infoservice.com.gr

Top Menu

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Main Menu

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

logo

infoservice.com.gr

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • Διαγνωστικός έλεγχος ηλεκτρικών οχηµάτων (ΕV Hybrid)

  • Hella: Βαλβίδες ψεκασµού (µπεκ)

  • Εκποµπές αυτοκινήτων Euro 7 – Ακυρώνεται η αύξηση των ορίων το 2026;

  • Συνεργασία για την προώθηση ασφάλειας, δεξιοτήτων και προτύπων επισκευής συγκρούσεων

  • Δώδεκα διαφορετικοί τύποι συγκόλλησης εκ των οποίων τρεις αφορούν το αυτοκίνητο

PLAYERΕΡΕΥΝΑΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
Αρχική›PLAYER›BASF: Οι νέες συνθήκες στην αυτοκινητοβιοµηχανία αλλάζουν τα δεδοµένα στο χρώµα αυτοκινήτου

BASF: Οι νέες συνθήκες στην αυτοκινητοβιοµηχανία αλλάζουν τα δεδοµένα στο χρώµα αυτοκινήτου

Από Admin
25 Φεβρουαρίου 2022
270
0

Το 2021, η αυτοκινητοβιοµηχανία αντιµετώπισε πρωτόγνωρες προκλήσεις. Υπήρξε σηµαντική µείωση στα αυτοκίνητα που κατασκευάστηκαν το 2020 και το 2021 σε σχέση µε τα προηγούµενα χρόνια. Το γεγονός αυτό απεικονίζεται ξεκάθαρα στην έκθεση BASF Color Report για το 2021, που αφορά στις εργοστασιακές βαφές αυτοκινήτων. Κάποιες συγκεκριµένες χρωµατικές αποχρώσεις αναδεικνύονται, ενώ κάποιες διαχρονικές επιλογές επηρεάστηκαν κάπως αρνητικά.

Τα αχρωµατικά χρώµατα -λευκό, µαύρο, γκρι και ασηµί- εξακολουθούν να είναι τα δηµοφιλέστερα. Διαθέτουν κλασική, διαχρονική οµορφιά και συνδέονται τόσο µε το περιβάλλον όσο και µε την υψηλή τεχνολογία. Καθώς όµως εµφανίζονται νέοι χρωµατικοί τόποι, τα χρώµατα αυτά αρχίζουν να χάνουν τη δηµοφιλία τους.

Όπως προέβλεψαν οι σχεδιαστές της BASF πριν από χρόνια, το µπλε αρχίζει να κερδίζει έδαφος. Το ίδιο συµβαίνει και µε το κόκκινο που αρχίζει να κερδίζει µερίδιο αγοράς από τα αχρωµατικά χρώµατα σε πολλά µέρη του κόσµου. Αν και οι αριθµοί είναι µικρότεροι, το πράσινο και το µπεζ εξακολουθούν να εµφανίζονται στα δεδοµένα, και τα χρώµατα δεν είναι στις συνηθισµένες, αναµενόµενες αποχρώσεις.

Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική (EMEA) – Μεγαλύτερη ποικιλία χρωµάτων και αποχρώσεων
Τα χρώµατα σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική (EMEA) αποτελούν σήµερα πάνω από το 27% και εξακολουθούν να αυξάνονται -το υψηλότερο ποσοστό τα τελευταία είκοσι χρόνια. Το µπλε αποτελεί τη δηµοφιλέστερη χρωµατική πρόταση. Αυτή τη στιγµή υπάρχουν σχεδόν 180 αποχρώσεις του µπλε, από το γαλάζιο του ουρανού µέχρι το σκούρο µπλε της νύχτας, που είναι ελκυστικές φρέσκιες και νεανικές, ενώ εµφανίζονται σε όλους τους τύπους αµαξώµατος και σε όλες τις κατηγορίες αυτοκινήτων. Το κόκκινο βρίσκεται στη δεύτερη θέση, µακριά από το µπλε, και ακολουθεί ένας µικρός αριθµός αποχρώσεων του πράσινου.

