infoservice.com.gr

Top Menu

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Main Menu

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

logo

infoservice.com.gr

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ZF Aftermarket: Υγρά φρένων

  • Ο αντίκτυπος κατανάλωσης ενός EV στο δίκτυο ηλεκτρικού ρεύµατος θα είναι + ή -;

  • ACEA: Τα δεδοµένα για την Οδική Ασφάλεια µετακινούνται

  • Michelin e.Primacy: Ένα ελαστικό φιλικό προς το περιβάλλον

  • Κιτ ιµάντα χρονισµού µε αντλία νερού από την Metelli

autoSERVICEPLAYERΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
Αρχική›autoSERVICE›Ευρωπαϊκη Ένωση: Ένας θεµελιώδης µετασχηµατισµός των µεταφορών

Ευρωπαϊκη Ένωση: Ένας θεµελιώδης µετασχηµατισµός των µεταφορών

Από Admin
6 Ιανουαρίου 2021
39
0

Η Ε.Ε. παρουσίασε το σχέδιό της για πράσινη, έξυπνη και οικονοµικά προσιτή κινητικότητα
• Έως το 2030 τουλάχιστον 30 εκατοµµύρια αυτοκίνητα µηδενικών εκποµπών θα κυκλοφορούν σε ευρωπαϊκούς δρόµους
• Έως το 2050 σχεδόν όλα τα αυτοκίνητα, φορτηγά, λεωφορεία καθώς και τα νέα βαρέα επαγγελµατικά οχήµατα θα είναι µηδενικών εκποµπών.

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή παρουσίασε  τη «Στρατηγική Βιώσιµης και Έξυπνης Κινητικότητας» µαζί µε ένα σχέδιο δράσης 82 πρωτοβουλιών που θα καθοδηγήσουν το έργο για τα επόµενα τέσσερα χρόνια.

Η στρατηγική αυτή θέτει τα θεµέλια για τον τρόπο µε τον οποίο το σύστηµα µεταφορών της ΕΕ µπορεί να επιτύχει τον πράσινο και ψηφιακό µετασχηµατισµό του και να γίνει πιο ανθεκτικό σε µελλοντικές κρίσεις.

Όπως περιγράφεται στην Ευρωπαϊκή Πράσινη Συµφωνία, το αποτέλεσµα θα είναι η µείωση των εκποµπών κατά 90% έως το 2050, η οποία θα παρέχεται από ένα έξυπνο, ανταγωνιστικό, ασφαλές, προσιτό σύστηµα µεταφορών.

Ο κ. Frans Timmermans, εκτελεστικός αντιπρόεδρος για την Ευρωπαϊκή Πράσινη Συµφωνία, δήλωσε: «Για να επιτύχουµε τους στόχους µας για το κλίµα, οι εκποµπές από τον τοµέα των µεταφορών πρέπει να επιτύχουν σαφή πτωτική τάση. Η σηµερινή στρατηγική θα αλλάξει τον τρόπο µε τον οποίο κινούνται οι άνθρωποι και τα αγαθά σε ολόκληρη την Ευρώπη και θα διευκολύνει τον συνδυασµό διαφορετικών τρόπων µεταφοράς σε ένα µόνο ταξίδι. Έχουµε θέσει φιλόδοξους στόχους για ολόκληρο το σύστηµα µεταφορών, ώστε να διασφαλίσουµε µια βιώσιµη, έξυπνη και ανθεκτική επιστροφή από την κρίση covid-19».

