infoservice.com.gr

Top Menu

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Main Menu

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

logo

infoservice.com.gr

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • Valeo – τεχνολογία LiDAR

  • ACEA: 14.000 δηµόσια σηµεία φόρτισης θα πρέπει να εγκαθίστανται εβδοµαδιαίως σε όλη την ΕΕ!

  • Continental AllSeasonContact: Κορυφαία βαθµολογία ΕU για τη µειωµένη αντίσταση κύλισης

  • Η Henkel συνεργάζεται µε την Porsche

  • Αutomechanika Istanbul 2022: Η εμπορική έκθεση της Τουρκίας για το aftermarket

PLAYERΕΡΕΥΝΑΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
Αρχική›PLAYER›HELLA: Ψηφιοποίηση – Είναι έτοιµα τα συνεργεία για τη µεγάλη αλλαγή;

HELLA: Ψηφιοποίηση – Είναι έτοιµα τα συνεργεία για τη µεγάλη αλλαγή;

Από Admin
30 Απριλίου 2022
30
0

Πόσο προετοιµασµένα είναι τα συνεργεία αυτοκινήτων για να αντιµετωπίσουν τις προκλήσεις του µέλλοντος; Αυτό είναι ένα ερώτηµα που έχει συζητηθεί επανειληµµένα τα τελευταία χρόνια στον κλάδο καθώς δύο προκλήσεις διαδραµατίζουν σηµαντικό ρόλο: η ηλεκτροκίνηση και η ψηφιοποίηση. Είναι βέβαιο ότι τα συνεργεία αυτοκινήτων δύσκολα µπορούν να αποφύγουν κάποια από αυτές. Σύμφωνα με τη Hella,  είναι επίσης σαφές ότι η ψηφιοποίηση στα συνεργεία αυτοκινήτων, δεν αποτελεί πλέον µελλοντικό µέληµα. Τα συνεργεία ήδη εµπλέκονται σε µεγάλο βαθµό και γίνονται όλο και πιο ψηφιακά.

Οι τακτικές έρευνες της βιοµηχανικής πρωτοβουλίας QiM (Qualität ist Mehrwert – Η ποιότητα είναι προστιθέµενη αξία) παρουσιάζουν καλές ενδείξεις γι’ αυτό. Ένα παράδειγµα: το 2018, το 68% των συνεργείων που συµµετείχαν στην έρευνα παραδέχθηκαν ότι είναι µόνο µέτρια προετοιµασµένα για τις προκλήσεις του µέλλοντος. Το 2021, το 69% δήλωσε ότι το συνεργείο του ήταν «πολύ καλά προετοιµασµένο» ή ακόµη και «τέλεια προετοιµασµένο» όσον αφορά την ψηφιοποίηση.

Το 98% των συνεργείων αυτοκινήτων παραγγέλνουν επώνυµα ανταλλακτικά µέσω διαδικτύου
Εξετάζοντας την προµήθεια ανταλλακτικών, είναι σαφές ότι η ψηφιοποίηση αποτελούσε παλαιότερα φόβητρο, αλλά έχει εδώ και καιρό βρει τον δρόµο της στην καθηµερινότητα των συνεργείων. Μια µεγάλη µελέτη της QiM σχετικά µε την ψηφιοποίηση στα συνεργεία αυτοκινήτων δείχνει για παράδειγµα, ότι το 98% των συνεργείων παραγγέλνουν ανταλλακτικά online.

Περισσότερο από τα 2/3 (67%) των συνεργείων παραγγέλνουν κυρίως online. Εποµένως, η προµήθεια ανταλλακτικών είναι µια από τις πιο διαδεδοµένες ψηφιακές διαδικασίες στα συνεργεία αυτοκινήτων. Και παρεµπιπτόντως, αυτό δεν χρειάζεται να σηµαίνει χαµηλότερη ποιότητα: το 93% των ανεξάρτητων συνεργείων συνεχίζει να βασίζεται σε επώνυµα ανταλλακτικά. Τα συνεργεία τα πάνε καλά και στον τοµέα της διάγνωσης: Το 85% δηλώνει ότι είναι καλά ή ακόµη και πολύ καλά όσον αφορά τα διαγνωστικά συστήµατα.

