infoSERVICE

Top Menu

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Main Menu

  • ΑΡΧΙΚΗ
  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • e-AUTOMOTION
  • ΕΝΤΥΠΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

logo

Header Banner

infoSERVICE

  • ΑΡΧΙΚΗ
  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • e-AUTOMOTION
  • ΕΝΤΥΠΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • Αντιµετωπίζοντας τις επισκευές των οχηµάτων που διαθέτουν συστήµατα ADAS

  • 3M™ PPS™ 2.0: Το επόµενο βήµα εξέλιξης στην παραγωγικότητα της βαφής

  • DENSO robotics: Ο τροφοδότης του βιοµηχανικού αυτοµατισµού

  • Μπαταρία 48 volt για υβριδικά οχήµατα από την MAHLE Powertrain

  • Κάθετη παραγωγή ανταλλακτικών από την Bugatti Autoricambi

PLAYERΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
Αρχική›PLAYER›Continental: ContiSense – ContiAdapt

Continental: ContiSense – ContiAdapt

Από Admin
15 Φεβρουαρίου 2018
611
0
autoservice.com.gr_Continental_1

Η Continental παρουσιάζει 2 νέα concepts τεχνολογίας ελαστικών που θα κάνουν την οδήγηση πιο ασφαλή και άνετη στο μέλλον. Τα δύο συστήματα όχι μόνο καθιστούν δυνατό τον συνεχή έλεγχο της κατάστασης του ελαστικού, αλλά και την προσαρμογή της απόδοσής του, ανάλογα με τις πραγματικές συνθήκες που επικρατούν στο οδόστρωμα. Οι τεχνολογίες ονομάζονται ContiSense & ContiSenseκαι παρουσιάστηκαν στο Frankfurt Motor Show (IAA) 2017.autoservice.com.gr_CONTINENTAL3

 Το ContiSense βασίζεται στην ανάπτυξη ηλεκτρικά αγώγιμων μιγμάτων γόμας που επιτρέπουν την αποστολή ηλεκτρικών σημάτων, από έναν αισθητήρα στο ελαστικό, σε έναν δέκτη στο εσωτερικό του αυτοκινήτου. Οι εγκατεστημένοι στο ελαστικό αισθητήρες ελέγχουν συνεχώς το βάθος του πέλματος και τη θερμοκρασία. Αν οι τιμές των μετρήσεων βγουν εκτός προκαθορισμένων ορίων, το σύστημα αμέσως προειδοποιεί τον οδηγό. Αν ο,οτιδήποτε διατρήσει το πέλμα, το κύκλωμα στο ελαστικό “κλείνει”, ενεργοποιώντας, παράλληλα, μια ένδειξη κινδύνου για τον οδηγό, πριν χαθεί η πίεση – και σε κάθε περίπτωση, πιο γρήγορα από τα υπάρχοντα αντίστοιχα συστήματα, τα οποία ειδοποιούν τον οδηγό, μόνο αφού η πίεση του ελαστικού έχει ήδη αρχίσει να χάνεται. Στο μέλλον, το σύστημα ContiSense θα αποκτήσει επιπλέον αισθητήρες που θα μπορούν να αξιοποιηθούν μεμονωμένα. Με αυτόν τον τρόπο, οι πληροφορίες για το οδόστρωμα, όπως η θερμοκρασία και η ύπαρξη χιονιού, θα γίνονται αισθητές από το ελαστικό και θα μεταδίδονται στον οδηγό. Τα δεδομένα θα μπορούν να μεταδοθούν στα ηλεκτρονικά του οχήματος ή μέσω bluetooth στο smartphone του οδηγού.