Η επίτροπος Μεταφορών Adina Vlean δήλωσε: «Ως η ραχοκοκαλιά που συνδέει τους ευρωπαίους πολίτες και τις επιχειρήσεις, οι µεταφορές έχουν σηµασία για όλους µας. Οι ψηφιακές τεχνολογίες έχουν τη δυνατότητα να φέρουν επανάσταση στον τρόπο µε τον οποίο κινούµαστε, καθιστώντας την κινητικότητά µας πιο έξυπνη, πιο αποτελεσµατική, αλλά και πιο πράσινη. Πρέπει να παράσχουµε στις επιχειρήσεις ένα σταθερό πλαίσιο για τις πράσινες επενδύσεις που θα πρέπει να πραγµατοποιήσουν τις επόµενες δεκαετίες. Μέσω της εφαρµογής αυτής της στρατηγικής, θα δηµιουργήσουµε ένα πιο αποτελεσµατικό και ανθεκτικό σύστηµα µεταφορών, το οποίο βρίσκεται σε σταθερή πορεία µείωσης των εκποµπών σύµφωνα µε τους στόχους της Ευρωπαϊκής Πράσινης Συµφωνίας».

10 βασικοί τοµείς δράσης για να γίνει το όραµα πραγµατικότητα
Για να γίνουν πραγµατικότητα οι στόχοι της Ε.Ε., η στρατηγική προσδιορίζει συνολικά 82 πρωτοβουλίες σε 10 βασικούς τοµείς δράσης (ναυαρχίδες), καθεµία µε συγκεκριµένα µέτρα. Αυτοί είναι:

Βιώσιµη (Βιωσιµότητα)
Για να καταστούν βιώσιµες οι µεταφορές, στην πράξη αυτό σηµαίνει:
• Ενίσχυση της απορρόφησης οχηµάτων µηδενικών εκποµπών, σκαφών και αεροπλάνων, ανανεώσιµων και χαµηλών εκποµπών διοξειδίου του άνθρακα και συναφών υποδοµών -για παράδειγµα µε την εγκατάσταση 3 εκατοµµυρίων δηµόσιων σηµείων φόρτισης έως το 2030.
• Δηµιουργία αερολιµένων και λιµένων µηδενικών εκποµπών -για παράδειγµα µέσω νέων πρωτοβουλιών για την προώθηση βιώσιµων αεροπορικών και θαλάσσιων καυσίµων.
• Να καταστεί υγιής και βιώσιµη η υπεραστική και αστική κινητικότητα – για παράδειγµα µε διπλασιασµό της σιδηροδροµικής κυκλοφορίας υψηλής ταχύτητας και ανάπτυξη επιπλέον υποδοµών ποδηλασίας κατά τα επόµενα 10 χρόνια.
• Οικολογικός έλεγχος των εµπορευµατικών µεταφορών -για παράδειγµα µε διπλασιασµό της σιδηροδροµικής εµπορευµατικής κυκλοφορίας έως το 2050.
• Τιµολόγηση του άνθρακα και παροχή καλύτερων κινήτρων για τους χρήστες – για παράδειγµα µε την επιδίωξη ενός ολοκληρωµένου συνόλου µέτρων για την παροχή δίκαιων και αποδοτικών τιµών σε όλες τις µεταφορές.

Έξυπνη
Η καινοτοµία και η ψηφιοποίηση θα διαµορφώσουν τον τρόπο µε τον οποίο κινούνται οι επιβάτες και τα εµπορεύµατα στο µέλλον, εάν τεθούν οι κατάλληλες συνθήκες. Η στρατηγική προβλέπει:
• Να γίνει πραγµατικότητα η συνδεδεµένη και αυτοµατοποιηµένη πολυτροπική κινητικότητα -για παράδειγµα, καθιστώντας δυνατή την απρόσκοπτη εναλλαγή εισιτηρίων για πολυτροπικά ταξίδια και εµπορευµατικές µεταφορές µεταξύ τρόπων µεταφοράς.
• Ενίσχυση της καινοτοµίας και της χρήσης δεδοµένων και τεχνητής νοηµοσύνης (AI) για εξυπνότερη κινητικότητα -για παράδειγµα µε την πλήρη υποστήριξη της ανάπτυξης µη επανδρωµένων αεροσκαφών και την περαιτέρω δράση για τη δηµιουργία ενός ευρωπαϊκού κοινού χώρου δεδοµένων κινητικότητας.

