infoservice.com.gr

Top Menu

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Main Menu

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

logo

infoservice.com.gr

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • Ξεκίνησε ο διαγωνισµός καινοτοµίας Innovation Hub 2022 της BASF

  • MAHLE: Τεχνογνωσία A/C πρώτης τοποθέτησης (ΟΕ)

  • Η Continental, το aftermarket και το µέλλον της κινητικότητας

  • Automechanika Frankfurt 2022 – Kερδίστε ένα δωρεάν αεροπορικό εισιτήριο!

  • Νέος ηλεκτρονικός κατάλογος HELLA για συνεργεία και χονδρέµπορους

PLAYERΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
Αρχική›PLAYER›Η κάµψη της επαναβαφής και οι αιτίες της

Η κάµψη της επαναβαφής και οι αιτίες της

Από Admin
20 Μαρτίου 2019
605
0

Η δραστηριότητα της επαναβαφής αυτοκινήτων στην Ελλάδα, παρουσιάζει αυτή τη στιγµή σηµεία κάµψης, τα οποία µεγεθύνονται από τις εν γένει πρακτικές που ακολουθούνται, καθώς και από τις αδυναµίες των ενασχολουµένων.

Είναι γεγονός αναµφισβήτητο, ότι η ελληνική αγορά επαναβαφής αυτοκινήτων περνάει κρίση. Αυτό συµβαίνει γιατί το επιχειρηµατικό µοντέλο στον κλάδο παραµένει εδώ και πολλά χρόνια το ίδιο. Βεβαίως, αναγνωρίζω ότι δεν είναι τόσο εύκολο να αλλάξει η δοµή αυτού του µοντέλου.

Όµως, είχα την ελπίδα ότι αυτό το µοντέλο θα βελτιωνόταν, προκειµένου όλοι µας ως προµηθευτές χρωµάτων στην αγορά της επαναβαφής, να οδηγήσουµε τον τοµέα µας “µπροστά” και να συµβάλουµε στην αναβάθµισή του, άσχετα αν αυτή τη στιγµή υπάρχει µία οικονοµική κρίση η οποία συνεχίζεται και µας επηρεάζει.

Δυστυχώς, αυτό το οποίο τελικά διαπιστώνω, είναι ότι οι απαιτούµενες βελτιώσεις δεν πραγµατοποιούνται, πράγµα που µου δηµιουργεί προβληµατισµό.
Νοµίζω ότι στην Ελληνική αγορά επαναβαφής, η οποία µπορεί βεβαίως να συγκριθεί µόνο σε ορισµένα σηµεία της, µε τις αγορές των κρατών της δυτικής Ευρώπης, πολλές φορές οι ζητούµενες πρακτικές, η νοοτροπία και η καινοτοµία, δεν παρουσιάζονται και δεν παρατηρούνται.

Δεν µιλάω σαν άνθρωπος ο οποίος προσπαθεί να πρωτοτυπήσει, αλλά σαν παρατηρητής µε εµπειρίες ετών και εκτός της Ελληνικής αγοράς. Συγκεκριµένες νοοτροπίες και έλλειψη καινοτοµίας δυστυχώς µας κρατούν δέσµιους αυτή την στιγµή σε πολύ µεγάλο βαθµό, µε αποτέλεσµα να παρουσιάζονται πολλές αδυναµίες στον τοµέα λειτουργίας του χώρου µας.

Οι αδυναµίες είναι τόσο διοικητικές, όσο και λειτουργικές και δεν εστιάζονται µόνο στον χώρο των προµηθευτών χρωµάτων, αλλά και στον χώρο των χρηστών, δηλαδή των φανοβαφέων. Επίσης, εστιάζονται και στον χώρο των εµπορικών αντιπροσώπων, από τους οποίους θα περίµενα να έχουν µεγαλύτερη ενεργοποίηση στην βελτίωση του τοµέα µας.

Αυτό θα µπορούσε να πραγµατοποιηθεί µε την συµµετοχή του καθενός µας, όχι µόνο επιφανειακά, αλλά σε βάθος και έκταση, είτε σε γνώση, είτε σε προτάσεις, είτε σε πρακτικές, είτε σε τεχνολογίες. Γενικά, είναι όλες αυτές που πρέπει κάποιος στην σηµερινή εποχή να συναντήσει στο χώρο µας. Θα περίµενα, αυτή η οικονοµική κρίση των τελευταίων χρόνων να έχει δηµιουργήσει προβληµατισµούς, τέτοιους που να µπορούν µε παρεµβάσεις και πρακτικές να συνεισφέρουν και να συµβάλουν στη γενικότερη βελτίωση του κλάδου.

