infoservice.com.gr

Top Menu

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Main Menu

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

logo

infoservice.com.gr

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • Υπάρχει φαινόμενο κυματομορφής AC στον εναλλάκτη;

  • Automechanika Frankfurt: Διεθνής συμμετοχή και νέες τεχνολογίες στο επίκεντρο του aftermarket

  • Lightyear 0 : Το πρώτο επαναφορτιζόμενο από τον ήλιο αυτοκίνητο, ενώ κινείται

  • Η Bosch υποστηρίζει τη νέα γενιά µηχανικών στην Ελλάδα

  • Continental: «Κατασκευαστής ελαστικών της Χρονιάς 2022»

PLAYERΤΕΧΝΙΚΑ
Αρχική›PLAYER›MAHLE: Οχήµατα EVs και Ηybrit – Η ανάµειξη λιπαντικών είναι ασυµβίβαστη

MAHLE: Οχήµατα EVs και Ηybrit – Η ανάµειξη λιπαντικών είναι ασυµβίβαστη

Από Admin
22 Ιουλίου 2022
37
0

Το σέρβις των συστηµάτων κλιµατισµού είναι µια προσοδοφόρα εργασία ρουτίνας. Όµως, κατά τη χρήση λιπαντικών του συµπιεστή, θα πρέπει να λάβετε υπόψιν κάποιες ιδιαιτερότητες, ειδικά όταν πρόκειται για Hλεκτρικά-ΕVs και Υβριδικά-Hybrit οχήµατα.

Στο παρελθόν ιµάντες, σήµερα ρεύµα. Ο συµπιεστής α/c (κλιµατιστικού) όλων των ηλεκτρικών οχηµάτων και των περισσότερων υβριδικών είναι ηλεκτροκίνητος. Αυτό από µόνο του δεν αποτελεί πρόβληµα, εφόσον στο «παιχνίδι» δεν µπαίνει το στοιχείο του νερού. Γιατί είναι γνωστό ότι ρεύµα και νερό δεν συµβιβάζονται και υπάρχει κίνδυνος βραχυκυκλώµατος!

Η ανάµειξη είναι ανεπιθύµητη
Οι κατασκευαστές οχηµάτων βασίζονται σε µη ηλεκτρικά αγώγιµο λάδι POE για οχήµατα µε ηλεκτρικούς συµπιεστές κλιµατιστικών (+200 Volt). Και αυτό γιατί το λάδι του συµπιεστή έρχεται, µεταξύ άλλων, σε επαφή µε το πηνίο του ηλεκτροκινητήρα του συµπιεστή. Το µειονέκτηµα των POE είναι ότι σαν υγροσκοπικά, απορροφούν υγρασία από τον αέρα του περιβάλλοντος και εάν το φυσίγγιο του ξηραντήρα στο σύστηµα κλιµατισµού δεν αντικαθίσταται τακτικά, το λάδι µπορεί να γίνει ηλεκτρικός αγωγός.

Ένα άλλο πρόβληµα είναι η ανάµειξη διαφορετικών λαδιών, στη συσκευή που χρησιµοποιείται για το σέρβις των κλιµατιστικών. Σύµφωνα µε το πρότυπο SAE J 2843 H, η επιτρεπόµενη µέγιστη ανάµειξη των λαδιών 0,1%. Αυτό σηµαίνει ότι κατά την αλλαγή λαδιών, ο τύπος λαδιού που δεν είναι PΟΕ, πρέπει να αφαιρείται εντελώς από τους εύκαµπτους και τους εσωτερικούς σωλήνες του σταθµού σέρβις. Διαφορετικά, προκύπτει ένα µείγµα λαδιών, µε µειωµένες µονωτικές ιδιότητες, το οποίο µπορεί να προκαλέσει βραχυκύκλωµα σε έναν ηλεκτροκίνητο συµπιεστή. Επιπλέον, υπάρχει κίνδυνος αποσύνθεσης του µείγµατος λαδιού και συνεπώς, απώλεια των λιπαντικών του ιδιοτήτων.

Στις συσκευές σέρβις κλιµατιστικών της MAHLE, ο αέρας που αναρροφάται διέρχεται µέσω ενός µέσου ξήρανσης, πριν εισέλθει στο δοχείο λαδιού και εποµένως είναι εντελώς στεγνός.

