infoservice.com.gr

Top Menu

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Main Menu

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

logo

infoservice.com.gr

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • DigiParts – LAUNCH Europe GmbH: Nέο διαγνωστικό X-431 EURO MINI

  • Έως το 2030, η Volvo Cars θα γίνει εταιρεία μόνο ηλεκτρικών αυτοκινήτων

  • Automechanika Istanbul: Θα πραγματοποιηθεί στις 18-21 Νοεμβρίου του 2021

  • «Ορατά» Ανταλλακτικά: Η νοµοθεσία της ΕΕ και ο επισκευαστικός κλάδος

  • Hella Gutmann Μega macs: Επιτρέπει διάγνωση σε οχήματα Mercedes-Benz

PLAYERΤΕΧΝΙΚΑ
Αρχική›PLAYER›HELLA: Έλεγχος του αισθητήρα θερµοκρασίας καυσαερίων

HELLA: Έλεγχος του αισθητήρα θερµοκρασίας καυσαερίων

Από Admin
2 Φεβρουαρίου 2021
75
0

Χρήσιµες γνώσεις και πολύτιµες συµβουλές σχετικά µε τη δοκιµή του αισθητήρα θερµοκρασίας καυσαερίων, σε ένα VW Passat 2.0 16 V TDI του 2015.

Στα σύγχρονα µοντέλα οχηµάτων, οι αισθητήρες θερµοκρασίας καυσαερίων είναι εγκατεστηµένοι σε διάφορα σηµεία του συστήµατος καυσαερίων τόσο στα πετρελαιοκίνητα όσο και στα βενζινοκίνητα οχήµατα.

Ο αισθητήρας θερµοκρασίας καυσαερίων ανιχνεύει τη θερµοκρασία, π.χ. µπροστά από τον καταλυτικό µετατροπέα ή το φίλτρο σωµατιδίων ντίζελ και το στέλνει ως σήµα τάσης στη µονάδα ελέγχου κινητήρα.

Η µονάδα ελέγχου του κινητήρα χρειάζεται αυτές τις πληροφορίες προκειµένου να ελέγξει την αναλογία αέρα-καυσίµου ή την αναγέννηση του φίλτρου σωµατιδίων. και έτσι να µειώσει αποτελεσµατικά τις εκποµπές. Επιπλέον, οι αισθητήρες υψηλής θερµοκρασίας προστατεύουν εξαρτήµατα στην περιοχή της ροής καυτών καυσαερίων από την κρίσιµη υπερθέρµανση.

Σηµαντικές πληροφορίες για την ασφάλεια
Οι ακόλουθες τεχνικές πληροφορίες και πρακτικές συµβουλές έχουν συνταχθεί από την HELLA προκειµένου να παρέχει επαγγελµατική υποστήριξη σε συνεργεία οχηµάτων στην καθηµερινή τους εργασία.

Οι πληροφορίες που παρέχονται εδώ προορίζονται για χρήση µόνο από εξειδικευµένο προσωπικό.NTC – αντίσταση µε αρνητικό συντελεστή θερµοκρασίας (η αντίσταση µειώνεται µε την αύξηση της θερµοκρασίας) PTC – αντίσταση µε θετικό συντελεστή θερµοκρασίας (η αντίσταση αυξάνεται µε την αύξηση της θερµοκρασίας).

1. Αισθητήρας θερµοκρασίας αερίου καυσίµου: Σχεδιασµός και λειτουργία
Μια ηλεκτρική αντίσταση είναι εγκατεστηµένη στο άκρο µέτρησης του αισθητήρα θερµοκρασίας καυσαερίων, η τιµή του οποίου αλλάζει ανάλογα µε τη θερµοκρασία. Αυτές οι αντιστάσεις ονοµάζονται θερµίστορ και χωρίζονται σε δύο οµάδες. Εδώ γίνεται διάκριση µεταξύ των θερµίστορ NTC και των θερµίστορ PTC, ανάλογα µε τη συµπεριφορά τους στη θερµοκρασία . Σχήμα 1.

Ο αισθητήρας θερµοκρασίας καυσαερίων (EGTS) συνδέεται συνήθως απευθείας µε τη µονάδα ελέγχου κινητήρα (ECU). Μαζί µε µια άλλη αντίσταση (RUP) στη µονάδα ελέγχου, ο αισθητήρας σχηµατίζει µια σειρά σύνδεσης µέσω της οποίας διαιρείται µια ηλεκτρική τάση. Το σήµα µετριέται στον διαχωριστή τάσης και µετατρέπεται σε πληροφορίες θερµοκρασίας µε έναν αλγόριθµο. Σχήµα 2.