Βελτίωση του κλάδου
Ο τοµέας µας χρειάζεται ενηµέρωση και υποστήριξη στα εµπορικά δίκτυα των συνεργατών µας, καθώς και στα φανοβαφεία, δηλαδή στους χρήστες, στους οποίους τελικά απευθυνόµαστε όλοι µας. Μιλάµε για εκπαιδεύσεις των στελεχών µας οι οποίες, όταν πραγµατοποιούνται, να παρουσιάζουν δεδοµένα και προϋποθέσεις τέτοιες που να δηµιουργούν αντικείµενο ενδιαφέροντος. Αντίστοιχα, η παρουσία των εκπαιδευθέντων στην αγορά, θα έπρεπε να είναι σε επίπεδο αντίστοιχο της εκπαίδευσης την οποία έλαβαν ή λαµβάνουν από τις µητρικές εταιρίες ή γενικότερα από τις εταιρείες χρωµάτων.

Παρατηρώ µία απλούστευση, γενικολογία και µια επιφανειακή -αυτό το υπογραµµίζω- αντιµετώπιση των πραγµάτων. Πολλές φορές αυτή η αντιµετώπιση και κυρίως η αντιµετώπιση των δυνητικών ή ακόµα υπαρχόντων πελατών, ξεφεύγει απ’ αυτή καθ’ αυτή την τεχνική ενηµέρωση και συνδυάζει πράγµατα τα οποία διαφοροποιούν τη φύση και τον χαρακτήρα όλων µας, ως προµηθευτών χρωµάτων.

Δεν θα ήθελα να γίνω πιο συγκεκριµένος, όµως στην ουσία µία εταιρεία χρωµάτων βρίσκεται στην αγορά διότι παράγει και διαθέτει προϊόντα µε προστιθέµενη αξία στον βαθµό που η ίδια µπορεί να τεκµηριώσει.

Δυστυχώς όµως, τις περισσότερες φορές η συγκεκριµένη φύση των εταιριών, τα χαρτοφυλάκια των προϊόντων τους, µπαίνουν σε δεύτερη µοίρα και δεν αντιµετωπίζονται, από τους χρήστες κυρίως, κατά τρόπο τέτοιο που να είναι για το συµφέρον τους. Αυτό το γεγονός πιστοποιείται από µια πρώτη παρατήρηση και δηµιουργεί µία µη αποδεκτή πραγµατικότητα για την οποία εµείς έχουµε µεγάλη ευθύνη, διότι επιτρέπουµε στους ανθρώπους µας να επικοινωνούν και να λειτουργούν κατά τρόπο τέτοιο που δεν θα έπρεπε να γίνεται.

Το να αποφεύγουµε την αντιµετώπιση ενός τόσου σοβαρού προβλήµατος και να βρίσκουµε έτσι γενικόλογες λύσεις και αιτίες, δεν είναι η πραγµατική αντιµετώπιση από µία εταιρεία προµήθειας χρωµάτων µε εµπειρία και ιστορία.

Η αγορά των χρηστών παραµένει στάσιµη
Ένα άλλο θέµα που µε προβληµατίζει πάρα πολύ, είναι η αγορά των χρηστών των προϊόντων µας, γιατί οι υποδοµές της αγοράς µας κυρίως στα φανοβαφεία, δεν έχουν παρουσιάσει βελτίωση τέτοια, ώστε να µπορούν πραγµατικά να ακολουθήσουν τις τάσεις των καιρών οι οποίες κυρίως, εστιάζονται στην τεχνολογία. Όταν η τεχνολογία εισέρχεται σε κάθε επαγγελµατικό χώρο και δηµιουργεί ευκαιρίες και επαναστάσεις, στο δικό µας χώρο της επαναβαφής, παραµένει ακόµα σε φάση τέτοια που δεν θα έπρεπε πραγµατικά να είναι.

