Autopromotec 2019: Η 28η έκθεση ξεκίνησε µε σηµαντικές νέες εξελίξεις

Δεκατρείς µήνες πριν την 28η Autopromotec, την εξειδικευµένη διεθνή έκθεση για τον εξοπλισµό αυτοκινήτων και το aftermarket που θα πραγµατοποιηθεί από 22-26 Μαΐου 2019 στο εκθεσιακό κέντρο της Μπολόνια, οι διοργανωτές ανακοίνωσαν αρκετές νέες εξελίξεις που αντικατοπτρίζουν το καινοτόµο πνεύµα και την ανάπτυξη που έχει η έκθεση αυτό το διάστηµα.
Η ανακατασκευή του εκθεσιακού χώρου της Bologna Fiere θα οδηγήσει σε µια πιο ορθολογική διαρρύθµιση των χώρων, και µια πρόσθετη αύξηση της επιφάνειας του. Επιπλέον θα ανανεωθεί η διαφηµιστική εικόνα της έκθεσης. Αυτή η νέα εικόνα αντικατοπτρίζει ένα πνεύµα που αγκαλιάζει το µέλλον της τεχνολογίας. Τέλος, τα προκαταρκτικά στοιχεία σχετικά µε τις προ-κρατήσεις, αριθµό που θεώρησαν πολύ θετικό οι διοργανωτές, επιβεβαιώνουν την κεντρική θέση της Autopromotec στο aftermarket σε παγκόσµιο επίπεδο.
Περισσότερoς εκθεσιακός χώρος και τοµείς
Η Autopromotec 2019 θα έχει συνολική επιφάνεια 162.000 m2 – 4.000 m2 περισσότερα από το 2017 – µε πάνω από 580 κατηγορίες προϊόντων που θα καλύπτουν όλους τους τοµείς του aftermarket. Η συνολική ανανέωση των αιθουσών 29 και 30, οι οποίες θα παίξουν ρόλο σαν «το σπίτι της διάγνωσης και του εξοπλισµού» µε κορυφαίες διεθνείς εταιρείες στον κλάδο, να επιβεβαιώνουν ήδη µε τη συµµετοχή τους τη στρατηγική σηµασία της Autopromotec στην αγορά.
Η αίθουσα 14, που φιλοξενεί το τµήµα διάγνωσης, θα αφιερωθεί τώρα σε εξοπλισµό συνεργείων και συντήρησης ελαστικών, ολοκληρώνοντας ένα σηµαντικό τοµέα προϊόντων που επικεντρώνεται αποκλειστικά στον κλάδο (Halls, 14, 15, 19, 20 και 22) συµπεριλαµβανοµένων των κατασκευαστών ,των αντιπροσώπων των ελαστικών και τροχών, του εξοπλισµού συντήρησης καινούργιων και αναγοµωµένων ελαστικών και συναφών εξαρτηµάτων των υπηρεσιών και του εξοπλισµού συνεργείων. Αυτός ο χώρος δεν έχει ισοδύναµο σε διεθνή κλίµακα όσον αφορά την έκταση και τον αριθµό των εταιρειών.
Χάρη στη νέα διάταξή της, η Autopromotec θα παρουσιάσει ένα από τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της, που είναι µια «έκθεση µέσα στην έκθεση». Αυτή είναι µια µοναδική πτυχή που επιτρέπει στους επισκέπτες να προγραµµατίσουν την επίσκεψή τους µε βάση συγκεκριµένα επαγγελµατικά ενδιαφέροντα. Η τοποθέτηση άλλων τοµέων δεν θα αλλάξει. Αυτοί οι τοµείς περιλαµβάνουν ανταλλακτικά, επισκευές αµαξώµατος, εξοπλισµό και προϊόντα για πρατήρια καυσίµων και πλυντήρια αυτοκινήτων, µέχρι πολυλειτουργικούς εξοπλισµούς, εδραιώνοντας την Autopromotec ως ένα διεθνές γεγονός µε επιρροή, στις αλυσίδες εφοδιασµού προϊόντων της δευτερογενούς αγοράς αυτοκινήτων.
Προ-κρατήσεις
Οι προ-κρατήσεις των χώρων από εκθέτες, σηµειώνουν αύξηση, παράγοντας που επιτρέπει στους διοργανωτές να έχουν ήδη αρχίσει να σχεδιάζουν τη διάταξη των διαφόρων τοµέων και να δώσουν µορφή στον εκθεσιακό χώρο για το 2019. Αλλά ακόµη και πριν από τις επίσηµες εγγραφές για την έκθεση, φέτος οι διοργανωτές ανακοίνωσαν τον αριθµό των προ-κρατήσεων στις αρχές Απριλίου, ένα µήνα νωρίτερα, από την έκθεση του 2017.
‘Εως σήµερα 642 εταιρείες έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον να συµµετάσχουν στην έκθεση, σε σύγκριση µε τις 627 την ίδια χρονική περίοδο το 2017. Από αυτές τις εταιρείες, το 6,8 % θα επιλέξουν την Autopromotec για πρώτη φορά για να εκθέσουν τα προϊόντα τους. Ιδιαίτερη σηµασία έχει η ξένη συµµετοχή 139 εταιρειών, από χώρες όπως η Κίνα και η Γερµανία, ακολουθούµενες από τις κυριότερες ευρωπαϊκές χώρες.
www.autopromotec.com