infoservice.com.gr

Top Menu

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Main Menu

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

logo

infoservice.com.gr

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • Νέα Συμφωνία Hyundai και Shell για νέες λύσεις καθαρής κινητικότητας

  • Schaeffler Repxpert: Bλάβες που συναντάμε σε ένα Βολάν Διπλής Μάζας

  • Tο ZF pro[Tech] workshop concept ξεκινά στην Ελλάδα

  • Gates: Νέο δωρεάν τεχνικό διαδικτυακό σεμινάριο συστημάτων ψύξης

  • Χρώµατα FERROUS: Τώρα σε νέες ιδιόκτητες εγκαταστάσεις

PLAYERΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
Αρχική›PLAYER›BASF: Ευρύτερη γκάµα χρωµάτων στα αυτοκίνητα που κατασκευάστηκαν παγκοσµίως το 2020

BASF: Ευρύτερη γκάµα χρωµάτων στα αυτοκίνητα που κατασκευάστηκαν παγκοσµίως το 2020

Από Admin
22 Μαρτίου 2021
78
0

• Η επέκταση των χρωµατικών επιλογών καθιστά το συνολικό φάσµα ευρύτερο σε σχέση µε το 2019
• Διαφορετικές αποχρώσεις του µπλε, του κόκκινου, του κίτρινου και του βιολετί κερδίζουν έδαφος σε ορισµένες περιοχές
• Παρά τη µεταβολή των χρωµάτων, το λευκό, το µαύρο, το ασηµί και το γκρι ακολουθούν ένα γνώριµο µοτίβο, καλύπτοντας την πλειονότητα των παραγόµενων οχηµάτων

Η συλλογή χρωµατικών τάσεων για την αυτοκινητοβιοµηχανία Automotive Color Trends 2020 της BASF δείχνει τη χρωµατική της παλέτα να αλλάζει µε µη συµβατικούς τρόπους, αποκαλύπτοντας ένα ευρύτερο φάσµα χρωµάτων που ξεκινούν από τα εργοστάσια κατασκευής παγκοσµίως.

Οι διάφορες αποχρώσεις, όπως το µπλε και το κίτρινο, κερδίζουν έδαφος σε ορισµένες περιοχές, ενώ το κόκκινο και το βιολετί αρχίζουν να µειώνουν την πρωτοκαθεδρία των «αχρωµατικών» χρώµατων σε άλλες περιοχές του κόσµου. Οι νέες χρωµατικές επιλογές κατέστησαν το συνολικό φάσµα ευρύτερο από το 2019 και πρόσθεσαν µια πινελιά λάµψης.

Παρά τις µεταβολές στις τάσεις των χρωµάτων, τα «αχρωµατικά» χρώµατα – λευκό, µαύρο, ασηµί και γκρι – ακολουθούσαν ένα γνώριµο µοτίβο, αφού χρησιµοποιήθηκαν στην πλειονότητα των αυτοκινήτων που κατασκευάστηκαν. Όπως συµβαίνει εδώ και αρκετά χρόνια, το λευκό εξακολουθεί να είναι το δηµοφιλέστερο χρώµα αυτοκινήτων σε όλο τον κόσµο. Διαθέτει κλασική, διαχρονική οµορφιά και συνδέεται τόσο µε το περιβάλλον όσο και µε την υψηλή τεχνολογία.

Τα στοιχεία που παρουσιάζονται στην παρούσα έκθεση δείχνουν µείωση στη συνολική παραγωγή οχηµάτων σε σχέση µε τα προηγούµενα έτη. Περιλαµβάνει επίσης τα χρονικά διαστήµατα διακοπής λειτουργίας των αυτοκινητοβιοµηχανιών λόγω της πανδηµίας COVID-19. Η παγκόσµια πανδηµία έχει πλήξει σοβαρά την οικονοµική δραστηριότητα της αγοράς οχηµάτων και ολόκληρο τον κόσµο.

Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική (EMEA): Μεγαλύτερη ποικιλία χρωµατικών προτάσεων και αποχρώσεων
Η Ευρώπη, η Μέση Ανατολή και η Αφρική (EMEA) ακολουθούν την παγκόσµια τάση των χρωµατικών προτάσεων. Το 2020, περίπου το 11 % των νέων οχηµάτων στην Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική ήταν µπλε χρώµατος, καθιστώντας το, τη δηµοφιλέστερη χρωµατική πρόταση. Το βιολετί είναι ένα νέο προϊόν στην αγορά, αυξάνοντας ακόµη περισσότερο την ποικιλοµορφία. Άλλες χρωµατικές προτάσεις γίνονται επίσης δηµοφιλείς, ειδικά σε µικρότερα SUV, καθώς αυξάνεται το µερίδιο αγοράς για τον συγκεκριµένο τύπο αυτοκινήτου.