2. Αισθητήρας θερµοκρασίας καυσαερίων: Συµπτώµατα
Τα παρακάτω συµπτώµατα µπορεί να προκύψουν σε περίπτωση βλάβης του αισθητήρα θερµοκρασίας καυσαερίων

• Η προειδοποιητική λυχνία για το σύστηµα προθερµαντήρα αναβοσβήνει
• Ανάβει η προειδοποιητική λυχνία για φίλτρο σωµατιδίων
• Η λυχνία ελέγχου κινητήρα είναι αναµµένη
• Αύξηση των εκποµπών καυσαερίων (CO, NOx και HC)
• Κακή συµπεριφορά οδήγησης λόγω µικρών διαστηµάτων αναγέννησης του φίλτρου σωµατιδίων
• Αυξηµένη κατανάλωση καυσίµου που προκαλείται από µεγαλύτερη αναγέννηση φίλτρου σωµατιδίων
• Απώλεια απόδοσης που προκαλείται από εσφαλµένη ανίχνευση του βαθµού κορεσµού του φίλτρου σωµατιδίων

3. Προειδοποίηση αισθητήρων θερµοκρασίας καυσαερίων: Αιτίες αστοχίας
Οι ακόλουθες αιτίες µπορεί να ευθύνονται για την αστοχία του αισθητήρα θερµοκρασίας καυσαερίων

• Ελαττωµατική παροχή ρεύµατος
• Εξωτερική ζηµιά
• Εσωτερική ζηµιά στην ηλεκτρική καλωδίωση που προκαλείται από ισχυρές δονήσεις στο σύστηµα καυσαερίων
• Υπερβολικά υψηλές θερµοκρασίες καυσαερίων λόγω προβληµάτων στο σύστηµα ψεκασµού ή στο µείγµα αέρα-καυσίµου

Επισκόπηση Συστήματος

1. Αισθητήρας θερµοκρασίας καυσαερίων µπροστά από τον υπερσυµπιεστή
2. Αισθητήρας θερµοκρασίας καυσαερίων µπροστά από τον καταλυτικό µετατροπέα
3. Αισθητήρας θερµοκρασίας καυσαερίων µπροστά από το φίλτρο σωµατιδίων αιθάλης
4. Αισθητήρας θερµοκρασίας καυσαερίων µετά το φίλτρο σωµατιδίων αιθάλης

Οι πληροφορίες που ακολουθούν απεικονίζονται χρησιµοποιώντας για παράδειγµα ένα VW Passat 2.0 16 V TDI από το 2015 και µετά. Ανάλογα µε τα χαρακτηριστικά του οχήµατος, µπορούν να τοποθετηθούν έως τέσσερις αισθητήρες θερµοκρασίας καυσαερίων.

Ο έλεγχος του κινητήρα παρακολουθεί τη θερµοκρασία πριν από τον καταλυτικό µετατροπέα, τον υπερσυµπιεστή και -επίσης- αντίθετα στο ρεύµα του φίλτρου σωµατιδίων ντίζελ.

Σε οχήµατα χωρίς καταλυτικό µετατροπέα SCR (Selective Catalytic Reduction), δεν απαιτείται αισθητήρας θερµοκρασίας καυσαερίων πίσω από το φίλτρο σωµατιδίων ντίζελ.

Σε περίπτωση ελαττωµατικού αισθητήρα θερµοκρασίας καυσαερίων ή στην περίπτωση αβάσιµων τιµών εξόδου, το σύστηµα µεταβαίνει σε λειτουργία έκτακτης ανάγκης ή εναλλακτικά χρησιµοποιεί µια υποκατάστατη τιµή για την προστασία των σχετικών εξαρτηµάτων από την υπερθέρµανση.

Στη συνέχεια καταγράφεται µια καταχώριση σφάλµατος στη µονάδα ελέγχου κινητήρα και ενεργοποιείται η προειδοποιητική λυχνία στον πίνακα οργάνων.

Έλεγχος µε το διαγνωστικό
Η λειτουργία του αισθητήρα θερµοκρασίας καυσαερίων παρακολουθείται από την αντίστοιχη µονάδα ελέγχου -διαγνωστικό συστήµατος υψηλότερου επιπέδου.

Τυχόν σφάλµατα που εµφανίζονται αποθηκεύονται στη µνήµη σφάλµατος της µονάδας ελέγχου και µπορούν να αντικατασταθούν µε τη χρήση κατάλληλης διαγνωστικής µονάδας. Ανάλογα µε το σύστηµα, µπορούν να εµφανίζονται και να χρησιµοποιούνται πρόσθετες παράµετροι για την αντιµετώπιση προβληµάτων.

