infoservice.com.gr

Top Menu

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Main Menu

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

logo

infoservice.com.gr

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • Διαγνωστικός έλεγχος ηλεκτρικών οχηµάτων (ΕV Hybrid)

  • Hella: Βαλβίδες ψεκασµού (µπεκ)

  • Εκποµπές αυτοκινήτων Euro 7 – Ακυρώνεται η αύξηση των ορίων το 2026;

  • Συνεργασία για την προώθηση ασφάλειας, δεξιοτήτων και προτύπων επισκευής συγκρούσεων

  • Δώδεκα διαφορετικοί τύποι συγκόλλησης εκ των οποίων τρεις αφορούν το αυτοκίνητο

MARKETINGPLAYERΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
Αρχική›MARKETING›Mitchell SocialCRM: Υπηρεσία µάρκετινγκ επισκευής αυτοκινήτων µε γραπτά µηνύµατα

Mitchell SocialCRM: Υπηρεσία µάρκετινγκ επισκευής αυτοκινήτων µε γραπτά µηνύµατα

Από Admin
30 Απριλίου 2021
588
0

Οι προσαρµοσµένες καµπάνιες γραπτών µηνυµάτων επιτρέπουν στα συνεργεία αυτοκινήτων να στέλνουν εξατοµικευµένα µηνύµατα µάρκετινγκ στα τηλέφωνα των πελατών τους.

Η υπηρεσία µάρκετινγκ επισκευής αυτοκινήτων Mitchell 1 SocialCRM έχει προσθέσει προσαρµοσµένες καµπάνιες γραπτών µηνυµάτων στις προσφορές της, επιτρέποντας στα συνεργεία επισκευής αυτοκινήτων να στέλνουν εξατοµικευµένα µηνύµατα µάρκετινγκ απευθείας στα τηλέφωνα των πελατών τους.

«Είµαστε ενθουσιασµένοι που προσφέρουµε στους πελάτες των καταστηµάτων µας τη δύναµη του µάρκετινγκ µηνυµάτων κειµένου µε ελάχιστη προσπάθεια από την πλευρά τους», δήλωσε ο Marcus Mackell, διευθυντής µάρκετινγκ προϊόντων για την Mitchell 1 SocialCRM. «Τα γραπτά µηνύµατα έχουν γίνει κρίσιµο µέρος της συνολικής στρατηγικής µάρκετινγκ ενός συνεργείου, αλλά απαιτούν κάποια προσοχή προκειµένου να συµµορφωθούν µε τους οµοσπονδιακούς και τοπικούς κανονισµούς απορρήτου. Η υπηρεσία µας χειρίζεται όλη τη βαριά άρση της προηγούµενης συγκατάθεσης, διευκολύνοντας ένα κατάστηµα να προσθέσει γραπτά µηνύµατα στις προσπάθειες του για µάρκετινγκ».

Η λύση all-in-one (όλα σε ένα) γραπτών µηνυµάτων επιτρέπει στα καταστήµατα να δηµιουργούν µηνύµατα κειµένου µάρκετινγκ για να επικοινωνούν απευθείας µε τους πελάτες τους. Προσφέρονται χωρίς επιπλέον κόστος στους πελάτες του SocialCRM, τα καταστήµατα µπορούν να χρησιµοποιούν προσαρµοσµένα µηνύµατα για την προώθηση αποκλειστικών συµφωνιών και την κοινή χρήση σηµαντικών ειδοποιήσεων. Οι καµπάνιες µε κείµενο είναι γρήγορες και εύκολες στη δηµιουργία και µπορούν να διαχειριστούν µε λίγα µόνο κλικ από τον πίνακα ελέγχου SocialCRM.

Οι καµπάνιες γραπτών µηνυµάτων SocialCRM περιλαµβάνουν:
– Αυτοµατοποιηµένα και µη αυτόµατα µηνύµατα ηλεκτρονικού ταχυδροµείου συναίνεσης γραπτών µηνυµάτων.
– Προκαθορισµένα πρότυπα καµπάνιας κειµένου.
– Εξαιρετικά εξατοµικευµένα µηνύµατα σε προσαρµοσµένες λίστες προσέλκυσης.
– Προεπισκόπηση µηνύµατος κειµένου και επαλήθευση δείγµατος κειµένου.
– Προγραµµατισµένες καµπάνιες κειµένου έως και µία εβδοµάδα στο µέλλον.
– Ειδοποιήσεις σε πραγµατικό χρόνο για απαντήσεις κειµένου.
– Ειδοποιήσεις καταστήµατος σε πραγµατικό χρόνο όταν οι νέοι συνδροµητές συναινούν.

