Η DENSO, τα συστήµατα ADAS και το aftermarket

Ως ένας από τους κορυφαίους προµηθευτές ανταλλακτικών και συστηµάτων στον κόσµο, η DENSO αναπτύσσει λύσεις και προϊόντα για το aftermarket και την αυτοκινητοβιοµηχανία. Η υποστήριξη της κοινωνικής ειρήνης και ευηµερίας αποτελεί επίσης προτεραιότητα της εταιρείας και αυτό αποτυπώνεται στη µελλοντική στρατηγική της καθώς και στην προσφορά προϊόντων και υπηρεσιών.
Εκτός από την αναγνωρισµένη ποικιλία εξαρτηµάτων του αυτοκινήτου, που είναι αποδεδειγµένης ποιότητας τόσο για τον αρχικό εξοπλισµό (OE), όσο και το aftermarket, οι µελλοντικοί στόχοι ανάπτυξης τεχνολογίας της DENSO επικεντρώνονται στην παροχή µεγαλύτερης ψυχικής ηρεµίας σε όλους τους τοµείς της κοινωνίας. Η ηρεµία είναι ένας από τους τρεις βασικούς πυλώνες παγκόσµιας ανάπτυξης της DENSO µέχρι το 2030, µαζί µε την προστασία του περιβάλλοντος.
Τι είναι τα ADAS (Advanced Driver Assistance Systems);
Τα προηγµένα συστήµατα υποβοήθησης οδηγού (ADAS) έχουν σχεδιαστεί για να βελτιώνουν την ασφάλεια των επιβατών και να βοηθούν στην καλύτερη οδήγηση. Βασισµένη σε αισθητήρες συνδεδεµένους µε το διαδίκτυο η τεχνολογία ADAS συµβάλλει στην αποφυγή συγκρούσεων και ατυχηµάτων, ειδοποιώντας τους οδηγούς για πιθανά προβλήµατα σε πραγµατικό χρόνο, εφαρµόζοντας µέτρα ασφαλείας και σε ορισµένες περιπτώσεις αναλαµβάνοντας τον έλεγχο του οχήµατος.
Η τρέχουσα αγορά για τα συστήµατα ADAS χωρίζεται γενικά σε κάµερες και ραντάρ. Μια από τις σηµαντικότερες προσεχείς εξελίξεις των προϊόντων της DENSO, είναι να καταστήσει τα συστήµατα ADAS διαθέσιµα εκτός από την πρώτη τοποθέτηση και στο aftermarket.
H Fatiha Laauich, Διευθύντρια Στρατηγικής Μάρκετινγκ Ευρώπης, εξηγεί: «Τα τροχαία ατυχήµατα είναι ένα παγκόσµιο πρόβληµα. Ωστόσο, µε τη µείωση τους, όχι µόνο σώζονται πολύτιµες ζωές και παράλληλα προσφέρουν στους ανθρώπους έναν νέο βαθµό ελευθερίας, παρέχοντάς τους τη δυνατότητα να ταξιδεύουν µε αυτοπεποίθηση. Η µείωσή τους, είναι κοινός στόχος σε όλο τον κόσµο και ο ΟΗΕ, στοχεύει να µειώσει στο µισό τον αριθµό των παγκόσµιων θανατηφόρων τροχαίων ατυχηµάτων έως το 2030, ενώ η ΕΕ και οι ΗΠΑ έχουν θέσει παρόµοιους στόχους για το 2050».
Η DENSO επικεντρώνεται σε µια προσέγγιση που λαµβάνει υπόψη τόσο το «βάθος» όσο και το «εύρος» της εργασίας. Ο ορισµός του «βάθους», είναι η πλήρης επιδίωξη τεχνολογιών αιχµής, που θα της επιτρέψουν να κάνει τους χρήστες της κινητικότητας ασφαλέστερους. Ένα παράδειγµα είναι, το πώς η DENSO χρησιµοποιεί την τεχνολογία AI για να προβλέψει πιθανούς κινδύνους, ανιχνεύοντας πεζούς µε τρόπο που δεν αποσπά την προσοχή του οδηγού, όταν οι συνθήκες ορατότητας είναι κακές. Επιπλέον, σε διασταυρώσεις µε κακή ορατότητα και σε άλλες περιπτώσεις όπου τα τυφλά σηµεία αποτελούν απειλή, οι λειτουργίες V2X και του χάρτη παρέχουν πληροφορίες σχετικά µε τον περιβάλλοντα χώρο, οι οποίες µαζί µε τις πληροφορίες από τους αισθητήρες, µπορούν να βοηθήσουν στην αποφυγή πολλών ατυχηµάτων.