Γιατί σήµερα η τεχνολογία, ξεφεύγει από την οθόνη του υπολογιστή, στην οποία µπορούµε να δούµε µία «συνταγή», ενώ στις άλλες χώρες της ΕΕ, έχει µπει για τα καλά στον χώρο της επισκευής, παρέχοντας τη δυνατότητα στον χρήστη να κάνει τη δουλειά του πλέον ψηφιακά, µε τη χρήση διαφόρων νέων εργαλείων, καθώς και να εκπαιδεύεται µέσω του διαδικτύου!

Σήµερα, περνάµε σε µια ψηφιακή εποχή, που µας παρέχει τη δυνατότητα να κάνουµε τη δουλειά µας πιο ποιοτική, πιο ακριβή. Κι όταν λέω ακριβή, εννοώ µε περισσότερη ακρίβεια, πιστότητα, και τελικά ποιότητα. Όλη αυτή η κατάσταση και οι αδυναµίες, όπως π.χ. η µη δυνατότητα των περισσοτέρων φανοβαφείων να έχουν πρόσβαση στο Internet, έχει εδραιωθεί στον χώρο µας και µε την επίδραση των οικονοµικών συνθηκών που επικρατούν, δυστυχώς δεν παρουσιάζουν ενδείξεις αξιοσηµείωτης βελτίωσης.

Η οικονοµική δυσπραγία επηρεάζει την επισκευαστική αγορά
Η παρούσα οικονοµική κατάσταση, η οποία συνεχίζει να επηρεάζει τον καθένα από µας σε µεγάλη έκταση τα τελευταία χρόνια, µας ωθεί σε λύσεις «οικονοµικών προϊόντων βαφής». Στην ουσία όµως παγιώνει µία κατάσταση τέτοια, που ούτε είναι προς το συµφέρον του φανοβαφείου, ούτε του τελικού χρήστη, ούτε του ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου και γενικότερα, δεν είναι προς το συµφέρον των εταιριών οι οποίες επενδύουν πάρα πολλά χρήµατα για έρευνα.

Άρα η διάθεση των εξελιγµένων τεχνολογικά προϊόντων που είναι αποτέλεσµα τέτοιων ερευνών, παραµένει µειούµενη. Γιατί; Γιατί η οικονοµική πίεση µας ωθεί σε τέτοιες λύσεις οι οποίες φαινοµενικά παρουσιάζονται ως επωφελείς, στην πραγµατικότητα όµως, δεν είναι τελικά οι πιο ελκυστικές οικονοµικά.

Από την άλλη µεριά όµως, δηµιουργεί και ένα µεγάλο κίνδυνο. Όταν εδραιώνεται αυτή τη στιγµή στο «µυαλό» ενός φανοβαφέα-χρήστη, η ιδέα ενός “φθηνού προϊόντος” και αυτό συνεχίζεται να επεκτείνεται, σηµαίνει ότι «αύριο» και ελπίζω σε σχετικά σύντοµο χρονικό διάστηµα, µία βελτίωση της οικονοµικής κατάστασης και του επιχειρηµατικού περιβάλλοντος, θα µας δηµιουργήσει αξεπέραστα προβλήµατα προκειµένου να µεταβούµε σε επίπεδα ποιοτικά υψηλότερα. Άρα και στη χρήση προϊόντων, από άποψη προδιαγραφών, που πιστοποιούν και τεκµηριώνουν την υπεροχή ενός προµηθευτή χρωµάτων.

Υπάρχουν αυτή τη στιγµή προϊόντα τα οποία κάνουν πολύ εύκολη τη ζωή µας, διότι µας επιτρέπουν να εξοικονοµούµε ενέργεια και χρόνο, καθώς η εφαρµογή τους είναι πολύ πιο εύκολη στο φανοβαφείο και προσφέρουν αποτελέσµατα ποιοτικά. Και όµως αυτά παραµένουν σε δεύτερη µοίρα επιλογής. Δεν θα έλεγα ότι παραµένουν στα αζήτητα, αλλά η ζήτησή τους βρίσκεται σε κατάσταση τέτοια που µόνο προβληµατισµό δηµιουργεί και όχι προοπτικές εν γένει βελτίωσης του τοµέα επαναβαφής.