Όσον αφορά στις αχρωµατικές επιλογές, το λευκό συνεχίζει να είναι το δηµοφιλέστερο, αλλά το γκρι κερδίζει έδαφος. Στο γκρι υπάρχουν αρκετές επιλογές, µε διαφορετικά εφέ και συστάσεις που ενισχύουν την παρουσία του. Η γκάµα των 160 αποχρώσεων του γκρι κυµαίνεται από κοµψά, σκούρα και αστραφτερά χρώµατα µέχρι ανοιχτά και σπορτίφ χρώµατα.

«Τα χρώµατα που σχεδιάζονται για την Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική χρησιµοποιούν οικείες χρωµατικές θέσεις, αλλά τις µεταβάλλουν µε τη βοήθεια νέων εφέ, ανεπαίσθητων χρωµατικών διαβαθµίσεων, ή µιας συγκεκριµένης αστραφτερής εµφάνισης. Κάνουν τα χρωµατικά να ξεχωρίζουν ως τολµηρές εκφράσεις µοναδικότητας και σπορτίφ πνεύµατος, κερδίζοντας κάθε χρόνο περισσότερη δηµοφιλία», ανέφερε ο Mark Gutjahr, επικεφαλής χρωµατικού σχεδιασµού αυτοκινήτων σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή
και Αφρική.

Ασία-Ωκεανία – Πρωτοπόροι στην παγκόσµια ποικιλία χρωµάτων
Αν και το λευκό εξακολουθεί να είναι το αγαπηµένο χρώµα σε Ασία και Ωκεανία, η δηµοφιλία του άρχισε να υποχωρεί. Το µαύρο και το γκρι συνεχίζουν να βελτιώνονται, διατηρώντας την αυξητική τάση της τελευταίας τετραετίας, που αλλάζει την παρουσία λευκών οχηµάτων στους δρόµους. Ένα ποσοστό 79% των νέων αυτοκινήτων που παρήχθησαν σε Ασία και Ωκεανία βάφτηκαν αχρωµατικά το 2021.

Η δηµοφιλία των χρωµατικών προτάσεων είναι σταθερή, ενώ κάποιοι συγκεκριµένοι χρωµατικοί χώροι είναι λίγο περισσότερο ή λιγότερο δηµοφιλείς. Το µπλε -η νούµερο ένα χρωµατική πρόταση- αυξάνεται, αντικατοπτρίζοντας έτσι παγκόσµια δεδοµένα από άλλες περιοχές. Πήρε ένα µερίδιο του κόκκινου, το οποίο µειώθηκε. Το καφέ και το χρυσαφί εµφανίζονται σε ικανοποιητικούς αριθµούς, ενώ τα µπεζ, πορτοκαλί, κίτρινο, πράσινο και βιολετί βρίσκονται περίπου στο 1% το καθένα.

«Η περιοχή Ασίας – Ωκεανίας έχει τον µεγαλύτερο όγκο παραγωγής αυτοκινήτων στον κόσµο, µε τη µεγαλύτερη γκάµα χρωµάτων σε σύγκριση µε άλλες περιοχές», δήλωσε η Chiharu Matsuhara, επικεφαλής σχεδιασµού αυτοκινήτων σε Ασία-Ωκεανία. «Μαζί µε την έκρηξη του µπλε, η οικογένεια των πράσινων χρωµάτων διευρύνεται. Από το τυρκουάζ στο χακί και στο λαδί, αυτά δεν είναι τα συνηθισµένα πράσινα, ιδιαίτερα για τα οχήµατα SUV».

Βόρεια Αµερική – Οι χρωµατικές προτιµήσεις αλλάζουν ταχύτατα σε ολόκληρη την Αµερική
Το µπλε φαίνεται να ξεπερνιέται στη Βόρεια Αµερική. Το µερίδιό του παρουσίασε µείωση κατά 4%, σε σύγκριση µε πέρσι, φτάνοντας στα επίπεδα του 2017. Οι αχρωµατικές επιλογές, συµπεριλαµβανοµένου του λευκού, παρουσίασαν απότοµη άνοδο στη Βόρεια Αµερική ενώ µειώθηκαν σε παγκόσµια κλίµακα, κάτι που δεν συνέβη µε το ασηµί και το γκρι, που βρίσκονται χαµηλά στις επιλογές. Μεταξύ των χρωµατικών επιλογών, το κόκκινο είχε αύξηση της τάξης του 1%. Το κόκκινο και το µπλε αποτελούν σήµερα τις δηµοφιλέστερες χρωµατικές επιλογές.