Το «εύρος», σηµαίνει ότι τα προϊόντα και οι τεχνολογίες χρησιµοποιούνται σε όσο το δυνατόν περισσότερα οχήµατα, συµπεριλαµβανοµένης της αγοράς aftermarket. Η επιδίωξη αυτού του στόχου απαιτεί ασφαλή προϊόντα µε το υψηλότερο επίπεδο ποιότητας και αξιοπιστίας, σε ανταγωνιστικές τιµές. Από τη δεκαετία του 1990, η DENSO παρείχε προηγµένη ασφάλεια και διαφορετικό εξοπλισµό (OE) ADAS, όπως συσκευές LiDAR, ραντάρ κυµάτων χιλιοστών και αισθητήρες όρασης. Η εισαγωγή των ADAS στο aftermarket όχι µόνο δίνει ώθηση στις επιχειρήσεις, αλλά καθιστά επίσης ευρέως διαθέσιµη την τεχνολογία που σώζει ζωές, ενισχύοντας την εµπιστοσύνη και την ηρεµία παντού.
Η προηγµένη αυτή τεχνολογία εξισορροπεί το πεδίο ανταγωνισµού µεταξύ ανεξάρτητων συνεργείων και εξειδικευµένων αντιπροσώπων, επιτρέποντας στους ανεξάρτητους επισκευαστές να έχουν πρόσβαση στα πιο εξελιγµένα ανταλλακτικά οχηµάτων, αυξάνοντας την εµπιστοσύνη και την αφοσίωση των πελατών τους.
DENSO Europe B.V.
Η DENSO Europe B.V., εδρεύει στο Weesp της Ολλανδίας και ήταν το πρώτο ευρωπαϊκό γραφείο το οποίο δηµιουργήθηκε το 1973. Συµπεριλαµβανοµένων τόσο των δραστηριοτήτων OE όσο και aftermarket, η DENSO Europe διαθέτει σήµερα 18 εργοστάσια και επτά γραφεία πωλήσεων σε όλη την Ευρώπη µε περίπου 14.000 Ευρωπαίους εργαζόµενους. Η DENSO Europe διαθέτει εργαστήρια και κέντρα δοκιµών στη Γερµανία, το Ην. Βασίλειο, την Ιταλία και τη Σουηδία, όπου οι µηχανικοί πραγµατοποιούν εντατική έρευνα και ανάπτυξη σε νέες τεχνολογίες πριν από την κυκλοφορία τους στην αγορά.
Η εταιρεία είναι αφιερωµένη στο aftermarket και η Επιχειρηµατική Μονάδα Βιοµηχανικών Λύσεων παρέχει µια συνεχώς διευρυνόµενη επιλογή εξαρτηµάτων ποιότητας ΟΕ για τους διανοµείς aftermarket, τους χονδρέµπορους και τα συνεργεία, που περιλαµβάνει: συστήµατα διαχείρισης κινητήρα (αισθητήρες µάζας ροής αέρα, αισθητήρες ΜΑΡ, αισθητήρες θέσης εκκεντροφόρου, αισθητήρες θέσης στροφαλοφόρου, βαλβίδες επανακυκλοφορίας καυσαερίων, αντλίες καυσίµου, αισθητήρες θερµοκρασίας καυσαερίων και πολλαπλασιαστές), θερµικά συστήµατα (συµπιεστές A/C, αφυγραντήρες, διακόπτες πίεσης, βαλβίδες εκτόνωσης και εξατµιστές, ενεργοποιητές και αντιστάτες), ψύξη κινητήρα (ψυγεία, ψυγεία λαδιού, πυρήνες θερµαντήρα, συµπυκνωτές, inter-cooler, ανεµιστήρες ψύξης και ανεµιστήρες καµπίνας), φίλτρα αέρα καµπίνας, µπουζί, προθερµαντήρες, υαλοκαθαριστήρες, εκκινητήρες και εναλλακτήρες, αισθητήρες λάµδα και εξαρτήµατα ντίζελ (αντλίες ψεκασµού καυσίµου Common Rail, µπεκ Common Rail, φίλτρα καυσίµου και βαλβίδες ελέγχου αναρρόφησης).
Οι πωλήσεις αυτών των εξαρτηµάτων συντονίζονται όπου αυτό είναι δυνατόν, σε τοπικό επίπεδο. Το συνεχώς εκτεινόµενο ευρωπαϊκό δίκτυο πωλήσεων της DENSO περιλαµβάνει εθνικά γραφεία aftermarket στη Γερµανία, το Ην. Βασίλειο, την Ιταλία, την Ισπανία, τη Γαλλία και τη Ρωσία, καθώς και τοπικούς αντιπροσώπους σε µια σειρά από άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Η DENSO Aftermarket χρησιµοποιεί επίσης τις γνώσεις της πάνω στην ηλεκτρονική τεχνολογία των αυτοκινήτων προκειµένου να αναπτύξει ένα διαφορετικό φάσµα βιοµηχανικών λύσεων που δεν αφορούν την αυτοκινητοβιοµηχανία, συµπεριλαµβανοµένης της pοµποτικής και των εξατοµικευµένων συστηµάτων κλιµατισµού λεωφορείων.