Continental: Το πρώτο ελαστικό, µε νέο δείκτη φορτίου «HL»
Πιο υψηλή δυνατότητα µεταφοράς φορτίων.Για βαριά ηλεκτρικά ή υβριδικά επιβατικά οχήµατα και SUVs.
Η σύγχρονη αυτοκίνηση, έχει δηµιουργήσει συνθήκες, όπου τα µεγάλα, δυνατά αυτοκίνητα και SUVs, µε ηλεκτρική ή υβριδική κίνηση, βάζουν στον δρόµο πολύ περισσότερο βάρος από τα συµβατικά οχήµατα. Παράλληλα, αυτά, τα πιο βαριά µοντέλα, έχουν µικρές δυνατότητες να δεχθούν ελαστικά πιο µεγάλης διάστασης και µε πιο µεγάλο δείκτη φορτίου. Ο δείκτης φορτίου ελαστικών δείχνει το µέγιστο φορτίο στο οποίο τα ελαστικά αναµένεται να λειτουργούν σωστά και µε ασφάλεια. Η αναγραφή γίνεται στην πλευρική επιφάνεια των ελαστικών δίπλα στον τύπο του ελαστικού.
Για να αντιµετωπίσει αυτό το πρόβληµα, η Continental κατασκευάζει, πλέον, το πρώτο ελαστικό για επιβατικά αυτοκίνητα µε τον νέο κωδικό δείκτη φορτίου «HL». Με την ίδια πίεση αέρα, αυτά τα ελαστικά έχουν πιο µεγάλη δυνατότητα µεταφοράς φορτίου από εκείνα που, µέχρι σήµερα, κατασκευάζονταν µε τον κωδικό δείκτη φορτίου «XL».
Τα ελαστικά µε τη νέα µέγιστη δυνατότητα µεταφοράς φορτίου αναγράφουν στο πλαϊνό τοίχωµα τον κωδικό «HL», πριν από τη διάσταση, όπως στη ″HL 245/40 R 19 101 Y XL″. Η δυνατότητα µεταφοράς φορτίου σε αυτό το «HL» ελαστικό βρίσκεται στα 825 kg (load index 101), το οποίο ισούται µε αύξηση 10%, σε σχέση µε τα ελαστικά XL δυνατότητας 750 kg (load index 98).
Τα ελαστικά επιβατικών αυτοκινήτων αυτής της διάστασης (245/40 R 19), κατασκευασµένα για κανονικό φορτίο (SL), είναι κατάλληλα για πολλά αυτοκίνητα, συµπεριλαµβανοµένων µέχρι και µεσαίων µοντέλων -µπορούν να δεχθούν µέγιστο φορτίο 670 kg (load index 94). Αυτό καθιστά τη δυνατότητα µεταφοράς φορτίου των νέων ελαστικών «HL» , σχεδόν κατά 1/2 πιο υψηλή. Κοιτώντας στο µέλλον, η Continental αναµένει αυξηµένη ζήτηση από τις αυτοκινητοβιοµηχανίες για ελαστικά Πρώτης Τοποθέτησης (ΟΕs), µε τον νέο κωδικό«HL».
Η αύξηση της δυνατότητας µεταφοράς φορτίου, µε παράλληλη κάλυψη των αναγκών των καταναλωτών, απαίτησε µια σειρά αλλαγών και στην κατασκευαστική δοµή των ελαστικών αλλά και στη σύνθεση της γόµας. Σε επίπεδο δοµής, ενισχύθηκαν οι άκρες του ελαστικού που «κάθονται» στη ζάντα (tire bead) και βελτιώθηκε το περίγραµµα του ελαστικού, για να µειωθεί ο θόρυβος κύλισης. Την ίδια στιγµή, βελτιστοποιήθηκε το σχέδιο χάραξης της γόµας του πέλµατος. Σαν αποτέλεσµα, επιτεύχθηκε χαµηλή αντίσταση κύλισης, εξασφαλίστηκε ακρίβεια χειρισµού και διατηρήθηκε η χιλιοµετρική απόδοση στα συνήθη υψηλά επίπεδα.
Η Continental, προς το παρόν, παράγει τα πρώτα ελαστικά µε τον νέο κωδικό δείκτη φορτίου «HL» µόνο σε ελαστικά Πρώτης Τοποθέτησης για τις αυτοκινητοβιοµηχανίες αλλά, σύντοµα, τα ελαστικά «HL» θα είναι διαθέσιµα και για την αγορά αντικατάστασης.