιοστά. Το νόμιμο όριο φθοράς του πέλματος στη χώρα σας μπορεί να είναι διαφορετικό.

(**) Υπολογισμός που διεξήχθη στο Τεχνολογικό Κέντρο της Michelin στο Ladoux, κοντά στο Clermont-Ferrand της Γαλλίας. Τεχνικό Δελτίο με ημερομηνία 27 Σεπτεμβρίου 2016 με τίτλο “Les matières premières, la consommation de carburant et les émissions de CO2 liés au remplacement précoce des pneus Tourisme (Πρώτες ύλες, κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές CO2 που προέρχονται από την πρόωρη αντικατάσταση ελαστικών επιβατικών αυτοκινήτων) .

(***) Με βάση εσωτερικής μελέτες για το κύκλο ζωής που διενεργήθηκαν το Σεπτέμβριο του 2019 από το Τεχνολογικό Κέντρο της Michelin, και συνέκριναν το ελαστικό MICHELIN Agilis 3 με το MICHELIN Agilis + (235/65-R16 115 / 113R). Το Agilis 3 μειώνει τις εκπομπές CO2 ανά ελαστικό κατά 1,3 κιλά σε απόσταση 1000 χιλιομέτρων σε σύγκριση με το Agilis +. Στην περίπτωση που το όχημα είναι εξοπλισμένο με ένα σετ ελαστικών Agilis 3 και ετήσια απόσταση 20.000 χιλιομέτρων, η μείωση των εκπομπών CO2 ισοδυναμεί με 104 κιλά CO2 (δεδομένου ότι ένα δέντρο μπορεί να αποθηκεύσει έως και 35 κιλά CO2 / έτος κατά μέσο όρο, ανάλογα με το είδος του δέντρου και την ηλικία / πηγή: Πλατφόρμα CSR και βιώσιμη ανάπτυξη της Michelin). Υπολογισμός με βάση την εκτίμηση της Michelin για την απόσταση που καλύπτεται από το ελαστικό κατά τη διάρκεια της πρώτης ζωής του, δηλαδή 60.000 χιλιόμετρα (60.000 χιλιόμετρα x 0.12 λίτρα / 100 χιλιόμετρα x 1.4 ευρώ / λίτρο = 100 ευρώ).

(****) Φθαρμένο ορίζεται το ελαστικό που έχει φαγωθεί τεχνικά το πέλμα του σε ειδική μηχανή μέχρι να ένα φθάσει στο νόμιμο όριο φθοράς (TWI) σύμφωνα με την ευρωπαϊκή νομοθεσία σχετικά με τους δείκτες φθοράς πέλματος (ECE R30r03f).

(*****) Αποτέλεσμα δοκιμής πέδησης σε βρεγμένο οδόστρωμα από 80 έως 20 km / h, που πραγματοποιήθηκε από την TÜV SÜD, κατόπιν αιτήματος της Michelin, τον Αύγουστο του 2019, σε διάσταση ελαστικού Agilis 3 (235/65 R16115 / 113 R ) σε MB Sprinter 316CDI.

www.michelin.gr

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
ΕτικέτεςMICHELIN Agilis 3tiresελαστικα
Προηγούμενο

Japanparts: Αµορτισέρ αερίου για καπό και πορτ-µπακάζ ...

Επόμενο

MAHLE Aftermarket: Νέα πλατφόρµα (MCCP). Πλήρης ...

Σχετικά άρθρα Περισσότερα του ιδίου

  • PLAYERΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

    Continental AllSeasonContact: Κορυφαία βαθµολογία ΕU για τη µειωµένη αντίσταση κύλισης

    19 Μαΐου 2022
    Από Admin
  • autoservice.com.gr_MICHELIN Pilot Sport 4
    ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

    Νέες διακρίσεις για τα ελαστικά της Michelin

    22 Μαρτίου 2018
    Από Admin
  • autoSERVICEPLAYER

    Οι αλλαγές της Pirelli το 2019 στα ελαστικά της Formula 1

    1 Μαρτίου 2019
    Από Admin
  • PLAYERΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