Ουδείς γνωρίζει τι µας επιφυλάσσει το “αύριο”
Η αυριανή µέρα µας προβληµατίζει όλους µας διότι ακόµα δεν έχουν εµφανιστεί σηµάδια ανάκαµψης και βελτίωσης του τοµέα µας. Υπάρχουν φανοβαφεία τα οποία συνεχίζουν να έχουν όγκο εργασιών αρκετά ικανοποιητικό, υπάρχουν φανοβαφεία τα οποία παραµένουν αδρανή σε πολύ µεγάλο βαθµό. Και εκτός των φανοβαφείων, υπάρχουν δίκτυα εµπορικών αντιπροσώπων τα οποία και αυτά αντιµετωπίζουν παρόµοιες καταστάσεις.

Έχει µεγάλη σηµασία σε όλα αυτά η παρουσία, η προσωπικότητα, η εµπειρία οι γνώσεις και η σχέση, στο διάβα των ετών των εµπορικών αντιπροσώπων µε τους πελάτες τους στην γεωγραφική περιοχή στην οποία δραστηριοποιούνται. Όµως, όλα αυτά τα φαινόµενα δεν είναι ότι πιο θετικό µπορούµε να παρατηρήσουµε ή να σχολιάσουµε.

Βεβαίως το αυτοκίνητο παραµένει -αυτοκίνητο- η παραγωγή αυτοκινήτων παραµένει παραγωγή, µε περισσότερα µοντέλα απ’ όλους τους κατασκευαστές και τα εκατοµµύρια αυτοκινήτων τα οποία βλέπουµε στους δρόµους θα συνεχίσουν να υπάρχουν. Παρ’ όλα αυτά, υπάρχουν αυτή τη στιγµή και άλλοι παράγοντες που αντίστοιχα επηρεάζουν όχι τόσο θετικά τον χώρο της επαναβαφής. Ο χώρος της επαναβαφής σηµαίνει επισκευή ζηµιών και η επισκευή ζηµιών σηµαίνει διάθεση προϊόντων επαναβαφής.

Όταν όµως η νοµοθεσία γίνεται αυστηρότερη και επιβάλλει περιορισµό των ορίων ταχύτητας αυξάνουν τα ασφάλιστρα των αυτοκινήτων, η τεχνολογία βελτιώνεται και κυρίως τα συστήµατα ηλεκτρονικών συµβάλλουν στη µείωση των ατυχηµάτων και όλα αυτά στο τέλος της ηµέρας καταλήγουν σε µικρότερους όγκους κατανάλωσης προϊόντων επαναβαφής

Πρακτικές που επιβραδύνουν την πρόοδο
Από τη µία µεριά υπάρχει η επικρατούσα κατάσταση µε τις γνωστές ακολουθούµενες πρακτικές και νοοτροπίες που ανέφερα πιο πάνω. Από την άλλη µεριά βιώνουµε την πρόοδο στην τεχνολογία που σηµαίνει παραγωγικά προϊόντα. Όµως παραγωγικά προϊόντα σηµαίνει, γρήγοροι χρόνοι επισκευής και µικρές καταναλώσεις υλικών. Στο τέλος της ηµέρας λοιπόν οι όγκοι των προϊόντων που καταναλώνονται γενικά µειώνονται.

Όταν λοιπόν ένας προµηθευτής χρωµάτων επαναβαφής επηρεάζεται απ΄ όλα αυτά τα γεγονότα σε µια συγκεκριµένη αγορά, όπως είναι η Ελληνική και σε συνδυασµό µε αντίστοιχες συµπεριφορές εµπορικών αντιπροσώπων ή χρηστών δηλαδή φανοβαφέων, αναγκάζεται πολλές φορές και ευρισκόµενος υπό πίεση, να αλλάζει τον «χαρακτήρα του».

Εταιρεία χρωµάτων ή χρηµατοδοτικό ίδρυµα;
Λέγοντας ότι µια εταιρεία αλλάζει το «χαρακτήρα» της, εννοώ να λειτουργεί σαν εταιρεία διάθεσης προϊόντων επαναβαφής και όχι ως ένα χρηµατοδοτικό ίδρυµα. Στην ουσία πολλές φορές διερωτώµαι: είµαστε εταιρεία διάθεσης προϊόντων επαναβαφής ή είµαστε χρηµατοδοτικό ίδρυµα; Αυτό βέβαια δεν σηµαίνει ότι µια εταιρεία επαναβαφής δεν πρέπει να παρέχει βοήθεια στον χρήστη ή δεν πρέπει να βοηθάει µια σωστή και καλά στηµένη υποδοµή φανοβαφείου.

