infoservice.com.gr

Top Menu

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Main Menu

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

logo

infoservice.com.gr

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • Valeo – τεχνολογία LiDAR

  • ACEA: 14.000 δηµόσια σηµεία φόρτισης θα πρέπει να εγκαθίστανται εβδοµαδιαίως σε όλη την ΕΕ!

  • Continental AllSeasonContact: Κορυφαία βαθµολογία ΕU για τη µειωµένη αντίσταση κύλισης

  • Η Henkel συνεργάζεται µε την Porsche

  • Αutomechanika Istanbul 2022: Η εμπορική έκθεση της Τουρκίας για το aftermarket

PLAYERΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
Αρχική›PLAYER›HB BODY- Αστάρι: Eνα ιδιαίτερο υλικό

HB BODY- Αστάρι: Eνα ιδιαίτερο υλικό

Από Admin
1 Οκτωβρίου 2020
1167
0

Το αστάρι είναι ένα επίχρισµα που εφαρµόζεται προετοιµάζοντας την επιφάνεια ώστε να δεχθεί το χρώµα. Η επιφάνεια αυτή µπορεί να είναι είτε το υλικό κατασκευής του αντικειµένου, είτε προηγούµενα επιχρίσµατα.

Με την εφαρµογή του ασταριού, πετυχαίνουµε τη σωστή πρόσφυση µεταξύ του χρώµατος και του υποστρώµατος γεµίζοντας ή ευθυγραµµίζοντας τυχόν ανωµαλίες στο υπόστρωµα, µονώνοντας και προστατεύοντας παράλληλα τα µεταλλικά µέρη από τη διάβρωση και την οξείδωση.

Διαχωρίζοντας τ’ αστάρια ανάλογα µε τη χηµική τους σύσταση, διακρίνουµε τις εξής κατηγορίες:
• Αλκυδικά. Παλαιάς τεχνολογίας, ενός συστατικού, µε χαµηλές χηµικές αντοχές και µεγάλους χρόνους στεγνώµατος.

• Ακρυλικά – Πολυουρεθανικά. Αποτελούνται από δύο συστατικά: µια τροποποιηµένη ακρυλική ρητίνη (που λειτουργεί ως βάση) και ένα ισοκυανικό πολυµερές (που λειτουργεί ως σκληρυντής). Η αντίδραση της µίξης τους παράγει πολυουρεθάνη. Σε σχέση µε τα αλκυδικά, έχουν άριστες χηµικές αντοχές, µιας και -για παράδειγµα- δεν επηρεάζεται η δοµή τους από τα διαλυτικά του επόµενου επιχρίσµατος (χρώµατος).

Μια λεπτοµέρεια που προκαλεί σύγχυση στην αγορά είναι η διαφορά µεταξύ ακρυλικών και πολυουρεθανικών ασταριών -διαφορά που οφείλουµε να διευκρινίσουµε. Τα ακρυλικά αστάρια δυο συστατικών, µας δίνουν πολυουρεθάνη µετά την ανάµιξη µε τον σκληρυντή τους.

Άρα, όταν γίνεται αναφορά σε ακρυλικά αστάρια δύο συστατικών και πολυουρεθανικά αστάρια δύο συστατικών ουσιαστικά µιλάµε για το ίδιο προϊόν. Απλά, στην πρώτη περίπτωση αναφερόµαστε στο Α’ µέρος πριν την ανάµιξη µε τον σκλυρυντή, ενώ στη δεύτερη περίπτωση στο τελικό προϊόν.

• Εποξικά. Αποτελούνται από δύο συστατικά, και είναι η ιδανική λύση για αντισκωριακή προστασία και άριστη πρόσφυση, σε σχέση µε τις δύο προηγούµενες κατηγορίες ασταριών -όχι τυχαία, αφού ακόµη και τα πιο ισχυρά διαλυτικά δεν επηρεάζουν τη δοµή τους. Συνοδεύονται και αυτά από ειδικό σκληρυντή.