Ανθεκτική
Οι µεταφορές ήταν ένας από τους τοµείς που επλήγησαν περισσότερο από την πανδηµία covid-19, και πολλές επιχειρήσεις του τοµέα αντιµετωπίζουν τεράστιες λειτουργικές και οικονοµικές δυσκολίες. Ως εκ τούτου, η Επιτροπή δεσµεύεται:

• Ενίσχυση της ενιαίας αγοράς – για παράδειγµα µέσω της ενίσχυσης των προσπαθειών και των επενδύσεων για την ολοκλήρωση του διευρωπαϊκού δικτύου µεταφορών έως το 2030 και τη στήριξη του τοµέα για την καλύτερη ανάπτυξη µέσω αυξηµένων επενδύσεων, δηµόσιων και ιδιωτικών, στον εκσυγχρονισµό των στόλων σε όλους τους τοµείς µεταφοράς.
• Να καταστεί η κινητικότητα δίκαιη για όλους -για παράδειγµα καθιστώντας τη νέα κινητικότητα προσιτή σε όλες τις περιφέρειες και για όλους τους επιβάτες, συµπεριλαµβανοµένων εκείνων µε µειωµένη κινητικότητα και καθιστώντας τον τοµέα ελκυστικότερο για τους εργαζοµένους.
• Ενίσχυση της ασφάλειας των µεταφορών σε όλους τους τοµείς µεταφοράς -µεταξύ άλλων µε την προσέγγιση του αριθµού των νεκρών κοντά στο µηδέν έως το 2050.

Υπόβαθρο
Με τις µεταφορές να συµβάλλουν περίπου 5% στο ΑΕΠ της ΕΕ και να απασχολούν περισσότερους από 10 εκατοµµύρια ανθρώπους στην Ευρώπη, το σύστηµα µεταφορών είναι ζωτικής σηµασίας για τις ευρωπαϊκές επιχειρήσεις και τις παγκόσµιες αλυσίδες εφοδιασµού.

Ταυτόχρονα, οι µεταφορές δεν είναι χωρίς κόστος για την κοινωνία µας: εκποµπές αερίων του θερµοκηπίου και ρύπων, θόρυβος, τροχαία ατυχήµατα και συµφόρηση. Σήµερα, οι εκποµπές των µεταφορών αντιπροσωπεύουν περίπου το ένα τέταρτο των συνολικών εκποµπών αερίων του θερµοκηπίου της ΕΕ.

Αυτή η ώθηση για τον µετασχηµατισµό των µεταφορών έρχεται σε µια στιγµή που ολόκληρος ο τοµέας εξακολουθεί να κλονίζεται από τις επιπτώσεις του coronavirus.

Με αυξηµένες δηµόσιες και ιδιωτικές επενδύσεις για τον εκσυγχρονισµό και τον οικολογικό εκσυγχρονισµό των στόλων και των υποδοµών µας, και ενισχύοντας την ενιαία αγορά, έχουµε τώρα µια ιστορική ευκαιρία να καταστήσουµε τις ευρωπαϊκές µεταφορές όχι µόνο πιο βιώσιµες αλλά πιο ανταγωνιστικές σε παγκόσµιο επίπεδο και πιο ανθεκτικές σε τυχόν µελλοντικούς κλυδωνισµούς.

Ωστόσο, αυτή η εξέλιξη δεν πρέπει να αφήσει κανέναν πίσω: είναι ζωτικής σηµασίας η κινητικότητα να είναι διαθέσιµη και προσιτή για όλους, οι αγροτικές και αποµακρυσµένες περιφέρειες να παραµείνουν συνδεδεµένες και ο τοµέας να προσφέρει καλές κοινωνικές συνθήκες και να παρέχει ελκυστικές θέσεις εργασίας.