Πως τη βοηθάει; Με τον δικό της τρόπο. Αυτή η βοήθεια, η έκτασή της και η φύση της πρέπει να είναι συνάρτηση της εµπειρίας, των προοπτικών, της κεφαλαιακής επάρκειας του χρήστη / ιδιοκτήτη του φανοβαφείου, των δυνατοτήτων του φανοβαφείου µέσω της σύνθεσης και της εµπειρίας του απασχολουµένου προσωπικού.

Εµείς ως CROMAX, έχοντας χαρτογραφήσει την Ελληνική επικράτεια, καταλήξαµε στο επιθυµητό προφίλ του υποψηφίου πελάτη για την παροχή της πρέπουσας βοήθειας – επένδυσης. Και µέχρι σήµερα έχουµε πορευτεί ανάλογα.

Δυστυχώς, “εµείς” και εννοώ όλους τους προµηθευτές χρωµάτων επαναβαφής, έχουµε τραβήξει µια οριζόντια γραµµή και όλους τους πελάτες µας ή υποψηφίους πελάτες µας, µικρούς ή µεγάλους, σοβαρούς ή µη, τους βάζουµε στην ίδια µοίρα. Δηλαδή, δεν µπορούµε να ξεχωρίσουµε τι σηµαίνει µια συγκεκριµένη υποδοµή ενός φανοβαφείου από µια άλλη υποδοµή και σαν αποτέλεσµα να δηµιουργήσουµε µια “επαγγελµατική εικόνα” σε έναν ορίζοντα ετών…

Το να αντιµετωπίζονται όλοι κατά τον ίδιο τρόπο «πάρε και συ», «πάρε και συ» είναι µια εφήµερη πρακτική που µας φέρνει ευεξία, αλλά µας δηµιουργεί όµως ένα µεγάλο προβληµατισµό το άλλο πρωί. Γιατί τελικά, συνειδητοποιούµε ότι πολύ σύντοµα οι αποφάσεις µας αποδεικνύονται ότι δεν ήτανε οι πιο σωστές. Και επαγγελµατικά και οικονοµικά.

Κρίση, αδυναµίες και προστιθέµενη αξία στο τελικό προϊόν
Η κρίση των τελευταίων χρόνων έχει επηρεάσει πολύ την αγορά. Από την άλλη µεριά όµως έχει παίξει σηµαντικό ρόλο και η “δική” µας αδυναµία να βελτιωθούµε ως επαγγελµατίες και να δηµιουργήσουµε προστιθέµενη αξία στη δουλειά µας.

Προστιθέµενη αξία δηµιουργεί ο προµηθευτής, ο παραγωγός χρωµάτων επαναβαφής µε βάση τις υπηρεσίες που προσφέρει, τις τεχνικές προδιαγραφές και το χαρτοφυλάκιο προϊόντων που διαθέτει στον χρήστη.

Ο εµπορικός αντιπρόσωπος προσφέρει προστιθέµενη αξία µε τεχνική γνώση αναφορικά µε τα χαρακτηριστικά των προϊόντων τα οποία διαθέτει. Και προστιθέµενη αξία στον χώρο του φανοβαφείου σηµαίνει δυνατότητα παρεµβάσεων από τους ανθρώπους του φανοβαφείου οι οποίες να δηµιουργούν ένα τελικό αποτέλεσµα, το οποίο ικανοποιεί τον πελάτη ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου. Γίνεται κατανοητό, ότι τέτοιες παρεµβάσεις προϋποθέτουν παροχή εκτεταµένης και διαρκούς τεχνικής εκπαίδευσης από τους προµηθευτές προϊόντων επαναβαφής.

Νέα εµπορικά σήµατα και νέα τεχνολογία
Όπως είναι γνωστό παγκοσµίως, υπάρχει ένας µικρός αριθµός νέων εταιρειών που µπαίνουν στον χώρο, ενώ κάποιες άλλες χάνονται. Αυτό συµβαίνει γιατί µια εταιρεία εξαγοράζει κάποιες άλλες και έτσι βρίσκεται να διαθέτει περισσότερα προϊόντα επαναβαφής, από διαφορετικά εµπορικά σήµατα προϊόντων.

