infoservice.com.gr

Top Menu

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Main Menu

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

logo

infoservice.com.gr

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • Διαγνωστικός έλεγχος ηλεκτρικών οχηµάτων (ΕV Hybrid)

  • Hella: Βαλβίδες ψεκασµού (µπεκ)

  • Εκποµπές αυτοκινήτων Euro 7 – Ακυρώνεται η αύξηση των ορίων το 2026;

  • Συνεργασία για την προώθηση ασφάλειας, δεξιοτήτων και προτύπων επισκευής συγκρούσεων

  • Δώδεκα διαφορετικοί τύποι συγκόλλησης εκ των οποίων τρεις αφορούν το αυτοκίνητο

PLAYERΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
Αρχική›PLAYER›Η τέχνη και η υψηλή τεχνική πίσω από το σύµβολο της Bentley, «Flying B»

Η τέχνη και η υψηλή τεχνική πίσω από το σύµβολο της Bentley, «Flying B»

Από Admin
19 Δεκεμβρίου 2022
32
0

Τα αυτοκίνητα της Bentley µε το «Flying B» προσφέρονται από τα µέσα της δεκαετίας του 1920, µε το σηµερινό σχέδιο να είναι η έκτη εκδοχή του. Για την πιο πρόσφατη Flying Spur, οι σχεδιαστές και οι µηχανικοί της Bentley αποδέχθηκαν την πρόκληση να ανεβάσουν την τέχνη και την τεχνική κατασκευής του «Flying B» σε ένα ακόµα υψηλότερο επίπεδο.

Το έµβληµα που κοσµεί τη Flying Spur Mulliner είναι το πρώτο στην ιστορία της Bentley που αναπτύχθηκε ψηφιακά, το πρώτο που διαθέτει µια πλάκα κάλυψης που το αντικαθιστά όταν αποθηκεύεται µέσα στη µάσκα, το πρώτο µε καθαρά ακρυλικά φτερά και το πρώτο που φωτίζεται εσωτερικά.

Κατά τη διάρκεια της εξέλιξης της νέας Flying Spur, µια µικρή λίστα υποψηφίων σχεδίων για το νέο«Flying B» δηµιουργήθηκε µέσα στο Crewe σε πρωτότυπη µορφή και παρουσιάστηκε στο Διοικητικό Συµβούλιο για την τελική έγκριση. Το νικητήριο σχέδιο, που ανήκε στον Hoe Young Hwang, ήταν η οµόφωνη επιλογή.

Κατασκευασµένο µε τη χρήση ειδικών τεχνικών χύτευσης
Το «Flying B» είναι χυτό ως ένα ενιαίο κοµµάτι από ανοξείδωτο χάλυβα ποιότητας 316, και διαθέτει µια εξελιγµένη κρυσταλλική δοµή η οποία είναι πολύ σκληρή και ικανή να αντέχει σε ακραίες θερµοκρασίες. Η προσθήκη µολυβδαινίου του προσδίδει επιπλέον αντοχή στη διάβρωση, στοιχείο ζωτικής σηµασίας για ένα αντικείµενο που είναι εκτεθειµένο στα στοιχεία της φύσης όλο το χρόνο, οπουδήποτε πάνω στον πλανήτη, από τον Αρκτικό Κύκλο έως τον Ισηµερινό.

Το «Flying B» κατασκευάζεται χρησιµοποιώντας τη διαδικασία χύτευσης του «χαµένου κεριού» στη Lestercast Ltd, µια τεχνική που συνήθως προορίζεται για εξαρτήµατα ακριβείας όπως τα πτερύγια αεροστροβίλων. Αυτή η µορφή χύτευσης, αν και χρονοβόρα, χρησιµοποιείται συνήθως για την κατασκευή σύνθετων εξαρτηµάτων που απαιτούν αυστηρότερες ανοχές, λεπτότερα τοιχώµατα και καλύτερο φινίρισµα επιφάνειας από ότι µπορεί να επιτευχθεί µε τη χύτευση µε άµµο.

