infoservice.com.gr

Top Menu

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Main Menu

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

logo

infoservice.com.gr

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • Διαγνωστικός έλεγχος ηλεκτρικών οχηµάτων (ΕV Hybrid)

  • Hella: Βαλβίδες ψεκασµού (µπεκ)

  • Εκποµπές αυτοκινήτων Euro 7 – Ακυρώνεται η αύξηση των ορίων το 2026;

  • Συνεργασία για την προώθηση ασφάλειας, δεξιοτήτων και προτύπων επισκευής συγκρούσεων

  • Δώδεκα διαφορετικοί τύποι συγκόλλησης εκ των οποίων τρεις αφορούν το αυτοκίνητο

PLAYERΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
Αρχική›PLAYER›Blueprinting: Τι είναι και γιατί είναι σηµαντικό;

Blueprinting: Τι είναι και γιατί είναι σηµαντικό;

Από Admin
9 Ιουνίου 2020
1875
0

Μπορεί να έχετε ακούσει τον όρο «blueprinting» καθώς σχετίζεται µε τον αρχιτεκτονικό και τον µηχανολογικό σχεδιασµό, αλλά για τον κόσµο του αυτοκινήτου ο όρος «blueprinting» µπορεί να έχει µια πολύ σηµαντική έννοια στον τοµέα της επισκευής µιας ζηµιάς και µπορεί να αποτελέσει ένα σηµαντικό στοιχείο διαβάθµισης της λειτουργίας και της ποιότητας παρεχόµενων υπηρεσιών για το φανοβαφείο.

Με απλά λόγια, το «blueprinting» είναι µια κρίσιµη εργασία που απαιτεί την καθιέρωση µιας τυπικής διαδικασίας µε σκοπό τον εντοπισµό όλων των ζηµιών του αυτοκινήτου πριν από την έναρξη της επισκευής. Αυτό σηµαίνει ότι ο τεχνικός που συµµετέχει στη διαδικασία θα κληθεί να εκτιµήσει πολύ προσεκτικά τη ζηµιά ενός αυτοκινήτου µετά από κάποιο ατύχηµα.

Είναι εργασία που πολλά φανοβαφεία παραλείπουν λόγω χρόνου και κόστους. Η διαδικασία ελέγχου απαιτεί προσεκτική αποσυναρµολόγηση του κατεστραµµένου τµήµατος του οχήµατος, έτσι ώστε όλα τα κατεστραµµένα µέρη να µπορούν να εντοπιστούν – ακόµα και τα κλιπς- να προϋπολογιστούν και να παραγγελθούν.

Ο επαγγελµατίας που διενεργεί αυτήν την αξιολόγηση, πρέπει να έχει γνώση του ρόλου που θα διαδραµατίσει στις επισκευές ο εκάστοτε τεχνικός, καθώς και τις σωστές διαδικασίες OEM (Original Equipment Manufacturer) που έχουν καθοριστεί από τον κατασκευαστή του αυτοκινήτου για κάθε τµήµα. Αυτός ο τύπος λεπτοµερούς ελέγχου και ανάλυσης συχνά αποκαλύπτει κρυφές ζηµιές, τόσο στο πλαίσιο, όσο και σε άλλα δοµικά στοιχεία του οχήµατος που µπορούν να επηρεάσουν την απόδοση και την ασφάλεια µε βάση τις προδιαγραφές του κατασκευαστή.

Τα ποιοτικά φανοβαφεία που ενσωµατώνουν το «blueprinting» στη διαδικασία εκτίµησής τους είναι σε θέση να παρέχουν στην ασφαλιστική εταιρεία ακριβέστερη εκτίµηση του κόστους των επισκευών, παρέχοντας παράλληλα στον πελάτη µια ακριβή εκτίµηση του χρόνου που θα χρειαστεί για να ολοκληρωθούν σωστά οι επισκευές.

Η διαδικασία περιορίζει ή και εξαλείφει ένα γεγονός που πολύ συχνά συµβαίνει στις επισκευές του είδους, δηλαδή, το «σβήνε-γράφε» στην αρχική εκτίµηση, την επανεπίσκεψη του εκτιµητή της ασφαλιστικής εταιρείας, την καθυστέρηση για τη νέα έγκριση, την παραγγελία επιπρόσθετων ανταλλακτικών και την εν γένει σηµαντική παράταση του χρόνου επισκευής του αυτοκινήτου, µια κατάσταση που δεν είναι πολλές φορές ανεκτή από τον πελάτη, ενώ ταυτόχρονα αµαυρώνει τη φήµη της επιχείρησης.