• Ειδικά. Αποτελούνται από ένα ή δύο συστατικά, συνήθως χρησιµοποιούνται για τη βελτίωση της πρόσφυσης, και σχετίζονται µε το είδος της επιφάνειας για την οποία προορίζονται. Ενδεικτικά, έχουµε τα plastic primers για τα πλαστικά µέρη, τα wash primers για εφαρµογή σε ιδιαίτερα µεταλλικά µέρη -όπως π.χ. inox, galvanized steel, aluminum- κ.ά.
Επιπλέον, υπάρχουν και αρκετά εξειδικευµένα προϊόντα που προορίζονται για τη µόνωση παλαιών και ευαίσθητων στα διαλυτικά βαφών -ή οτιδήποτε χρειάζεται για να προετοιµάσει µια επιφάνεια ώστε να δεχθεί ένα ειδικά σχεδιασµένο επίχρισµα.

Σε ό,τι αφορά τ’ αστάρια µε βάση τις ιδιότητές τους, διακρίνουµε τις εξής κατηγορίες:
– Πρόσφυσης. Ένα από τα βασικά ζητούµενα από ένα αστάρι, είναι να δηµιουργεί συνθήκες πρόσφυσης για το χρώµα αλλά και να προσφύεται και το ίδιο στις µεταλλικές επιφάνειες.

– Γεµιστικό. Απαραίτητο για τη διευκόλυνση του τεχνίτη, µιας και εξοµαλύνει την ανοµοιογένεια του υποστρώµατος, δηµιουργώντας µια σχεδόν τέλεια επιφάνεια. Χαρακτηριστικό του είναι ότι τα πάχη του κυµαίνονται από 100µm -150µm µε δύο χέρια εφαρµογής (µπεκ πιστολιού 1,6mm – 1,8mm HVLP).

– Αντισκωριακό. Τ’ αστάρια αυτού του τύπου περιέχουν ειδικά σχεδιασµένα πρόσθετα που εµποδίζουν τη διάβρωση του µετάλλου. Για το ιδανικό αποτέλεσµα, θα πρέπει να το εφαρµόζουµε απευθείας πάνω στη µεταλλική επιφάνεια, έχοντας αποµακρύνει τα όποια υπολείµµατα σκουριάς µπορεί να υπήρχαν.

Τι ζητάµε από ένα αστάρι; Στη βαφή των αυτοκινήτων χρησιµοποιούνται περισσότερο τα ακρυλικά αστάρια δύο συστατικών. Ποια πρέπει να είναι όµως τα καλά χαρακτηριστικά ενός τέτοιου προϊόντος;
– Να είναι εύκολο στην εφαρµογή του µε το πιστόλι και να πέφτει οµοιόµορφα.
– Να έχει καλή πρόσφυση στην επιφάνεια.
– Να είναι γεµιστικό και να επιτρέπει στον τεχνίτη να καλύψει ατέλειες της επιφάνειας του σιδηρόστοκου.
– Να στεγνώνει σε αποδεκτούς χρόνους, ανάλογα µε το φιλµ εφαρµογής.
– Να τρίβεται ξεκούραστα µε ψιλά γυαλόχαρτα και να δίνει µια τέλεια επιφάνεια.
– Να είναι σκληρό και να µην ρουφάει το χρώµα στην τελική του µορφή µετά το τρίψιµο

Συνηθίζεται οι τεχνίτες να χαρακτηρίζουν τ’ αστάρια από τη σχέση δικτύωσης που έχουν µε τον σκληρυντή τους -πχ 3:1, 4:1 ή 5:1. Ο χαρακτηρισµός αυτός όµως δεν θα έπρεπε να ενδιαφέρει τον βαφέα. Δεν έχει ιδιαίτερη σηµασία αν µια εταιρεία ονοµάζει το αστάρι της 4:1 ή 7:1. Σηµασία έχει το ποσοστό στερεών του ασταριού και η δικτύωσή του µε τον σωστό σκληρυντή.