Το µάρκετινγκ κειµένου απαιτεί τεκµηριωµένη προηγούµενη συγκατάθεση από τον παραλήπτη. Το SocialCRM χειρίζεται αυτήν την κρίσιµη πτυχή για τα καταστήµατα στέλνοντας στους πελάτες του καταστήµατος ένα email µε έναν σύνδεσµο για να επιλέξουν τα µηνύµατα µάρκετινγκ. Όταν ο πελάτης κάνει κλικ στο σύνδεσµο και συµφωνήσει µε τους όρους προώθησης γραπτών µηνυµάτων, γίνονται µέρος της λίστας συνδροµητών γραπτών µηνυµάτων του καταστήµατος.

Οι καµπάνιες µάρκετινγκ κειµένου είναι απλώς η πιο πρόσφατη υπηρεσία γραπτών µηνυµάτων που προσφέρει το SocialCRM. Η υπηρεσία προσφέρει επίσης αυτοµατοποιηµένες υπενθυµίσεις ραντεβού, ειδοποιήσεις καταστηµάτων και ευχαριστήρια κείµενα για να διατηρήσετε τους πελάτες σας αφοσιωµένους µέσω συνεχών µηνυµάτων από το κατάστηµα.

Η υπηρεσία µάρκετινγκ αυτόµατης επισκευής Mitchell 1 SocialCRM είναι αφιερωµένη στην παροχή του καλύτερου και πληρέστερου τρόπου πρόσβασης σε µια ολόκληρη βάση δεδοµένων πελατών µε µοναδικά µηνύµατα µάρκετινγκ.

 Τα καταστήµατα αυτόµατων επισκευών µπορούν να διατηρήσουν τους υπάρχοντες πελάτες µε αυτόµατες υπενθυµίσεις υπηρεσιών, ευχαριστήρια µηνύµατα και στοχευµένες προωθήσεις ηλεκτρονικού ταχυδροµείου, καθώς και να προσελκύσουν νέους πελάτες µέσω επαληθευµένων κριτικών, επαγγελµατικών ιστότοπων, πληρωµένων καµπανιών αναζήτησης και αυξηµένης προβολής στο Διαδίκτυο.

https://vdfm.gr/

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
ΕτικέτεςMitchell SocialCRMεπισκευη αυτοκινητωνΥπηρεσια µαρκετινγκ
Προηγούμενο

Mercedes-Benz SL «Pagoda»: Τεράστια ποσότητα σπάνιων, ανταλλακτικών

Επόμενο

Axalta ElectroLight: Το χρώµα της χρονιάς 2021

Σχετικά άρθρα Περισσότερα του ιδίου

  • www.autoservice.com.gr_Automechanika 2018
    autoSERVICEPLAYERΕΚΘΕΣΕΙΣ

    Automechanika Frankfurt 2018: Νέες τεχνολογίες επισκευής

    8 Οκτωβρίου 2018
    Από Admin
  • autoservice.com.gr_Autopromotec2018
    PLAYERΕΚΘΕΣΕΙΣ

    Το δεύτερο συνέδριο Autopromotec 2018 με θέμα το μέλλον της επισκευής βρίσκεται σε εξέλιξη

    13 Ιουνίου 2018
    Από Admin
  • PLAYERΤΕΧΝΙΚΑ

    SACHS: Δίσκος τριβής συµπλέκτη. Τρία σηµαντικά πράγµατα που πρέπει να γνωρίζει κάθε µηχανικός

