infoservice.com.gr

Top Menu

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Main Menu

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

logo

infoservice.com.gr

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • Διαγνωστικός έλεγχος ηλεκτρικών οχηµάτων (ΕV Hybrid)

  • Hella: Βαλβίδες ψεκασµού (µπεκ)

  • Εκποµπές αυτοκινήτων Euro 7 – Ακυρώνεται η αύξηση των ορίων το 2026;

  • Συνεργασία για την προώθηση ασφάλειας, δεξιοτήτων και προτύπων επισκευής συγκρούσεων

  • Δώδεκα διαφορετικοί τύποι συγκόλλησης εκ των οποίων τρεις αφορούν το αυτοκίνητο

PLAYERΤΕΧΝΙΚΑ
Αρχική›PLAYER›AS-PL: Πώς να ελέγξετε τον εκκινητήρα χωρίς να τον αποσυναρµολογήσετε

AS-PL: Πώς να ελέγξετε τον εκκινητήρα χωρίς να τον αποσυναρµολογήσετε

Από Admin
10 Νοεμβρίου 2021
732
0

Ο εκκινητήρας ή µίζα, τον οποίο όλοι χρησιµοποιούν τουλάχιστον µερικές φορές την ηµέρα, µπορεί να υποστεί για διάφορους λόγους βλάβη. Οι τεχνικοί της AS-PL, του κατασκευαστή εναλλακτήρων και εκκινητήρων (Μίζες) µε 29 χρόνια εµπειρίας, συµβουλεύουν µε ποιον τρόπο µπορείτε να διαγνώσετε την πηγή των προβληµάτων.

Τα σύγχρονα αυτοκίνητα γίνονται όλο και πιο άνετα και αξιόπιστα. Αναλογικά όργανα µέτρησης, κουµπιά και διακόπτες γίνονται παρωχηµένα και ξεπερασµένα προς όφελος, µεταξύ άλλων, των οθονών αφής. Είναι όλο και λιγότερο συνηθισµένο να ανοίγετε το καπό και να ενδιαφέρεστε για το τι βρίσκεται κάτω από αυτό.

Τι να κάνετε αν δεν µπορείτε να βάλετε µπροστά τον κινητήρα
Η πιο συνηθισµένη αιτία των προβληµάτων εκκίνησης του κινητήρα είναι η κατάσταση της µπαταρίας ή των σφιγκτήρων, δηλαδή των συνδέσεων των καλωδίων µε τους πόλους της µπαταρίας. Αν προσπαθήσετε να βάλετε µπροστά τον κινητήρα και τα φώτα σβήνουν ή εξασθενούν πολύ και η µίζα δεν λειτουργεί σωστά, µπορείτε να είστε αρκετά σίγουροι, ότι το πρόβληµα είναι στη µπαταρία. Μερικές φορές αρκεί να καθαρίσετε τις επαφές, να ελέγξετε τη µπαταρία και να τη φορτίσετε. Όταν χρειάζεται να βάλετε µπροστά τον κινητήρα, απλά χρησιµοποιήστε µια επιπλέον µπαταρία από άλλο όχηµα. Εάν τα συµπτώµατα της δυσλειτουργίας είναι τα ίδια µετά την εκτέλεση αυτών των βηµάτων, αυτό µπορεί να υποδηλώνει ελαττωµατική µίζα.

Η µίζα εκκινεί τον κινητήρα εσωτερικής καύσης
Οι πιο συνηθισµένες ηλεκτρικές µίζες είναι κινητήρες συνεχούς ρεύµατος που χρησιµοποιούνται για να περιστρέφουν τον στροφαλοφόρο άξονα του κινητήρα και να του δίνουν την κατάλληλη ταχύτητα. Αυτή η ταχύτητα επιτρέπει στον κινητήρα να αρχίσει να λειτουργεί από µόνος του. Η µίζα αντλεί το µεγαλύτερο µέρος της ηλεκτρικής της ενέργειας από τη µπαταρία κατά την εκκίνηση του κινητήρα. Αποτελείται µεταξύ άλλων, από την κεφαλή, το σύστηµα εµπλοκής Bendix (συµπεριλαµβανοµένης της διάταξης ασφαλείας και της βάσης της διάταξης ασφαλείας), το κιβώτιο υποπολλαπλασιασµού, το γρανάζι και το ελατήριό του, το κάλυµµα του κιβωτίου υποπολλαπλασιασµού, τον ρότορα, τον στάτη, το τερµατικό ψυκτρών και το πίσω κάλυµµα. Η όλη συναρµολόγηση ολοκληρώνεται µε τις κατάλληλες βίδες.

