infoservice.com.gr

Top Menu

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Main Menu

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

logo

infoservice.com.gr

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • MAHLE: Τεχνογνωσία A/C πρώτης τοποθέτησης (ΟΕ)

  • Η Continental, το aftermarket και το µέλλον της κινητικότητας

  • Νέος ηλεκτρονικός κατάλογος HELLA για συνεργεία και χονδρέµπορους

  • Columbia Motor Oil: Οι προκλήσεις που αντιµετωπίζει από την αρχή της πανδηµίας µέχρι σήµερα

  • UFI Filters: Φίλτρα λαδιού και ντίζελ για τη νέα γενιά FIAT DUCATO

PLAYERΦΟΡΤΗΓΟ
Αρχική›PLAYER›Daimler Truck: Ηλεκτρικά συστήματα κίνησης με μπαταρία και υδρογόνο

Daimler Truck: Ηλεκτρικά συστήματα κίνησης με μπαταρία και υδρογόνο

Από Admin
17 Μαρτίου 2022
126
0

Ποια τεχνολογία οδηγεί σε ένα μέλλον με ουδέτερο ισοζύγιο CO2; Αυτό είναι το ερώτημα που απασχολεί κατά κύριο λόγο σήμερα τον κλάδο των φορτηγών, τον τομέα ενέργειας και την πολιτική.

Η Daimler Truck έχει χαράξει με σαφήνεια την πορεία της και ακολουθεί με συνέπεια μια στρατηγική δύο κατευθύνσεων για τον εξηλεκτρισμό του χαρτοφυλακίου της τόσο με ηλεκτρικά συστήματα κίνησης με μπαταρία όσο και με  υδρογόνο. Ο λόγος για αυτό είναι οι εντελώς διαφορετικές χρήσεις και εργασίες για τα φορτηγά. Ειδικότερα, τα συστήματα κίνησης υδρογόνου μπορούν να αποτελέσουν την καλύτερη λύση για δύσκολες εφαρμογές που απαιτούν ευελιξία στον σημαντικό τομέα των βαρέων μεταφορών και των μεταφορών μεγάλων αποστάσεων. Για τα ηλεκτρικά φορτηγά, ισχύουν τα ίδια με τα συμβατικά. Κατά την επιλογή των οχημάτων τους, οι εταιρείες μεταφορών λαμβάνουν ορθολογικές αποφάσεις αγοράς με βάση το συνολικό κόστος ιδιοκτησίας. Δεν είναι πρόθυμες να κάνουν συμβιβασμούς σε ό,τι αφορά την καταλληλότητα των φορτηγών τους για καθημερινή χρήση, το ωφέλιμο φορτίο και την αυτονομία. Η Daimler Truck θα συνεχίσει να προσφέρει στους πελάτες της ιδανικές λύσεις οχημάτων για όλο το εύρος των εφαρμογών.

Περισσότερες από 40 κυβερνήσεις παγκοσμίως έχουν δρομολογήσει ολοκληρωμένα σχέδια δράσης αναφορικά με το υδρογόνο. Αυτό βασίζεται στη διαπίστωση ότι, μακροπρόθεσμα, μόνο το υδρογόνο προσφέρει μια σταθερή, πλήρως ανανεώσιμη πηγή ενέργειας που μπορεί να αποθηκεύεται. Επιπλέον, υπάρχουν πολυάριθμες εφαρμογές, οι οποίες μπορούν να απεξαρτηθούν από τον άνθρακα μόνο με τη χρήση υδρογόνου. Αυτό το σαφές μήνυμα για ένα μελλοντικό ενεργειακό σύστημα βασισμένο στο υδρογόνο έχει ήδη οδηγήσει σε εκτενείς ανακοινώσεις από πολλές εταιρείες σε όλο τον κόσμο. Οι ειδικοί αναμένουν ότι εκατοντάδες δισεκατομμύρια ευρώ θα επενδυθούν αυτή τη δεκαετία στην παραγωγή, τη μεταφορά και τις υποδομές υδρογόνου.

