infoservice.com.gr

Top Menu

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Main Menu

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

logo

infoservice.com.gr

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • Όλα όσα πρέπει να ξέρετε για τις αναρτήσεις και τον χειρισμό του αυτοκινήτου

  • ZF Aftermarket: Υγρά φρένων

  • Ο αντίκτυπος κατανάλωσης ενός EV στο δίκτυο ηλεκτρικού ρεύµατος θα είναι + ή -;

  • ACEA: Τα δεδοµένα για την Οδική Ασφάλεια µετακινούνται

  • Michelin e.Primacy: Ένα ελαστικό φιλικό προς το περιβάλλον

PLAYERΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
Αρχική›PLAYER›HERTH+BUSS: Διεπαφή OBD

HERTH+BUSS: Διεπαφή OBD

Από Admin
28 Δεκεμβρίου 2020
48
0

Πως η πρόσβαση στα δεδοµένα του οχήµατος γίνεται πιο δύσκολη για τα ανεξάρτητα συνεργεία.

Παρόλο που η οδηγία της ΕΕ 2018/858, καθιστά υποχρεωτικό για τους κατασκευαστές αυτοκινήτων να παρέχουν δωρεάν πρόσβαση στα ανεξάρτητα συνεργεία σε αρχεία επισκευής και συντήρησης, αυτό γίνεται ένα δύσκολο εγχείρηµα χάρη στις κρυπτογραφηµένες πύλες ασφαλείας.

Όταν δύο εµπειρογνώµονες ασφαλείας κατάφεραν να χακάρουν ένα Jeep Cherokee το 2015 και να πάρουν τον έλεγχο του αυτοκινήτου µε πλήρη ταχύτητα, ήταν σοκαριστικό. Και αυτό όχι µόνο για τον κατασκευαστή Fiat Chrysler, αλλά και για την αυτοκινητοβιοµηχανία στο σύνολό της.

Μόλις έναν χρόνο αργότερα, οι ειδικοί πληροφορικής κατάφεραν και πάλι να χακάρουν ένα Τσερόκι. Αυτή τη φορά, όχι µέσω του συστήµατος ψυχαγωγίας αλλά µέσω της διεπαφής OBD 2.

Οι ελεγχόµενες επιθέσεις έδειξαν ξεκάθαρα πόσο ευαίσθητα είναι τα σύγχρονα αυτοκίνητα σε επιθέσεις hacking. Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων αντέδρασαν αρχίζοντας να προστατεύουν τις διεπαφές των οχηµάτων τους, αποκλείοντας ταυτόχρονα το aftermarket (ανεξάρτητα συνεργεία).

Η ανεξέλεγκτη µαζική τοποθέτηση ηλεκτρονικών συστηµάτων σε νέα οχήµατα και η αυξανόµενη συνδεσιµότητά τους έχει ως αποτέλεσµα έναν αυξανόµενο αριθµό συστηµάτων που ενδέχεται να είναι επιρρεπή σε επιθέσεις των χάκερ: Μέσω διεπαφών όπως Wifi, Bluetooth, συστήµατα χωρίς κλειδί ή υποδοχή OBD 2, οι χάκερς έχουν τώρα ένα ευρύ φάσµα επιλογών για πρόσβαση στα ηλεκτρονικά των επιβατικών αυτοκινήτων.

Και όσο περισσότερα ηλεκτρονικά, όσο περισσότερα δικτυωµένα συστήµατα έχει ένα όχηµα, τόσο µεγαλύτερος είναι ο πιθανός κίνδυνος.

Οι κρυπτογραφηµένες διεπαφές καθιστούν την εργασία πιο δύσκολη για τα ανεξάρτητα συνεργεία
Η Fiat Chrysler ήταν ο πρώτος κατασκευαστής αυτοκινήτων που αντέδρασε µε τις λεγόµενες πύλες ασφαλείας. Αυτό είναι ένα είδος «τείχους προστασίας για αυτοκίνητα», το οποίο έχει ως στόχο να κάνει τις επιθέσεις των χάκερς πιο δύσκολες.