Ορόσηµα για ένα έξυπνο και βιώσιµο µέλλον
Όλοι οι τρόποι µεταφοράς πρέπει να καταστούν πιο βιώσιµοι, µε τις πράσινες εναλλακτικές λύσεις να είναι ευρέως διαθέσιµες και τα κατάλληλα κίνητρα να τεθούν σε εφαρµογή για την προώθηση της µετάβασης. Συγκεκριµένα ορόσηµα θα διατηρήσουν το ταξίδι του ευρωπαϊκού συστήµατος µεταφορών προς ένα έξυπνο και βιώσιµο µέλλον σε καλό δρόµο:

Έως το 2030
• τουλάχιστον 30 εκατοµµύρια αυτοκίνητα µηδενικών εκποµπών θα κυκλοφορούν σε ευρωπαϊκούς δρόµους
• 100 ευρωπαϊκές πόλεις θα είναι κλιµατικά ουδέτερες.
• η σιδηροδροµική κυκλοφορία υψηλής ταχύτητας θα διπλασιαστεί σε όλη την Ευρώπη
• τα προγραµµατισµένα συλλογικά ταξίδια κάτω των 500 χιλιοµέτρων θα πρέπει να είναι ουδέτερα ως προς τον άνθρακα
• η αυτοµατοποιηµένη κινητικότητα θα αναπτυχθεί σε µεγάλη κλίµακα
• τα θαλάσσια σκάφη µηδενικών εκποµπών θα είναι έτοιµα για την αγορά

Έως το 2035
• τα µεγάλα αεροσκάφη µηδενικών εκποµπών θα είναι έτοιµα για την αγορά

Έως το 2050
• σχεδόν όλα τα αυτοκίνητα, τα φορτηγά, τα λεωφορεία καθώς και τα νέα βαρέα επαγγελµατικά οχήµατα θα είναι µηδενικών εκποµπών.
• η κυκλοφορία των σιδηροδροµικών εµπορευµατικών µεταφορών θα διπλασιαστεί.
• ένα πλήρως λειτουργικό, πολυτροπικό διευρωπαϊκό δίκτυο µεταφορών (TEN-T) για βιώσιµες και έξυπνες µεταφορές µε συνδεσιµότητα υψηλής ταχύτητας.

https://ec.europa.eu/info/index_en

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
ΕτικέτεςEuropean Commissiongreensmart and affordable mobility
Προηγούμενο

AS-PL Italia : Ξεκίνησε η συνεργασία µε ...

Επόμενο

BASF: Επενδύση στην Ευρώπη µε υλικά µπαταριών ...

Σχετικά άρθρα Περισσότερα του ιδίου

  • autoservice.com.gr_Denso_Lambda Sensor
    autoSERVICEΤΕΧΝΙΚΑ

    Denso: Eνδείξεις ελαττωµατικών αισθητήρων οξυγόνου και συµβουλές συντήρησης

    19 Μαρτίου 2018
    Από Admin
  • PLAYERΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΦΟΡΤΗΓΟ

    Ο όμιλος επιχειρήσεων ΣΑΡΑΚΑΚΗ στηρίζει έμπρακτα την εθνική προσπάθεια για τον περιορισμό της εξάπλωσης του κορωνοϊου

    23 Μαρτίου 2020
    Από Admin
  • autoservice.com.gr_Kosmocar
    PLAYERΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

    Kosmocar: Δωρεάν διάθεση αυτοκινήτων σε όσους καταστράφηκε το όχημά τους στις πρόσφατες πυρκαγιές στην Αττική

    27 Ιουλίου 2018
    Από Admin
  • PLAYERΦΑΝΟΒΑΦΕΣ

    Restagraf: Κλιπ σε κιτ για την επισκευή αµαξωµάτων

    5 Νοεμβρίου 2018
    Από Admin
  • autoSERVICE

    Η ανακύκλωση σκραπ και το πρόβλημα της ανταγωνιστικότητας

    9 Ιανουαρίου 2016
    Από Αρχόντισσα Στούρα
  • autoservice.com.gr_Sepe
    autoSERVICEΕΡΕΥΝΑ