Η συσχέτιση της αναλογίας µε το πόσο γεµιστικό είναι ένα αστάρι είναι ένας µύθος που πιστεύουν αρκετοί τεχνίτες, µιας και υπάρχουν αστάρια µε σχέση δικτύωσης 2:1 ή 3:1 που δίνουν µεγαλύτερο πάχος από άλλα µε σχέση π.χ. 4:1 ή 5:1. Είναι ένας µύθος που οφείλει να καταρριφθεί, αφού σηµασία έχει πάντα η ικανοποίηση του τελικού χρήστη.

5 µυστικά για το ιδανικό αποτέλεσµα
• Τηρούµε ευλαβικά τις οδηγίες χρήσης που ορίζει ο κατασκευαστής, σχετικά µε την ανάµιξη, αραίωση, τον τρόπο αλλά και τις συνθήκες (θερµοκρασία επιφάνειας και χώρου) εφαρµογής του προϊόντος.

• Καθαρίζουµε σχολαστικά το υπόστρωµα, αποµακρύνοντας τις λιπαρές ουσίες από την επιφάνεια.

• Αναδεύουµε το προϊόν, για να πετύχουµε τη σωστή οµοιογενοποίησή του και ν’ αποφύγουµε τον διαχωρισµό των πρώτων υλών µέσα στο κουτί.

• Τηρούµε τους σωστούς χρόνους αναµονής ανάµεσα στα χέρια εφαρµογής, έτσι ώστε να επιτρέψουµε την οµαλή εξαέρωση των διαλυτών, αποφεύγοντας την κακή τελική εικόνα (βράσιµο).

• Τρίβουµε µε γυαλόχαρτο, πάντα µε βάση τις οδηγίες του κατασκευαστή. Προτεραιότητά µας είναι να µην «πληγώσουµε» την επιφάνεια σε βαθµό που θα δηµιουργηθούν βαθιές γραµµές. Χρησιµοποιούµε ψιλά γυαλόχαρτα (P400 – P500 ξερά ή P800 νερού) και τηρούµε τους χρόνους αναµονής και στεγνώµατος ώστε να αποφύγουµε ανεπιθύµητα αποτελέσµατα στην τελική εµφάνιση (γραµµές, σκαλοπάτια, βράσιµο, ρούφηγµα, µάτισµα, κ.ά.).

www.hbbody.com

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Ετικέτεςautomotive refinishing industryHB BODYPrimersασταριΦΑΝΟΒΑΦΕΙΑ
Προηγούμενο

Κλειδιά αυτοκινήτου. Το παιχνίδι τελείωσε

Επόμενο

Ε.Ο.Β.Ε.Α.Μ.Μ: Μέτρα αποκατάστασης ζηµιών και ανακούφισης όσων ...

Σχετικά άρθρα Περισσότερα του ιδίου

  • PLAYERΦΑΝΟΒΑΦΕΣ

    PPG MoonWalk: Το καινοτόµο σύστηµα ανάµειξης χρωµάτων στην αγορά επαναβαφής

    21 Σεπτεμβρίου 2020
    Από Admin
  • autoSERVICEPLAYERΦΑΝΟΒΑΦΕΣ

    ΙΑΠΩΝΙΚΗ ΑΕ και BASF: Συμφωνία διανομής των βαφών αυτοκινήτων R-M®

    26 Οκτωβρίου 2020
    Από Admin
  • www.fanovafes.com.gr_HB
    ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ

    Σιδηρόστοκος νέας γενιάς από την HB BODY

    2 Οκτωβρίου 2017
    Από Admin
  • PLAYERΦΑΝΟΒΑΦΕΣ

    Η HB BODY περήφανος χορηγός της Aristotle Racing Team για 7η χρονιά!