Μέρος της ποικιλίας προέρχεται από την ποικιλοµορφία των αποχρώσεων. Οι αυτοκινητοβιοµηχανίες χρησιµοποίησαν περισσότερες από 160 διακριτές αποχρώσεις του µπλε το 2020 σε οχήµατα στην περιοχή της Ευρώπης, της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής. Το γκρι ερχόταν δεύτερο µε 140 αποχρώσεις. Και τα δύο χρώµατα ήταν πιο διαφορετικά από το λευκό, το οποίο είχε µόνο 70 διακριτές αποχρώσεις.
Στο «αχρωµατικό» φάσµα, το λευκό παραµένει στην κορυφή κατέχοντας το 28% της αγοράς, ακολουθούµενο από το γκρι και το µαύρο.

Η ποικιλία χρωµάτων αλλάζει ανάλογα µε το µέγεθος. Για παράδειγµα, το βιολετί χρησιµοποιείται αποκλειστικά σε SUV µεσαίου µεγέθους, αλλά δεν το συναντά κανείς σε µικρότερα ή µεγαλύτερα SUV», δήλωσε ο Mark Gutjahr, επικεφαλής της χρωµατικής σχεδίασης αυτοκινήτου, της Ευρώπης, της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής. «Το αντίθετο συµβαίνει µε το κίτρινο, το οποίο εµφανίζεται τόσο σε πολύ µικρά όσο και σε πολύ µεγάλα οχήµατα, αλλά όχι σε µεσαίου µεγέθους. Πρόκειται για συγκεκριµένες και µοναδικές θέσεις χρωµάτων που εµφανίζονται και εξαφανίζονται ανάλογα µε τον τύπο αυτοκινήτου».

Βόρεια Αµερική: Περισσότερο µπλε, ακριβώς όπως αναµενόταν
Οι αγοραστές αυτοκινήτων της Βόρειας Αµερικής έχουν λιγότερες επιλογές χρωµάτων, αλλά αυτό δεν σηµαίνει ότι επιλέγουν λιγότερα αυτοκίνητα, φορτηγά ή SUV σε χρωµατικές αποχρώσεις. Το µπλε έγινε πιο δηµοφιλές ως χρώµα αυτοκινήτου στην Βόρεια Αµερική, υπερισχύοντας οριακά του κόκκινου, ενώ το µπεζ και το καφέ έχουν διαγραφεί από τη λίστα, γεγονός που καθιστά το πράσινο ως τη µοναδική εναλλακτική χρωµατική πρόταση σε σηµαντικούς αριθµούς στην περιοχή.

Οι αποχρώσεις του µπλε φαίνονται πιο κοµψές και οι αγοραστές που είχαν επιλέξει το µπεζ ή το καφέ στο παρελθόν φαίνεται ότι έχουν περάσει πλέον σε αποχρώσεις του µπλε ή του γκρι. Οι σχεδιαστές της BASF το είχαν προβλέψει. Ήδη από το 2016, χαρακτήρισαν το µπλε ως «σηµαντική χρωµατική κατεύθυνση για την αυτοκινητοβιοµηχανία, η οποία θα κερδίσει µερίδιο αγοράς τα προσεχή έτη». Οι σχεδιαστές αυτοκινήτων συχνά βλέπουν 3-4 χρόνια µπροστά όταν αναπτύσσουν χρωµατικές προτάσεις και τελικά η αγορά εξελίχθηκε σύµφωνα µε τις προβλέψεις.

Υπάρχουν πολλοί λόγοι για να ενθουσιαστούµε µε τις φωτεινές αποχρώσεις», δήλωσε ο Paul Czornij, επικεφαλής σχεδιασµού για την Αµερική. «Όπως προβλέψαµε πριν από τρία ή τέσσερα χρόνια, το µπλε διανύει τη φωτεινή του περίοδο και χρησιµοποιούµε µερικά όµορφα εφέ και χρωστικές που αναδεικνύουν τις δυνατότητες της χροιάς και της υφής σε αυτόν τον σηµαντικό χώρο σχεδίασης».

Ασία-Ωκεανία: Το µαύρο και το γκρι αυξάνονται, ενώ εµφανίζονται φωτεινότερες αποχρώσεις
Οι περιοχές Ασίας-Ωκεανίας φιλοξενούν τον µεγαλύτερο όγκο παραγωγής αυτοκινήτων στον κόσµο και έναν µικρόκοσµο δηµοφιλών χρωµάτων σε παγκόσµιο επίπεδο. Αν και κάθε περιοχή είναι διαφορετική, οι προτιµήσεις στην περιοχή της Ασίας-Ωκεανίας αντανακλούν τα παγκόσµια δεδοµένα και οι φωτεινές αποχρώσεις αντικατοπτρίζουν την αφύπνιση που βιώνουν οι χρωµατικές αποχρώσεις σε άλλα µέρη.