Αλλά οι χάκερς δεν είναι οι µόνοι των οποίων η δουλειά γίνεται πιο δύσκολη από αυτές τις εξελίξεις. Τα κρυπτογραφηµένα σηµεία πρόσβασης προκαλούν επίσης προβλήµατα στα ανεξάρτητα συνεργεία.

Αν που η οδηγία της ΕΕ 2018/858 καθιστά υποχρεωτικό στους κατασκευαστές αυτοκινήτων να παρέχουν δωρεάν πρόσβαση στα ανεξάρτητα συνεργεία σε αρχεία επισκευής και συντήρησης, στην πράξη είναι ένα δύσκολο εγχείρηµα.

Αυτό οφείλεται στις κρυπτογραφηµένες πύλες ασφαλείας, οι οποίες πλέον δεν είναι προσβάσιµες στα ανεξάρτητα γενικά συνεργεία, επειδή οι διαγνωστικές µονάδες που έχουν, δεν µπορούν πλέον να έχουν πρόσβαση σε δεδοµένα συντήρησης και διαγνωστικού ελέγχου.

Ωστόσο, η διεπαφή OBD εξακολουθεί να αποτελεί σηµαντική βάση για διαγνωστικά, συντήρηση και εργασίες επισκευής. Επιπλέον, γνώστες της αγοράς aftermarket, προειδοποιούν για πιθανό µονοπώλιο δεδοµένων οχηµάτων µεταξύ των κατασκευαστών αυτοκινήτων εδώ και χρόνια.

Αυτό θα επέτρεπε στους κατασκευαστές αυτοκινήτων να κατευθύνουν τις εργασίες επισκευής και συντήρησης στα δικά τους συνεργεία και καθώς αυξάνεται η συνδεσιµότητα, η επιρροή των κατασκευαστών είναι πιθανό να µεγαλώσει ακόµη περισσότερο.

Η οδηγία ΕΕ 2018/858 ορίζει πιστοποιητικά ασφαλείας ή διαδικασίες ελέγχου ταυτότητας
Η ουσία της προαναφερθείσας οδηγίας ΕΕ 2018/858, απαιτεί από τους κατασκευαστές αυτοκινήτων να προστατεύουν την πρόσβαση σε τεχνικές πληροφορίες και διαγνωστικά δεδοµένα, µέσω πιστοποιητικών ασφαλείας ή ειδικών διαδικασιών ελέγχου ταυτότητας.

Δυστυχώς, δεν υπάρχουν σταθερές προδιαγραφές για αυτά τα πιστοποιητικά ή τις διαδικασίες ελέγχου ταυτότητας», αναφέρει ο Harald Hahn, Αντιπρόεδρος της Γερµανικής Ένωσης Εξοπλισµού Συνεργείων ASA (German Garage Equipment Association). «Αυτό είχε ως αποτέλεσµα τον πολλαπλασιασµό διαφορετικών µηχανισµών ελέγχου ταυτότητας για συγκεκριµένους κατασκευαστές, που καθιστούν την πρόσβαση στις πληροφορίες του οχήµατος πιο δύσκολη, ειδικά για προµηθευτές του aftermarket».

Ξεκινώντας µε τα Fiat Chrysler, Hyundai, Kia, Renault, Nissan, Mercedes-Benz, καθώς και τα Volkswagen και Audi, τώρα δίνουν περιορισµένη πρόσβαση OBD µόνο για ορισµένα από τα οχήµατά τους, σύµφωνα µε µια έκθεση του περιοδικού Amz. Μπορεί επίσης να υποτεθεί ότι όλες οι νέες σειρές µοντέλων σε έγκριση, θα εξοπλιστούν µε αυτόν τον µηχανισµό αργά ή γρήγορα.