    Ένας στους δύο καταναλωτές αναζητά αυτοκίνητο online

    7 Μαρτίου 2016
    Από Admin

  • autoservice.con_.gr_opel1
    PLAYERΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

    IntelliGrip: Βέλτιστη πρόσφυση σε όλες τις συνθήκες για το Opel Grandland X

  • autoSERVICEPLAYER

    Ανταλλακτικά εµπρόσθιου συστήµατος από την TWINS

  • autoservice.com.gr_KW ST suspensions
    autoSERVICEPLAYER

    KW ST suspensions: Ελατήρια χαμηλώματος για περισσότερα μοντέλα

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

  • 21 Ιανουαρίου 2021

    ZF Aftermarket: Υγρά φρένων

  • 21 Ιανουαρίου 2021

    Ο αντίκτυπος κατανάλωσης ενός EV στο δίκτυο ηλεκτρικού ρεύµατος θα είναι + ή -;

  • 20 Ιανουαρίου 2021

    ACEA: Τα δεδοµένα για την Οδική Ασφάλεια µετακινούνται

  • 19 Ιανουαρίου 2021

    Michelin e.Primacy: Ένα ελαστικό φιλικό προς το περιβάλλον

  • 18 Ιανουαρίου 2021

    Κιτ ιµάντα χρονισµού µε αντλία νερού από την Metelli

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

  • 17 Ιανουαρίου 2020

    H ΤΟΤΑΛ ΕΛΛΑΣ στηρίζει το Ι.Ο.ΑΣ. «Πάνος Μυλωνάς» για την υλοποίηση του εκπαιδευτικού προγράμματος «Ασφαλώς Ποδηλατώ»

  • 8 Σεπτεμβρίου 2019

    ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ. Οι ειδικότητες με τη μεγαλύτερη ζήτηση στην αγορά εργασίας

  • 18 Απριλίου 2019

    Audi: Σχεδίαση εικονικής εκπαίδευσης χωρίς σχεδόν καµία γνώση προγραµµατισµού

  • 12 Φεβρουαρίου 2019

    Το ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ παρουσιάζει τις τάσεις στην Μεταδευτεροβάθμια Εκπαίδευση

  • 26 Οκτωβρίου 2018

    Μειώνονται τα εξεταζόμενα μαθήματα του ΕΠΑΛ το νέο σχολικό έτος 2018 – 2019

Ακολουθήστε μας

ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ

  • 26 Οκτωβρίου 2018

    ΣτΕ: Απόφαση «ανάσα» για τις πτωχευμένες επιχειρήσεις

  • 1 Ιουλίου 2018

    ΟΑΕΔ: Επιδότηση έως και €500 σε νέους ανέργους για τον περιορισμό του brain drain

  • 15 Μαΐου 2018

    Άδικο, αντιαναπτυξιακό και εκτός Ευρωπαϊκής πραγματικότητας το “ψηφιακό” τέλος

  • 29 Μαρτίου 2018

    Τι ισχύει για την τραπεζική αργία 30 Μαρτίου – 2 Απριλίου και πως επηρεάζει όλες τις πληρωμές

  • 29 Μαρτίου 2018

    Οι νέες μέθοδοι των ελεγκτικών υπηρεσιών

ΘΕΜΑΤΑ

  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
  • ΚΛΑΔΙΚΑ
  • MARKETING
  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
  • ΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Γενικά

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΕΝΤΥΠΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ

  • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
  • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ




ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Χατζή 29, Άνω Πατήσια
11141 Aθήνα
Τηλ: +30. 210 21.32.356
Fax: +30. 210 21.32.357
Email: infoserv @ otenet.gr
© Copyright 2017 infoservice.com.gr | All Rights Reserved. | Created by Afternet