infoservice.com.gr

Top Menu

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Main Menu

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

logo

infoservice.com.gr

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • Valeo – τεχνολογία LiDAR

  • ACEA: 14.000 δηµόσια σηµεία φόρτισης θα πρέπει να εγκαθίστανται εβδοµαδιαίως σε όλη την ΕΕ!

  • Continental AllSeasonContact: Κορυφαία βαθµολογία ΕU για τη µειωµένη αντίσταση κύλισης

  • Η Henkel συνεργάζεται µε την Porsche

  • Αutomechanika Istanbul 2022: Η εμπορική έκθεση της Τουρκίας για το aftermarket

PLAYERΤΕΧΝΙΚΑ
Αρχική›PLAYER›Χαλύβδινες φλάντζες κυλινδροκεφαλής πολλαπλών στρώσεων (MLS)

Χαλύβδινες φλάντζες κυλινδροκεφαλής πολλαπλών στρώσεων (MLS)

Από Admin
2 Αυγούστου 2021
285
0

Πρωτοποριακά συστήµατα στεγανοποίησης για κινητήρες νέας γενιάς. 

Τυπική φλάντζα κυλινδροκεφαλής MLS 3 στρώσεων µε επικαλυπτικό έλασµα, ενεργή στρώση µε κυµατοειδείς αναστολείς® και κάτω στρώση. Αυλακώσεις όπως και καθολικές (εσωτερικά) και τµηµατικές ελαστοµερείς επιστρώσεις (εξωτερικά) βελτιώνουν την ικανότητα στεγανοποίησης αυτών των σύγχρονων συστηµάτων στεγανοποίησης. Μακροστεγανοποίηση µε αυλακώσεις και µικροστεγανοποίηση µε ελαστοµερείς στρώσεις.

Μελλοντικές τάσεις
Αύξηση ροπής και ισχύος, µείωση κατανάλωσης και εκποµπής ρύπων. Οι στόχοι εξέλιξης στον σχεδιασµό κινητήρων καθορίζουν τις απαιτήσεις των σύγχρονων συστηµάτων στεγανοποίησης. Οι όλο και πιο υψηλές πιέσεις ανάφλεξης και θερµοκρασίες καταπονούν σηµαντικά τις φλάντζες των κυλινδροκεφαλών.

Η λύση: χαλύβδινες φλάντζες κυλινδροκεφαλής πολλαπλών στρώσεων – εν συντοµία φλάντζες κυλινδροκεφαλής MLS.

Ήδη από το 1992 η VICTOR REINZ υιοθέτησε τις πρώτες φλάντζες κυλινδροκεφαλής MLS στην κανονική γραµµή παραγωγής. Αυτές οι φλάντζες αποτελούν σήµερα το στάνταρ και υποστηρίζουν τα τµήµατα εξέλιξης παγκοσµίως στην επιτυχή υλοποίηση κινητήρων πρωτοποριακής σχεδίασης.

Μεγαλύτερη ικανότητα στεγανοποίησης λόγω χάλυβα πολλαπλών στρώσεων
Οι χαλύβδινες φλάντζες κυλινδροκεφαλής πολλαπλών στρώσεων αποτελούνται από δύο έως πέντε χαλυβδοελάσµατα ελατηρίων ή/και ανθρακούχου χάλυβα, στρωµατοποιηµένα σε µια χαλύβδινη φλάντζα κυλινδροκεφαλής πολλαπλών στρώσεων.

Για την ασφαλή στεγανοποίηση αερίων και µέσων, υπάρχουν αυλακώσεις στους θαλάµους καύσης καθώς και στα σηµεία διέλευσης λαδιού και νερού οι οποίες αυξάνουν την τοπική πίεση (µακροστεγανοποίηση), ενώ καθολικές ή τµηµατικές ελαστοµερείς επιστρώσεις βελτιώνουν επιπρόσθετα τη στεγανοποιητική δράση (µικροστεγανοποίηση).

Καλύτερη στεγανοποίηση µε ιδανική ποιότητα της επιφάνειας
Επιφανειακή σύσταση επιφανειών συναρµογής

Οι φλάντζες κυλινδροκεφαλής MLS είναι η πρωτοποριακή τεχνολογία στεγανοποίησης του µέλλοντος. Η στεγανοποίηση µεταξύ κυλινδροκεφαλής και µπλοκ κινητήρα διασφαλίζεται σήµερα σχεδόν αποκλειστικά µε χαλύβδινες φλάντζες κυλινδροκεφαλής πολλαπλών στρώσεων. Υπεύθυνη για την τέλεια στεγανοποίηση δεν είναι όµως µόνο η ποιότητα της φλάντζας της κυλινδροκεφαλής. Σηµαντικό ρόλο διαδραµατίζει και η ποιότητα των επιφανειών της κυλινδροκεφαλής και του µπλοκ του κινητήρα.