Αρχικά, λιωµένο κερί εγχέεται σε µια µήτρα. Ένας υδατοδιαλυτός πυρήνας καταλαµβάνει την κοιλότητα όπου θα κάθονται τα δύο ακρυλικά κρυστάλλινα φτερά, ενώ ένας κεραµικός κεντρικός πυρήνας δηµιουργεί µια δίοδο µέσα στο καλούπι κεριού για την καλωδίωση φωτισµού. Στη συνέχεια, το κέρινο έµβληµα αφαιρείται από τη µήτρα και αποµένει ένα τέλειο «Flying B» σε κερί. Στη συνέχεια, αυτό το πρόπλασµα του εµβλήµατος από κερί τοποθετείται µέσα σε πολλαπλές στρώσεις ενός λεπτού κεραµικού διαλύµατος που περιέχει πυρίτιο και αλουµίνιο. Μόλις αυτά τα στρώµατα στερεοποιηθούν, το κερί τήκεται σε θάλαµο πίεσης ατµού, αφήνοντας πίσω του ένα κεραµικό καλούπι µε µια κούφια κοιλότητα στο σχήµα του εµβλήµατος, του «Flying B».

Σε αυτό το σηµείο, ο λιωµένος ανοξείδωτος χάλυβας 316, που θερµαίνεται στους 1.600° C, χύνεται στο κεραµικό καλούπι. Μόλις κρυώσει και πήξει ο χάλυβας, αφαιρείται το κεραµικό εξωτερικό περίβληµα, ενώ ο κεραµικός πυρήνας διαλύεται υπό πίεση χρησιµοποιώντας ένα καυστικό διάλυµα. Το έµβληµα «Flying B» από ανοξείδωτο χάλυβα που εµφανίζεται είναι έτοιµο για το επόµενο στάδιο. Η αµµοβολή αφαιρεί τυχόν ελάχιστα ίχνη κεραµικού υλικού και µια διαδικασία που ονοµάζεται «λείανση εξώθησης» διασφαλίζει ότι η εσωτερική δίοδος είναι αρκετά οµαλή για την καλωδίωση που θα περάσει µέσα από αυτήν.

Μόνο αφού αφαιρεθεί κάθε ίχνος κεραµικού υλικού και το εξάρτηµα µετρηθεί προσεκτικά για να εξασφαλιστεί ότι βρίσκεται εντός των ακριβέστατων ανοχών που απαιτούνται, το «Flying Β» θα σταλεί για γυάλισµα µε το χέρι. Αυτή η τελευταία πινελιά υψηλής τεχνικής αναδεικνύει τη βαθιά λάµψη του λείου ανοξείδωτου χάλυβα. Η όλη διαδικασία διαρκεί 11 εβδοµάδες από την αρχή µέχρι το τέλος, οπότε το έµβληµα είναι έτοιµο για συναρµολόγηση από την WCM Europe Ltd, συµπεριλαµβανοµένων των κρυστάλλινων ακρυλικών πτερυγίων, της καλωδίωσης και των µικροσκοπικών LED που δηµιουργούν ένα τόσο µαγικό αποτέλεσµα στην τελική φάση της λειτουργίας τους πάνω στο αυτοκίνητο.

Η εξέλιξη του εµβλήµατος «Flying B»
Οι πρώτες Bentley δεν είχαν το γνωστό έµβληµα στη µάσκα τους. Η παλαιότερη Bentley που υπάρχει, η EXP2, διέθετε έναν απλό µετρητή θερµοκρασίας νερού ως καπάκι του ψυγείου του οδηγού. Όµως η ζήτηση από τους ιδιοκτήτες οδήγησε την εταιρεία να προσφέρει από τα µέσα της δεκαετίας του 1920 ένα περίτεχνο, όρθιο ορειχάλκινο «Β» µε φτερά που παραµένουν σε οριζόντια θέση.

