Mitchell SocialCRM: Υπηρεσία µάρκετινγκ επισκευής αυτοκινήτων µε γραπτά µηνύµατα

Οι προσαρµοσµένες καµπάνιες γραπτών µηνυµάτων επιτρέπουν στα συνεργεία αυτοκινήτων να στέλνουν εξατοµικευµένα µηνύµατα µάρκετινγκ στα τηλέφωνα των πελατών τους.
Η υπηρεσία µάρκετινγκ επισκευής αυτοκινήτων Mitchell 1 SocialCRM έχει προσθέσει προσαρµοσµένες καµπάνιες γραπτών µηνυµάτων στις προσφορές της, επιτρέποντας στα συνεργεία επισκευής αυτοκινήτων να στέλνουν εξατοµικευµένα µηνύµατα µάρκετινγκ απευθείας στα τηλέφωνα των πελατών τους.
«Είµαστε ενθουσιασµένοι που προσφέρουµε στους πελάτες των καταστηµάτων µας τη δύναµη του µάρκετινγκ µηνυµάτων κειµένου µε ελάχιστη προσπάθεια από την πλευρά τους», δήλωσε ο Marcus Mackell, διευθυντής µάρκετινγκ προϊόντων για την Mitchell 1 SocialCRM. «Τα γραπτά µηνύµατα έχουν γίνει κρίσιµο µέρος της συνολικής στρατηγικής µάρκετινγκ ενός συνεργείου, αλλά απαιτούν κάποια προσοχή προκειµένου να συµµορφωθούν µε τους οµοσπονδιακούς και τοπικούς κανονισµούς απορρήτου. Η υπηρεσία µας χειρίζεται όλη τη βαριά άρση της προηγούµενης συγκατάθεσης, διευκολύνοντας ένα κατάστηµα να προσθέσει γραπτά µηνύµατα στις προσπάθειες του για µάρκετινγκ».
Η λύση all-in-one (όλα σε ένα) γραπτών µηνυµάτων επιτρέπει στα καταστήµατα να δηµιουργούν µηνύµατα κειµένου µάρκετινγκ για να επικοινωνούν απευθείας µε τους πελάτες τους. Προσφέρονται χωρίς επιπλέον κόστος στους πελάτες του SocialCRM, τα καταστήµατα µπορούν να χρησιµοποιούν προσαρµοσµένα µηνύµατα για την προώθηση αποκλειστικών συµφωνιών και την κοινή χρήση σηµαντικών ειδοποιήσεων. Οι καµπάνιες µε κείµενο είναι γρήγορες και εύκολες στη δηµιουργία και µπορούν να διαχειριστούν µε λίγα µόνο κλικ από τον πίνακα ελέγχου SocialCRM.
Οι καµπάνιες γραπτών µηνυµάτων SocialCRM περιλαµβάνουν:
– Αυτοµατοποιηµένα και µη αυτόµατα µηνύµατα ηλεκτρονικού ταχυδροµείου συναίνεσης γραπτών µηνυµάτων.
– Προκαθορισµένα πρότυπα καµπάνιας κειµένου.
– Εξαιρετικά εξατοµικευµένα µηνύµατα σε προσαρµοσµένες λίστες προσέλκυσης.
– Προεπισκόπηση µηνύµατος κειµένου και επαλήθευση δείγµατος κειµένου.
– Προγραµµατισµένες καµπάνιες κειµένου έως και µία εβδοµάδα στο µέλλον.
– Ειδοποιήσεις σε πραγµατικό χρόνο για απαντήσεις κειµένου.
– Ειδοποιήσεις καταστήµατος σε πραγµατικό χρόνο όταν οι νέοι συνδροµητές συναινούν.
Το µάρκετινγκ κειµένου απαιτεί τεκµηριωµένη προηγούµενη συγκατάθεση από τον παραλήπτη. Το SocialCRM χειρίζεται αυτήν την κρίσιµη πτυχή για τα καταστήµατα στέλνοντας στους πελάτες του καταστήµατος ένα email µε έναν σύνδεσµο για να επιλέξουν τα µηνύµατα µάρκετινγκ. Όταν ο πελάτης κάνει κλικ στο σύνδεσµο και συµφωνήσει µε τους όρους προώθησης γραπτών µηνυµάτων, γίνονται µέρος της λίστας συνδροµητών γραπτών µηνυµάτων του καταστήµατος.
Οι καµπάνιες µάρκετινγκ κειµένου είναι απλώς η πιο πρόσφατη υπηρεσία γραπτών µηνυµάτων που προσφέρει το SocialCRM. Η υπηρεσία προσφέρει επίσης αυτοµατοποιηµένες υπενθυµίσεις ραντεβού, ειδοποιήσεις καταστηµάτων και ευχαριστήρια κείµενα για να διατηρήσετε τους πελάτες σας αφοσιωµένους µέσω συνεχών µηνυµάτων από το κατάστηµα.
Η υπηρεσία µάρκετινγκ αυτόµατης επισκευής Mitchell 1 SocialCRM είναι αφιερωµένη στην παροχή του καλύτερου και πληρέστερου τρόπου πρόσβασης σε µια ολόκληρη βάση δεδοµένων πελατών µε µοναδικά µηνύµατα µάρκετινγκ.
Τα καταστήµατα αυτόµατων επισκευών µπορούν να διατηρήσουν τους υπάρχοντες πελάτες µε αυτόµατες υπενθυµίσεις υπηρεσιών, ευχαριστήρια µηνύµατα και στοχευµένες προωθήσεις ηλεκτρονικού ταχυδροµείου, καθώς και να προσελκύσουν νέους πελάτες µέσω επαληθευµένων κριτικών, επαγγελµατικών ιστότοπων, πληρωµένων καµπανιών αναζήτησης και αυξηµένης προβολής στο Διαδίκτυο.