    9 Νοεμβρίου 2021
    Από Admin
  • www.fanovafes.com.gr_Nexa
    PLAYERΦΑΝΟΒΑΦΕΣ

    P565-4475 Eco + Primer Surfacer από την Nexa Autocolor

    10 Απριλίου 2018
    Από Admin
  • PLAYERΦΑΝΟΒΑΦΕΣ

    Το νέο Sikkens Autoclear Lights της AkzoNobel προσφέρει πρωτοποριακή επισκευή προβολέων

    1 Σεπτεμβρίου 2019
    Από Admin

  • autoSERVICE

    Η πρώτη σχολή leasing είναι εδώ

  • PLAYERΦΑΝΟΒΑΦΕΣ

    IBIS Global Summit 2020: Θα πραγματοποιηθεί από τις 8 έως τις 10 Ιουνίου στο Le Méridien Monaco

  • autoSERVICEPLAYER

    Νέες επιχρισµένες δισκόπλακες από την Comline

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

  • 23 Μαΐου 2022

    Valeo – τεχνολογία LiDAR

  • 20 Μαΐου 2022

    ACEA: 14.000 δηµόσια σηµεία φόρτισης θα πρέπει να εγκαθίστανται εβδοµαδιαίως σε όλη την ΕΕ!

  • 19 Μαΐου 2022

    Continental AllSeasonContact: Κορυφαία βαθµολογία ΕU για τη µειωµένη αντίσταση κύλισης

  • 17 Μαΐου 2022

    Η Henkel συνεργάζεται µε την Porsche

  • 15 Μαΐου 2022

    Αutomechanika Istanbul 2022: Η εμπορική έκθεση της Τουρκίας για το aftermarket

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

  • 1 Ιουλίου 2021

    Ηλεκτροκίνηση & Εγκατάσταση Σταθμών Φόρτισης από το IsZEB

  • 17 Ιανουαρίου 2020

    H ΤΟΤΑΛ ΕΛΛΑΣ στηρίζει το Ι.Ο.ΑΣ. «Πάνος Μυλωνάς» για την υλοποίηση του εκπαιδευτικού προγράμματος «Ασφαλώς Ποδηλατώ»

  • 8 Σεπτεμβρίου 2019

    ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ. Οι ειδικότητες με τη μεγαλύτερη ζήτηση στην αγορά εργασίας

  • 18 Απριλίου 2019

    Audi: Σχεδίαση εικονικής εκπαίδευσης χωρίς σχεδόν καµία γνώση προγραµµατισµού

  • 12 Φεβρουαρίου 2019

    Το ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ παρουσιάζει τις τάσεις στην Μεταδευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Ακολουθήστε μας

ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ

  • 26 Οκτωβρίου 2018

    ΣτΕ: Απόφαση «ανάσα» για τις πτωχευμένες επιχειρήσεις

  • 1 Ιουλίου 2018

    ΟΑΕΔ: Επιδότηση έως και €500 σε νέους ανέργους για τον περιορισμό του brain drain

  • 15 Μαΐου 2018

    Άδικο, αντιαναπτυξιακό και εκτός Ευρωπαϊκής πραγματικότητας το “ψηφιακό” τέλος

  • 29 Μαρτίου 2018

    Τι ισχύει για την τραπεζική αργία 30 Μαρτίου – 2 Απριλίου και πως επηρεάζει όλες τις πληρωμές

  • 29 Μαρτίου 2018

    Οι νέες μέθοδοι των ελεγκτικών υπηρεσιών

ΘΕΜΑΤΑ

  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
  • ΚΛΑΔΙΚΑ
  • MARKETING
  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
  • ΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Γενικά

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΕΝΤΥΠΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ

  • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
  • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ




ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Χατζή 29, Άνω Πατήσια
11141 Aθήνα
Τηλ: +30. 210 21.32.356
Fax: +30. 210 21.32.357
Email: infoserv @ otenet.gr
© Copyright 2017 infoservice.com.gr | All Rights Reserved. | Created by Afternet