Continental: Σηµαντική συµβουλή για την αλλαγή του οδοντωτού ιµάντα της αντλίας λαδιού

Κατά την αλλαγή του οδοντωτού ιµάντα της αντλίας λαδιού µε τα προϊόντα CT1168K6Pro, CT1168WP8Pro, CT1229K2Pro, CT1229WP2Pro και CT1218, πρέπει να αντικατασταθούν πρόσθετα εξαρτήµατα. Αυτό ισχύει και για την εργασία µε τα κιτ για Audi, Seat, Skoda και VW, συγκεκριµένα σε διάφορα µοντέλα των κινητήρων 1.6-2.0l TDI Common Rail, EA288 και EA288 EVO.
Όταν γίνεται αλλαγή στον οδοντωτό ιµάντα της αντλίας λαδιού στις αναφερόµενες εφαρµογές θα πρέπει να αντικαθίστανται και η φλάντζα στεγανοποίησης του στροφαλοφόρου (εικ. 1 και 2).
Εάν αφαιρεθεί η αντλία λαδιού, θα πρέπει στη συνέχεια να αντικατασταθούν οι τρεις βίδες στερέωσης (εικ. 3) και ο στεγανοποιητικός δακτύλιος. Προσοχή στις διαφορετικές βιδωτές συνδέσεις:
– Βίδες µε Torx (εσωτερικό): 12 Nm + 180°
– Βίδες µε εξάγωνο (εξωτερικά): 10 Nm + 180°.
Επιπλέον, πρέπει να γίνει έλεγχος οπωσδήποτε εάν έχουν τοποθετηθεί τα δύο χιτώνια κεντραρίσµατος (εικ. 4 και 5). Αυτά πρέπει πάντα να αντικαθίστανται κατά τη συναρµολόγηση.