Πως αντιδρούν οι κατασκευαστές διαγνωστικών
Για να συνεχίσουν να δίνουν στους πελάτες πρόσβαση σε διαγνωστικά σηµεία πρόσβασης, διάφοροι κατασκευαστές συσκευών διάγνωσης και συνεργεία, αναζητούν τις δικές τους λύσεις: Χρησιµοποιώντας προσαρµογείς ή ειδικές διαγνωστικές συσκευές, είναι δυνατή η πρόσβαση σε δεδοµένα επισκευής και διάγνωσης µε ένα ειδικό κλειδί ασφαλείας. Στις περισσότερες περιπτώσεις, ωστόσο, τα συνεργεία πρέπει πρώτα να εγγραφούν στους αντιπροσώπους των αντίστοιχων κατασκευαστών αυτοκινήτων.

Παρεµπιπτόντως, κάποιοι ξεχνούν συχνά όταν συζητάµε για την πρόσβαση σε δεδοµένα οχήµατος, ότι πρέπει να ενηµερώνονται και οι οδηγοί.

Σε τελική ανάλυση, οι οδηγοί είναι αυτοί που πρέπει να µπορούν να αποφασίζουν τι θα συµβεί στα δεδοµένα τους και ποιος θα έχει πρόσβαση σε αυτά. Και αν επιλέξουν να εκτελέσουν επισκευή ή συντήρηση σε ανεξάρτητο συνεργείο, αυτή η υπηρεσία θα πρέπει επίσης να είναι δυνατή, χωρίς δυσκολίες.

Σε ένα σχόλιό του ο Πρόεδρος της GVA (Γενική Ένωση Εµπορίου Ανταλλακτικών Αυτοκινήτων) Hartmut Röhl προειδοποιεί για µια κατάσταση χάους µε πολλές διαφορετικές λύσεις: «Πρέπει να υπάρχει ένα ενιαίο πρότυπο για πρόσβαση ανάγνωσης και εγγραφής µέσω διεπαφών OBD, το οποίο να ακολουθείται από όλους τους κατασκευαστές οχηµάτων και να επιτρέπει δίκαιο ανταγωνισµό».

Διαγνωστικά από την HERTH + BUSS
Η αποκλειστική διαγνωστική λύση « Diagnostics On Demand « από την Herth + Buss παρέχει στους αντιπροσώπους και στα εργαστήρια την ιδανική διαγνωστική λύση για εύκολο προγραµµατισµό και κωδικοποίηση συστηµάτων ηλεκτρικών οχηµάτων, για παράδειγµα. Πρόκειται για µια εφαρµογή που βασίζεται σε σύννεφο, όπου δεν απαιτείται τοπική εγκατάσταση σε υπολογιστή συνεργείου.

Η εφαρµογή δηµιουργεί µια διαδικτυακή σύνδεση µεταξύ του οχήµατος και της οµάδας διαγνωστικών Herth + Buss. Επιπλέον, το Herth + Buss µπορεί να βοηθήσει τα συνεργεία στην αντιµετώπιση προβληµάτων µε τη βοήθεια της διαγνωστικής συσκευής, εάν πρέπει να διαγνωστούν πολύπλοκα σφάλµατα στα ηλεκτρονικά.

https://herthundbuss.com/

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
ΕτικέτεςHerth+BussOBD INTERFACEΔιεπαφη OBD
Προηγούμενο

Νέα λύση για τη διαχείριση χώρων στάθµευσης ...

Επόμενο

Τα 7 µεγαλύτερα λάθη των µικρών επιχειρήσεων ...

Σχετικά άρθρα Περισσότερα του ιδίου

  • autoservice.com.gr_Herth+Buss_
    autoSERVICEPLAYER

    Herth+Buss: Αρθρωτό σύστημα συγκράτησης ασφαλειών και ρελέ

    3 Ιουλίου 2018
    Από Admin
  • autoSERVICEPLAYER

    Απολύµανση οχήµατος AirClean από την Herth & Buss

    15 Σεπτεμβρίου 2020
    Από Admin
  • PLAYERΦΑΝΟΒΑΦΕΣ

    GT Motive και Mitchell: Mια μακροπρόθεσμη εταιρική σχέση

    11 Φεβρουαρίου 2019
    Από Admin
  • autoservice.com.gr_Brainbee-Mahle
    autoSERVICEPLAYER

