Continental: Ηλεκτρικά/πνευµατικά ελεγχόµενη αντλία νερού

Πώς να εξαερώσετε σωστά το σύστηµα ψύξης για τα οχήµατα: Audi / Seat / Skoda / VW 1,4l, 1,6l, 2,0l TDI – CT1168WP1
Πρόβλημα
Προβλήµατα θορύβου ή θερµοκρασίας ως αποτέλεσµα εσφαλµένης εξαέρωσης του συστήµατος ψύξης. Μετά την αντικατάσταση της ηλεκτρικά/πνευµατικά ελεγχόµενης αντλίας νερού, παραµένει ακόµη αέρας στο σύστηµα.
Αιτία
Σε οχήµατα µε ηλεκτρικά/πνευµατικά ελεγχόµενη αντλία νερού, το σύστηµα ψύξης θα πρέπει να εξαερωθεί αφού ολοκληρωθεί η επαναπλήρωση χρησιµοποιώντας τη συσκευή πλήρωσης κενού (Tool Box W01) και µια επιπλέον συσκευή διαγνωστικού ελέγχου µε τις απαραίτητες λειτουργίες. Ο λόγος για αυτό είναι, ότι το σύστηµα θερµικής διαχείρισης, διαθέτει επιπλέον βαλβίδες που τροφοδοτούν διαφορετικά κυκλώµατα θέρµανσης. Απαιτείται άνοιγµα των βαλβίδων για εξαέρωση, ώστε να είναι δυνατό το άνοιγµα και η εξαέρωση όλων των κυκλωµάτων θέρµανσης.
Τα κυκλώµατα διακρίνονται ως εξής:
– Μικροκύκλωµα: ψύκτης για την ανακυκλοφορία καυσαερίων, εναλλάκτης θερµότητας για θερµαντήρα και αντλία υποστήριξης θερµαντήρα.
– Κύκλωµα υψηλής θερµοκρασίας: ρυθµιστής ψυκτικού υγρού, ψυγείο για ψυκτικό υγρό και αντλία ψυκτικού υγρού.
– Κύκλωµα χαµηλής θερµοκρασίας: ενδιάµεσος ψύκτης εισερχόµενου αέρα, αντλία ψύξης εισερχόµενου αέρα και ψύκτης για το κύκλωµα ψύξης εισερχόµενου αέρα.
Λύση
Είναι απαραίτητο να ακολουθείτε τις οδηγίες και τις πληροφορίες του κατασκευαστή του οχήµατος όταν εκτελείτε εργασίες επισκευής ή συντήρησης στο σύστηµα ψύξης.
Το σύστηµα ψύξης θα πρέπει πάντα να εξαερώνεται µε τη βοήθεια ενός διαγνωστικού, χρησιµοποιώντας την «καθοδηγούµενη» λειτουργία του.