Οι απαιτήσεις ως προς την ποιότητα της επιφάνειας είναι ένας σηµαντικός παράγοντας για καλά αποτελέσµατα στεγανοποίησης. Κατά την τοποθέτηση των φλαντζών κυλινδροκεφαλής πρέπει να λαµβάνονται οπωσδήποτε υπόψη οι προβλεπόµενες τιµές σύσφιξης. Ως προς τις τιµές σύσφιξης δεν υπάρχει καµία διαφορά µεταξύ φλαντζών κυλινδροκεφαλής από µαλακό υλικό και µεταλλικών φλαντζών MLS!

Αποκλίσεις σχήµατος
Η ποιότητα της επιφάνειας της κυλινδροκεφαλής και του µπλοκ του κινητήρα επιδεινώνεται από τις ακόλουθες αποκλίσεις σχήµατος:
– σφάλµατα επιπεδότητας εξαρτηµάτων
– παραµορφώσεις εξαρτηµάτων
– κυµατότητες (αποκλίσεις παραλληλότητας)
– τραχύτητες( αυλακώσεις και ραβδώσεις)

Σφάλµατα επιπεδότητας και παραµορφώσεις εξαρτηµάτων
Τα σφάλµατα επιπεδότητας και οι παραµορφώσεις ενός εξαρτήµατος µπορούν να διαπιστωθούν µε χάρακα ακριβείας. Η µέτρηση γίνεται σύµφωνα µε τη λεγόµενη µέθοδο διάκενου.

Το όργανο µέτρησης τοποθετείται µε τη λεπίδα στην επιφάνεια και µετακινείται κατά µήκος και εγκάρσια του κινητήρα πάνω από τις οπές για τα µπουλόνια. Τα σφάλµατα επιπεδότητας της επιφάνειας διαπιστώνονται από το διάκενο. Οι µετρηµένες τιµές θα πρέπει κατά µήκος να βρίσκονται σε µήκος 100 mm κάτω από 0,03 mm και σε µήκος 400 mm κάτω από 0,05 mm καθώς και εγκάρσια σε µήκος 100 mm κάτω από 0,03. mm.

Τα πρότυπα για την επιφανειακή σύσταση των επιφανειών συναρµογής καθορίζονται από το DIN EN ISO 4287. Για την τραχύτητα ανέρχονται σε RZ≤15 mm, ενώ για το βάθος προφίλ σε Pt≤22mm. Οι φλάντζες κυλινδροκεφαλής πρέπει εποµένως να διαθέτουν µια εκτεταµένη ικανότητα µακροστεγανοποίησης και µικροστεγανοποίησης.

Κυµατότητες και τραχύτητες
Οι κυµατότητες και οι τραχύτητες διαπιστώνονται µε τη βοήθεια ενός ανιχνευτή ο οποίος µετακινείται οριζόντια πάνω από την επιφάνεια συναρµογής. Οι κυµατότητες θα πρέπει να ανέρχονται σε κάτω από 20 mm, οι τραχύτητες µεταξύ 7 mm και 20 mm. Από την αξιολόγηση των καταγεγραµµένων στοιχείων προκύπτει µεταξύ άλλων το µέγιστο βάθος τραχύτητας Rmax. Μια σηµαντική τιµή για την ποιότητα της επιφάνειας, δεδοµένου ότι απεικονίζει τη µέγιστη δυνατή δίοδο διαρροής.

Μέγιστες τιμές
Για κυματότητες και τραχύτητες (αυλακώσεις και ραβδώσεις)
Πρακτική μέτρηση με τον ανιχνευτή και εμφάνιση πιθανών διόδων διαρροής

Εµπειρικά στοιχεία από την πράξη
Σε µια µεγάλη δοκιµή σε 1.200 µπλοκ κινητήρα µε οκτώ µετρήσεις σε κάθε µπλοκ κινητήρα οι τιµές Rmax που διαπιστώθηκαν βρίσκονταν µεταξύ 8 mm και 18 mm. Πολύ λίγες µόνο επιφάνειες είχαν τιµές Rmax έως και 25 mm.