Ψηφιοποίηση στα συνεργεία αυτοκινήτων: πλεονεκτήµατα και δυσκολίες
Οι ιδιοκτήτες συνεργείων άρχισαν να αναγνωρίζουν τα πλεονεκτήµατα των ψηφιοποιηµένων διαδικασιών, είτε πρόκειται για ψηφιακό µάρκετινγκ, είτε για ηλεκτρονική επαφή µε τους πελάτες και ραντεβού, είτε για διάγνωση: η ψηφιοποίηση µπορεί να απλοποιήσει τις διαδικασίες, να αυξήσει την αφοσίωση των πελατών και να ενισχύσει τις νέες επιχειρήσεις.

Ωστόσο υπάρχουν µερικές δυσκολίες καθώς το 59% των συνεργείων που εξέτασε η QiM δήλωσε ότι ο µεγάλος απαιτούµενος χρόνος αποτελεί δυσκολία, το 58% ανέφερε τις απαιτούµενες επενδύσεις και πάνω από το 40% την έλλειψη τεχνογνωσίας. Δεν είναι λοιπόν περίεργο ότι η απόφαση για τον ψηφιακό µετασχηµατισµό σε ένα συνεργείο στις περισσότερες περιπτώσεις εξαρτάται από τον ιδιοκτήτη κατά 78%.

Τα συνεργεία αυτοκινήτων επενδύουν στην ψηφιοποίηση
Αυτό πιθανώς οφείλεται και στις επενδύσεις που απαιτούνται για τον ψηφιακό µετασχηµατισµό. Εδώ όπως αναµενόταν, τα εξουσιοδοτηµένα συνεργεία «πατάνε» περισσότερο… γκάζι από ότι τα ανεξάρτητα, αλλά τα τελευταία έχουν επίσης κάνει σταθερά σχέδια για τις σχετικές επενδύσεις: το 78% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι θα επενδύσει τα επόµενα δύο χρόνια, ενώ το ποσοστό για τα εξουσιοδοτηµένα συνεργεία είναι 92%. Η έµφαση εδώ δίνεται στον εξοπλισµό των συνεργείων (66%). Επενδύσεις πραγµατοποιούνται επίσης στην εκπαίδευση του προσωπικού (48%), στην επικοινωνία µε τους πελάτες (41%) και στη λογιστική (24%). Ως εκ τούτου, τα περισσότερα συνεργεία έχουν αποδεχθεί την πρόκληση της ψηφιοποίησης. Και αυτό δεν αποτελεί έκπληξη.

Έρευνα στα γερµανικά συνεργεία από την QiΜ για την ψηφιοποίηση
Περισσότερα από 800 συνεργεία έλαβαν µέρος στην έρευνα για την ψηφιοποίηση το 2021, συµπεριλαµβανοµένων εξουσιοδοτηµένων και ανεξάρτητων συνεργείων επιβατικών και επαγγελµατικών οχηµάτων. Η «Qualität ist Mehrwert» επεξεργάστηκε σχολαστικά τα αποτελέσµατα και ανέλυσε τις απαντήσεις.

https://www.hella.com/

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
ΕτικέτεςHellaΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟσυνεργειο
Προηγούμενο

H SMIRDEX στην Autopromotec του 2022

Επόμενο

Metalcaucho: Κρεµαγιέρες – Νέα γκάµα προϊόντων

Σχετικά άρθρα Περισσότερα του ιδίου

  • PLAYERΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

    Zhidou: Πλατφόρµα sharen’go και νέα µοντέλα ZD D2 και D2S

    4 Απριλίου 2019
    Από Admin
  • PLAYERΦΑΝΟΒΑΦΕΣ

    Το «Ράλι των Θεών» επέστρεψε και έτρεξε µαζί µε την HB BODY!

    12 Οκτωβρίου 2021
    Από Admin
  • OzonePRO Μahle
    autoSERVICEPLAYER

    MAHLE OzonePRO: Απολυµαίνει αυτοκίνητα και χώρους έως 40 τ.µ.