Ολοκληρωμένη δέσμευση για το υδρογόνο
Μαζί με τη Linde, η Daimler Truck αναπτύσσει εδώ και αρκετό καιρό την επόμενη γενιά τεχνολογίας ανεφοδιασμού υγρού υδρογόνου για φορτηγά με κυψέλες καυσίμου. Με αυτή τη συνεργασία, οι δύο εταιρείες επιδιώκουν να καταστήσουν τον ανεφοδιασμό με υδρογόνο όσο το δυνατόν πιο εύκολο και πρακτικό. Στο πεδίο των υποδομών για σταθμούς ανεφοδιασμού υδρογόνου κατά μήκος σημαντικών διαδρομών μεταφοράς στην Ευρώπη, η Daimler Truck σχεδιάζει να συνεργαστεί με τις εταιρείες Shell, BP και TotalEnergies. Επιπλέον, η Daimler Truck, η IVECO, η Linde, η OMV, η Shell, η TotalEnergies και ο Όμιλος Volvo έχουν δεσμευτεί να συνεργαστούν για να συμβάλουν στη δημιουργία των συνθηκών μαζικής διάθεσης φορτηγών υδρογόνου στην Ευρώπη στο πλαίσιο του H2Accelerate (H2A).

Κοινοπραξία Cellcentric για κυψέλες καυσίμου με τον Όμιλο Volvo
Η Daimler Truck, σε συνεργασία με τον Όμιλο Volvo, δεσμεύεται για την κατασκευή κυψελών καυσίμου με βάση το υδρογόνο. Οι δύο εταιρείες ίδρυσαν την κοινοπραξία Cellcentric το 2021. Στόχος της Cellcentric είναι να γίνει ένας από τους κορυφαίους κατασκευαστές συστημάτων κυψελών καυσίμου παγκοσμίως. Για τον σκοπό αυτό, η εταιρεία σχεδιάζει να ιδρύσει το 2025 μία από τις μεγαλύτερες εγκαταστάσεις μαζικής παραγωγής στην Ευρώπη.

Η Daimler Truck εφαρμόζει με συνέπεια μια στρατηγική δύο κατευθύνσεων
Η μαζική παραγωγή των ηλεκτρικών οχημάτων μπαταρίας Mercedes-Benz eCitaro και Mercedes-Benz eActros ξεκίνησε το 2018 και το 2021, αντίστοιχα. Το Mercedes-Benz eEconic, το FUSO eCanter και το Freightliner eCascadia θα ακολουθήσουν αργότερα φέτος, ενώ προγραμματίζεται η κυκλοφορία κι άλλων οχημάτων. Όσον αφορά το υδρογόνο, το πρωτότυπο όχημα με κυψέλη καυσίμου Mercedes-Benz GenH2 Truck υποβάλλεται σε εντατικές δοκιμές από πέρυσι – τόσο στην πίστα δοκιμών της εταιρείας όσο και σε δημόσιους δρόμους. Ο αναπτυξιακός στόχος είναι η αυτονομία έως 1.000 χιλιόμετρα και πάνω για το όχημα μαζικής παραγωγής, με την έναρξη παραγωγής να προγραμματίζεται για το 2027.

https://www.daimlertruck.com/en/

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
ΕτικέτεςDaimler Truck
Προηγούμενο

ULTRAVENT: Η νέα ολοκληρωμένη διαδικασία λείανσης από ...

Επόμενο

Ξηραντήρας φίλτρου: Σηµαντικά βήµατα κατά την αντικατάστασή ...

Σχετικά άρθρα Περισσότερα του ιδίου

  • PLAYER

    H ΤΟΤΑΛ ΕΛΛΑΣ Α.Ε. εγκαθιστά τον πρώτο της σταθμό φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ελλάδα

    14 Ιουνίου 2021
    Από Admin
  • PLAYERΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

    Τι είναι ο VIN?