autoservice.com.gr_CONTINENTAL2JPGTo ContiAdapt συνδυάζει μικροσυμπιεστές, ενσωματωμένους στον τροχό, με στόχο τη ρύθμιση της πίεσης του ελαστικού, μέσω μιας μεταβλητής, ως προς το πλάτος, ζάντας. Το σύστημα μπορεί έτσι να τροποποιεί το μέγεθος της επιφάνειας του ελαστικού που εφάπτεται με το οδόστρωμα (contact patch), το οποίο, ανάλογα με τις συνθήκες, αποτελεί κρίσιμο παράγοντα ασφάλειας, αλλά και άνεσης. Τέσσερις διαφορετικοί συνδυασμοί επιτρέπουν τέλεια προσαρμογή σε διαφορετικές συνθήκες οδοστρώματος, όπως βρεγμένο, ανώμαλο, γλιστερό ή κανονικό. Για παράδειγμα, ο συνδυασμός μικρότερης επιφάνειας επαφής και υψηλής πίεσης είναι κατάλληλος για οδήγηση που τη χαρακτηρίζει η χαμηλή αντίσταση κύλισης και η οικονομία καυ-σίμου, όταν ο δρόμος είναι στεγνός και με καλό οδόστρωμα. Αντίθετα, ο συνδυασμός πιο μεγάλης επιφάνειας επαφής και πιο χαμηλής πίεσης προσφέρει ιδανική πρόσφυση σε γλιστερούς δρό-μους. Το σύστημα, επίσης, επιτρέπει τη ρύθμιση του ελαστικού σε πολύ χαμηλές πιέσεις (κάτω από 1 bar), ώστε, για παράδειγμα, να διευκολυνθεί ο οδηγός να ξεκινήσει το όχημα σε βαθύ χιόνι ή να διασχίσει μια επιφάνεια με επικίνδυνο μαύρο πάγο (μη ορατή παγωμένη υγρασία στο οδόστρωμα). Οι τεχνολογίες ContiSense & το Conti-Adapt υποστηρίζονται από ένα νέο πρωτοποριακό ελαστικό που επιτρέπει την πλήρη αξιοποίηση και των δύο συστημάτων. Ο σχεδιασμός του ελαστικού περιλαμβάνει τρεις διαφορετικές ζώνες πέλματος για οδήγηση σε βρεγμένες, γλιστερές και στεγνές επιφάνειες. Ανάλογα με την πίεση του ελαστικού και το πλάτος της ζάντας, ενεργοποιούνται διαφορετικές ζώνες πέλματος και το ελαστικό υιοθετεί το απαιτούμενο “αποτύπωμα“ για την περίσταση. Με αυτόν τον τρόπο, τα χαρακτηριστικά του ελαστικού προσαρμόζονται στις επικρατούσες οδικές συνθήκες ή στις προτιμήσεις του οδηγού. Η Continental θεωρεί και τις δυο τεχνο-λογίες, ως πολλά υποσχόμενες λύσεις στα θέματα αυτοκίνησης του μέλλοντος, καθώς τα ελαστικά θα προσαρμόζονται στις ανάγκες της αυτόνομης οδήγησης και της ηλεκτροκίνησης. Επιπλέον, τα συστήματα αυτά ακολουθούν τις ήδη καθιερωμένες τεχνολογίες εκτεταμένης κινητικότητας, ContiSeal (αυτό-ατο σφράγισμα διατρήσεων ελαστικού για αποφυγή κλαταρίσματος), και, ContiSilent (αισθητή μείωση θορύβου του ελαστικού κατά την επαφή του με το οδόστρωμα). Αντλώντας εμπειρία από την 140 ετών ιστορία της στην κατασκευή ελαστικών, αλλά και από την εξειδίκευση στον τομέα των ηλεκτρονικών και του IT, η Continental συστηματικά ευθυγραμμίζει τα προϊόντα της με τις μελλοντικές απαιτήσεις της αυτόνομης και ηλεκτροκίνητης οδήγησης.

www.continental-tires.gr

 

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
ΕτικέτεςContinental#ContiSense-Conti-Adapt#ΕΛΑΣΤΙΚΑ#IAA 2017.#ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ#
Προηγούμενο

Εκθέσεις του μέλλοντος: Ημερίδα από τον ΣΕΒΕ ...

Επόμενο

Πρόστιμα έως 20.000 ευρώ για “πειραγμένες” ταμειακές ...

