Glasurit: 130 χρόνια ιστορία µε χρώµα

Το 2018 που διανύουµε αποτελεί µια χρονιά µε πολύ χρώµα, αφού η Glasurit µε σύµβολο τον «Άρα» τον αιωνόβιο σχεδόν παπαγάλο της, γίνεται 130 χρονών. Αξιοσηµείωτο είναι, ότι παρά την… ηλικία της, τα λαµπερά χρώµατά της κοσµούν εκατοµµύρια αυτοκίνητα καθώς και τη µνήµη εκατοντάδων χιλιάδων βαφέων αυτοκινήτων που δούλεψαν µε αυτά. Πώς όµως ο «Άρα» έζησε και µάλιστα ένδοξα, τόσα πολλά χρόνια; Η ιστορία του είναι µεγάλη και έχει -τι άλλο; Χρώµα, πολύ χρώµα. Διαβάστε την!
1888: Η ιστορία ξεκινά. Το 1888 ο Max Winkelmann ιδρύει στο Αµβούργο µια εταιρεία χρωµάτων και βερνικιών.
1893: Η επιτυχία ξεκινά µε το λευκό.
Το πρώτο χρώµα πο παράγει το εργοστάσιο διατίθεται στο εµπόριο µε την ονοµασία «Crystal White». Αρχικά χρησιµοποιήθηκε στα υπερωκεάνια που διέσχιζαν τον Ατλαντικό και σύντοµα επεκτείνεται η χρήση του και σε άλλους τοµείς. Οι πελάτες της Max Winkelman δεν είναι µόνο τα µεγάλα ναυπηγεία και ο Γερµανός Αυτοκράτορας άλλα και η εταιρεία των τραµ του Αµβούργου.
1898: Η «Max Winkelmann» µετονοµάζεται σε «Glasurit»
Δέκα χρόνια µετά την ίδρυση της επιχείρησης, ο Winkelmann παράγει ήδη τόσα πολλά και διαφορετικά προϊόντα που επιθυµεί να τα πουλήσει κάτω από ένα νέο όνοµα. Η εµπορική ονοµασία «Glasurit» καταχωρήθηκε πριν από περίπου 100 χρόνια (σηµαίνει λούστρο ή σµάλτο) αντανακλά το γυαλιστερό βερνίκι, την αντοχή των βαφών και υπόσχεται εξαιρετική ποιότητα. Το κεφάλι του «Μανδαρίνου» έχει ήδη καταξιωθεί ως το σύµβολο της υψηλής αισθητικής και ποιότητας.
1925: Ο παπαγάλος γεννιέται
Περίπου ένα τέταρτο του αιώνα µετά την εισαγωγή της Glasurit ως εµπορική ονοµασία, ο παπαγάλος καταχωρείται ως προστατευόµενο εµπορικό σήµα. Μαζί µε το λογότυπο, ο παπαγάλος δίνει στα προϊόντα της Glasurit µια αδιαµφισβήτητη και ελκυστική εµφάνιση. Ο Μανδαρίνος εξακολουθεί να εµφανίζεται στη συσκευασία, αλλά δεν βρίσκεται πλέον στο κέντρο.
1932: Η γκάµα των προϊόντων αυξάνεται
Οι χηµικοί της Glasurit αποκτούν γρήγορα φήµη για την ανάπτυξη χρωµάτων και σµάλτων από συνθετικές ρητίνες.
1945-55: Η µάρκα µεγαλώνει σε µια νέα εποχή
Κατά την περίοδο αποκατάστασης µετά τον 2o Παγκόσµιο Πόλεµο, η ζήτηση για χρώµατα αυξάνεται µε ταχείς ρυθµούς. Για άλλη µια φορά κυριαρχούν οι ανάγκες του πελάτη. Η αυτοκινητοβιοµηχανία γίνεται ακόµη πιο σηµαντικός πελάτης, και η φήµη των βερνικιών και των χρωµάτων της Glasurit αυξάνεται, συµπεριλαµβανοµένων και άλλων χωρών εκτός Γερµανίας.
1956: Η νέα εποχή του Ara
Ο παπαγάλος γίνεται πιο τολµηρός και ως εκ τούτου ισχυρότερο εµπορικό σήµα. Το σχήµα του είναι πιο αρµονικό και δυναµικό και γίνεται το σύµβολο µιας µεγάλης και σύγχρονης µάρκας.
1964: Μεταλλικά χρώµατα στον επισκευαστικό τοµέα.
Με την εισαγωγή της σειράς 54, η Glasurit αποδεικνύει την ηγετική της θέση στην τεχνολογία. Η σειρά 54 είναι µια πραγματική καινοτοµία, δεδοµένου ότι είναι η 1η σειρά µεταλλικών Διπλής για την επισκευή.
1965: BASF Aktiengesellschaft, Ludwigshafen
Απόκτηση της Glasurit-Werke Max Winkelmann AG από την BASF Aktiengesellschaft στο Ludwigshafen.