Οι ελλείψεις πρώτων υλών το 2021 ανάγκασαν τους αυτοκινητοβιοµήχανους να προχωρήσουν σε δύσκολες επιλογές κατά τη διανοµή των λιγοστών πόρων. Αυτό µάλλον ευνόησε τις µεγαλύτερες και δηµοφιλέστερες πλατφόρµες κατά τη διάρκεια της ύφεσης.

«Η Βόρεια Αµερική φαίνεται πως αλλάζει κατεύθυνση γρηγορότερα. Με υψηλή ζήτηση για αγορά αυτοκινήτων και περιορισµένη προσφορά, οι αγοραστές ίσως στραφούν προς πιο ρεαλιστικές και λιγότερες συναισθηµατικές επιλογές. Οι καταναλωτές στράφηκαν ταχύτατα προς πιο οικείες αποχρώσεις του αχρωµατικού χώρου», τόνισε ο Paul Czornij, επικεφαλής σχεδιασµού αυτοκινήτων σε ολόκληρη την Αµερική.

Νότια Αµερική – Ακολουθώντας την παγκόσµια τάση
Καταγράφηκε αύξηση στη ζήτηση για το µπλε χρώµα. Στη Νότια Αµερική το µπλε αυξήθηκε κατά 3% το 2021, κερδίζοντας µερίδιο αγοράς από το κόκκινο. Ενώ οι αγοραστές αυτοκινήτων σε αυτήν την περιοχή τείνουν να είναι συντηρητικοί, κάποιες νέες αποχρώσεις αρχίζουν να προσελκύουν τους αγοραστές.

Οι σχεδιαστές αυτοκινήτων συχνά βλέπουν 3-4 χρόνια µπροστά όταν αναπτύσσουν χρωµατικές προτάσεις. Τελικά, η αγορά εξελίχθηκε σύµφωνα µε τις προβλέψεις και η Νότια Αµερική δείχνει να υιοθετεί τις νέες χρωµατικές επιλογές µε αργότερους ρυθµούς από τον υπόλοιπο κόσµο.

«Με µια τόσο µεγάλη αύξηση, το µπλε πλέον καθιερώνεται στη Νότια Αµερική. Από το γαλάζιο του ουρανού µέχρι το σκούρο µπλε, ολοένα και περισσότεροι αγοραστές αυτοκινήτων επιλέγουν αυτή τη χρωµατική παλέτα. Χρησιµοποιούµε κάποια όµορφα εφέ και χρωστικές, ιδιαίτερα µεταλλικές, που εξελίσσουν αυτόν τον σηµαντικό χώρο σχεδιασµού», δήλωσε ο Marcos Fernandes, διευθυντής της BASF Coatings στη Νότια Αµερική.

Η Έκθεση BASF Color Report για το 2021, που αφορά στις εργοστασιακές βαφές αυτοκινήτων αποτελεί µια ανάλυση δεδοµένων από το τµήµα Coatings της BASF, που βασίζεται στην παγκόσµια παραγωγή αυτοκινήτων και την εφαρµογή βαφών σε ελαφρά οχήµατα το 2021.

https://www.rmpaint.com/gb/product-offer#technical-data-sheets/

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
ΕτικέτεςbasfΧΡΩΜΑΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
Προηγούμενο

Πώς ένα φυσικό προϊόν όπως ο φελλός ...

Επόμενο

Με το προηγμένο FordPass έχετε παντού το ...

Σχετικά άρθρα Περισσότερα του ιδίου

  • PLAYERΦΑΝΟΒΑΦΕΣ

    Η McLaren Racing και η AkzoNobel ανανέωσαν και επέκτειναν την πολυετή συνεργασία τους

    2 Μαρτίου 2022
    Από Admin
  • fanovafes.com.gr_Glasurit_130 years_
    PLAYERΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

    Glasurit: 130 χρόνια ιστορία µε χρώµα

    27 Ιουνίου 2018
    Από Admin
  • PLAYERΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣΦΑΝΟΒΑΦΕΣ

