Επαναστατικό υβριδικό σύστηµα της Compact Dynamics στο Παγκόσµιο Πρωτάθληµα Ράλι

Το υβριδικό σύστηµα υψηλής απόδοσης της Compact Dynamics (θυγατρική της Schaeffler) συνδυάζει έναν κινητήρα-γεννήτρια, µια µονάδα ελέγχου και µια µπαταρία χωρητικότητας 3,9 kWh σε ένα πολύ µικρό σχεδιαστικό περίβληµα. Η πρώτη χρήση υβριδικών οχηµάτων στο Παγκόσµιο Πρωτάθληµα Ράλι της FIA (WRC) σηµατοδοτεί την έναρξη µιας νέας εποχής. Η θυγατρική της Schaeffler, Compact Dynamics, εξοπλίζει όλους τους κατασκευαστές µε ένα καινοτόµο υβριδικό σύστηµα. Η Schaeffler υπογραµµίζει τον ρόλο της, ως πρωτοπόρος της τεχνολογίας στον µηχανοκίνητο αθλητισµό. Η τεχνογνωσία από τον µηχανοκίνητο αθλητισµό µεταφέρεται άµεσα σε λύσεις παραγωγής στον τοµέα της ηλεκτροκίνησης.
Η Schaeffler παγκόσµιος προµηθευτής στον τοµέα της αυτοκινητοβιοµηχανίας µέσω της θυγατρικής της Compact Dynamics, παίζει και πάλι πρωτοποριακό ρόλο και εξοπλίζει όλα τα οχήµατα στο Παγκόσµιο Πρωτάθληµα Ράλι µε ένα καινοτόµο υβριδικό σύστηµα. Με τη θέσπιση νέων τεχνικών κανονισµών για αυτό το δηµοφιλές πρωτάθληµα, η Διεθνής Οµοσπονδία Αυτοκινήτου FIA, όχι µόνο εξασφαλίζει µεγαλύτερη ασφάλεια και ίσες ευκαιρίες, αλλά και προωθεί την περαιτέρω ανάπτυξη των βιώσιµων λύσεων µέσω αυτού του δηµοφιλούς πρωταθλήµατος, το οποίο φέτος διεξάγεται για 50η φορά.
Ένα ορόσηµο στην υβριδική τεχνολογία
Ο πυρήνας της νέας ιδέας της Compact Dynamics, είναι ένα υβριδικό σύστηµα υψηλής απόδοσης που συνδυάζει έναν κινητήρα-γεννήτρια, µια µονάδα ελέγχου και µια µπαταρία χωρητικότητας 3,9 kWh -που παρέχεται από την Kreisel Electric- σε ένα πολύ µικρό σχεδιαστικό περίβληµα. Το σύστηµα ζυγίζει µόλις 87κ. και τοποθετείται εγκάρσια στο κέντρο των νέων αυτοκινήτων ράλι 1 ως plug-in µονάδα. Συνδέεται µε το σύστηµα κίνησης µέσω ενός άξονα µε το πίσω διαφορικό και εποµένως αντιστοιχεί στην τοπολογία P3.
Η τεχνογνωσία αυτή που αποκτήθηκε µέσω των αγώνων ενσωµατώνεται άµεσα στην παραγωγή της Schaeffler, για παράδειγµα σε ηλεκτρικούς άξονες, υβριδικά κιβώτια ταχυτήτων ή ηλεκτροκινητήρες. Ως συνεργάτης καινοτοµίας του DTM, η Schaeffler φέρνει ήδη επανάσταση στη σηµαντικότερη αγωνιστική σειρά αυτοκινήτων στον κόσµο και αναπτύσσει ένα πλήρως ηλεκτρικό πρωτότυπο όχηµα µε την τεχνολογία Space Drive steer-by-wire -ένα τέλεια συντονισµένο σύστηµα µε λογισµικό που ενσωµατώνει µια νέα και επαναστατική ιδέα ασφάλειας.
Το σύστηµα είναι προσαρµόσιµο σε ένα εξαιρετικά ευρύ φάσµα εφαρµογών που σχετίζονται µε την ασφάλεια στον τοµέα της αυτοκινητοβιοµηχανίας και αλλού. Από το 2014 έως το και 2021, η Schaeffler συµµετείχε στη σειρά ηλεκτρικών αγώνων της FIA Formula E και διαδραµάτισε ενεργό ρόλο ως πρωτοπόρος στη διαµόρφωση του πρωταθλήµατος από την αρχή.
Με το απαιτητικό ηµερολόγιό του, στην Ευρώπη, την Αφρική και την Ωκεανία, το Παγκόσµιο Πρωτάθληµα WRC θέτει τις υψηλότερες απαιτήσεις στα αυτοκίνητα και ως εκ τούτου είναι ένα ιδανικό εργαστήριο δοκιµών για καινοτόµες τεχνολογίες, καθώς οι αγώνες διεξάγονται σε ακραίες συνθήκες µε θερµοκρασίες που κυµαίνονται κάτω του µηδενός µε χιόνι και πάγο στη Σουηδία, έως σκόνη και υψόµετρο άνω των 2.000 µέτρων στην Κένυα.