1982: Το σύστηµα RATIO της Glasurit
Το 1982 ξεκινάει η εποχή των αποτελεσµατικών, απλών, και ασφαλών διαδικασιών βαφής αυτοκινήτων, µε τη µορφή του συστήµατος RATIO της Glasurit.
Στα συστήµατα RATIO, τα προϊόντα Glasurit συνδυάζονται λογικά και συστηµατικά.
Με τη βοήθεια αυτών των συστηµάτων, όλες οι εργασίες φινιρίσµατος αυτοκινήτων µπορούν να ολοκληρωθούν γρήγορα και µε χαµηλό κόστος.
1992: Glasurit, σειρά 90
Η Glasurit τοποθετεί ένα από τα πρώτα υδατοδιαλυτά συστήµατα βαφών στην αγορά. Η έκθεση Automechanika του 1992 αναγγέλλει την πρεµιέρα του πιο επιτυχηµένου συστήµατος βαφής µε βάση το νερό στη γερµανική και την ευρωπαϊκή αγορά.
Λόγω της υψηλής ποιότητας του προϊόντος και των απλών, φιλικών κατά την εφαρµογή χειρισµών που είναι εγγενείς στο RATIO Aqua System, η χρήση της σειράς 90 εγγυάται τέλεια αποτελέσµατα φινιρίσµατος.
Ωστόσο, από την αρχή, η κύρια έµφαση δίνεται στη µείωση της περιεκτικότητας σε διαλύτες και, συνεπώς, στην αύξηση του φιλικού προς το περιβάλλον χαρακτήρα του συστήµατος.
Εν συντοµία, η σειρά 90 είναι απλή, οικονοµική και αξιόπιστη.
1995: Glasurit, σειρά 22
Πετύχετε περισσότερα µε λιγότερους διαλύτες!
Η Glasurit κάνει ένα ακόµα βήµα προς την κατεύθυνση της αυξηµένης οικολογικής απόδοσης των βαφείων µε την εισαγωγή της σειράς 22, ως σύστηµα φινιρίσµατος υψηλών στερεών, για φινίρισµα σε χρώµατα Μονής.
Η υψηλότερη περιεκτικότητα σε στερεά σηµαίνει µικρότερη ποσότητα διαλύτη, σε συνδυασµό µε σηµαντική εξοικονόµηση υλικού και χρόνου επεξεργασίας.
1996: Glasurit, σειρά 55
Το 1996 η Glasurit λανσάρει τη σειρά 55, νέο προϊόν για φινίρισµα διπλής επίστρωσης που ξεπερνά την επιτυχηµένη σειρά 54.
2000: Glasurit RATIO Concept Plus-Το πρόγραµµα εκπαίδευσης για τα βαφεία.
Η έκθεση Automechanika το 2000, σηµατοδοτεί το ντεµπούτο του Glasurit RATIO Concept Plus, το ολοκληρωµένο πακέτο για αυξηµένη απόδοση και βελτιωµένες ροές εργασίας που σχετίζονται µε το βαφείο και τη διαχείρισή του. Με αυτό το πακέτο, η Glasurit ολοκληρώνει την εξέλιξή της από έναν απλό προµηθευτή χρωµάτων σε έναν συνεργάτη που προσφέρει λύσεις για όλα τα προβλήµατα στο βαφείο. Ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του προϊόντος Glasurit RATIO Spot Repair είναι, η αποτελεσµατική, χαµηλού κόστους διαδικασία για την επισκευή µικρών ζηµιών.
2002: Glasurit η σειρά 90 γιορτάζει την επέτειό της!
Από την εκτόξευσή της πριν από 10 χρόνια, η σειρά 90 έχει καταστεί το πιο επιτυχηµένο υδατοδιαλυτό σύστηµα στην ευρωπαϊκή αγορά. Πάνω από το ήµισυ όλων των βαφών που χρησιµοποιούνται στη Γερµανία, παράγονται από τη Glasurit. Αυτός είναι ο λόγος για να γιορτάσει αυτή την επιτυχία µε όλους τους ευρωπαίους πελάτες της. Ένα γιγαντιαίο διαφηµιστικό φορτηγό βρίσκεται σε περιοδεία σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες µε πληροφορίες σχετικά µε τα υδατοδιαλυτά βασικά χρώµατα και τη νοµοθεσία για τα VOC, συνδυαζόµενα όλα αυτά φυσικά και µε διασκέδαση, όπως ο προσοµοιωτής αγωνιστικού φορτηγού. Οι πελάτες της Glasurit είναι ιδανικά εξοπλισµένοι για το µέλλον, καθώς η σειρά 90 τους βοηθά να συµµορφώνονται µε όλους τους ισχύοντες κανονισµούς περί VOC.
2004: Glasurit, σειρά 68
Την άνοιξη του 2004, η σειρά 68 θέτει νέα πρότυπα στον τοµέα των επαγγελµατικών οχηµάτων, τόσο στην βιοµηχανία όσο και στην επισκευή.
Ως συνεπής συνεχιστής της σειράς 18, η σειρά 68 που συµµορφώνεται µε τις προδιαγραφές VOC υπερβαίνει ότι υπάρχει στην αγορά µέχρι σήµερα όσον αφορά την αποδοτικότητα, τη σχέση κόστους-αποτελεσµατικότητας και την αξιοπιστία της διαδικασίας.
