infoservice.com.gr

Top Menu

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Main Menu

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

logo

infoservice.com.gr

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • DigiParts – LAUNCH Europe GmbH: Nέο διαγνωστικό X-431 EURO MINI

  • Έως το 2030, η Volvo Cars θα γίνει εταιρεία μόνο ηλεκτρικών αυτοκινήτων

  • Automechanika Istanbul: Θα πραγματοποιηθεί στις 18-21 Νοεμβρίου του 2021

  • «Ορατά» Ανταλλακτικά: Η νοµοθεσία της ΕΕ και ο επισκευαστικός κλάδος

  • Hella Gutmann Μega macs: Επιτρέπει διάγνωση σε οχήματα Mercedes-Benz

PLAYERΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
Αρχική›PLAYER›Audi: Ανακύκλωση αλουµινίου «κλειστού βρόχου» σε εργοστάσια της Audi

Audi: Ανακύκλωση αλουµινίου «κλειστού βρόχου» σε εργοστάσια της Audi

Από Admin
25 Αυγούστου 2020
124
0

 Την τελευταία τριετία, η Audi, σε συνεργασία µε τους προµηθευτές της, κάνει εκτεταµένη ανακύκλωση αλουµινίου «κλειστού βρόχου» σε εργοστάσιά της.

 Η ανακύκλωση κλειστού βρόχου ουσιαστικά επαναπροωθεί τη φύρα του αλουµινίου από τη γραµµή παραγωγής στους προµηθευτές, για επεξεργασία και επιστροφή ως νέα πρώτη ύλη στο ίδιο εργοστάσιο. Κατόπιν επεξεργασίας, το αλουµίνιο είναι και πάλι διαθέσιµο σε απόλυτα ίδιας ποιότητας φύλλα έτοιµα για κατεργασία στις πρέσες, ενώ παράλληλα έχουν εξοικονοµηθεί ενέργεια και φυσικές πρώτες ύλες και έχει αποφευχθεί η έκλυση µεγάλης ποσότητας CO2 στο περιβάλλον

Αυτός ο τύπος ανακύκλωσης αλουµινίου ξεκίνησε στο εργοστάσιο του Neckarsulm το 2017 και από τις αρχές του έτους έχει επεκταθεί και στο Ingolstadt.  To 2019, µόνο στο Neckarsulm, αποφεύχθηκε η έκλυση στο περιβάλλον περισσότερων από 150.000 τόνων CO2 χάρη στην ανακύκλωση αλουµινίου κλειστού βρόχου. Αυτός ο τύπος ανακύκλωσης εφαρµόζεται στην παραγωγή των A3, A4, A5, A6, A7, A8 και e-tron.

 Η χρήση δευτερογενούς αλουµινίου επιτρέπει εξοικονόµηση ενέργειας έως και 95% σε σύγκριση µε το πρωτογενές αλουµίνιο, χωρίς την παραµικρή διαφορά στην ποιότητα.

Η Audi έχει µακρά παράδοση στη χρήση αλουµινίου. Το πρώτο Audi A8 µε το Audi Space Frame, µία καινοτόµα υλοποίηση βασισµένη στο αλουµίνιο, έκανε το ντεµπούτο του το 1994. Η Audi συνεχίζει να χρησιµοποιεί το ελαφρύ µέταλλο σε διάφορα εξαρτήµατα του πολυτελούς sedan και στην τέταρτη γενιά του. Ωστόσο, η παραγωγή αλουµινίου είναι εξαιρετικά ενεργοβόρα. Για τον λόγο αυτό, έχει υιοθετήσει την ανακύκλωση «κλειστού βρόχου», που σηµαίνει µία διαρκή προµήθεια, χρήση και ανακύκλωση του υλικού, µέσα στη διαδικασία κατασκευής ενός αυτοκινήτου. Αυτό εξοικονοµεί πολύτιµες πρώτες ύλες και βελτιώνει το ενεργειακό αποτύπωµα του µοντέλου, πριν εισέλθει στη φάση χρήσης. Η συγκεκριµένη µορφή ανακύκλωσης χρησιµοποιείται σήµερα στο Neckarsulm και το Ingolstadt, στην κατασκευή των A3, A4, A5, A6, A7 και A8, καθώς και για παραγωγή ανταλλακτικών των Audi e-tron και e-tron Sportback.