Το λευκό εξακολουθεί να είναι το πιο δηµοφιλές χρώµα στην περιοχή, µε χρήση περίπου 48% επί των παραγόµενων οχηµάτων. Το µαύρο και το γκρι συνεχίζουν να βελτιώνονται, µετά από µια τριετή τάση που παραγκωνίζεται αισθητά από την κυριαρχία του λευκού.

Αν και οι συνολικοί αριθµοί δεν είναι τεράστιοι, το καφέ, το πράσινο και το βιολετί είναι σταθερά στη δηµοτικότητα των χρωµατικών προτάσεων. Θα περάσει πολύς καιρός µέχρι να αυξήσουν το µερίδιο τους έναντι του λευκού ως της πιο δηµοφιλέστερης απόχρωσης, αλλά προς το παρόν προστίθεται στην τεράστια ποικιλία χρωµάτων στην Ασία-Ωκεανία.

Οι άνθρωποι στην Ασία και την Ωκεανία απολαµβάνουν πραγµατικά την επιλογή αποχρώσεων για τα οχήµατά τους. Οι αποχρώσεις είναι πολύ ανθρώπινες, ευέλικτες και ελεύθερες, δείχνοντας την ποικιλοµορφία της περιοχής και του λαού της», δήλωσε ο Chiharu Matsuhara, επικεφαλής σχεδιασµού των περιοχών Ασίας-Ωκεανίας.

Νότια Αµερική: Οι συντηρητικοί αγοραστές επιλέγουν πιο συντηρητικές αποχρώσεις
Χρώµατα όπως το κόκκινο και το µπλε, τα οποία είναι τόσο δηµοφιλή σε άλλες περιοχές του κόσµου, εξακολουθούν να είναι στις προτιµήσεις και της Νότιας Αµερικής, ιδίως µεταξύ των αγοραστών αυτοκινήτων που προσπαθούν να εκφράσουν την ατοµικότητά τους µε σπορ αυτοκίνητα. Το πιο σηµαντικό είναι η αγάπη της αγοράς για τα «αχρωµατικά» χρώµατα.

Ιστορικά, οι αγοραστές αυτοκινήτων της Νότιας Αµερικής έχουν επιλέξει πιο παραδοσιακά, λιγότερο εντυπωσιακά χρώµατα. Όπως και σε άλλες περιοχές, το λευκό είναι µακράν το πιο αγαπηµένο, καλύπτοντας περίπου το 39% των οχηµάτων µε εργοστασιακά χρώµατα. Η δηµοτικότητα του γκρι και του ασηµί είναι υψηλότερη από ότι σε άλλες περιοχές, µε 18% για το καθένα.

Το µαύρο έχει τη µικρότερη προτίµηση ανάµεσα στα «αχρωµατικά» χρώµατα, µε 12%. Συνολικά, τα «αχρωµατικά» χρώµατα αποτελούν το 87% των προτιµήσεων.

Σε αντίθεση µε άλλες περιοχές, το κόκκινο χρώµα ξεχωρίζει ως η κορυφαία χρωµατική πρόταση µε 9%. Οι διάφορες αποχρώσεις του µπλε είναι σηµαντικές παγκοσµίως, ενώ στη Νότια Αµερική το µπλε κατέχει µόλις το 2% της αγοράς. Το πορτοκαλί θεωρείται νέο, το καφέ είναι σταθερό και το µπεζ έχει εξαφανιστεί.

Οι τάσεις που είναι δηµοφιλείς σε άλλα µέρη του κόσµου είναι πιο δύσκολο να καθιερωθούν στη Νότια Αµερική. Αν και πρόκειται για µια ήπειρο µε πολλές πολύχρωµες πτυχές του πολιτισµού της, οι άνθρωποι τείνουν να είναι πιο συντηρητικοί µε τα αυτοκίνητά τους,  δήλωσε ο Marcos Fernandes, Director Regional Business Management, Automotive Coatings Νότιας Αµερικής.

https://www.rmpaint.com/int/greece

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
ΕτικέτεςbasfColor Report 2020ΧΡΩΜΑΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
Προηγούμενο

Προηγμένη τεχνολογία κλειδιού για τα Ford Puma ...