2007: Glasurit, Κλασσικά Χρώµατα Αυτοκινήτου
Το 2007, η Glasurit δηµιουργεί µια ειδική υπηρεσία για τους ιδιοκτήτες κλασικών αυτοκινήτων µε τίτλο Classic Car Colours. Ως ειδικός βαφής µε πάνω από 100 χρόνια εµπειρίας και ένας από τους κορυφαίους ειδικούς στην βαφή αυτοκινήτων, η Glasurit παρέχει χρήσιµες συµβουλές και σηµαντικές πληροφορίες για όλες τις πτυχές επαναβαφής κλασικών αυτοκινήτων.
2009: Το κέντρο επιµόρφωσης (RCC)
Από το 2009, η Glasurit προσφέρει το πιο σύγχρονο εκπαιδευτικό κέντρο στον κόσµο για την επαναβαφή αυτοκινήτων στο Münster. Στο RCC, οι βαφείς χρησιµοποιούν προϊόντα και τεχνικές τελευταίας τεχνολογίας.
2012: Glasurit, σειρά 90
Η σειρά Glasurit 90 γιορτάζει την 20ή επέτειό της και, όπως και στο παρελθόν, εξακολουθεί να είναι ο ηγέτης της αγοράς στον τοµέα των υδατοδιαλυτών συστηµάτων βαφής. Η σειρά Glasurit 90 εξασφαλίζει εξαιρετική και εύκολη εφαρµογή και βέλτιστους χρόνους βαφής και χρησιµοποιείται όχι µόνο στην Ευρώπη, αλλά και στην Ασία καθώς και στη Βόρεια και Νότια Αµερική.
2013: ColorMotion
Η Glasurit ιδρύει το δίκτυο πελατών της ColorMotion και προσφέρει στους πελάτες της σε ολόκληρη την Ευρώπη καινοτόµες λύσεις που αφορούν θέµατα διαχείρισης επιχειρήσεων, µάρκετινγκ, διαχείρισης προσωπικού, υποδοµών και βιωσιµότητας. Με αυτό το φάσµα υπηρεσιών και τη δυνατότητα δηµιουργίας επαφών και αµοιβαίας ανταλλαγής εµπειριών, στον ρόλο του ως επαγγελµατικού εταίρου, η Glasurit υποστηρίζει τους πελάτες της στην ανάπτυξη της επιχείρησής τους µε επιτυχία.
2015: Ο παπαγάλος της Glasurit γίνεται 90 χρονών. Happy birthday, Ara!
Παρόλο που ο παπαγάλος της Glasurit έφτασε στην περήφανη ηλικία των 90 χρονών φέτος, είναι εξίσου φωτεινός και πολύχρωµος όπως ήταν και την πρώτη µέρα. Ο παπαγάλος ήταν µέρος του εµπορικού σήµατος Glasurit από το 1925 και ως πρεσβευτής της µάρκας Glasurit επανειληµµένα τροποποιήθηκε και προσαρµόστηκε σύµφωνα µε την εκάστοτε εποχή. Ένα πράγµα δεν αλλάζει ποτέ – η άριστη ποιότητα που έχει κάνει την παραδοσιακή µάρκα της Γερµανίας έναν επιτυχηµένο παγκόσµιο παίκτη.
2017: 25 χρόνια βιώσιµης επιτυχίας
Η ιστορία της επιτυχηµένης σειράς 90 ξεκίνησε πριν από 25 χρόνια. Ως ένα από τα πρώτα υδατοδιαλυτά συστήµατα βαφών παγκοσµίως, η σειρά 90 καθορίζει νέα πρότυπα. Ακόµα και σήµερα, δεν υπάρχει καλύτερο σύστηµα για την επίτευξη τέλειων αποτελεσµάτων, απλά, αξιόπιστα και αποτελεσµατικά. Ο νέος σχεδιασµός για την ασηµένια επέτειό µας επιβεβαιώνει την υπερηφάνεια µας για την επιτυχία αυτή.
2018: 130 χρόνια µε επιτυχίες.
Η Glasurit γιορτάζει την 130 επέτειο από την ίδρυση της.
Το 1888, ο Max Winkelmann έθεσε τον ακρογωνιαίο λίθο της εταιρείας του, και δηµιούργησε την παγκοσµίως επιτυχηµένη επωνυµία Glasurit. Από τότε, η Glasurit διαµορφώνει την ιστορία των χρωµάτων προσφέροντας πρωτοποριακές ιδέες και λύσεις που διευκολύνουν τους βαφείς να επιτύχουν εξαιρετικά αποτελέσµατα. Για 130 χρόνια, έχουµε κάνει ότι χρειάζεται για να κάνουµε τους πελάτες µας πιο επιτυχηµένους -ένας φανταστικός λόγος- για να γιορτάσουµε µαζί.
Ελάτε µαζί µας, ανυποµονούµε να γιορτάσουµε πάνω από 130 χρόνια επιτυχίας!
https://www.glasurit.com/en-int/home