«Η αποτελεσµατική, συνετή και λιτή χρήση των πόρων είναι εξίσου σηµαντική για εµάς όσο και η µείωση των εκποµπών CO2», λέει ο Marco Philippi, Επικεφαλής της Στρατηγικής Προµηθειών. «Οι απαιτήσεις σε ενέργεια για την παραγωγή δευτερογενούς αλουµινίου από ανακύκλωση, είναι έως 95% χαµηλότερες από την αντίστοιχη ενέργεια για την παραγωγή πρωτογενούς αλουµινίου».

Η Audi παρουσίασε την ανακύκλωση αλουµινίου κλειστού βρόχου στο Neckarsulm το 2017. Η φύρα αλουµινίου που δηµιουργείται τόσο στις πρέσες όσο και στα υπόλοιπα τµήµατα της γραµµής παραγωγής, αποστέλλεται απευθείας στον προµηθευτή. Εκεί γίνεται ανακύκλωση σε φύλλα αλουµινίου των οποίων η ποιότητα είναι πανοµοιότυπη µε αυτήν των αρχικών.

Το αλουµίνιο αυτό χρησιµοποιείται στη συνέχεια κανονικά από την Audi στην παραγωγή. Μόνο στο Neckarsulm, την περασµένη χρονιά, η ανακύκλωση αλουµινίου κλειστού βρόχου απέτρεψε την έκλυση περισσότερων από 150.000 τόνων ρύπων CO2 στο περιβάλλον ενώ η συνολική ποσότητα από το 2017 υπολογίζεται στους 350.000 τόνους. Η ανακύκλωση αλουµινίου κλειστού βρόχου υλοποιήθηκε από την αρχή της χρονιάς και στο Ingolstadt ενώ στο Györ θα παρουσιαστεί το 2021, µε κατασκευή επιπλέον εργοστασίου.

Η µετάβαση στην ηλεκτρική κινητικότητα αλλάζει την ισορροπία ρύπων, αυξάνοντας το ποσοστό εκποµπών CO2 για το οποίο ευθύνεται η εφοδιαστική αλυσίδα. Υπολογίζεται ότι σε αυτή και στη διαδικασία παραγωγής, έως το 2025 η Audi θα παράγει προοπτικά σχεδόν το ένα τέταρτο των εκποµπών CO2, µε βάση τον προβλεπόµενο µέσο όρο του στόλου.

Η Audi συνεργάζεται έγκαιρα µε τους προµηθευτές της για να υιοθετήσει µέτρα που θα έχουν αντίκτυπο σε αυτήν την πρώιµη φάση της ζωής ενός µοντέλου και τη σηµαντική µείωση ρύπων CO2. Οι ευκαιρίες βρίσκονται κυρίως σε ανακύκλωση κλειστού βρόχου διάφορων υλικών, τη διαδοχική αύξηση στη χρήση υλικών σε δευτερογενές επίπεδο, τη χρήση πολυµερών υλικών και τη χρήση ηλεκτρικής ενέργειας προερχόµενη από ανανεώσιµες πηγές.

Αυτά τα µέτρα αναµένεται να είναι πλήρως αποτελεσµατικά έως το 2025 και θα κάνουν πιθανή την εξοικονόµηση κατά µέσο όρο περίπου 1,2 τόνων ρύπων CO2 ανά όχηµα.

www.audi.gr

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
ΕτικέτεςAUDIautomotive industryΑνακυκλωση αλουµινιου
Προηγούμενο

General Tire Grabber AT³ µε νέο µίγµα ...

Επόμενο

Axalta: Εκτεταµένη ζωντανή εικονική εκπαίδευση στους πελάτες ...

Σχετικά άρθρα Περισσότερα του ιδίου

  • PLAYERΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

    Οι ήχοι επιστημονικής φαντασίας της ηλεκτρικής Mustang Mach-E +video

    13 Σεπτεμβρίου 2020
    Από Admin
  • PLAYERΤΕΧΝΙΚΑ

    SKODA: Μπλοκ κυλίνδρων µε επίστρωση πλάσµατος

    31 Δεκεμβρίου 2020
    Από Admin
  • PLAYERΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

    Η εφαρμογή Volvo on Call για smartphone δίνει τώρα στους οδηγούς plug-in υβριδικών πληροφορίες για την οδήγηση με ηλεκτρική ενέργεια

    30 Αυγούστου 2020
    Από Admin
  • PLAYERΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

    Audi: Προσήλωση στην κορυφαία ποιότητα

    20 Νοεμβρίου 2019
    Από Admin
  • PLAYERΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

    Hyundai Motor: Εντυπωσιάζει το Νέο Santa Fe!