Σχετικά άρθρα Περισσότερα του ιδίου

  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

    Bosch: Καινοτόμα τεχνολογία μπαταριών για ηλεκτρικά οχήματα

    13 Ιανουαρίου 2016
    Από Αρχόντισσα Στούρα
  • autoservice.com.gr_Schaeffler
    PLAYERΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

    Schaeffler: Περισσότερη καινοτοµία, ποιότητα και εξυπηρέτηση

    4 Ιανουαρίου 2018
    Από Admin
  • electric- car
    PLAYERΤΕΧΝΙΚΑ

    Ηλεκτρικό αυτοκίνητο: Φτιάξτο µόνος σου

    23 Δεκεμβρίου 2018
    Από Admin
  • autoservice.com.gr_Continental22
    PLAYERΤΕΧΝΙΚΑ

    Αντλία νερού: Τοποθέτηση και πλύση του κυκλώµατος ψύξης

    2 Ιανουαρίου 2018
    Από Admin
  • autoservice.com.gr_Japanparts_1
    autoSERVICEPLAYERΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

    30 χρόνια Japanparts Group: Japanparts, Ashika και Japko

    26 Αυγούστου 2018
    Από Admin
  • autoSERVICEPLAYER

    Nέες ετικέτες λιπαντικών από την Columbia

    13 Μαρτίου 2019
    Από Admin

  • PLAYERΕΡΕΥΝΑ

    Το ενδιαφέρον των καταναλωτών για τα συνδεδεμένα οχήματα αυξάνεται

  • autoservice.com.gr
    autoSERVICE

    Καθαριότητα που διαρκεί από την Liqui Moly

  • autoSERVICEPLAYER

    Νέος κατάλογος αµορτισέρ Monroe για ελαφρά οχήµατα

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • e-AUTOMOTION

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

  • 9 Δεκεμβρίου 2019

    Αντιµετωπίζοντας τις επισκευές των οχηµάτων που διαθέτουν συστήµατα ADAS

  • 6 Δεκεμβρίου 2019

    3M™ PPS™ 2.0: Το επόµενο βήµα εξέλιξης στην παραγωγικότητα της βαφής

  • 5 Δεκεμβρίου 2019

    DENSO robotics: Ο τροφοδότης του βιοµηχανικού αυτοµατισµού

  • 4 Δεκεμβρίου 2019

    Μπαταρία 48 volt για υβριδικά οχήµατα από την MAHLE Powertrain

  • 2 Δεκεμβρίου 2019

    Κάθετη παραγωγή ανταλλακτικών από την Bugatti Autoricambi

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

  • 8 Σεπτεμβρίου 2019

    ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ. Οι ειδικότητες με τη μεγαλύτερη ζήτηση στην αγορά εργασίας

  • 18 Απριλίου 2019

    Audi: Σχεδίαση εικονικής εκπαίδευσης χωρίς σχεδόν καµία γνώση προγραµµατισµού

  • 12 Φεβρουαρίου 2019

    Το ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ παρουσιάζει τις τάσεις στην Μεταδευτεροβάθμια Εκπαίδευση

  • 26 Οκτωβρίου 2018

    Μειώνονται τα εξεταζόμενα μαθήματα του ΕΠΑΛ το νέο σχολικό έτος 2018 – 2019

  • 19 Ιουνίου 2018

    Οι εγγραφές στις Επαγγελματικές Σχολές ((ΕΠΑ.Σ) ξεκίνησαν

Ακολουθήστε μας

ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ

  • 26 Οκτωβρίου 2018

    ΣτΕ: Απόφαση «ανάσα» για τις πτωχευμένες επιχειρήσεις

  • 1 Ιουλίου 2018

    ΟΑΕΔ: Επιδότηση έως και €500 σε νέους ανέργους για τον περιορισμό του brain drain

  • 15 Μαΐου 2018

    Άδικο, αντιαναπτυξιακό και εκτός Ευρωπαϊκής πραγματικότητας το “ψηφιακό” τέλος

  • 29 Μαρτίου 2018

    Τι ισχύει για την τραπεζική αργία 30 Μαρτίου – 2 Απριλίου και πως επηρεάζει όλες τις πληρωμές

  • 29 Μαρτίου 2018

    Οι νέες μέθοδοι των ελεγκτικών υπηρεσιών

ΘΕΜΑΤΑ

  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
  • ΚΛΑΔΙΚΑ
  • MARKETING
  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
  • ΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • e-AUTOMOTION

Γενικά

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΕΝΤΥΠΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ

  • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
  • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ




ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Χατζή 29, Άνω Πατήσια
11141 Aθήνα
Τηλ: +30. 210 21.32.356
Fax: +30. 210 21.32.357
Email: infoserv @ otenet.gr
© Copyright 2017 infoservice.com.gr | All Rights Reserved. | Created by Afternet