1. Κωδικός σφάλµατοςΤυχόν σφάλµατα που εµφανίζονται αποθηκεύονται στη µνήµη σφαλµάτων της µονάδας ελέγχου.
Σε αυτήν τη λειτουργία οι κωδικοί σφάλµατος που είναι αποθηκευµένοι στη µνήµη σφάλµατος µπορούν να διαβαστούν και να διαγραφούν. Επιπλέον, µπορείτε να ζητήσετε πληροφορίες σχετικά µε τον κωδικό σφάλµατος.
•  Στη περίπτωσή µας εµφανίζονται οι κωδικοί σφάλµατος 15709 και 5257, κωδικοί που δείχνουν βλάβη στον αισθητήρα θερµοκρασίας καυσαερίων 3.

2. Παράµετροι
Εµφανίζονται οι τρέχουσες µετρηµένες τιµές του αισθητήρα στη µονάδα ελέγχου.
Σε αυτήν τη λειτουργία, οι τρέχουσες µετρηµένες τιµές του αισθητήρα στη µονάδα ελέγχου µπορούν να εµφανιστούν και να αξιολογηθούν.
•  Η εικόνα δείχνει ένα όχηµα µε τρεις αισθητήρες θερµοκρασίας καυσαερίων.
•  Ο αισθητήρας 3 δείχνει µια τιµή µείον 40 µοίρες, η οποία µπορεί να οφείλεται σε διακοπή της ηλεκτρικής καλωδίωσης ή σε βλάβη στον αισθητήρα.

3. Διαγράµµατα κυκλώµατος
Η εκχώρηση PIN στον αισθητήρα θερµοκρασίας καυσαερίων ή στα χρώµατα του καλωδίου µπορεί να διαβαστεί στο διάγραµµα κυκλώµατος και να χρησιµοποιηθεί για περαιτέρω δοκιµές.

Τα ειδικά διαγράµµατα κυκλώµατος συστήµατος µπορούν να ληφθούν από πληροφορίες οχήµατος και να χρησιµοποιηθούν για σκοπούς αντιµετώπισης προβληµάτων. Εδώ η ανάθεση PIN στον αισθητήρα θερµοκρασίας καυσαερίων ή στα χρώµατα του καλωδίου µπορεί να διαβαστεί και να χρησιµοποιηθεί για περαιτέρω δοκιµές.

Οδηγίες συντήρησης και επισκευής!
•  Ως µέρος της αντιµετώπισης προβληµάτων, πρέπει πρώτα να πραγµατοποιηθεί οπτική επιθεώρηση των εξαρτηµάτων και των περιφερειακών στον χώρο του κινητήρα, µετά τη διάγνωση ECU.
• Ο αισθητήρας πρέπει να αντικατασταθεί εάν το καλώδιο σύνδεσης ή το περίβληµα του αισθητήρα, έχουν υποστεί ζηµιά.
•  Εάν τα σπειρώµατα των αισθητήρων θερµοκρασίας καυσαερίων είναι επικαλυµµένα, δεν πρέπει να υποστούν επεξεργασία µε επιπλέον επίστρωση πάστας θερµού νήµατος.
•  Οι αισθητήρες θερµοκρασίας καυσαερίων πρέπει να σφίγγονται µε την καθορισµένη ροπή σύσφιξης! Συνιστάται ροπή σύσφιξης 40-45 Nm, για αισθητήρες θερµοκρασίας καυσαερίων HELLA. Προσοχή επίσης στις αντίστοιχες οδηγίες συντήρησης και επισκευής που παρέχονται από κάθε µεµονωµένο κατασκευαστή οχηµάτων.

Σηµαντικό!
Οι διάφορες επιλογές διάγνωσης απεικονίστηκαν χρησιµοποιώντας τη διαγνωστική µονάδα mega macs 77. Το αντίστοιχο βάθος δοκιµής και η ποικιλία λειτουργιών µπορούν να καθοριστούν διαφορετικά ανάλογα µε τον κατασκευαστή του οχήµατος και εξαρτάται από τη σχετική διαµόρφωση συστήµατος της µονάδας ελέγχου.

Οι σχηµατικές απεικονίσεις, εικόνες και περιγραφές χρησιµεύουν για την εξήγηση και την επεξήγηση του κειµένου του εγγράφου και δεν µπορούν να χρησιµοποιηθούν ως βάση για συγκεκριµένες επισκευές για οχήµατα.

www.hella.com

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Ετικέτεςexhaust gas temperature sensorHellaαισθητηρας θερμοκρασιας καυσαεριων
Προηγούμενο

LIQUI MOLY: Λάδι κινητήρα: ορυκτό, συνθετικό ή ...