Η µίζα λειτουργεί σωστά, όταν οι παράµετροι της τροφοδοσίας της είναι σωστές
Εάν τα φώτα χαµηλώνουν κατά την προσπάθεια εκκίνησης και η µίζα «γυρίζει» τον κινητήρα µε δυσκολία, η αιτία µπορεί να είναι η κακή κατάσταση µιας από τις συνδέσεις τροφοδοσίας. Κατά τη διάρκεια της εκκίνησης, το ρεύµα ρέει από τη µπαταρία προς τη µίζα µε τιµή αρκετών εκατοντάδων αµπέρ. Με τόσο υψηλό ρεύµα, κάθε ηλεκτρική σύνδεση που γίνεται µε χοντρά καλώδια πρέπει να είναι πλήρως λειτουργική, καθώς µεταξύ της µπαταρίας και της µίζας υπάρχουν πολλές συνδέσεις και η βλάβη οποιασδήποτε από αυτές εµποδίζει τη σωστή λειτουργία της µίζας.

Τα ερωτηµατικά που υπάρχουν στο (διάγραµµα 1) καλωδίωσης µεταξύ της µπαταρίας και της µίζας προσδιορίζουν τα βασικά σηµεία που µπορεί να προκαλέσουν δυσκολίες στην εκκίνηση.

Συνδέσεις µεταξύ της µπαταρίας και της µίζας
Εάν δεν ακούτε την ανταπόκριση της µίζας όταν προσπαθείτε να βάλετε µπροστά τον κινητήρα, αυτό µπορεί να σηµαίνει ότι δεν υπάρχουν 12 βολτ στον ακροδέκτη εκκίνησης της µίζας (δυναµικό 50) για την εκκίνησή της. Μπορεί να υπάρχουν πολλοί λόγοι γι’ αυτό και η πρόσβαση στα ενδιάµεσα εξαρτήµατα είναι συχνά πολύ δύσκολη ή και αδύνατη. Ο εντοπισµός της αιτίας εδώ απαιτεί κατάλληλα εργαλεία. Αξίζει επίσης να κάνετε µια δοκιµή για την εκκίνηση της µίζας χωρίς όλα τα ενδιάµεσα εξαρτήµατα µεταξύ της ανάφλεξης και της µίζας.

Ακροδέκτες της µίζας
Για µια τέτοια δοκιµή, το µόνο που χρειάζεστε είναι ένα κοµµάτι µονωµένου καλωδίου (κατάλληλης διατοµής), µε τη βοήθεια του οποίου θα κάνετε µια σύντοµη σύνδεση στους ακροδέκτες της µίζας (όπως στο  διάγραµµα 2 των ακροδεκτών της). Τοποθετήστε το ένα άκρο του καλωδίου στον υψηλότερο, παχύ ακροδέκτη (12 V – δυναµικό 30) και µε το άλλο άκρο ακουµπήστε για λίγο τον ακροδέκτη στον οποίο είναι συνδεδεµένο το λεπτό καλώδιο (εκκίνηση – δυναµικό 50). Εάν η µίζα δεν ανταποκρίνεται, είναι ελαττωµατική. Εάν ανταποκρίνεται, σηµαίνει ότι υπάρχει βλάβη στην εγκατάσταση µιας από τις ενδιάµεσες συσκευές, η οποία καθιστά αδύνατη την εκκίνηση.

Αξίζει να θυµόµαστε ότι τα σύγχρονα αυτοκίνητα διαθέτουν ένα εκτεταµένο σύστηµα ελέγχου ασφαλείας. Σε περίπτωση ορισµένων βλαβών, το σύστηµα αυτό µπορεί να σας επιτρέψει να φτάσετε στον προορισµό σας, αλλά θα εµποδίσει την εκ νέου εκκίνηση του κινητήρα.

https://as-pl.com/el/main

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
ΕτικέτεςaftermarketAS-PLΚΙΝΗΤΗΡΑΣΜΙΖΑ
Προηγούμενο

