infoservice.com.gr

Top Menu

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Main Menu

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

logo

infoservice.com.gr

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • Διαγνωστικός έλεγχος ηλεκτρικών οχηµάτων (ΕV Hybrid)

  • Hella: Βαλβίδες ψεκασµού (µπεκ)

  • Εκποµπές αυτοκινήτων Euro 7 – Ακυρώνεται η αύξηση των ορίων το 2026;

  • Συνεργασία για την προώθηση ασφάλειας, δεξιοτήτων και προτύπων επισκευής συγκρούσεων

  • Δώδεκα διαφορετικοί τύποι συγκόλλησης εκ των οποίων τρεις αφορούν το αυτοκίνητο

PLAYERΤΕΧΝΙΚΑ
Αρχική›PLAYER›Eµπρόσθιο σύστηµα Twins: Τι είναι και πως λειτουργεί;

Eµπρόσθιο σύστηµα Twins: Τι είναι και πως λειτουργεί;

Από Admin
6 Σεπτεμβρίου 2022
152
0

Το συµβατικό σύστηµα διεύθυνσης µεταδίδει την κυκλική κίνηση από το τιµόνι µέσω ενός γραναζιού που κινεί έναν βραχίονα και ενός τόξου µπρος-πίσω, µεταφέροντας την κίνηση αυτή σε ένα σύνολο συνδέσµων µε σκοπό να κατευθύνει τους τροχούς. Αναφέρεται επίσης ως σύστηµα διεύθυνσης «ανακυκλοφορούντων σφαιριδίων ή «ατέρµονα κοχλία», σύµφωνα µε τον τύπο του γραναζιού που χρησιµοποιεί, ή «παραλληλόγραµµο» ή «τραπέζιο» για το σχήµα που σχηµατίζεται από τη διάταξη σύνδεσης. Αυτοί οι τύποι συστήµατος εφαρµόζονται στα περισσότερα αυτοκίνητα.

Στη διάταξη σύνδεσης είναι σηµαντικός και ο ρόλος του ακρόµπαρου. Το ακρόµπαρο είναι µια άρθρωση υποδοχής, η οποία είναι παρόµοια µε αυτήν στη σφαιρική άρθρωση (µπαλάκι) όσoν αφορά την εσωτερική κατασκευή. Το κέλυφος και το ρουλεµάν κρατούν τη σφαίρα στη µονάδα. Συνήθως, ένα ελατήριο σταθεροποιεί τη σφαίρα στο ρουλεµάν για να αποτρέψει την αντίδραση και τη χαλαρότητα, που προκαλείται από τη φθορά και κακή ευθυγράµµιση των τροχών. Ο σφαιρικός πείρος µε κωνική εφαρµογή στο πάνω µέρος προσαρµόζεται σε µια κωνική οπή σε µια άρθρωση του τιµονιού ή σε άλλο εξάρτηµα µε παξιµάδι και ασφάλιση, ώστε να υπάρχει σφιχτή εφαρµογή στον πείρο.

Τα ακρόµπαρα µπορεί να λιπαίνονται και να σφραγίζονται από το εργοστάσιο ή µπορεί να έχουν µια οπή στο κέλυφος µέσα στην οποία βιδώνεται ένας γρασαδόρος. Ένα λαστιχένιο κάλυµµα σκόνης ή φούσκα εφαρµόζει πάνω από το άνοιγµα του σφαιρικού πείρου και προστατεύει την υποδοχή από τη βρωµιά και την υγρασία.

H άρθρωση µπάρας ή ηµίµπαρο είναι συνήθως βιδωµένη στο άκρο της κρεµαγιέρας διεύθυνσης, η οποία είναι µία µονάδα ατέρµονος κοχλία και µεσολαβεί µεταξύ της κρεµαγιέρας και του ακρόµπαρου. Το εσωτερικό τµήµα της ράβδου στο ακρόµπαρο βιδώνεται στο συγκρότηµα της κρεµαγιέρας µε το ηµίµπαρο. Τα σπειρώµατα µπορεί να είναι εσωτερικά (τυφλή ράβδος), ή εξωτερικά και αριστερόστροφα ή δεξιόστροφα, ανάλογα µε το σχέδιο και τη θέση του συνδέσµου του τιµονιού. Αυτά τα σπειρώµατα δεν είναι ένα απλός σύνδεσµος µεταξύ τους αλλά χρησιµοποιούνται και για τη ρύθµιση του µήκους της διάταξης της ράβδου πρόσδεσης ώστε να ρυθµιστεί η ευθυγράµµιση των τροχών.

Τα ακρόµπαρα στα συµβατικά συστήµατα διεύθυνσης είναι συνήθως µε εξωτερικά σπειρώµατα. Ένα εσωτερικό και εξωτερικό ακρόµπαρο βιδωµένο σε ένα άξονα σύνδεσης τιµονιού, αποτελούν το συγκρότηµα της µπάρας τιµονιού σύνδεσης, ένα συγκρότηµα για κάθε πλευρά του οχήµατος. Ο άξονας σύνδεσης τιµονιού είναι µια περιστρεφόµενη άρθρωση που βιδώνεται µε το αριστερό σπείρωµα στο ένα άκρο και µε το δεξιό σπείρωµα στο άλλο. Οι δύο πλευρές του συγκροτήµατος µπάρας τιµονιού µπορεί να συνδέονται στο κέντρο της κρεµαγιέρας, ή να µεσολαβεί µία κεντρική µπάρα στις δύο πλευρές που είναι και πιο διαδεδοµένο.