Τα φανοβαφεία που δεν χρησιµοποιούν διαδικασίες τύπου «blueprinting» συνήθως καθοδηγούνται από τον εκτιµητή της ασφαλιστικής εταιρείας και συχνά βιάζονται, προσπαθώντας να εξοικονοµήσουν χρήµατα, ενώ επισκευάζουν εν τέλει µόνο την ορατή επιφανειακή ζηµιά και χρησιµοποιούν συχνά φθηνά ή µεταχειρισµένα ανταλλακτικά, θέτοντας ενδεχοµένως σε κίνδυνο την ασφάλεια οδηγού και των επιβαινόντων στο επισκευασµένο όχηµα.

Αυτός ο τύπος επισκευής µπορεί να φαίνεται γρήγορος και φθηνός, ωστόσο ο µόνος που πραγµατικά δικαιούται να κρίνει είναι η ασφαλιστική εταιρεία.

Το πρόβληµα µε τις γρήγορες και φθηνές επισκευές σε ένα φανοβαφείο είναι ότι στη διαδικασία αυτή χρησιµοποιούνται ιµιτασιόν ανταλλακτικά ή µεταχειρισµένα/επισκευασµένα. Κάποια από αυτά δεν είναι αποδεκτά και δεν έχουν δοκιµαστεί µε τα ίδια αυστηρά πρότυπα ασφάλειας και απόδοσης που καθορίζει ο εκάστοτε κατασκευαστής.

Επιπλέον, εάν δεν έχει εντοπιστεί µια πιθανή ζηµιά στο πλαίσιο ή σε άλλα δοµικά µέρη του οχήµατος και δεν έχει επισκευαστεί, τα τυχόν µη γνήσια ανταλλακτικά ενδέχεται να λειτουργούν µε ακόµη λιγότερη αξιοπιστία λόγω της ελλιπούς ακεραιότητας της συνολικής επισκευής. Επίσης την επόµενη φορά που το όχηµα θα υποστεί ζηµιά σε κάποια άλλη σύγκρουση, ο επισκευαστής δεν θα γνωρίζει τι ανταλλακτικά και τι διαδικασία επισκευής προηγήθηκε και αν αυτή ήταν σύµφωνη µε τα κατασκευαστικά πρότυπα.

Όλα τα παραπάνω µπορούν να βοηθήσουν στο να γίνονται οι επισκευές σωστά και κυρίως, στο ότι το όχηµα θα ανταποκρίνεται και µετά την επισκευή στα πρότυπα ασφαλείας του κατασκευαστή. Θυµηθείτε, ότι ενώ η ασφαλιστική εταιρεία πιθανότατα θα προσπαθήσει να σας οδηγήσει στη φθηνότερη δυνατή επιλογή, εσείς επιλέξτε την καλύτερη «πατώντας» στον κρίσιµο για όλους τοµέα της ασφάλειας.

ΣΣ. Το blueprinting (προσχέδιο υπηρεσιών) είναι µια τεχνική που χρησιµοποιήθηκε αρχικά για το σχεδιασµό υπηρεσιών, αλλά έχει επίσης βρει εφαρµογές και στη διάγνωση προβληµάτων µε λειτουργική αποτελεσµατικότητα. Η τεχνική περιεγράφηκε για πρώτη φορά από τον G. Lynn Shostack, τραπεζικό στέλεχος, στο «Harvard Business Review 1984». Πλέον έχει καταστεί ένα από τα πιο ευρέως χρησιµοποιούµενα εργαλεία για τη διαχείριση των λειτουργιών, του σχεδιασµού και της παροχής υπηρεσιών.

Πηγή: Αutocraftbodywerks

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
ΕτικέτεςBlueprintingατυχημαεπισκευη ζημιαςΦΑΝΟΒΑΦΕΙΑ
Προηγούμενο

Η Volvo αυξάνει 80% την ηλεκτρική ενέργεια ...