    Continental: Το πρώτο ελαστικό, µε νέο δείκτη φορτίου «HL»

    14 Μαΐου 2021
    Από Admin
  • autoservice.com.gr_Cyber Car
    ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

    Η Pirelli παρουσιάζει την τεχνολογία Cyber Car στη Γενεύη

    9 Μαρτίου 2018
    Από Admin
  • autoservice.com.gr_pirelli_monza
    PLAYERΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

    Ιστορική αναπαράσταση του λογότυπου της Pirelli με τη συμμετοχή 40 και πλέον αυτοκινήτων GT3 στη Monza

    11 Μαΐου 2018
    Από Admin

  • autoservice.com.gr_autopromotec 2019_
    PLAYERΕΚΘΕΣΕΙΣ

    Autopromotec 2019: Η 28η έκθεση ξεκίνησε µε σηµαντικές νέες εξελίξεις

  • PLAYERΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

    Κλοπή αυτοκινήτου και ασφαλιστική κάλυψη

  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

    Συνεργασία Honda, BMW ,Yamaha για τα δίκυκλα

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

  • 22 Ιουνίου 2022

    MAHLE: Τεχνογνωσία A/C πρώτης τοποθέτησης (ΟΕ)

  • 21 Ιουνίου 2022

    Η Continental, το aftermarket και το µέλλον της κινητικότητας

  • 20 Ιουνίου 2022

    Νέος ηλεκτρονικός κατάλογος HELLA για συνεργεία και χονδρέµπορους

  • 18 Ιουνίου 2022

    Columbia Motor Oil: Οι προκλήσεις που αντιµετωπίζει από την αρχή της πανδηµίας µέχρι σήµερα

  • 17 Ιουνίου 2022

    UFI Filters: Φίλτρα λαδιού και ντίζελ για τη νέα γενιά FIAT DUCATO

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

  • 1 Ιουλίου 2021

    Ηλεκτροκίνηση & Εγκατάσταση Σταθμών Φόρτισης από το IsZEB

  • 17 Ιανουαρίου 2020

    H ΤΟΤΑΛ ΕΛΛΑΣ στηρίζει το Ι.Ο.ΑΣ. «Πάνος Μυλωνάς» για την υλοποίηση του εκπαιδευτικού προγράμματος «Ασφαλώς Ποδηλατώ»

  • 8 Σεπτεμβρίου 2019

    ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ. Οι ειδικότητες με τη μεγαλύτερη ζήτηση στην αγορά εργασίας

  • 18 Απριλίου 2019

    Audi: Σχεδίαση εικονικής εκπαίδευσης χωρίς σχεδόν καµία γνώση προγραµµατισµού

  • 12 Φεβρουαρίου 2019

    Το ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ παρουσιάζει τις τάσεις στην Μεταδευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Ακολουθήστε μας

ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ

  • 26 Οκτωβρίου 2018

    ΣτΕ: Απόφαση «ανάσα» για τις πτωχευμένες επιχειρήσεις

  • 1 Ιουλίου 2018

    ΟΑΕΔ: Επιδότηση έως και €500 σε νέους ανέργους για τον περιορισμό του brain drain

  • 15 Μαΐου 2018

    Άδικο, αντιαναπτυξιακό και εκτός Ευρωπαϊκής πραγματικότητας το “ψηφιακό” τέλος

  • 29 Μαρτίου 2018

    Τι ισχύει για την τραπεζική αργία 30 Μαρτίου – 2 Απριλίου και πως επηρεάζει όλες τις πληρωμές

  • 29 Μαρτίου 2018

    Οι νέες μέθοδοι των ελεγκτικών υπηρεσιών

ΘΕΜΑΤΑ

  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
  • ΚΛΑΔΙΚΑ
  • MARKETING
  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
  • ΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Γενικά

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΕΝΤΥΠΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ

  • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
  • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ




ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Χατζή 29, Άνω Πατήσια
11141 Aθήνα
Τηλ: +30. 210 21.32.356
Fax: +30. 210 21.32.357
Email: infoserv @ otenet.gr
© Copyright 2017 infoservice.com.gr | All Rights Reserved. | Created by Afternet