    9 Σεπτεμβρίου 2020
    Από Admin
  • PLAYERΚΛΑΔΙΚΑ

    ΣΙ.ΣΕ.ΜΑ.: Δακτύλιος και προσθήκη εναλλακτικών καυσίμων στα αυτοκίνητα

    22 Οκτωβρίου 2021
    Από Admin
  • autoservice.com.gr_Japanparts Group ABS-K08
    autoSERVICE

    Αισθητήρες ABS από τον όμιλο Japanparts

    10 Αυγούστου 2017
    Από Admin
  • MARKETINGPLAYER

    Autopromotec-Stefano Belfiore: Έτσι οι νέες τεχνολογίες θα µεταµορφώσουν τις υπηρεσίες επισκευής αυτοκινήτων

    25 Ιανουαρίου 2019
    Από Admin

  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

    Tο TruckStore της Mercedes-Benz σε νέες εγκαταστάσεις στο Κορωπί

  • autoSERVICE

    Αποτέλεσμα ρεκόρ για τη LIQUI MOLY

  • ΕΡΕΥΝΑ

    Πιο παραγωγικοί οι εργαζόµενοι χωρίς smartphone

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

  • 23 Μαΐου 2022

    Valeo – τεχνολογία LiDAR

  • 20 Μαΐου 2022

    ACEA: 14.000 δηµόσια σηµεία φόρτισης θα πρέπει να εγκαθίστανται εβδοµαδιαίως σε όλη την ΕΕ!

  • 19 Μαΐου 2022

    Continental AllSeasonContact: Κορυφαία βαθµολογία ΕU για τη µειωµένη αντίσταση κύλισης

  • 17 Μαΐου 2022

    Η Henkel συνεργάζεται µε την Porsche

  • 15 Μαΐου 2022

    Αutomechanika Istanbul 2022: Η εμπορική έκθεση της Τουρκίας για το aftermarket

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

  • 1 Ιουλίου 2021

    Ηλεκτροκίνηση & Εγκατάσταση Σταθμών Φόρτισης από το IsZEB

  • 17 Ιανουαρίου 2020

    H ΤΟΤΑΛ ΕΛΛΑΣ στηρίζει το Ι.Ο.ΑΣ. «Πάνος Μυλωνάς» για την υλοποίηση του εκπαιδευτικού προγράμματος «Ασφαλώς Ποδηλατώ»

  • 8 Σεπτεμβρίου 2019

    ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ. Οι ειδικότητες με τη μεγαλύτερη ζήτηση στην αγορά εργασίας

  • 18 Απριλίου 2019

    Audi: Σχεδίαση εικονικής εκπαίδευσης χωρίς σχεδόν καµία γνώση προγραµµατισµού

  • 12 Φεβρουαρίου 2019

    Το ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ παρουσιάζει τις τάσεις στην Μεταδευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Ακολουθήστε μας

ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ

  • 26 Οκτωβρίου 2018

    ΣτΕ: Απόφαση «ανάσα» για τις πτωχευμένες επιχειρήσεις

  • 1 Ιουλίου 2018

    ΟΑΕΔ: Επιδότηση έως και €500 σε νέους ανέργους για τον περιορισμό του brain drain

  • 15 Μαΐου 2018

    Άδικο, αντιαναπτυξιακό και εκτός Ευρωπαϊκής πραγματικότητας το “ψηφιακό” τέλος

  • 29 Μαρτίου 2018

    Τι ισχύει για την τραπεζική αργία 30 Μαρτίου – 2 Απριλίου και πως επηρεάζει όλες τις πληρωμές

  • 29 Μαρτίου 2018

    Οι νέες μέθοδοι των ελεγκτικών υπηρεσιών

ΘΕΜΑΤΑ

  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
  • ΚΛΑΔΙΚΑ
  • MARKETING
  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
  • ΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Γενικά

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΕΝΤΥΠΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ

  • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
  • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ




ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Χατζή 29, Άνω Πατήσια
11141 Aθήνα
Τηλ: +30. 210 21.32.356
Fax: +30. 210 21.32.357
Email: infoserv @ otenet.gr
© Copyright 2017 infoservice.com.gr | All Rights Reserved. | Created by Afternet