infoservice.com.gr

Top Menu

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Main Menu

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

logo

infoservice.com.gr

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • Διαγνωστικός έλεγχος ηλεκτρικών οχηµάτων (ΕV Hybrid)

  • Hella: Βαλβίδες ψεκασµού (µπεκ)

  • Εκποµπές αυτοκινήτων Euro 7 – Ακυρώνεται η αύξηση των ορίων το 2026;

  • Συνεργασία για την προώθηση ασφάλειας, δεξιοτήτων και προτύπων επισκευής συγκρούσεων

  • Δώδεκα διαφορετικοί τύποι συγκόλλησης εκ των οποίων τρεις αφορούν το αυτοκίνητο

PLAYERΤΕΧΝΙΚΑ
Αρχική›PLAYER›MS MOTORSERVICE: Τι συµβαίνει εάν η αντλία κενού λιπαίνεται ανεπαρκώς;

MS MOTORSERVICE: Τι συµβαίνει εάν η αντλία κενού λιπαίνεται ανεπαρκώς;

Από Admin
11 Ιανουαρίου 2023
34
0

Το λάδι που έχει παρέλθει η ηµεροµηνία αλλαγής του ή είναι µολυσµένο µπορεί να προκαλέσει πρόωρη φθορά σε µια αντλία κενού. Το λάδι αυτό περιέχει πολλά σωµατίδια ρύπων από τη µηχανική τριβή του κινητήρα ή σωµατίδια αιθάλης από τα καυσαέρια.

 

Έλλειψη λαδιού λόγω παλιού ή μολυσμένου

Πιθανές αιτίες
• Φραγµένη ή κατεστραµµένη αντλία κενού
• Οι οδηγοί στην αντλία κενού ή στον εκκεντροφόρο άξονα έχουν σπάσει
• Βλάβη στον εκκεντροφόρο άξονα

Οι αντλίες κενού µε περιστρεφόµενα πτερύγια είναι το πιο σύγχρονο µέσο παραγωγής κενού και όπως και κάθε άλλη αντλία, απαιτούν καλή παροχή λαδιού. Στις περισσότερες περιπτώσεις αυτό λαµβάνεται από το κύκλωµα λαδιού του κινητήρα, το οποίο µαζί µε τον αέρα που αντλήθηκε επιστρέφει στην κυλινδροκεφαλή. Εάν όµως η παροχή λαδιού είναι ανεπαρκής ή ελαττωµατική, η αντλία κενού θα υποστεί δυσλειτουργίες και βλάβες ακόµη και σε σχετικά σύντοµο χρονικό διάστηµα και πρέπει τότε να αντικατασταθεί. Μια µπλοκαρισµένη αντλία κενού µπορεί να οδηγήσει σε περαιτέρω ζηµιές σε άλλα σηµεία.

Η τροφοδοσία λαδιού μπορεί να πραγματοποιηθεί με διάφορους τρόπους:

 

1. Απευθείας λίπανση μέσω του σωλήνα λαδιού: ο εκκεντροφόρος άξονας συνδέεται με την αντλία κενού μέσω ενός σωλήνα λαδιού.
2. Λίπανση με ψεκασμό μέσω του εκκεντροφόρου άξονα: το κανάλι λαδιού ενσωματώνεται στον εκκεντροφόρο άξονα.
3. Άμεση λίπανση μέσω της φλάντζας: η παροχή λαδιού πραγματοποιείται μέσω καναλιών στην πρόσοψη της φλάντζας, δηλαδή ακτινικά προς την αντλία κενού.

 

Προσοχή! Όταν η παροχή λιπαντικού λειτουργεί σωστά, η ροή μπορεί να είναι 30-60 λίτρα την ώρα.

Παραλλαγές τροφοδοσίας λαδιού
Έλεγχος της τροφοδοσίας λιπαντικού. Οι σύγχρονες αντλίες κενού υψηλής απόδοσης χρειάζονται ογκοµετρική ροή 30 έως 60 λίτρων ανά ώρα. Εποµένως, πριν από την τοποθέτηση µιας νέας αντλίας κενού είναι απαραίτητο να διαπιστωθεί ότι η τροφοδοσία λαδιού λειτουργεί σωστά, µε τα παρακάτω βήµατα:
• Αφαιρούµε την αντλία κενού
• Προστατεύουµε τα προσαρτηµένα µέρη από τη ροή λαδιού
• Κρατάµε ένα δοχείο (δοχείο µέτρησης ή παρόµοιο) στην οπή ή το κανάλι λίπανσης
• Λειτουργούµε τον κινητήρα για λίγο στο ρελαντί ή τον περιστρέφουµε µε τη χρήση της µίζας, για να ελέγξουµε την παροχή λιπαντικού
• Το λάδι πρέπει να ρέει από το σχετικό κανάλι λίπανσης ή τον σωλήνα λαδιού συνεχώς ή µε οµοιόµορφο παλµό. Εάν αυτό δεν συµβεί επιλύουµε την αιτία (π.χ. απόφραξη)
• Φροντίζουµε να διατηρούµε τα πάντα σχολαστικά καθαρά! Οι αποθέσεις στο λάδι και τα θραύσµατα των παρεµβυσµάτων µπορούν να φράξουν τις οπές λίπανσης.

Πηγή MS MOTORSERVICE

https://www.ms-motorservice.com/

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Ετικέτεςaftermarketms-motorservice
Προηγούμενο

Διπλή επέτειος για τη Bosch: 100 χρόνια ...

