Continental : Νέο κιτ CT1257K1 οδοντωτού ιµάντα για τον κινητήρα Ford 2.0 EcoBlue

Ο κινητήρας Ford 2.0 EcoBlue τοποθετείται, για παράδειγµα στο επαγγελµατικό Ford Transit, αλλά και σε πολλά βαρύτερα µοντέλα επιβατικών Ford, όπως στο S-Max ή Tourneo.
Συνολικά, τα συνεργεία καλύπτουν µ’ αυτό το κιτ τις ανάγκες επισκευής σε περίπου 1,2 εκατοµµύρια οχήµατα της ευρωπαϊκής αγοράς. Εκτός από τον οδοντωτό ιµάντα, το κιτ περιέχει όλα τα απαραίτητα εξαρτήµατα όπως τροχαλία τάνυσης, καθώς και µικρά εξαρτήµατα και βίδες για την τοποθέτηση. Επιπρόσθετα, το κιτ διατίθεται επίσης ως κιτ PRO για ορισµένα µοντέλα. Σ’ αυτήν την περίπτωση περιλαµβάνεται ένας δεύτερος, µικρότερος ιµάντας για την κίνηση της αντλίας λαδιού.
Εύκολη τοποθέτηση ιµάντα
Η τοποθέτηση ιµάντα σε κινητήρες µε λάδι (Belt-in-Oil) είναι απαιτητική. Για τον λόγο αυτόν, το TOOL BOX V09 διευκολύνει πολύ τη συγκεκριµένη εργασία. Συµπεριλαµβάνει τα πιο σηµαντικά εργαλεία που χρειάζονται οι επαγγελµατίες για να εργαστούν στους κινητήρες Ford EcoBoost, 2.0 EcoBlue ή 1.2 PureTech από την Opel ή από άλλες µάρκες του οµίλου Stellantis. Πρόκειται για έναν πραγµατικά πολύτιµο βοηθό στις εργασίες του συνεργείου.
Robert Franz
Senior Product Manager EMEA της Continental
«Εξελίξαµε τον ιµάντα CT1257 ειδικά για τις ιδιαίτερες απαιτήσεις αυτού του κινητήρα. Αυτές οι απαιτήσεις είναι τεράστιες: στον κινητήρα Ford 2.0 EcoBlue, ο ιµάντας λειτουργεί µε τεχνολογία Belt-in-Oil. Αυτό µειώνει τις απώλειες τριβής και εποµένως επιδρά θετικά στην κατανάλωση και τον θόρυβο. Ωστόσο, ακόµη και οι ελάχιστοι ρύποι όπως σωµατίδια αιθάλης ή κρυσταλλικές ενώσεις στο λάδι, µπορούν να προκαλέσουν αποκόλληση τµηµάτων ενός µη βελτιστοποιηµένου για αυτήν την εφαρµογή ιµάντα, µε αποτέλεσµα να προκληθούν ζηµιές στον κινητήρα. Όµως ο CT1257 διαθέτει ένα ειδικό µείγµα υλικών που αποτρέπει ακριβώς αυτό και καθιστά τον ιµάντα ένα στιβαρό και ανθεκτικό στοιχείο µετάδοσης της ισχύος. Ακόµη και οι απαιτήσεις υψηλού φορτίου σ’ αυτό το όχηµα δεν µπορούν να προκαλέσουν ζηµιές»