Όταν πραγµατοποιείται µια εξαγορά σε επιχειρηµατικό επίπεδο, σηµαίνει ότι συνενώνονται δυνάµεις, τζίροι, κατηγορίες πωλήσεων και πολλά άλλα, συµβάλλοντας άµεσα στο µεγάλωµα των οικονοµικών µεγεθών καθώς και στη διεύρυνση των δυνατοτήτων αναφορικά µε την εξυπηρέτηση της µέχρι σήµερα υπάρχουσας πελατειακής βάσης.

Γι΄αυτό άλλωστε υπάρχουν κατηγορίες προϊόντων εξαιρετικής ποιότητας και προδιαγραφών, αλλά παλαιότερης τεχνολογίας, τα οποία συνεχίζουν να προσφέρονται και να διατίθενται κάτω από µια µεγαλύτερη επιχειρηµατική οµπρέλα.

Τώρα, όσον αφορά την εταιρεία που εκπροσωπώ: τα προϊόντα βαφής αυτοκινήτων – επαναβαφής ή εργοστασιακά – της CROMAX, είναι προϊόντα υψηλής τεχνολογίας. Άρα, µιλάµε για ανάγκη διαρκούς έρευνας και νέων επενδύσεων. Και αυτό γιατί η νέα τεχνολογία, από άποψη χηµείας, σηµαίνει ότι οι ιδιότητες συγκεκριµένων κατηγοριών πρώτων υλών συνδυάζονται κατά τέτοιον τρόπο, ούτως ώστε να συµβάλουν στην µικρότερη χρονική διάρκεια αποκατάστασης µιας ζηµιάς, σε καλύτερο ποιοτικό αποτέλεσµα και σε µικρότερη κατανάλωση υλικών.

Στο σηµείο αυτό, ίσως κάποιος αναρωτηθεί: µα είναι προς το συµφέρον µιας εταιρείας διεθνούς ακτινοβολίας, όπως η CROMAX, να παράγει προϊόντα που η κατανάλωση τους δεν ακολουθεί ταχείς ρυθµούς ανάπτυξης; Αυτό είναι ένα φιλοσοφικό ερώτηµα που δεν είναι εύκολο να απαντηθεί.

Πρέπει όµως να υπογραµµιστεί ότι η αρχηγική θέση δηµιουργείται και παραµένει µόνο όταν είσαι ο οδηγός, ο πραγµατικός οδηγός που κατευθύνεις ακριβώς την τάση παραγωγής τέτοιων προϊόντων αναγνωρίζοντας τις ανάγκες που δηµιουργεί η κοινωνία και τις ανάγκες που δηµιουργεί η νοµοθεσία. Τέτοιος λοιπόν αρχηγός και καθοδηγητής στον τοµέα των χρωµάτων βαφής αυτοκινήτων, επαναβαφής ή εργοστασιακών είναι η δικιά µας εταιρεία, η CROMAX.

Του Νίκου Θεοδοσιάδη Διευθύνοντος Συµβούλου της ΒΕΡΝΙΧΡΩΜ Α.Ε. 

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
ΕτικέτεςaxaltaΒΕΡΝΙΧΡΩΜ Α.ΕεπαναβαφηΦΑΝΟΒΑΦΕΙΑ
Προηγούμενο

Συγκόλληση πλαστικών µερών µε τη µέθοδο της ...

Επόμενο

Devilbiss: Μία διαδροµή 120 χρόνων

Σχετικά άρθρα Περισσότερα του ιδίου

  • PLAYERΕΡΕΥΝΑ

    ΗΠΑ: Οι καταναλωτές επιλέγουν τα ανεξάρτητα φανοβαφεία για επισκευή µετά από σύγκρουση

    14 Σεπτεμβρίου 2021
    Από Admin
  • www.fanovafes.com.gr_HB
    ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ

    Σιδηρόστοκος νέας γενιάς από την HB BODY

    2 Οκτωβρίου 2017
    Από Admin
  • PLAYERΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΦΑΝΟΒΑΦΕΣ

    Axalta: Το λευκό χρώµα στην κορυφή

    11 Ιανουαρίου 2021
    Από Admin
  • PLAYERΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

    Επιλέξτε ότι χρώμα θέλετε αρκεί να μην είναι σκούρο!