Επόμενο

Sachs: Αεραναρτήσεις µε απλοποιηµένη τοποθέτηση

Σχετικά άρθρα Περισσότερα του ιδίου

  • autoSERVICEPLAYER

    Continental – ATE: Τακάκια φρένων για το 95% των ευρωπαϊκών οχηµάτων

    3 Ιανουαρίου 2023
    Από Admin
  • autoSERVICEPLAYER

    Το πρόσθετο Super Diesel της Liqui Moly χαρίζει στον κινητήρα την αρχική του απόδοση

    16 Φεβρουαρίου 2019
    Από Admin
  • autoSERVICEPLAYER

    Twins: Eµπρόσθιο σύστηµα – Δοκιµή ποιότητας

    9 Αυγούστου 2021
    Από Admin
  • autoservice.com.gr_autopromotec 2019_
    PLAYERΕΚΘΕΣΕΙΣ

    Autopromotec 2019: Η 28η έκθεση ξεκίνησε µε σηµαντικές νέες εξελίξεις

    21 Μαΐου 2018
    Από Admin
  • autoservice.com.gr_LuK RepSeCVT _Schaeffler
    autoSERVICEPLAYER

    LuK RepSet CVT: Νέα καδένα από την Schaeffler. Λύση επισκευής για συνεχώς μεταβαλλόμενες μεταδόσεις

    23 Αυγούστου 2018
    Από Admin
  • autoservice.com.gr_Japanparts
    autoSERVICEPLAYER

    Japanparts Group: Πολλαπλασιαστές (προ-κωδικός BO- / 78- /78)

    25 Ιουνίου 2018
    Από Admin

  • autoservice.com.gr_MC Chain Kits
    autoSERVICEPLAYER

    Επέκταση της γκάμας σετ καδένας χρονισμού από την Metalcaucho

  • autoSERVICEPLAYER

    Bosch Esitronic 2.0 Online: Ενσωµατώνει τα δεδοµένα των κατασκευαστών οχηµάτων

  • ΕΡΕΥΝΑ

    Συνδεδεμένα οχήματα, συσκευές IoT, drones: Oι νέοι στόχοι του ψηφιακού εγκλήματος

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

  • 26 Ιανουαρίου 2023

    Διαγνωστικός έλεγχος ηλεκτρικών οχηµάτων (ΕV Hybrid)

  • 25 Ιανουαρίου 2023

    Hella: Βαλβίδες ψεκασµού (µπεκ)

  • 24 Ιανουαρίου 2023

    Εκποµπές αυτοκινήτων Euro 7 – Ακυρώνεται η αύξηση των ορίων το 2026;

  • 21 Ιανουαρίου 2023

    Συνεργασία για την προώθηση ασφάλειας, δεξιοτήτων και προτύπων επισκευής συγκρούσεων

  • 20 Ιανουαρίου 2023

    Δώδεκα διαφορετικοί τύποι συγκόλλησης εκ των οποίων τρεις αφορούν το αυτοκίνητο

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

  • 1 Ιουλίου 2021

    Ηλεκτροκίνηση & Εγκατάσταση Σταθμών Φόρτισης από το IsZEB

  • 17 Ιανουαρίου 2020

    H ΤΟΤΑΛ ΕΛΛΑΣ στηρίζει το Ι.Ο.ΑΣ. «Πάνος Μυλωνάς» για την υλοποίηση του εκπαιδευτικού προγράμματος «Ασφαλώς Ποδηλατώ»

  • 8 Σεπτεμβρίου 2019

    ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ. Οι ειδικότητες με τη μεγαλύτερη ζήτηση στην αγορά εργασίας

  • 18 Απριλίου 2019

    Audi: Σχεδίαση εικονικής εκπαίδευσης χωρίς σχεδόν καµία γνώση προγραµµατισµού

  • 12 Φεβρουαρίου 2019

    Το ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ παρουσιάζει τις τάσεις στην Μεταδευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Ακολουθήστε μας

ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ

  • 26 Οκτωβρίου 2018

    ΣτΕ: Απόφαση «ανάσα» για τις πτωχευμένες επιχειρήσεις

  • 1 Ιουλίου 2018

    ΟΑΕΔ: Επιδότηση έως και €500 σε νέους ανέργους για τον περιορισμό του brain drain

  • 15 Μαΐου 2018

    Άδικο, αντιαναπτυξιακό και εκτός Ευρωπαϊκής πραγματικότητας το “ψηφιακό” τέλος

  • 29 Μαρτίου 2018

    Τι ισχύει για την τραπεζική αργία 30 Μαρτίου – 2 Απριλίου και πως επηρεάζει όλες τις πληρωμές

  • 29 Μαρτίου 2018

    Οι νέες μέθοδοι των ελεγκτικών υπηρεσιών

ΘΕΜΑΤΑ

  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
  • ΚΛΑΔΙΚΑ
  • MARKETING
  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
  • ΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Γενικά

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΕΝΤΥΠΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ

  • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
  • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ




ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Χατζή 29, Άνω Πατήσια
11141 Aθήνα
Τηλ: +30. 210 21.32.356
Fax: +30. 210 21.32.357
Email: infoserv @ otenet.gr
ΓΕΜΗ: 009647101000
© Copyright 2017 infoservice.com.gr | All Rights Reserved. | Created by Afternet