Με µια ειδική διαδικασία έκπλυσης, όλοι οι εσωτερικοί και εξωτερικοί εύκαµπτοι σωλήνες καθαρίζονται µε ψυκτικό µέσο. Έτσι, δεν εισέρχεται υγρασία στις συσκευές σέρβις κλιµατιστικών και αποτρέπεται η ανάµειξη.

Κατά την αντικατάσταση του συµπιεστή κλιµατιστικού, πρέπει πρώτα να γίνει έκπλυση ολόκληρου του συστήµατος και αντικατάσταση όλων των αναλώσιµων καθώς και των εξαρτηµάτων που δεν πλένονται (ξηραντήρας φίλτρου και βαλβίδα εκτόνωσης). Δεδοµένου ότι ο ίδιος συµπιεστής κλιµατιστικού µπορεί να χρησιµοποιηθεί υπό ορισµένες συνθήκες για διαφορετικά µοντέλα οχηµάτων, πρέπει να ελεγχθεί η ποσότητα πλήρωσης λαδιού του συµπιεστή και να συµπληρωθεί εάν είναι απαραίτητο πριν από την εγκατάσταση, σύµφωνα µε τα παρακάτω.

H σωστή διαδικασία αντικατάστασης λαδιού συμπιεστή
1) Στραγγίστε το λάδι σε ένα καθαρό δοχείο µέσω του πώµατος αποστράγγισης και µετρήστε προσεκτικά τον όγκο του
2) Προσθέστε φρέσκο λάδι ή µειώστε την ποσότητά του σύµφωνα µε τις προδιαγραφές του κατασκευαστή (προσοχή στις προδιαγραφές του λαδιού!)
3) Γεµίστε τον συµπιεστή µε την προκαθορισµένη ποσότητα λαδιού (ποσότητα λαδιού συστήµατος)
4) Τοποθετήστε το πώµα αποστράγγισης µε µία νέα φλάντζα
5) Συµπιεστής κινούµενος µε ιµάντα: τοποθετήστε τον κάθετα για τρία λεπτά (η τροχαλία δείχνει προς τα κάτω)
6) Συµπιεστής κινούµενος µε ιµάντα: τοποθετήστε τον σε οριζόντια θέση και γυρίστε την τροχαλία δέκα φορές µε το χέρι

Πολλές απαιτήσεις, µία λύση
MAHLE: Εµπιστευτείτε άφοβα τα πολύτυπα λάδια PAO 68 AA1 (χωρίς µέσο ανίχνευσης διαρροών) σε όλα σχεδόν τα συστήµατα κλιµατισµού οχηµάτων µε κινητήρα εσωτερικής καύσης, ηλεκτρικό ή υβριδικό σύστηµα µετάδοσης κίνησης, είτε η κίνηση βασίζεται σε κλασικούς εµβολοφόρους συµπιεστές, είτε σε ηλεκτρικούς συµπιεστές. Για συµπιεστές µε πτερύγια, διατίθεται η έκδοση PAO 68 AA3.

Και τα δύο λάδια είναι κατάλληλα για τα ψυκτικά µέσα R134a και R1234yf. Ένα άλλο µεγάλο πλεονέκτηµα είναι, ότι το λάδι PAO της MAHLE, δεν είναι υγροσκοπικό. Αυτό διευκολύνει τον χειρισµό και την αποθήκευση, κάτι που δεν είναι µόνο πρακτικό αλλά και πιο οικονοµικό. Αυτά τα πολλών τύπων λάδια είναι δοκιµασµένα από τον κατασκευαστή και από ανεξάρτητα ινστιτούτα, πληρούν τα υψηλότερα πρότυπα και δεν έχουν καθόλου αρνητικές επιπτώσεις στα εξαρτήµατα του συστήµατος κλιµατισµού του οχήµατος ή του σταθµού συντήρισης κλιµατιστικών.

https://www.mahle-aftermarket.com/eu/en/services/thermal-management/

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
ΕτικέτεςaftermarketMahle
Προηγούμενο

Continental: Η αντλία νερού και τα προβλήµατά ...

Επόμενο

Ένα smart forfour EQ από τη Mercedes ...