Στην εποχή της Bentley Derby (1931-1939) ανατέθηκε στον καλλιτέχνη Charles Sykes να δηµιουργήσει µια µικρότερη και αισθητικά πιο βελτιωµένη εκδοχή. Η αρχική του σχεδίαση περιείχε ένα µονό πτερύγιο «B» µε κλίση προς τα εµπρός σε στυλ Art Deco, µε όψεις έτσι ώστε το «B» να διαβάζεται σωστά όταν το βλέπει κανείς από κάθε πλευρά. Όµως, η ενιαία πτέρυγα δεν ήταν δηµοφιλής στους ιδιοκτήτες και η σχεδίαση «Β» του Sykes άλλαξε για να διαθέτει δύο πτερύγια που βλέπουν προς τα πίσω.

Ένα «Flying B» µε κλίση προς τα πίσω προσφέρθηκε για λίγο στα αυτοκίνητα της σειράς Derby Bentley MR και MX, για να υποδηλώσει τον σπορ χαρακτήρα τους. Ένα µειονέκτηµα αυτού του σχεδίου ήταν ότι τα φτερά προεξείχαν πίσω, ακριβώς πάνω από το καπό. Το πρόβληµα ήταν ότι οι ιδιοκτήτες έπρεπε να στρίψουν το «Flying B» στο πλάι όταν άνοιγαν το καπό για να αποφύγουν το βαθούλωµα!

Οι επαναλήψεις του σχεδίου του Sykes τοποθετήθηκαν σε τροποποιηµένη µορφή σε όλα τα µοντέλα της Bentley µέχρι τη δεκαετία του 1970, οπότε η νοµοθεσία για την προστασία των πεζών απαγόρευσε τα συµπαγή εµβλήµατα πάνω στο καπό και διακόπηκε η κυκλοφορία τους.
Το 2006 παρουσιάστηκε ένα αναθεωρηµένο σχέδιο του εµβλήµατος «Flying B», µε ανασυρόµενο πλέον µηχανισµό, για τα µοντέλα Bentley Azure και Brooklands. Αργότερα, η ίδια σχεδίαση προσφέρθηκε ως επιλογή για την Bentley Mulsanne. Αυτός ο σχεδιασµός επιτρέπει την απόσυρση του «Flying B» όταν ανιχνευτεί το ενδεχόµενο πρόσκρουσης, ενώ παραµένει στη θέση του σε όλες τις άλλες περιπτώσεις. Χρειάστηκε µέχρι το 2019 και την άφιξη του νέου Flying Spur ώστε το «Flying B» να φτάσει στο σηµερινό απόγειο της τεχνικής και καλλιτεχνικής του τελειότητας.

https://athens.bentleymotors.com/eu/el/home

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
ΕτικέτεςBentleyΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟαυτοκινητοβιοµηχανια
Προηγούμενο

Η Textar επεκτείνει τις σειρές προϊόντων πέδησης ...

Επόμενο

BorgWarner: Kορυφαίος προµηθευτής δεδομένων στον κατάλογο TecDoc

Σχετικά άρθρα Περισσότερα του ιδίου

  • autoservice.com.gr_Cyber Car
    ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

    Η Pirelli παρουσιάζει την τεχνολογία Cyber Car στη Γενεύη

    9 Μαρτίου 2018
    Από Admin
  • autoservice.com.gr_MAZDA SPCCI_
    PLAYERΤΕΧΝΙΚΑ

    Mazda SPCCI: Ανάφλεξη με ελεγχόµενη συµπίεση

    17 Ιουλίου 2018
    Από Admin
  • PLAYERΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

    Συστήµατα πλαισίου: Παίζοντας ενεργά µε ασφάλεια

    28 Μαΐου 2021
    Από Admin
  • PLAYERΤΕΧΝΙΚΑ

    Hella: Βαλβίδες ψεκασµού (µπεκ)

    25 Ιανουαρίου 2023
    Από Admin
  • PLAYERΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