Φλάντζες κυλινδροκεφαλής MLS η ιδανική λύση για επιφάνειες οποιασδήποτε ποιότητας
Οι χαλύβδινες φλάντζες πολλαπλών στρώσεων προσαρµόζονται λόγω του ειδικού σχεδιασµού τους σε επιφάνειες οποιασδήποτε σύστασης, µε την προϋπόθεση ότι η ποιότητα της επιφάνειας βρίσκεται εντός των αναφερόµενων ανοχών.

Μπουλόνια κυλινδροκεφαλής
Από τους κατασκευαστές χρησιµοποιούνται σήµερα αποκλειστικά και µόνο τα λεγόµενα διασταλτικά µπουλόνια. Έχουν τη δυνατότητα διαστολής χωρίς πρόβληµα πέρα από την περιοχή ελαστικής παραµόρφωσης στην περιοχή πλαστικής παραµόρφωσης. Μετά την επίτευξη της ροπής σύσφιξης (αρχική ροπή) συνεχίζεται η σύσφιξη του µπουλονιού µέχρι την προκαθορισµένη τιµή (γωνία πρόσθετης περιστροφής).

Με τη λεγόµενη µέθοδο γωνίας περιστροφής δεν είναι πλέον απαραίτητη η επανασύσφιξη των µπουλονιών. Στη µέθοδο σύσφιξης µε γωνία περιστροφής, τα µπουλόνια της κυλινδροκεφαλής γίνονται πλαστικά, δηλαδή υπόκεινται σε µόνιµη παραµόρφωση. Μετά την αφαίρεση έχουν σαφώς µεγαλύτερο µήκος από ότι κατά την τοποθέτηση. Για λόγους ασφαλείας, χρησιµοποιείτε πάντα µόνο µία φορά τα µπουλόνια της κυλινδροκεφαλής.

Εµπιστευθείτε τους ειδικούς της VICTOR REINZ
Οι υψηλής ποιότητας φλάντζες κυλινδροκεφαλής MLS της VICTOR REINZ οµαλοποιούν µε ιδανικό τρόπο τα σφάλµατα επιπεδότητας και τις παραµορφώσεις των εξαρτηµάτων µε ελεγχόµενη πίεση επαφής.

Η µακροστεγανοποίηση διασφαλίζεται µε κατάλληλα σχεδιασµένες αυλακώσεις στην περιοχή της στεγανοποίησης των εξωτερικά ευρισκόµενων χαλυβδοελασµάτων ελατηρίων. Πρόσθετες προσαρµοζόµενες ελαστοµερείς επιστρώσεις στις µεταλλικές στρώσεις στην πλευρά της κεφαλής και του µπλοκ διασφαλίζουν µε την πλήρωση των κυµατοτήτων και των τραχυτήτων (αυλακώσεις και ραβδώσεις) εξαιρετική µικροστεγανοποίηση. Οι φλάντζες κυλινδροκεφαλής MLS της VICTOR REINZ προσφέρουν ασφαλή στεγανοποίηση για επιφάνειες µπλοκ κινητήρων και κυλινδροκεφαλών µε τιµές Rmax έως και 25 mm.

MLS -Μεγαλύτερη ισχύ και ασφάλεια
Οι µεταλλικές φλάντζες κυλινδροκεφαλής MLS και οι φλάντζες από µαλακό υλικό έχουν τις ίδιες απαιτήσεις ως προς την ποιότητα των επιφανειών. Με εξαίρεση, τη µέθοδο σύσφιξης δεν υπάρχουν κατά την τοποθέτηση κάποιες ιδιαίτερες διαφορές, οι οποίες πρέπει να λαµβάνονται υπόψη.

Παρόλα αυτά: Το µέλλον ανήκει στις χαλύβδινες φλάντζες πολλαπλών στρώσεων. Η σαφώς αυξηµένη ικανότητα στεγανοποίησης επιτρέπει υψηλότερες πιέσεις ανάφλεξης µε ταυτόχρονα χαµηλότερη δύναµη µπουλονιών. Η VICTOR REINZ ως κορυφαίος κατασκευαστής φλαντζών κυλινδροκεφαλής MLS είναι άριστα προετοιµασµένη για τις τρέχουσες και µελλοντικές τάσεις στον σχεδιασµό των κινητήρων.

Πηγή: Dana

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
ΕτικέτεςDanaMLSΧαλυβδινες φλαντζες
Προηγούμενο

BASF – RWE: Συνεργασία στον τοµέα των ...

Επόμενο

Επεκτείνεται το δίκτυο συνεργείων αυτοκινήτου Car Point ...