Το εσωτερικό και το εξωτερικό ακρόµπαρο έχουν αντίστοιχα σπειρώµατα. Αυτό επιτρέπει την επιµήκυνση ή τη βράχυνση των συγκροτηµάτων της µπάρας τιµονιού σύνδεσης για τυχόν ρύθµιση στην ευθυγράµµιση.

http://www.vakagency.gr/

Γράφει ο Γιώργος Κωττάς

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
ΕτικέτεςaftermarketTwins
Προηγούμενο

HELLA: Τεχνολογία πάνελ φωτισµού

Επόμενο

Ζηµιές εξαιτίας λανθασµένου στρωσίµατος του κινητήρα µετά ...

Σχετικά άρθρα Περισσότερα του ιδίου

  • autoSERVICEPLAYER

    Duracell: Μπαταρίες για κάθε χρήση

    6 Μαΐου 2019
    Από Admin
  • www.autoservice.com_.gr_INA-KIT
    autoSERVICE

    Chain Protect: Πρόσθετη προστασία για τις αλυσίδες χρονισμού από την Schaeffler και την Liqui Moly

    27 Φεβρουαρίου 2018
    Από Admin
  • autoSERVICEPLAYER

    Japanparts: Τώρα και ελατήρια ανάρτησης

    19 Νοεμβρίου 2020
    Από Admin
  • φακος-συνεργειο
    autoSERVICEPLAYER

    FG 211: Επαναφορτιζόµενος λεπτός φακός συνεργείου

    14 Ιανουαρίου 2019
    Από Admin
  • autoSERVICEPLAYERΕΚΘΕΣΕΙΣ

    AUTOTEC EXPO 2019: H έκθεση για το aftermarket από 27 έως 29 Σεπτεμβρίου στο MEC Παιανίας

    6 Ιουνίου 2019
    Από Admin
  • autoservice.com.gr_Autopromotec_
    ΕΚΘΕΣΕΙΣ

    Autopromotec 2017: Καινοτοµία Τεχνολογία Διεθνοποίηση

    14 Ιουλίου 2017
    Από Admin

  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

    Νέο website μεταχειρισμένων αυτοκινήτων από την CITROEN

  • autoSERVICE

    BLOODHOUND SCC – Το υπερηχητικό αυτοκίνητο των 1600χλμ/ώρα

  • autoservice.com.gr_AFCAR_3
    autoSERVICE

    H ΑFCAR απαιτεί από την ΕΕ ίση µεταχείριση

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

  • 26 Ιανουαρίου 2023

    Διαγνωστικός έλεγχος ηλεκτρικών οχηµάτων (ΕV Hybrid)

  • 25 Ιανουαρίου 2023

    Hella: Βαλβίδες ψεκασµού (µπεκ)

  • 24 Ιανουαρίου 2023

    Εκποµπές αυτοκινήτων Euro 7 – Ακυρώνεται η αύξηση των ορίων το 2026;

  • 21 Ιανουαρίου 2023

    Συνεργασία για την προώθηση ασφάλειας, δεξιοτήτων και προτύπων επισκευής συγκρούσεων

  • 20 Ιανουαρίου 2023

    Δώδεκα διαφορετικοί τύποι συγκόλλησης εκ των οποίων τρεις αφορούν το αυτοκίνητο

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

  • 1 Ιουλίου 2021

    Ηλεκτροκίνηση & Εγκατάσταση Σταθμών Φόρτισης από το IsZEB

  • 17 Ιανουαρίου 2020

    H ΤΟΤΑΛ ΕΛΛΑΣ στηρίζει το Ι.Ο.ΑΣ. «Πάνος Μυλωνάς» για την υλοποίηση του εκπαιδευτικού προγράμματος «Ασφαλώς Ποδηλατώ»

  • 8 Σεπτεμβρίου 2019

    ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ. Οι ειδικότητες με τη μεγαλύτερη ζήτηση στην αγορά εργασίας

  • 18 Απριλίου 2019

    Audi: Σχεδίαση εικονικής εκπαίδευσης χωρίς σχεδόν καµία γνώση προγραµµατισµού

  • 12 Φεβρουαρίου 2019

    Το ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ παρουσιάζει τις τάσεις στην Μεταδευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Ακολουθήστε μας

ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ

  • 26 Οκτωβρίου 2018

    ΣτΕ: Απόφαση «ανάσα» για τις πτωχευμένες επιχειρήσεις

  • 1 Ιουλίου 2018

    ΟΑΕΔ: Επιδότηση έως και €500 σε νέους ανέργους για τον περιορισμό του brain drain

  • 15 Μαΐου 2018

    Άδικο, αντιαναπτυξιακό και εκτός Ευρωπαϊκής πραγματικότητας το “ψηφιακό” τέλος

  • 29 Μαρτίου 2018

    Τι ισχύει για την τραπεζική αργία 30 Μαρτίου – 2 Απριλίου και πως επηρεάζει όλες τις πληρωμές

  • 29 Μαρτίου 2018

    Οι νέες μέθοδοι των ελεγκτικών υπηρεσιών

ΘΕΜΑΤΑ

  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
  • ΚΛΑΔΙΚΑ
  • MARKETING
  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
  • ΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Γενικά

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΕΝΤΥΠΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ

  • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
  • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ




ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Χατζή 29, Άνω Πατήσια
11141 Aθήνα
Τηλ: +30. 210 21.32.356
Fax: +30. 210 21.32.357
Email: infoserv @ otenet.gr
ΓΕΜΗ: 009647101000
© Copyright 2017 infoservice.com.gr | All Rights Reserved. | Created by Afternet