    20 Ιανουαρίου 2020
    Από Admin
  • PLAYERΕΚΘΕΣΕΙΣ

    Autopromotec – ΙΑΜ: Διεθνείς Συναντήσεις aftermarket

    6 Ιουλίου 2022
    Από Admin
  • PLAYERΦΑΝΟΒΑΦΕΣ

    Axalta: Το «Sea Glass» Χρώµα Αυτοκινήτου 2020

    23 Ιουνίου 2020
    Από Admin
  • autoservice.com.gr_ Β Δανέλλη-Μυλωνά_ Ι.Ο.ΑΣ
    autoSERVICEPLAYER

    Ημερίδα για την Ευρωπαϊκή Χάρτα Οδικής Ασφάλειας (ERSC)

    13 Απριλίου 2018
    Από Admin

  • autoservice.com.gr_1_eea
    autoSERVICE

    Δεν πάει άλλο με τα ανασφάλιστα οχήματα

  • autoSERVICEΦΑΝΟΒΑΦΕΣ

    Ο Ευρωπαϊκός Κανονισμός GDPR τίθεται σε ισχύ σε όλα τα κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης στις 25.05.2018

  • autoSERVICEPLAYER

    Combatt: Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Μείωσης Αποβλήτων

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

  • 26 Ιανουαρίου 2023

    Διαγνωστικός έλεγχος ηλεκτρικών οχηµάτων (ΕV Hybrid)

  • 25 Ιανουαρίου 2023

    Hella: Βαλβίδες ψεκασµού (µπεκ)

  • 24 Ιανουαρίου 2023

    Εκποµπές αυτοκινήτων Euro 7 – Ακυρώνεται η αύξηση των ορίων το 2026;

  • 21 Ιανουαρίου 2023

    Συνεργασία για την προώθηση ασφάλειας, δεξιοτήτων και προτύπων επισκευής συγκρούσεων

  • 20 Ιανουαρίου 2023

    Δώδεκα διαφορετικοί τύποι συγκόλλησης εκ των οποίων τρεις αφορούν το αυτοκίνητο

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

  • 1 Ιουλίου 2021

    Ηλεκτροκίνηση & Εγκατάσταση Σταθμών Φόρτισης από το IsZEB

  • 17 Ιανουαρίου 2020

    H ΤΟΤΑΛ ΕΛΛΑΣ στηρίζει το Ι.Ο.ΑΣ. «Πάνος Μυλωνάς» για την υλοποίηση του εκπαιδευτικού προγράμματος «Ασφαλώς Ποδηλατώ»

  • 8 Σεπτεμβρίου 2019

    ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ. Οι ειδικότητες με τη μεγαλύτερη ζήτηση στην αγορά εργασίας

  • 18 Απριλίου 2019

    Audi: Σχεδίαση εικονικής εκπαίδευσης χωρίς σχεδόν καµία γνώση προγραµµατισµού

  • 12 Φεβρουαρίου 2019

    Το ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ παρουσιάζει τις τάσεις στην Μεταδευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Ακολουθήστε μας

ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ

  • 26 Οκτωβρίου 2018

    ΣτΕ: Απόφαση «ανάσα» για τις πτωχευμένες επιχειρήσεις

  • 1 Ιουλίου 2018

    ΟΑΕΔ: Επιδότηση έως και €500 σε νέους ανέργους για τον περιορισμό του brain drain

  • 15 Μαΐου 2018

    Άδικο, αντιαναπτυξιακό και εκτός Ευρωπαϊκής πραγματικότητας το “ψηφιακό” τέλος

  • 29 Μαρτίου 2018

    Τι ισχύει για την τραπεζική αργία 30 Μαρτίου – 2 Απριλίου και πως επηρεάζει όλες τις πληρωμές

  • 29 Μαρτίου 2018

    Οι νέες μέθοδοι των ελεγκτικών υπηρεσιών

ΘΕΜΑΤΑ

  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
  • ΚΛΑΔΙΚΑ
  • MARKETING
  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
  • ΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Γενικά

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΕΝΤΥΠΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ

  • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
  • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ




ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Χατζή 29, Άνω Πατήσια
11141 Aθήνα
Τηλ: +30. 210 21.32.356
Fax: +30. 210 21.32.357
Email: infoserv @ otenet.gr
ΓΕΜΗ: 009647101000
© Copyright 2017 infoservice.com.gr | All Rights Reserved. | Created by Afternet