Επόμενο

Το νέο Innovation Portal της Volvo Cars

Σχετικά άρθρα Περισσότερα του ιδίου

  • fanovafes.com.gr_fano_1
    PLAYERΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

    Φανοποιΐα: Ο έλεγχος µε διαγνωστικό πριν και µετά την επισκευή

    14 Ιουνίου 2018
    Από Admin
  • autoservice.com.gr_hella_
    autoSERVICEPLAYER

    HELLA: Το Γνωστικό Συνεργείο της αντικαθιστά το κέντρο εκπαίδευσης TWS

    2 Μαΐου 2018
    Από Admin
  • PLAYERΤΕΧΝΙΚΑ

    Σύστηµα κλιµατισµού αυτοκινήτων: Χρήσιµες βασικές πληροφορίες και εύχρηστες συµβουλές για την συντήρηση-επισκευή του

    20 Αυγούστου 2020
    Από Admin
  • PLAYERΤΕΧΝΙΚΑ

    Πολύτιµες συµβουλές από την Hella για τον προγραµµατισµό των κλειδιών αυτοκινήτων

    11 Ιουνίου 2019
    Από Admin
  • autoSERVICEPLAYER

    Η φωτιζόµενη µάσκα ψυγείου HELLA στo BMW X6 Coupe

    17 Νοεμβρίου 2020
    Από Admin
  • autoSERVICEPLAYER

    H Hella εξοπλίζει στόλο e-οχηµάτων µε συστήµατα διαχείρισης µπαταριών

    14 Οκτωβρίου 2020
    Από Admin

  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

    Bilstein αμορτισέρ για την Porsche 911 (τύπος 993)

  • fanovafes.com.gr_955 Tough Liner_ΗΒ ΒODY
    PLAYERΦΑΝΟΒΑΦΕΣ

    955 Tough Liner: Προστατευτικό επίστρωμα υψηλής αντοχής από την ΗΒ ΒODY

  • autoSERVICEPLAYER

    InoBat: Η πρώτη «έξυπνη» µπαταρία ηλεκτρικών οχηµάτων στον κόσµο

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

  • 5 Μαρτίου 2021

    DigiParts – LAUNCH Europe GmbH: Nέο διαγνωστικό X-431 EURO MINI

  • 4 Μαρτίου 2021

    Έως το 2030, η Volvo Cars θα γίνει εταιρεία μόνο ηλεκτρικών αυτοκινήτων

  • 3 Μαρτίου 2021

    Automechanika Istanbul: Θα πραγματοποιηθεί στις 18-21 Νοεμβρίου του 2021

  • 1 Μαρτίου 2021

    «Ορατά» Ανταλλακτικά: Η νοµοθεσία της ΕΕ και ο επισκευαστικός κλάδος

  • 26 Φεβρουαρίου 2021

    Hella Gutmann Μega macs: Επιτρέπει διάγνωση σε οχήματα Mercedes-Benz

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

  • 17 Ιανουαρίου 2020

    H ΤΟΤΑΛ ΕΛΛΑΣ στηρίζει το Ι.Ο.ΑΣ. «Πάνος Μυλωνάς» για την υλοποίηση του εκπαιδευτικού προγράμματος «Ασφαλώς Ποδηλατώ»

  • 8 Σεπτεμβρίου 2019

    ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ. Οι ειδικότητες με τη μεγαλύτερη ζήτηση στην αγορά εργασίας

  • 18 Απριλίου 2019

    Audi: Σχεδίαση εικονικής εκπαίδευσης χωρίς σχεδόν καµία γνώση προγραµµατισµού

  • 12 Φεβρουαρίου 2019

    Το ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ παρουσιάζει τις τάσεις στην Μεταδευτεροβάθμια Εκπαίδευση

  • 26 Οκτωβρίου 2018

    Μειώνονται τα εξεταζόμενα μαθήματα του ΕΠΑΛ το νέο σχολικό έτος 2018 – 2019

Ακολουθήστε μας

ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ

  • 26 Οκτωβρίου 2018

    ΣτΕ: Απόφαση «ανάσα» για τις πτωχευμένες επιχειρήσεις

  • 1 Ιουλίου 2018

    ΟΑΕΔ: Επιδότηση έως και €500 σε νέους ανέργους για τον περιορισμό του brain drain

  • 15 Μαΐου 2018

    Άδικο, αντιαναπτυξιακό και εκτός Ευρωπαϊκής πραγματικότητας το “ψηφιακό” τέλος

  • 29 Μαρτίου 2018

    Τι ισχύει για την τραπεζική αργία 30 Μαρτίου – 2 Απριλίου και πως επηρεάζει όλες τις πληρωμές

  • 29 Μαρτίου 2018

    Οι νέες μέθοδοι των ελεγκτικών υπηρεσιών

ΘΕΜΑΤΑ

  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
  • ΚΛΑΔΙΚΑ
  • MARKETING
  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
  • ΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Γενικά

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΕΝΤΥΠΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ

  • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
  • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ




ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Χατζή 29, Άνω Πατήσια
11141 Aθήνα
Τηλ: +30. 210 21.32.356
Fax: +30. 210 21.32.357
Email: infoserv @ otenet.gr
© Copyright 2017 infoservice.com.gr | All Rights Reserved. | Created by Afternet