    23 Αυγούστου 2020
    Από Admin
  • PLAYERΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

    Το ξεχωριστό τιμόνι δύο ακτίνων της νέας SKODA OCTAVIA

    11 Δεκεμβρίου 2020
    Από Admin

  • autoservice.com.gr_Federal-Mogul_ 1
    autoSERVICEPLAYER

    Ferodo: Επεκτάσεις, εξελίξεις, νέες τεχνολογίες…

  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

    Η BILSTEIN: DampTronic® για VW Golf VII, Passat B8 στην Automechanika

  • PLAYERΕΚΘΕΣΕΙΣΦΑΝΟΒΑΦΕΣ

    Η HB BODY στην Automechanika Dubai 2019

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

  • 5 Μαρτίου 2021

    DigiParts – LAUNCH Europe GmbH: Nέο διαγνωστικό X-431 EURO MINI

  • 4 Μαρτίου 2021

    Έως το 2030, η Volvo Cars θα γίνει εταιρεία μόνο ηλεκτρικών αυτοκινήτων

  • 3 Μαρτίου 2021

    Automechanika Istanbul: Θα πραγματοποιηθεί στις 18-21 Νοεμβρίου του 2021

  • 1 Μαρτίου 2021

    «Ορατά» Ανταλλακτικά: Η νοµοθεσία της ΕΕ και ο επισκευαστικός κλάδος

  • 26 Φεβρουαρίου 2021

    Hella Gutmann Μega macs: Επιτρέπει διάγνωση σε οχήματα Mercedes-Benz

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

  • 17 Ιανουαρίου 2020

    H ΤΟΤΑΛ ΕΛΛΑΣ στηρίζει το Ι.Ο.ΑΣ. «Πάνος Μυλωνάς» για την υλοποίηση του εκπαιδευτικού προγράμματος «Ασφαλώς Ποδηλατώ»

  • 8 Σεπτεμβρίου 2019

    ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ. Οι ειδικότητες με τη μεγαλύτερη ζήτηση στην αγορά εργασίας

  • 18 Απριλίου 2019

    Audi: Σχεδίαση εικονικής εκπαίδευσης χωρίς σχεδόν καµία γνώση προγραµµατισµού

  • 12 Φεβρουαρίου 2019

    Το ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ παρουσιάζει τις τάσεις στην Μεταδευτεροβάθμια Εκπαίδευση

  • 26 Οκτωβρίου 2018

    Μειώνονται τα εξεταζόμενα μαθήματα του ΕΠΑΛ το νέο σχολικό έτος 2018 – 2019

Ακολουθήστε μας

ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ

  • 26 Οκτωβρίου 2018

    ΣτΕ: Απόφαση «ανάσα» για τις πτωχευμένες επιχειρήσεις

  • 1 Ιουλίου 2018

    ΟΑΕΔ: Επιδότηση έως και €500 σε νέους ανέργους για τον περιορισμό του brain drain

  • 15 Μαΐου 2018

    Άδικο, αντιαναπτυξιακό και εκτός Ευρωπαϊκής πραγματικότητας το “ψηφιακό” τέλος

  • 29 Μαρτίου 2018

    Τι ισχύει για την τραπεζική αργία 30 Μαρτίου – 2 Απριλίου και πως επηρεάζει όλες τις πληρωμές

  • 29 Μαρτίου 2018

    Οι νέες μέθοδοι των ελεγκτικών υπηρεσιών

ΘΕΜΑΤΑ

  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
  • ΚΛΑΔΙΚΑ
  • MARKETING
  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
  • ΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Γενικά

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΕΝΤΥΠΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ

  • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
  • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ




ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Χατζή 29, Άνω Πατήσια
11141 Aθήνα
Τηλ: +30. 210 21.32.356
Fax: +30. 210 21.32.357
Email: infoserv @ otenet.gr
© Copyright 2017 infoservice.com.gr | All Rights Reserved. | Created by Afternet