infoservice.com.gr

Top Menu

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Main Menu

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

logo

infoservice.com.gr

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • Διαγνωστικός έλεγχος ηλεκτρικών οχηµάτων (ΕV Hybrid)

  • Hella: Βαλβίδες ψεκασµού (µπεκ)

  • Εκποµπές αυτοκινήτων Euro 7 – Ακυρώνεται η αύξηση των ορίων το 2026;

  • Συνεργασία για την προώθηση ασφάλειας, δεξιοτήτων και προτύπων επισκευής συγκρούσεων

  • Δώδεκα διαφορετικοί τύποι συγκόλλησης εκ των οποίων τρεις αφορούν το αυτοκίνητο

autoSERVICEPLAYER
Αρχική›autoSERVICE›Εκποµπές αυτοκινήτων Euro 7 – Ακυρώνεται η αύξηση των ορίων το 2026;

Εκποµπές αυτοκινήτων Euro 7 – Ακυρώνεται η αύξηση των ορίων το 2026;

Από Admin
24 Ιανουαρίου 2023
30
0

Τα όρια που επιβάλλει ο νέος κανονισµός Euro 7 θα επιβάρυναν την παραγωγή νέων οχηµάτων µε κινητήρα εσωτερικής καύσης. Φήµες από τις Βρυξέλλες αναφέρουν ότι η Ευρωπαϊκή Ένωση προβληµατίζεται για την εξίσωση των ορίων του Euro 7 µε το ισχύον πρότυπο Euro 6.

Το µέλλον των αυτοκινήτων µε κινητήρα εσωτερικής καύσης θα µπορούσε να είναι µακρύτερο από το αναµενόµενο. Εν αναµονή της απαγόρευσης των αυτοκινήτων µε κινητήρα εσωτερικής καύσης στην Ευρώπη από το 2035, οι δυσκολίες που συνδέονται µε τους κανονισµούς εκποµπών Euro 7, οι οποίοι πρόκειται να τεθούν σε ισχύ από το 2026, θα µπορούσαν σύντοµα να ακυρωθούν.

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, µάλιστα, πιθανότατα δεν θα προχωρήσει στη νοµοθεσία Euro 7, η οποία προβλέπει δραστική µείωση της ποσότητας διοξειδίου του άνθρακα που εκπέµπουν τα αυτοκίνητα. Σύµφωνα µε το σχέδιο του νοµοσχεδίου που παρουσιάστηκε στις 9 Νοεµβρίου – όπως αποκάλυψε το Politico.Eu µε έδρα τις Βρυξέλλες, το οποίο διατηρεί επίσης γραφεία στο Λονδίνο, το Βερολίνο και το Παρίσι- προκύπτει ότι η πρόθεση είναι ο νέος κανονισµός ο οποίος εξετάζεται εδώ και µήνες από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, να θέσει τα πρότυπα εκποµπών για τα αυτοκίνητα και τα φορτηγά σε επίπεδα συγκρίσιµα µε εκείνα που ισχύουν σήµερα µε βάση το ισχύον πρότυπο Euro 6.

Κρίσεις και πόλεµοι σταµατούν το Euro 7 και σώζουν τα βενζινοκίνητα και πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα
Σύµφωνα µε το Politico, αφού εξέτασε την τρέχουσα οικονοµική και γεωπολιτική κατάσταση και τις συνέπειες της αύξησης του κόστους της ενέργειας και των πρώτων υλών, η Επιτροπή αποφάσισε να µειώσει τα πρότυπα.
Όπως αναφέρουν µέσα ενηµέρωσης προσκείµενα στα θεσµικά όργανα της ΕΕ, η τρέχουσα συγκυρία θέτει την αλυσίδα εφοδιασµού αυτοκινήτων υπό πρωτοφανή πίεση και δηµιουργεί προβλήµατα προσβασιµότητας για τους καταναλωτές.

Αντιµέτωπη µε αυτή την κατάσταση, η Επιτροπή προφανώς προσπαθεί να ελαχιστοποιήσει το κόστος που συνδέεται µε το αίτηµα για την ανάπτυξη καθαρότερων κινητήρων, ενόψει και της απαγόρευσης των κινητήρων εσωτερικής καύσης που έχει οριστεί για το 2035. Αυτή θα είναι µια κρίσιµη απόφαση για την αυτοκινητοβιοµηχανία, καθώς θα σηµάνει εκθετικά µικρότερες επενδύσεις στην παραγωγή οχηµάτων για τα επόµενα δεκατρία χρόνια. Θα πρέπει να σηµειωθεί ότι η απαγόρευση των κινητήρων εσωτερικής καύσης που έχει οριστεί για τα µέσα της επόµενης δεκαετίας, στο πλαίσιο της δέσµης µέτρων Fit For 55, εξακολουθεί να αναµένει την έγκριση των Βρυξελλών.

Εάν επιβεβαιωθεί η απόφαση για την εξίσωση των κανονισµών Euro 7 µε αυτούς του Euro 6, ίσως να υπάρξουν νέα σενάρια στην Ευρώπη για τα αυτοκίνητα µε κινητήρες εσωτερικής καύσης, για τους κατασκευαστές αυτοκινήτων και εξαρτηµάτων και τους ιδιώτες χρήστες.

https://www.autopromotec.com/en

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
ΕτικέτεςΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Προηγούμενο

Συνεργασία για την προώθηση ασφάλειας, δεξιοτήτων και ...