Επόμενο

Λειτουργίες και ταξινόµηση των συστηµάτων διεύθυνσης

Σχετικά άρθρα Περισσότερα του ιδίου

  • PLAYERΦΑΝΟΒΑΦΕΣ

    PPG MoonWalk: Το καινοτόµο σύστηµα ανάµειξης χρωµάτων στην αγορά επαναβαφής

    21 Σεπτεμβρίου 2020
    Από Admin
  • fanovafes.com.gr__OdikiAsfaleia
    ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

    Τεχνολογία στην Οδική Ασφάλεια από την Interamerican

    27 Μαρτίου 2018
    Από Admin
  • PLAYERΦΑΝΟΒΑΦΕΣ

    Το νέο Sikkens Autoclear Lights της AkzoNobel προσφέρει πρωτοποριακή επισκευή προβολέων

    1 Σεπτεμβρίου 2019
    Από Admin
  • PLAYERΦΑΝΟΒΑΦΕΣ

    Η AkzoNobel εξασφαλίζει συµφωνία προµήθειας κορυφαίου κατασκευαστή αυτοκινήτων

    11 Μαρτίου 2020
    Από Admin
  • PLAYERΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣΦΑΝΟΒΑΦΕΣ

    Η κάµψη της επαναβαφής και οι αιτίες της

    20 Μαρτίου 2019
    Από Admin
  • PLAYERΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΦΑΝΟΒΑΦΕΣ

    HB BODY- Αστάρι: Eνα ιδιαίτερο υλικό

    1 Οκτωβρίου 2020
    Από Admin

  • autoSERVICE

    SportContact 6. Το νέο ελαστικό της Continental

  • autoservice.com_.gr_LeasePlan
    autoSERVICE

    Η LeasePlan συμμετέχει στην ηλεκτρική μετακίνηση

  • PLAYERΕΚΘΕΣΕΙΣ

    Automechanika Frankfurt: Καινοτόµα προϊόντα και τάσεις, επαγγελµατική ανάπτυξη και δικτύωση

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

  • 26 Ιανουαρίου 2023

    Διαγνωστικός έλεγχος ηλεκτρικών οχηµάτων (ΕV Hybrid)

  • 25 Ιανουαρίου 2023

    Hella: Βαλβίδες ψεκασµού (µπεκ)

  • 24 Ιανουαρίου 2023

    Εκποµπές αυτοκινήτων Euro 7 – Ακυρώνεται η αύξηση των ορίων το 2026;

  • 21 Ιανουαρίου 2023

    Συνεργασία για την προώθηση ασφάλειας, δεξιοτήτων και προτύπων επισκευής συγκρούσεων

  • 20 Ιανουαρίου 2023

    Δώδεκα διαφορετικοί τύποι συγκόλλησης εκ των οποίων τρεις αφορούν το αυτοκίνητο

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

  • 1 Ιουλίου 2021

    Ηλεκτροκίνηση & Εγκατάσταση Σταθμών Φόρτισης από το IsZEB

  • 17 Ιανουαρίου 2020

    H ΤΟΤΑΛ ΕΛΛΑΣ στηρίζει το Ι.Ο.ΑΣ. «Πάνος Μυλωνάς» για την υλοποίηση του εκπαιδευτικού προγράμματος «Ασφαλώς Ποδηλατώ»

  • 8 Σεπτεμβρίου 2019

    ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ. Οι ειδικότητες με τη μεγαλύτερη ζήτηση στην αγορά εργασίας

  • 18 Απριλίου 2019

    Audi: Σχεδίαση εικονικής εκπαίδευσης χωρίς σχεδόν καµία γνώση προγραµµατισµού

  • 12 Φεβρουαρίου 2019

    Το ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ παρουσιάζει τις τάσεις στην Μεταδευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Ακολουθήστε μας

ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ

  • 26 Οκτωβρίου 2018

    ΣτΕ: Απόφαση «ανάσα» για τις πτωχευμένες επιχειρήσεις

  • 1 Ιουλίου 2018

    ΟΑΕΔ: Επιδότηση έως και €500 σε νέους ανέργους για τον περιορισμό του brain drain

  • 15 Μαΐου 2018

    Άδικο, αντιαναπτυξιακό και εκτός Ευρωπαϊκής πραγματικότητας το “ψηφιακό” τέλος

  • 29 Μαρτίου 2018

    Τι ισχύει για την τραπεζική αργία 30 Μαρτίου – 2 Απριλίου και πως επηρεάζει όλες τις πληρωμές

  • 29 Μαρτίου 2018

    Οι νέες μέθοδοι των ελεγκτικών υπηρεσιών

ΘΕΜΑΤΑ

  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
  • ΚΛΑΔΙΚΑ
  • MARKETING
  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
  • ΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Γενικά

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΕΝΤΥΠΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ

  • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
  • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ




ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Χατζή 29, Άνω Πατήσια
11141 Aθήνα
Τηλ: +30. 210 21.32.356
Fax: +30. 210 21.32.357
Email: infoserv @ otenet.gr
ΓΕΜΗ: 009647101000
© Copyright 2017 infoservice.com.gr | All Rights Reserved. | Created by Afternet