    7 Σεπτεμβρίου 2018
    Από Admin
  • PLAYERΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

    To Kia e-Niro διακρίθηκε ως το «Καλύτερο Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο» στη διοργάνωση Global Mobi Awards

    25 Φεβρουαρίου 2020
    Από Admin
  • PLAYERΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

    Κλάδος αυτοκινήτου: Αύξηση ασφαλίστρων δείχνουν οι δείκτες ζημιών

    23 Νοεμβρίου 2019
    Από Admin
  • PLAYERΤΕΧΝΙΚΑ

    Αισθητήρας λάµδα: Έλεγχος µε αναλυτή καυσαερίων, πολύµετρο, παλµογράφο, tester (Μέρος Β΄)

    18 Ιουνίου 2021
    Από Admin
  • PLAYERΤΕΧΝΙΚΑ

    Φίλτρο αέρος: Πόσο σηµαντικό είναι;

    27 Ιανουαρίου 2022
    Από Admin

  • autoSERVICE

    Νέο tablet της VDO για τα συνεργεία για τον έλεγχο των ψηφιακών ταχογράφων

  • autoSERVICE

    Winner Battery: Μπαταρίες Start-Stop προηγµένης τεχνολογιάς

  • autoSERVICE

    Federal-Mogul: 5 νέα υγρά φρένων με το όνομα Jurid

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

  • 22 Ιουνίου 2022

    MAHLE: Τεχνογνωσία A/C πρώτης τοποθέτησης (ΟΕ)

  • 21 Ιουνίου 2022

    Η Continental, το aftermarket και το µέλλον της κινητικότητας

  • 20 Ιουνίου 2022

    Νέος ηλεκτρονικός κατάλογος HELLA για συνεργεία και χονδρέµπορους

  • 18 Ιουνίου 2022

    Columbia Motor Oil: Οι προκλήσεις που αντιµετωπίζει από την αρχή της πανδηµίας µέχρι σήµερα

  • 17 Ιουνίου 2022

    UFI Filters: Φίλτρα λαδιού και ντίζελ για τη νέα γενιά FIAT DUCATO

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

  • 1 Ιουλίου 2021

    Ηλεκτροκίνηση & Εγκατάσταση Σταθμών Φόρτισης από το IsZEB

  • 17 Ιανουαρίου 2020

    H ΤΟΤΑΛ ΕΛΛΑΣ στηρίζει το Ι.Ο.ΑΣ. «Πάνος Μυλωνάς» για την υλοποίηση του εκπαιδευτικού προγράμματος «Ασφαλώς Ποδηλατώ»

  • 8 Σεπτεμβρίου 2019

    ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ. Οι ειδικότητες με τη μεγαλύτερη ζήτηση στην αγορά εργασίας

  • 18 Απριλίου 2019

    Audi: Σχεδίαση εικονικής εκπαίδευσης χωρίς σχεδόν καµία γνώση προγραµµατισµού

  • 12 Φεβρουαρίου 2019

    Το ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ παρουσιάζει τις τάσεις στην Μεταδευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Ακολουθήστε μας

ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ

  • 26 Οκτωβρίου 2018

    ΣτΕ: Απόφαση «ανάσα» για τις πτωχευμένες επιχειρήσεις

  • 1 Ιουλίου 2018

    ΟΑΕΔ: Επιδότηση έως και €500 σε νέους ανέργους για τον περιορισμό του brain drain

  • 15 Μαΐου 2018

    Άδικο, αντιαναπτυξιακό και εκτός Ευρωπαϊκής πραγματικότητας το “ψηφιακό” τέλος

  • 29 Μαρτίου 2018

    Τι ισχύει για την τραπεζική αργία 30 Μαρτίου – 2 Απριλίου και πως επηρεάζει όλες τις πληρωμές

  • 29 Μαρτίου 2018

    Οι νέες μέθοδοι των ελεγκτικών υπηρεσιών

ΘΕΜΑΤΑ

  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
  • ΚΛΑΔΙΚΑ
  • MARKETING
  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
  • ΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Γενικά

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΕΝΤΥΠΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ

  • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
  • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ




ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Χατζή 29, Άνω Πατήσια
11141 Aθήνα
Τηλ: +30. 210 21.32.356
Fax: +30. 210 21.32.357
Email: infoserv @ otenet.gr
© Copyright 2017 infoservice.com.gr | All Rights Reserved. | Created by Afternet