Επόμενο

Hella: Βαλβίδες ψεκασµού (µπεκ)

Σχετικά άρθρα Περισσότερα του ιδίου

  • autoSERVICEPLAYERΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

    MAHLE: Τεχνογνωσία A/C πρώτης τοποθέτησης (ΟΕ)

    22 Ιουνίου 2022
    Από Admin
  • PLAYERΦΑΝΟΒΑΦΕΣ

    AkzoNobel: Λανσάρει το πρώτο «εργαλείο» για την προώθηση της βιωσιµότητας των φανοβαφείων

    31 Αυγούστου 2022
    Από Admin
  • PLAYERΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

    Η Volvo θέτει στόχο το 50% των πωλήσεών της ως το 2025 να είναι ηλεκτρικά αυτοκίνητα

    26 Απριλίου 2018
    Από Admin
  • www.autoservice.com.gr_Megane-4Control
    PLAYERΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

    Η λειτουργία του συστήματος 4Control από μια διαφορετική οπτική

    22 Μαρτίου 2018
    Από Admin
  • PLAYERΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΦΑΝΟΒΑΦΕΣ

    Ο χάλυβας και η ανακύκλωσή του

    29 Μαΐου 2018
    Από Admin
  • autoSERVICEPLAYER

    HELLA Black Magic LED: Βοηθητικά φώτα διαθέσιµα και στην ευρωπαϊκή αγορά

    20 Απριλίου 2022
    Από Admin

  • autoservice.com.gr_philips _LED
    autoSERVICEPLAYER

    Επαναφορτιζόμενος φακός συνεργείου LED µε δείκτη UV-Α (RCH31) από την Philips

  • PLAYERΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

    Volvo Cars: Νέο εργοστάσιο παραγωγής ηλεκτρικών αυτοκινήτων στη Σλοβακία

  • PLAYERΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

    To Kia e-Niro διακρίθηκε ως το «Καλύτερο Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο» στη διοργάνωση Global Mobi Awards

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

  • 26 Ιανουαρίου 2023

    Διαγνωστικός έλεγχος ηλεκτρικών οχηµάτων (ΕV Hybrid)

  • 25 Ιανουαρίου 2023

    Hella: Βαλβίδες ψεκασµού (µπεκ)

  • 24 Ιανουαρίου 2023

    Εκποµπές αυτοκινήτων Euro 7 – Ακυρώνεται η αύξηση των ορίων το 2026;

  • 21 Ιανουαρίου 2023

    Συνεργασία για την προώθηση ασφάλειας, δεξιοτήτων και προτύπων επισκευής συγκρούσεων

  • 20 Ιανουαρίου 2023

    Δώδεκα διαφορετικοί τύποι συγκόλλησης εκ των οποίων τρεις αφορούν το αυτοκίνητο

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

  • 1 Ιουλίου 2021

    Ηλεκτροκίνηση & Εγκατάσταση Σταθμών Φόρτισης από το IsZEB

  • 17 Ιανουαρίου 2020

    H ΤΟΤΑΛ ΕΛΛΑΣ στηρίζει το Ι.Ο.ΑΣ. «Πάνος Μυλωνάς» για την υλοποίηση του εκπαιδευτικού προγράμματος «Ασφαλώς Ποδηλατώ»

  • 8 Σεπτεμβρίου 2019

    ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ. Οι ειδικότητες με τη μεγαλύτερη ζήτηση στην αγορά εργασίας

  • 18 Απριλίου 2019

    Audi: Σχεδίαση εικονικής εκπαίδευσης χωρίς σχεδόν καµία γνώση προγραµµατισµού

  • 12 Φεβρουαρίου 2019

    Το ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ παρουσιάζει τις τάσεις στην Μεταδευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Ακολουθήστε μας

ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ

  • 26 Οκτωβρίου 2018

    ΣτΕ: Απόφαση «ανάσα» για τις πτωχευμένες επιχειρήσεις

  • 1 Ιουλίου 2018

    ΟΑΕΔ: Επιδότηση έως και €500 σε νέους ανέργους για τον περιορισμό του brain drain

  • 15 Μαΐου 2018

    Άδικο, αντιαναπτυξιακό και εκτός Ευρωπαϊκής πραγματικότητας το “ψηφιακό” τέλος

  • 29 Μαρτίου 2018

    Τι ισχύει για την τραπεζική αργία 30 Μαρτίου – 2 Απριλίου και πως επηρεάζει όλες τις πληρωμές

  • 29 Μαρτίου 2018

    Οι νέες μέθοδοι των ελεγκτικών υπηρεσιών

ΘΕΜΑΤΑ

  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
  • ΚΛΑΔΙΚΑ
  • MARKETING
  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
  • ΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Γενικά

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΕΝΤΥΠΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ

  • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
  • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ




ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Χατζή 29, Άνω Πατήσια
11141 Aθήνα
Τηλ: +30. 210 21.32.356
Fax: +30. 210 21.32.357
Email: infoserv @ otenet.gr
ΓΕΜΗ: 009647101000
© Copyright 2017 infoservice.com.gr | All Rights Reserved. | Created by Afternet