    Χρώµατα FERROUS: Τώρα σε νέες ιδιόκτητες εγκαταστάσεις

    12 Απριλίου 2021
    Από Admin
  • PLAYERΦΑΝΟΒΑΦΕΣ

    Η BASF ανακηρύχθηκε Προµηθευτής της Χρονιάς 2019

    19 Σεπτεμβρίου 2020
    Από Admin
  • PLAYERΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

    BASF: Οι τάσεις χρώµατος αυτοκινήτου 2019-20 χαρακτηρίζονται από µια δέσµευση να διαµορφώσουν το µέλλον

    13 Οκτωβρίου 2019
    Από Admin
  • ΕΚΘΕΣΕΙΣΦΑΝΟΒΑΦΕΣ

    Η ΗΒ BODY γιόρτασε τα 40 χρόνια λειτουργίας της στην Automeckanika!

    5 Οκτωβρίου 2022
    Από Admin

  • autoSERVICEPLAYERΓΕΝΙΚΑΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

    MAHLE: Βαθµονόµηση µε το πάτηµα ενός κουµπιού

  • fanovafes.com.gr_3M
    ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ

    Μέσα Ατομικής Προστασίας

  • autoSERVICEPLAYER

    Profimaster 3000: Ανυψωτικό 2.500 kg µε τροχούς

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

  • 26 Ιανουαρίου 2023

    Διαγνωστικός έλεγχος ηλεκτρικών οχηµάτων (ΕV Hybrid)

  • 25 Ιανουαρίου 2023

    Hella: Βαλβίδες ψεκασµού (µπεκ)

  • 24 Ιανουαρίου 2023

    Εκποµπές αυτοκινήτων Euro 7 – Ακυρώνεται η αύξηση των ορίων το 2026;

  • 21 Ιανουαρίου 2023

    Συνεργασία για την προώθηση ασφάλειας, δεξιοτήτων και προτύπων επισκευής συγκρούσεων

  • 20 Ιανουαρίου 2023

    Δώδεκα διαφορετικοί τύποι συγκόλλησης εκ των οποίων τρεις αφορούν το αυτοκίνητο

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

  • 1 Ιουλίου 2021

    Ηλεκτροκίνηση & Εγκατάσταση Σταθμών Φόρτισης από το IsZEB

  • 17 Ιανουαρίου 2020

    H ΤΟΤΑΛ ΕΛΛΑΣ στηρίζει το Ι.Ο.ΑΣ. «Πάνος Μυλωνάς» για την υλοποίηση του εκπαιδευτικού προγράμματος «Ασφαλώς Ποδηλατώ»

  • 8 Σεπτεμβρίου 2019

    ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ. Οι ειδικότητες με τη μεγαλύτερη ζήτηση στην αγορά εργασίας

  • 18 Απριλίου 2019

    Audi: Σχεδίαση εικονικής εκπαίδευσης χωρίς σχεδόν καµία γνώση προγραµµατισµού

  • 12 Φεβρουαρίου 2019

    Το ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ παρουσιάζει τις τάσεις στην Μεταδευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Ακολουθήστε μας

ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ

  • 26 Οκτωβρίου 2018

    ΣτΕ: Απόφαση «ανάσα» για τις πτωχευμένες επιχειρήσεις

  • 1 Ιουλίου 2018

    ΟΑΕΔ: Επιδότηση έως και €500 σε νέους ανέργους για τον περιορισμό του brain drain

  • 15 Μαΐου 2018

    Άδικο, αντιαναπτυξιακό και εκτός Ευρωπαϊκής πραγματικότητας το “ψηφιακό” τέλος

  • 29 Μαρτίου 2018

    Τι ισχύει για την τραπεζική αργία 30 Μαρτίου – 2 Απριλίου και πως επηρεάζει όλες τις πληρωμές

  • 29 Μαρτίου 2018

    Οι νέες μέθοδοι των ελεγκτικών υπηρεσιών

ΘΕΜΑΤΑ

  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
  • ΚΛΑΔΙΚΑ
  • MARKETING
  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
  • ΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Γενικά

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΕΝΤΥΠΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ

  • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
  • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ




ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Χατζή 29, Άνω Πατήσια
11141 Aθήνα
Τηλ: +30. 210 21.32.356
Fax: +30. 210 21.32.357
Email: infoserv @ otenet.gr
ΓΕΜΗ: 009647101000
© Copyright 2017 infoservice.com.gr | All Rights Reserved. | Created by Afternet