    H Mahle αποκτά το 80% της BrainBee

    12 Ιουλίου 2018
    Από Admin
  • autoservice.com.gr_Biltein_aer_
    PLAYERΤΕΧΝΙΚΑ

    Bilstein: Οδηγίες συναρμολόγησης MM E-Class S211 Airmatic (video)

    8 Φεβρουαρίου 2018
    Από Admin
  • fanovafes.com.gr
    ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

    Η Αιχμή της Τεχνολογίας στην BMW Σειρά 7

    22 Μαΐου 2017
    Από Admin

  • autoservice.com.gr_IME
    ΚΛΑΔΙΚΑ

    Αντιπαράθεση του Υπουργού Οικονομίας με ΙΜΕ ΓΣΕΒΕΕ

  • PLAYERΦΑΝΟΒΑΦΕΣ

    DeVilbiss: Προηγµένη τεχνολογία ψεκασµού

  • autoSERVICE

    SAE 0w20: Nέος τύπος λιπαντικού από την Columbia για υβριδικά οχήµατα

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

  • 22 Ιανουαρίου 2021

    Όλα όσα πρέπει να ξέρετε για τις αναρτήσεις και τον χειρισμό του αυτοκινήτου

  • 21 Ιανουαρίου 2021

    ZF Aftermarket: Υγρά φρένων

  • 21 Ιανουαρίου 2021

    Ο αντίκτυπος κατανάλωσης ενός EV στο δίκτυο ηλεκτρικού ρεύµατος θα είναι + ή -;

  • 20 Ιανουαρίου 2021

    ACEA: Τα δεδοµένα για την Οδική Ασφάλεια µετακινούνται

  • 19 Ιανουαρίου 2021

    Michelin e.Primacy: Ένα ελαστικό φιλικό προς το περιβάλλον

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

  • 17 Ιανουαρίου 2020

    H ΤΟΤΑΛ ΕΛΛΑΣ στηρίζει το Ι.Ο.ΑΣ. «Πάνος Μυλωνάς» για την υλοποίηση του εκπαιδευτικού προγράμματος «Ασφαλώς Ποδηλατώ»

  • 8 Σεπτεμβρίου 2019

    ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ. Οι ειδικότητες με τη μεγαλύτερη ζήτηση στην αγορά εργασίας

  • 18 Απριλίου 2019

    Audi: Σχεδίαση εικονικής εκπαίδευσης χωρίς σχεδόν καµία γνώση προγραµµατισµού

  • 12 Φεβρουαρίου 2019

    Το ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ παρουσιάζει τις τάσεις στην Μεταδευτεροβάθμια Εκπαίδευση

  • 26 Οκτωβρίου 2018

    Μειώνονται τα εξεταζόμενα μαθήματα του ΕΠΑΛ το νέο σχολικό έτος 2018 – 2019

Ακολουθήστε μας

ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ

  • 26 Οκτωβρίου 2018

    ΣτΕ: Απόφαση «ανάσα» για τις πτωχευμένες επιχειρήσεις

  • 1 Ιουλίου 2018

    ΟΑΕΔ: Επιδότηση έως και €500 σε νέους ανέργους για τον περιορισμό του brain drain

  • 15 Μαΐου 2018

    Άδικο, αντιαναπτυξιακό και εκτός Ευρωπαϊκής πραγματικότητας το “ψηφιακό” τέλος

  • 29 Μαρτίου 2018

    Τι ισχύει για την τραπεζική αργία 30 Μαρτίου – 2 Απριλίου και πως επηρεάζει όλες τις πληρωμές

  • 29 Μαρτίου 2018

    Οι νέες μέθοδοι των ελεγκτικών υπηρεσιών

ΘΕΜΑΤΑ

  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
  • ΚΛΑΔΙΚΑ
  • MARKETING
  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
  • ΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Γενικά

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΕΝΤΥΠΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ

  • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
  • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ




ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Χατζή 29, Άνω Πατήσια
11141 Aθήνα
Τηλ: +30. 210 21.32.356
Fax: +30. 210 21.32.357
Email: infoserv @ otenet.gr
© Copyright 2017 infoservice.com.gr | All Rights Reserved. | Created by Afternet