    11 Απριλίου 2018
    Από Admin
  • PLAYERΦΑΝΟΒΑΦΕΣ

    PPG MoonWalk: Το καινοτόµο σύστηµα ανάµειξης χρωµάτων στην αγορά επαναβαφής

    21 Σεπτεμβρίου 2020
    Από Admin
  • autoservice.com.gr_Cromax
    PLAYERVideo

    Εκπαιδευτικό σεμινάριο Cromαx στο Cavenago Iταλίας

    20 Απριλίου 2018
    Από Admin

  • autoservice.com.gr
    ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

    Το νέο Vito Tourer DarkEdition της Mercedes-BenzHellas

  • autoservice.com.gr_ Β Δανέλλη-Μυλωνά_ Ι.Ο.ΑΣ
    autoSERVICEPLAYER

    Ημερίδα για την Ευρωπαϊκή Χάρτα Οδικής Ασφάλειας (ERSC)

  • autoservice.com.gr_7_bilstein
    autoSERVICE

    Κρυφοί κίνδυνοι-ελέγχετε τα αμορτισέρ κάθε 20.000 χιλ

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

  • 27 Ιουνίου 2022

    Ξεκίνησε ο διαγωνισµός καινοτοµίας Innovation Hub 2022 της BASF

  • 22 Ιουνίου 2022

    MAHLE: Τεχνογνωσία A/C πρώτης τοποθέτησης (ΟΕ)

  • 21 Ιουνίου 2022

    Η Continental, το aftermarket και το µέλλον της κινητικότητας

  • 20 Ιουνίου 2022

    Automechanika Frankfurt 2022 – Kερδίστε ένα δωρεάν αεροπορικό εισιτήριο!

  • 20 Ιουνίου 2022

    Νέος ηλεκτρονικός κατάλογος HELLA για συνεργεία και χονδρέµπορους

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

  • 1 Ιουλίου 2021

    Ηλεκτροκίνηση & Εγκατάσταση Σταθμών Φόρτισης από το IsZEB

  • 17 Ιανουαρίου 2020

    H ΤΟΤΑΛ ΕΛΛΑΣ στηρίζει το Ι.Ο.ΑΣ. «Πάνος Μυλωνάς» για την υλοποίηση του εκπαιδευτικού προγράμματος «Ασφαλώς Ποδηλατώ»

  • 8 Σεπτεμβρίου 2019

    ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ. Οι ειδικότητες με τη μεγαλύτερη ζήτηση στην αγορά εργασίας

  • 18 Απριλίου 2019

    Audi: Σχεδίαση εικονικής εκπαίδευσης χωρίς σχεδόν καµία γνώση προγραµµατισµού

  • 12 Φεβρουαρίου 2019

    Το ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ παρουσιάζει τις τάσεις στην Μεταδευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Ακολουθήστε μας

ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ

  • 26 Οκτωβρίου 2018

    ΣτΕ: Απόφαση «ανάσα» για τις πτωχευμένες επιχειρήσεις

  • 1 Ιουλίου 2018

    ΟΑΕΔ: Επιδότηση έως και €500 σε νέους ανέργους για τον περιορισμό του brain drain

  • 15 Μαΐου 2018

    Άδικο, αντιαναπτυξιακό και εκτός Ευρωπαϊκής πραγματικότητας το “ψηφιακό” τέλος

  • 29 Μαρτίου 2018

    Τι ισχύει για την τραπεζική αργία 30 Μαρτίου – 2 Απριλίου και πως επηρεάζει όλες τις πληρωμές

  • 29 Μαρτίου 2018

    Οι νέες μέθοδοι των ελεγκτικών υπηρεσιών

ΘΕΜΑΤΑ

  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
  • ΚΛΑΔΙΚΑ
  • MARKETING
  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
  • ΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Γενικά

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΕΝΤΥΠΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ

  • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
  • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ




ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Χατζή 29, Άνω Πατήσια
11141 Aθήνα
Τηλ: +30. 210 21.32.356
Fax: +30. 210 21.32.357
Email: infoserv @ otenet.gr
© Copyright 2017 infoservice.com.gr | All Rights Reserved. | Created by Afternet