infoservice.com.gr

Top Menu

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Main Menu

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

logo

infoservice.com.gr

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • MAHLE: Τεχνογνωσία A/C πρώτης τοποθέτησης (ΟΕ)

  • Η Continental, το aftermarket και το µέλλον της κινητικότητας

  • Νέος ηλεκτρονικός κατάλογος HELLA για συνεργεία και χονδρέµπορους

  • Columbia Motor Oil: Οι προκλήσεις που αντιµετωπίζει από την αρχή της πανδηµίας µέχρι σήµερα

  • UFI Filters: Φίλτρα λαδιού και ντίζελ για τη νέα γενιά FIAT DUCATO

PLAYERΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
Αρχική›PLAYER›Η τεχνητή νοηµοσύνη, το µέλλον της κινητικότητας και πώς θα αλλάξει η αγορά του αυτοκινήτου

Η τεχνητή νοηµοσύνη, το µέλλον της κινητικότητας και πώς θα αλλάξει η αγορά του αυτοκινήτου

Από Admin
15 Ιουνίου 2022
24
0

Η αυτόνοµη οδήγηση και τα συνδεδεµένα αυτοκίνητα θα µπορούσαν να δηµιουργήσουν οικονοµική ανάπτυξη έως και 150 δισ. ευρώ σε πέντε χρόνια. Η αγορά αυτοκινήτου πρόκειται να αλλάξει δραµατικά τα επόµενα χρόνια και όχι µόνο λόγω της µετάβασης σε κινητήρες µηδενικών εκποµπών ρύπων. Αν και η µετάβαση στην αµιγώς ηλεκτρική κινητικότητα εξακολουθεί να αµφισβητείται από πολλούς, η συνδεσιµότητα και η εκθετική ανάπτυξη των συστηµάτων υποβοήθησης της οδήγησης είναι γεγονός. Ωστόσο όλα αυτά θα πραγµατοποιηθούν, χωρίς να σκεφτόµαστε βραχυπρόθεσµα σενάρια, όπου τα αυτοκίνητα θα µπορούν να κινούνται αυτόνοµα.

Στην πραγµατικότητα όµως, παρά τις πολλές ανακοινώσεις για την επικείµενη άφιξη των αυτόνοµων οχηµάτων πριν από λίγα µόλις χρόνια, η κατάσταση εξελίσσεται σταδιακά. Στην καθηµερινή µας πραγµατικότητα, τα οχήµατα πρέπει να έχουν έναν οδηγό, που να παραµένει σε εγρήγορση, µε τα χέρια του στο τιµόνι ανά πάσα στιγµή, έτοιµος να χειριστεί δυνητικά επικίνδυνες καταστάσεις.

Οι κατασκευαστές και οι εταιρείες υψηλής τεχνολογίας, δουλεύουν σε αυτοκίνητα ικανά να κινούνται αυτόνοµα, αλλά κυρίως ικανά να «διαβάζουν» και να προσαρµόζονται στο περιβάλλον που αποτελείται από ασύνδετα οχήµατα. Με την προϋπόθεση ότι όλες οι κυβερνήσεις θα διαδραµατίσουν θεµελιώδη ρόλο, όσον αφορά τις επενδύσεις και τους κανονισµούς, η ανάπτυξη της αυτόνοµης οδήγησης θα επιφέρει πολλά οφέλη, ξεκινώντας από τη µείωση των ατυχηµάτων και των θανάτων στους δρόµους.

Οµως παρά τον σχεδιασµό που έγινε για να ελαχιστοποιηθεί η πιθανότητα να βρεθεί κανείς σε επικίνδυνες καταστάσεις, η τεχνολογία θα πρέπει να προικιστεί µε ηθικούς κανόνες σε περίπτωση ενός αναπόφευκτου ατυχήµατος.

