Automromotec : Ψηφιακή έκθεση και συνέδριο

Η Automromotec παρουσιάζει την ψηφιακή εκδήλωση Futurmotive – Digital Expo and Conference στις 10 Δεκεμβρίου 2020. Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί σε ένα εικονικό διαδραστικό περιβάλλον όπου θα συναντηθούν οι εταιρείες του aftermarket, φορείς του κλάδου και οι διεθνείς εμπειρογνώμονες και για να ανταλλάξουν ιδέες, και να μοιραστούν το όραμα τους για το μέλλον του τομέα.
Στόχος του project Futurmotive – Digital Expo και Conference είναι η προώθηση της δικτύωσης και της αλληλεπίδρασης μεταξύ των διαφόρων παραγόντων της αυτοκινητοβιομηχανίας και των νέων τεχνολογιών, σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο οικονομικό κλίμα.
Ο αντίκτυπος της πανδημίας στην αυτοκινητοβιομηχανία, η οποία σύμφωνα με ορισμένους αναλυτές θα έπρεπε να είχε επιβραδύνει την τεχνολογική ανάπτυξη του τομέα, δεν επηρέασε πραγματικά τις καινοτόμες διαδικασίες», δήλωσε ο Renzo Servadei, Διευθύνων Σύμβουλος της Autopromotec «Ζητήματα όπως η συνδεδεμένη κινητικότητα, η κυκλική οικονομία, η εφαρμογή λογισμικού τεχνητής νοημοσύνης στα οχήματα και η ψηφιοποίηση των συνεργείων και των δικτύων διανομής, είναι τα βασικά στοιχεία που θα καθορίσουν το οικονομικό κλίμα για το εγγύς μέλλον. Αυτά τα θέματα είναι η βάση πάνω στην οποία «χτίσαμε» το project Futurmotive: στόχος μας είναι η συμμετοχή του τομέα των ανταλλακτικών, του εξοπλισμού και των ελαστικών με αποτέλεσμα τη διάδοση των γνώσεων, την ενίσχυση των υφιστάμενων επιχειρηματικών σχέσεων και τη δημιουργία νέων. Η ψηφιακή εκδήλωση τον Δεκέμβριο, επιτρέπει στις εταιρείες του χώρου να παραμείνουν σε επαφή περιμένοντας τη μεγάλη «φυσική» εκδήλωση που έχει προγραμματιστεί για τον Μάιο του 2022».
Το Futurmotive θα πραγματοποιηθεί από τους διοργανωτές της Autopromotec σε ένα διαδραστικό εικονικό περιβάλλον όπου οι συμμετέχοντες θα μπορούν να παρακολουθήσουν αρκετές ομιλίες από διεθνείς φορείς και ειδικούς του χώρου, ακολουθούμενες από σεμινάρια για την αντιμετώπιση ζητημάτων με περισσότερες λεπτομέρειες.
Επιπλέον θα ασχοληθούν με θέματα που σχετίζονται με την κινητικότητα και τις νέες τεχνολογίες, το περιβάλλον τη βιωσιμότητα της βιομηχανίας και τις νέες εξελίξεις μετά την εξάπλωση της πανδημίας.
Άφθονος χρόνος και χώρος θα αφιερωθεί επίσης στις επιχειρηματικές σχέσεις: στην πραγματικότητα οι χορηγοί θα είναι παρόντες στα εικονικά τους περίπτερα, από τα οποία όχι μόνο θα είναι δυνατή η πρόσβαση στο υλικό που διατίθεται από κάθε εταιρεία, αλλά θα υπάρχει επίσης η δυνατότητα άμεσης επικοινωνίας με αντιπρόσωπους πωλήσεων μέσω συνομιλίας και τηλεδιάσκεψης.