Σχετικά άρθρα Περισσότερα του ιδίου

  • PLAYERΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

    Αµφίδροµη φόρτιση: Τι είναι και τι σχέση έχει µε τη V2G;

    7 Μαΐου 2021
    Από Admin
  • autoSERVICEPLAYER

    MOTUL: 24 ώρες στο Le Mans, όπως ποτέ άλλοτε!

    20 Οκτωβρίου 2020
    Από Admin
  • autoSERVICEPLAYER

    Έτος-σταθμός το 2018 για την προστασία των προσωπικών δεδομένων

    2 Φεβρουαρίου 2018
    Από Admin
  • PLAYERΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

    Bosch και Cariad -θυγατρική της VW- ενώνουν τις δυνάµεις τους

    10 Μαΐου 2022
    Από Admin
  • ΤΕΧΝΙΚΑ

    Η διαδικασία αντικατάστασης του παρμπρίζ ενός Nissan Qashqai

    8 Ιουνίου 2016
    Από Admin
  • autoSERVICEPLAYER

    Knorr-Bremse: Προµηθεύει την NEFAZ πάνω από 4.500 συστήµατα EBS για ρυµουλκούµενα

    6 Αυγούστου 2020
    Από Admin

  • fanovafes.com.gr
    ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ

    RUPES: Νέες ηλεκτρικές σκούπες S145EL και S145EPL

  • fanovafes.com.gr
    autoSERVICE

    Έως 27 Ιουλίου η προσαρμογή για την εγκατάσταση των POS.

  • autoSERVICE

    MANN+HUMMEL: Διαχείρηση θερµότητας για µείωση καυσίµου – ρύπων

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

  • 23 Μαΐου 2022

    Valeo – τεχνολογία LiDAR

  • 20 Μαΐου 2022

    ACEA: 14.000 δηµόσια σηµεία φόρτισης θα πρέπει να εγκαθίστανται εβδοµαδιαίως σε όλη την ΕΕ!

  • 19 Μαΐου 2022

    Continental AllSeasonContact: Κορυφαία βαθµολογία ΕU για τη µειωµένη αντίσταση κύλισης

  • 17 Μαΐου 2022

    Η Henkel συνεργάζεται µε την Porsche

  • 15 Μαΐου 2022

    Αutomechanika Istanbul 2022: Η εμπορική έκθεση της Τουρκίας για το aftermarket

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

  • 1 Ιουλίου 2021

    Ηλεκτροκίνηση & Εγκατάσταση Σταθμών Φόρτισης από το IsZEB

  • 17 Ιανουαρίου 2020

    H ΤΟΤΑΛ ΕΛΛΑΣ στηρίζει το Ι.Ο.ΑΣ. «Πάνος Μυλωνάς» για την υλοποίηση του εκπαιδευτικού προγράμματος «Ασφαλώς Ποδηλατώ»

  • 8 Σεπτεμβρίου 2019

    ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ. Οι ειδικότητες με τη μεγαλύτερη ζήτηση στην αγορά εργασίας

  • 18 Απριλίου 2019

    Audi: Σχεδίαση εικονικής εκπαίδευσης χωρίς σχεδόν καµία γνώση προγραµµατισµού

  • 12 Φεβρουαρίου 2019

    Το ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ παρουσιάζει τις τάσεις στην Μεταδευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Ακολουθήστε μας

ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ

  • 26 Οκτωβρίου 2018

    ΣτΕ: Απόφαση «ανάσα» για τις πτωχευμένες επιχειρήσεις

  • 1 Ιουλίου 2018

    ΟΑΕΔ: Επιδότηση έως και €500 σε νέους ανέργους για τον περιορισμό του brain drain

  • 15 Μαΐου 2018

    Άδικο, αντιαναπτυξιακό και εκτός Ευρωπαϊκής πραγματικότητας το “ψηφιακό” τέλος

  • 29 Μαρτίου 2018

    Τι ισχύει για την τραπεζική αργία 30 Μαρτίου – 2 Απριλίου και πως επηρεάζει όλες τις πληρωμές

  • 29 Μαρτίου 2018

    Οι νέες μέθοδοι των ελεγκτικών υπηρεσιών

ΘΕΜΑΤΑ

  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
  • ΚΛΑΔΙΚΑ
  • MARKETING
  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
  • ΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Γενικά

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΕΝΤΥΠΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ

  • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
  • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ




ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Χατζή 29, Άνω Πατήσια
11141 Aθήνα
Τηλ: +30. 210 21.32.356
Fax: +30. 210 21.32.357
Email: infoserv @ otenet.gr
© Copyright 2017 infoservice.com.gr | All Rights Reserved. | Created by Afternet