Επόμενο

PPG: Αυτόνοµες επιστρώσεις

Σχετικά άρθρα Περισσότερα του ιδίου

  • PLAYERΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

    BASF: Οι τάσεις χρώµατος αυτοκινήτου 2019-20 χαρακτηρίζονται από µια δέσµευση να διαµορφώσουν το µέλλον

    13 Οκτωβρίου 2019
    Από Admin
  • autoSERVICEPLAYERΦΑΝΟΒΑΦΕΣ

    ΙΑΠΩΝΙΚΗ και BASF: Συμφωνία διανομής των βαφών αυτοκινήτων R-M®

    26 Οκτωβρίου 2020
    Από Admin
  • fanovafes.com.gr_Glasurit_130 years_
    PLAYERΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

    Glasurit: 130 χρόνια ιστορία µε χρώµα

    27 Ιουνίου 2018
    Από Admin
  • PLAYERΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΦΑΝΟΒΑΦΕΣ

    BASF: Mεθανόλη φιλική προς το περιβάλλον

    3 Σεπτεμβρίου 2019
    Από Admin
  • PLAYERΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣΦΑΝΟΒΑΦΕΣ

    Χρώµατα FERROUS: Τώρα σε νέες ιδιόκτητες εγκαταστάσεις

    12 Απριλίου 2021
    Από Admin
  • PLAYERΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΦΑΝΟΒΑΦΕΣ

    BASF και Toyota: Συνεργασία για εξοικονόµηση βάρους στο νέο Sienna 2021

    22 Δεκεμβρίου 2020
    Από Admin

  • PLAYERΕΚΘΕΣΕΙΣ

    Το πρόγραμμα εκδηλώσεων της AutopromotecEDU του 2019 για τα φλέγοντα θέματα του aftermarket

  • autoSERVICEPLAYER

    STC: Δυναµική επιστρoφή µετά τον εγκλεισµό του CODIV-19

  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

    LED: Από το σωματίδιο του Θεού στα… μπλε φωτάκια

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

  • 16 Απριλίου 2021

    Νέα Συμφωνία Hyundai και Shell για νέες λύσεις καθαρής κινητικότητας

  • 15 Απριλίου 2021

    Schaeffler Repxpert: Bλάβες που συναντάμε σε ένα Βολάν Διπλής Μάζας

  • 14 Απριλίου 2021

    Tο ZF pro[Tech] workshop concept ξεκινά στην Ελλάδα

  • 13 Απριλίου 2021

    Gates: Νέο δωρεάν τεχνικό διαδικτυακό σεμινάριο συστημάτων ψύξης

  • 12 Απριλίου 2021

    Χρώµατα FERROUS: Τώρα σε νέες ιδιόκτητες εγκαταστάσεις

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

  • 17 Ιανουαρίου 2020

    H ΤΟΤΑΛ ΕΛΛΑΣ στηρίζει το Ι.Ο.ΑΣ. «Πάνος Μυλωνάς» για την υλοποίηση του εκπαιδευτικού προγράμματος «Ασφαλώς Ποδηλατώ»

  • 8 Σεπτεμβρίου 2019

    ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ. Οι ειδικότητες με τη μεγαλύτερη ζήτηση στην αγορά εργασίας

  • 18 Απριλίου 2019

    Audi: Σχεδίαση εικονικής εκπαίδευσης χωρίς σχεδόν καµία γνώση προγραµµατισµού

  • 12 Φεβρουαρίου 2019

    Το ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ παρουσιάζει τις τάσεις στην Μεταδευτεροβάθμια Εκπαίδευση

  • 26 Οκτωβρίου 2018

    Μειώνονται τα εξεταζόμενα μαθήματα του ΕΠΑΛ το νέο σχολικό έτος 2018 – 2019

Ακολουθήστε μας

ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ

  • 26 Οκτωβρίου 2018

    ΣτΕ: Απόφαση «ανάσα» για τις πτωχευμένες επιχειρήσεις

  • 1 Ιουλίου 2018

    ΟΑΕΔ: Επιδότηση έως και €500 σε νέους ανέργους για τον περιορισμό του brain drain

  • 15 Μαΐου 2018

    Άδικο, αντιαναπτυξιακό και εκτός Ευρωπαϊκής πραγματικότητας το “ψηφιακό” τέλος

  • 29 Μαρτίου 2018

    Τι ισχύει για την τραπεζική αργία 30 Μαρτίου – 2 Απριλίου και πως επηρεάζει όλες τις πληρωμές

  • 29 Μαρτίου 2018

    Οι νέες μέθοδοι των ελεγκτικών υπηρεσιών

ΘΕΜΑΤΑ

  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
  • ΚΛΑΔΙΚΑ
  • MARKETING
  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
  • ΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Γενικά

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΕΝΤΥΠΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ

  • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
  • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ




ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Χατζή 29, Άνω Πατήσια
11141 Aθήνα
Τηλ: +30. 210 21.32.356
Fax: +30. 210 21.32.357
Email: infoserv @ otenet.gr
© Copyright 2017 infoservice.com.gr | All Rights Reserved. | Created by Afternet