Πώς όµως;
Μια απάντηση έρχεται από τον Guido Calabresi (οµότιµος καθηγητής Νοµικής στο Πανεπιστήµιο Yale) ο οποίος, µαζί µε τον Enrico Al Mureden (καθηγητής Αστικού Δικαίου και Ασφάλειας Προϊόντων, Ευθύνης Προϊόντων και Αυτοκινήτων στο Πανεπιστήµιο της Μπολόνια) έγραψαν το βιβλίο, «Αυτόνοµη οδήγηση: νέοι κανόνες κινητικότητας ανάµεσα στην ηθική, το δίκαιο και την ανάπτυξη έργων.

Όποιος σχεδιάζει αυτόνοµα αυτοκίνητα θα πρέπει να αντιµετωπίσει αυτή τη δύσκολη «επιλογή», προγραµµατίζοντας το αυτοκίνητο να επιλέξει µεταξύ, του να πατήσει δύο παιδιά ή έναν ηλικιωµένο». Μια άλλη ενδιαφέρουσα πτυχή αφορά την ευθύνη, η οποία τα τελευταία 80 χρόνια βαρύνει τον οδηγό ή τον ιδιοκτήτη, όπως αναφέρει ο Al Mureden, αλλά στο µέλλον θα µπορούσε να µεταφερθεί στον κατασκευαστή.

Πόσο αξίζει η αγορά των συνδεδεµένων αυτοκινήτων;
Σύµφωνα µε έρευνα που δηµοσιεύθηκε το 2021 από το Παρατηρητήριο Έξυπνων και Συνδεδεµένων Αυτοκινήτων της Σχολής Διοίκησης του Πολυτεχνείου του Μιλάνου, ο αριθµός των συνδεδεµένων οχηµάτων στην Ιταλία ανέρχεται σε περίπου 16,7 εκατ., ή το 40% όλων των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν. Επί του παρόντος, η αγορά αξίζει 1,2 δισ. ευρώ και παρά το πισωγύρισµα που δηµιουργήθηκε από την πανδηµία, η τάση είναι αυξητική. Στο µέλλον, ωστόσο, η κατάσταση θα αλλάξει ριζικά.

Όπως ανέφερε ο καθηγητής Al Mureden, σύµφωνα µε τις εκτιµήσεις που αναπτύχθηκαν στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης, η επιτάχυνση της µετάβασης προς την αυτοµατοποιηµένη οδήγηση και η εµφάνιση αυτοκινήτων χωρίς οδηγό θα αποτελέσουν µοχλό ικανό να δηµιουργήσει οικονοµικό δυναµικό µε σηµαντικές τάξεις µεγέθους.

Στο πλαίσιο αυτό, το έγγραφο «Μια κοινή προσέγγιση της ΕΕ για τους κανόνες ευθύνης και την ασφάλιση για τα συνδεδεµένα και αυτόνοµα οχήµατα, αξιολόγηση της ευρωπαϊκής προστιθέµενης αξίας, συνοδευτικό της νοµοθετικής έκθεσης πρωτοβουλίας του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου»,που δηµοσιεύθηκε το 2018, εκτιµά την πιθανή οικονοµική ανάπτυξη σε 148 δισ. ευρώ για µια περίοδο πέντε ετών.

https://www.autopromotec.com/en/index.php

Autopromotec- Simonluca Pini

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
ΕτικέτεςAutopromotecΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Προηγούμενο

Automechanika Frankfurt 2022 – Kερδίστε ένα δωρεάν ...

Επόμενο

UFI Filters: Φίλτρα λαδιού και ντίζελ για ...

Σχετικά άρθρα Περισσότερα του ιδίου

  • PLAYERΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

    Το Hyundai TUCSON αναδείχθηκε «Αυτοκίνητο του 2022»

    29 Δεκεμβρίου 2021
    Από Admin
  • autoservice.com.gr_FAAM_automechanika
    autoSERVICEPLAYER

    FAAM Genius Pro: Νέα σειρά µπαταριών βαρέως τύπου

    6 Νοεμβρίου 2018
    Από Admin
  • autoservice.com_.gr_Volvo_Cars_aims_for_25_per_cent_recycled_plastics_in_every_new_car
    PLAYERΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

    Η Volvo στοχεύει σε 25% ανακυκλωμένα πλαστικά σε κάθε νέο αυτοκίνητο, μέχρι το 2025

    21 Ιουνίου 2018
    Από Admin
  • PLAYERΤΕΧΝΙΚΑ

    Μπαταρίες: Συµβουλές για το χειµερινό σέρβις

    17 Ιανουαρίου 2022
    Από Admin
  • PLAYERΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

    Επιλέξτε ότι χρώμα θέλετε αρκεί να μην είναι σκούρο!