    Hyundai Motor: Εγκαινιάζει εργοστάσιο αποκλειστικά για ηλεκτρικά οχήματα και εργοστάσιο μπαταριών

    26 Νοεμβρίου 2022
    Από Admin
  • PLAYERΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

    Πώς ένα φυσικό προϊόν όπως ο φελλός βοηθάει στη βιωσιµότητα της Mazda

    23 Φεβρουαρίου 2022
    Από Admin

  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

    Τα τρία ασφαλέστερα αυτοκίνητα κατά τον Euro NCAP είναι Volvo

  • PLAYERΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

    ΕΜΑ Α.Ε.: Διανοµέας των ελαστικών TRAZANO στην ελληνική αγορά

  • autoSERVICE

    Η Ferodo επεκτείνει τη γκάμα της με 536 νέα προϊόντα πέδησης

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

  • 26 Ιανουαρίου 2023

    Διαγνωστικός έλεγχος ηλεκτρικών οχηµάτων (ΕV Hybrid)

  • 25 Ιανουαρίου 2023

    Hella: Βαλβίδες ψεκασµού (µπεκ)

  • 24 Ιανουαρίου 2023

    Εκποµπές αυτοκινήτων Euro 7 – Ακυρώνεται η αύξηση των ορίων το 2026;

  • 21 Ιανουαρίου 2023

    Συνεργασία για την προώθηση ασφάλειας, δεξιοτήτων και προτύπων επισκευής συγκρούσεων

  • 20 Ιανουαρίου 2023

    Δώδεκα διαφορετικοί τύποι συγκόλλησης εκ των οποίων τρεις αφορούν το αυτοκίνητο

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

  • 1 Ιουλίου 2021

    Ηλεκτροκίνηση & Εγκατάσταση Σταθμών Φόρτισης από το IsZEB

  • 17 Ιανουαρίου 2020

    H ΤΟΤΑΛ ΕΛΛΑΣ στηρίζει το Ι.Ο.ΑΣ. «Πάνος Μυλωνάς» για την υλοποίηση του εκπαιδευτικού προγράμματος «Ασφαλώς Ποδηλατώ»

  • 8 Σεπτεμβρίου 2019

    ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ. Οι ειδικότητες με τη μεγαλύτερη ζήτηση στην αγορά εργασίας

  • 18 Απριλίου 2019

    Audi: Σχεδίαση εικονικής εκπαίδευσης χωρίς σχεδόν καµία γνώση προγραµµατισµού

  • 12 Φεβρουαρίου 2019

    Το ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ παρουσιάζει τις τάσεις στην Μεταδευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Ακολουθήστε μας

ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ

  • 26 Οκτωβρίου 2018

    ΣτΕ: Απόφαση «ανάσα» για τις πτωχευμένες επιχειρήσεις

  • 1 Ιουλίου 2018

    ΟΑΕΔ: Επιδότηση έως και €500 σε νέους ανέργους για τον περιορισμό του brain drain

  • 15 Μαΐου 2018

    Άδικο, αντιαναπτυξιακό και εκτός Ευρωπαϊκής πραγματικότητας το “ψηφιακό” τέλος

  • 29 Μαρτίου 2018

    Τι ισχύει για την τραπεζική αργία 30 Μαρτίου – 2 Απριλίου και πως επηρεάζει όλες τις πληρωμές

  • 29 Μαρτίου 2018

    Οι νέες μέθοδοι των ελεγκτικών υπηρεσιών

ΘΕΜΑΤΑ

  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
  • ΚΛΑΔΙΚΑ
  • MARKETING
  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
  • ΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Γενικά

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΕΝΤΥΠΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ

  • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
  • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ




ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Χατζή 29, Άνω Πατήσια
11141 Aθήνα
Τηλ: +30. 210 21.32.356
Fax: +30. 210 21.32.357
Email: infoserv @ otenet.gr
ΓΕΜΗ: 009647101000
© Copyright 2017 infoservice.com.gr | All Rights Reserved. | Created by Afternet