Σχετικά άρθρα Περισσότερα του ιδίου

  • autoSERVICEPLAYER

    BorgWarner: Nέο ισχυρό turbo S300 Super Core

    18 Φεβρουαρίου 2019
    Από Admin
  • Kit MULTI-V PLUS -PRO kit
    autoSERVICEPLAYER

    Continental κιτ MULTI-V PLUS και PRO κιτ συν αντλία νερού

    18 Ιανουαρίου 2019
    Από Admin
  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ

    Αutopromotec 2017

    12 Ιουνίου 2016
    Από Admin
  • autoSERVICEPLAYER

    Japanparts Group-Temot International : Επίσηµη ανακοίνωση συνεργασίας

    25 Φεβρουαρίου 2019
    Από Admin
  • autoSERVICE

    1.000 κωδικοί και 96% κάλυψη με ιµάντες χρονισµού από την Japanparts Group

    8 Μαΐου 2019
    Από Admin
  • autoservice.com.gr_Autopromotec_2019__Follow Me
    PLAYERΕΚΘΕΣΕΙΣ

    Autopromotec 2019: Το διεθνές ενδιαφέρον επιταχύνει τον ρυθµό της

    19 Ιουλίου 2018
    Από Admin

  • autoservice.com.gr
    autoSERVICE

    46 πληρώματα αγωνίζονται στο Hellenic Regularity Rally

  • autoservice.com.gr_Κόθρος-Kongsberg
    autoSERVICEΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

    Tεχνικό σεµινάριο Κόθρος-Kongsberg: Σύστηµα υδραυλικού επιλογέα ταχυτήτων

  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

    Kυκλώµατα λυµαίνονται τις αποζηµιώσεις ασφαλιστικών εταιρειών

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

  • 13 Αυγούστου 2022

    Υπάρχει φαινόμενο κυματομορφής AC στον εναλλάκτη;

  • 11 Αυγούστου 2022

    Automechanika Frankfurt: Διεθνής συμμετοχή και νέες τεχνολογίες στο επίκεντρο του aftermarket

  • 7 Αυγούστου 2022

    Lightyear 0 : Το πρώτο επαναφορτιζόμενο από τον ήλιο αυτοκίνητο, ενώ κινείται

  • 3 Αυγούστου 2022

    Η Bosch υποστηρίζει τη νέα γενιά µηχανικών στην Ελλάδα

  • 1 Αυγούστου 2022

    Continental: «Κατασκευαστής ελαστικών της Χρονιάς 2022»

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

  • 1 Ιουλίου 2021

    Ηλεκτροκίνηση & Εγκατάσταση Σταθμών Φόρτισης από το IsZEB

  • 17 Ιανουαρίου 2020

    H ΤΟΤΑΛ ΕΛΛΑΣ στηρίζει το Ι.Ο.ΑΣ. «Πάνος Μυλωνάς» για την υλοποίηση του εκπαιδευτικού προγράμματος «Ασφαλώς Ποδηλατώ»

  • 8 Σεπτεμβρίου 2019

    ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ. Οι ειδικότητες με τη μεγαλύτερη ζήτηση στην αγορά εργασίας

  • 18 Απριλίου 2019

    Audi: Σχεδίαση εικονικής εκπαίδευσης χωρίς σχεδόν καµία γνώση προγραµµατισµού

  • 12 Φεβρουαρίου 2019

    Το ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ παρουσιάζει τις τάσεις στην Μεταδευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Ακολουθήστε μας

ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ

  • 26 Οκτωβρίου 2018

    ΣτΕ: Απόφαση «ανάσα» για τις πτωχευμένες επιχειρήσεις

  • 1 Ιουλίου 2018

    ΟΑΕΔ: Επιδότηση έως και €500 σε νέους ανέργους για τον περιορισμό του brain drain

  • 15 Μαΐου 2018

    Άδικο, αντιαναπτυξιακό και εκτός Ευρωπαϊκής πραγματικότητας το “ψηφιακό” τέλος

  • 29 Μαρτίου 2018

    Τι ισχύει για την τραπεζική αργία 30 Μαρτίου – 2 Απριλίου και πως επηρεάζει όλες τις πληρωμές

  • 29 Μαρτίου 2018

    Οι νέες μέθοδοι των ελεγκτικών υπηρεσιών

ΘΕΜΑΤΑ

  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
  • ΚΛΑΔΙΚΑ
  • MARKETING
  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
  • ΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Γενικά

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΕΝΤΥΠΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ

  • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
  • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ




ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Χατζή 29, Άνω Πατήσια
11141 Aθήνα
Τηλ: +30. 210 21.32.356
Fax: +30. 210 21.32.357
Email: infoserv @ otenet.gr
© Copyright 2017 infoservice.com.gr | All Rights Reserved. | Created by Afternet