    11 Απριλίου 2018
    Από Admin
  • www.autoservice.com.gr_Automechanika 2018
    autoSERVICEPLAYERΕΚΘΕΣΕΙΣ

    Automechanika Frankfurt 2018: Νέες τεχνολογίες επισκευής

    8 Οκτωβρίου 2018
    Από Admin

  • PLAYERΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

    Οργανωτικές αλλαγές στην ΤΕΟΜΟΤΟ Α.Ε

  • autoservice.com.gr
    autoSERVICE

    LeasePlan: Αύξηση 21% στο 1ο τρίµηνο του 2017

  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

    Οδηγώντας στο Μέλλον με SUV & Ηλεκτροκίνηση

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

  • 22 Ιουνίου 2022

    MAHLE: Τεχνογνωσία A/C πρώτης τοποθέτησης (ΟΕ)

  • 21 Ιουνίου 2022

    Η Continental, το aftermarket και το µέλλον της κινητικότητας

  • 20 Ιουνίου 2022

    Νέος ηλεκτρονικός κατάλογος HELLA για συνεργεία και χονδρέµπορους

  • 18 Ιουνίου 2022

    Columbia Motor Oil: Οι προκλήσεις που αντιµετωπίζει από την αρχή της πανδηµίας µέχρι σήµερα

  • 17 Ιουνίου 2022

    UFI Filters: Φίλτρα λαδιού και ντίζελ για τη νέα γενιά FIAT DUCATO

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

  • 1 Ιουλίου 2021

    Ηλεκτροκίνηση & Εγκατάσταση Σταθμών Φόρτισης από το IsZEB

  • 17 Ιανουαρίου 2020

    H ΤΟΤΑΛ ΕΛΛΑΣ στηρίζει το Ι.Ο.ΑΣ. «Πάνος Μυλωνάς» για την υλοποίηση του εκπαιδευτικού προγράμματος «Ασφαλώς Ποδηλατώ»

  • 8 Σεπτεμβρίου 2019

    ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ. Οι ειδικότητες με τη μεγαλύτερη ζήτηση στην αγορά εργασίας

  • 18 Απριλίου 2019

    Audi: Σχεδίαση εικονικής εκπαίδευσης χωρίς σχεδόν καµία γνώση προγραµµατισµού

  • 12 Φεβρουαρίου 2019

    Το ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ παρουσιάζει τις τάσεις στην Μεταδευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Ακολουθήστε μας

ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ

  • 26 Οκτωβρίου 2018

    ΣτΕ: Απόφαση «ανάσα» για τις πτωχευμένες επιχειρήσεις

  • 1 Ιουλίου 2018

    ΟΑΕΔ: Επιδότηση έως και €500 σε νέους ανέργους για τον περιορισμό του brain drain

  • 15 Μαΐου 2018

    Άδικο, αντιαναπτυξιακό και εκτός Ευρωπαϊκής πραγματικότητας το “ψηφιακό” τέλος

  • 29 Μαρτίου 2018

    Τι ισχύει για την τραπεζική αργία 30 Μαρτίου – 2 Απριλίου και πως επηρεάζει όλες τις πληρωμές

  • 29 Μαρτίου 2018

    Οι νέες μέθοδοι των ελεγκτικών υπηρεσιών

ΘΕΜΑΤΑ

  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
  • ΚΛΑΔΙΚΑ
  • MARKETING
  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
  • ΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Γενικά

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΕΝΤΥΠΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ

  • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
  • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ




ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Χατζή 29, Άνω Πατήσια
11141 Aθήνα
Τηλ: +30. 210 21.32.356
Fax: +30. 210 21.32.357
Email: infoserv @ otenet.gr
© Copyright 2017 infoservice.com.gr | All Rights Reserved. | Created by Afternet