Η Continental γιόρτασε τα 150α γενέθλιά της

Επόμενο

Ηλεκτρικά οχήµατα και υψηλή τάση

Σχετικά άρθρα Περισσότερα του ιδίου

  • autoSERVICEPLAYER

    BorgWarner: Nέο ισχυρό turbo S300 Super Core

    18 Φεβρουαρίου 2019
    Από Admin
  • autoservice.com.gr_Mahle
    autoSERVICEPLAYER

    Γεωργικά µηχανήµατα: Οι συχνότερες αιτίες βλάβης και η αντιμετώπιση τους

    22 Ιουνίου 2018
    Από Admin
  • PLAYERΤΕΧΝΙΚΑ

    Κινητήρας περιστροφικών βαλβίδων

    14 Δεκεμβρίου 2020
    Από Admin
  • autoSERVICEPLAYER

    Νέος ηλεκτρονικός κατάλογος HELLA για συνεργεία και χονδρέµπορους

    20 Ιουνίου 2022
    Από Admin
  • autoSERVICEPLAYER

    Οι νέες λάµπες Philips X-tremeVision G-force και White VisionUltra car

    23 Ιανουαρίου 2019
    Από Admin
  • autoSERVICEPLAYER

    DENSO Aftermarket: Ανανεωµένη ιστοσελίδα στα ελληνικά

    29 Ιουλίου 2022
    Από Admin

  • autoSERVICE

    Εξοπλισμένοι για το μέλλον από την Hella Gutmann

  • autoSERVICE

    Έξυπνη ανάρτηση από τη MONROE (Monroe Intelligent Suspencion)

  • autoSERVICE

    ETSC & Ι.Ο.ΑΣ. «Πάνος Μυλωνάς»

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

  • 26 Ιανουαρίου 2023

    Διαγνωστικός έλεγχος ηλεκτρικών οχηµάτων (ΕV Hybrid)

  • 25 Ιανουαρίου 2023

    Hella: Βαλβίδες ψεκασµού (µπεκ)

  • 24 Ιανουαρίου 2023

    Εκποµπές αυτοκινήτων Euro 7 – Ακυρώνεται η αύξηση των ορίων το 2026;

  • 21 Ιανουαρίου 2023

    Συνεργασία για την προώθηση ασφάλειας, δεξιοτήτων και προτύπων επισκευής συγκρούσεων

  • 20 Ιανουαρίου 2023

    Δώδεκα διαφορετικοί τύποι συγκόλλησης εκ των οποίων τρεις αφορούν το αυτοκίνητο

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

  • 1 Ιουλίου 2021

    Ηλεκτροκίνηση & Εγκατάσταση Σταθμών Φόρτισης από το IsZEB

  • 17 Ιανουαρίου 2020

    H ΤΟΤΑΛ ΕΛΛΑΣ στηρίζει το Ι.Ο.ΑΣ. «Πάνος Μυλωνάς» για την υλοποίηση του εκπαιδευτικού προγράμματος «Ασφαλώς Ποδηλατώ»

  • 8 Σεπτεμβρίου 2019

    ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ. Οι ειδικότητες με τη μεγαλύτερη ζήτηση στην αγορά εργασίας

  • 18 Απριλίου 2019

    Audi: Σχεδίαση εικονικής εκπαίδευσης χωρίς σχεδόν καµία γνώση προγραµµατισµού

  • 12 Φεβρουαρίου 2019

    Το ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ παρουσιάζει τις τάσεις στην Μεταδευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Ακολουθήστε μας

ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ

  • 26 Οκτωβρίου 2018

    ΣτΕ: Απόφαση «ανάσα» για τις πτωχευμένες επιχειρήσεις

  • 1 Ιουλίου 2018

    ΟΑΕΔ: Επιδότηση έως και €500 σε νέους ανέργους για τον περιορισμό του brain drain

  • 15 Μαΐου 2018

    Άδικο, αντιαναπτυξιακό και εκτός Ευρωπαϊκής πραγματικότητας το “ψηφιακό” τέλος

  • 29 Μαρτίου 2018

    Τι ισχύει για την τραπεζική αργία 30 Μαρτίου – 2 Απριλίου και πως επηρεάζει όλες τις πληρωμές

  • 29 Μαρτίου 2018

    Οι νέες μέθοδοι των ελεγκτικών υπηρεσιών

ΘΕΜΑΤΑ

  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
  • ΚΛΑΔΙΚΑ
  • MARKETING
  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
  • ΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Γενικά

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΕΝΤΥΠΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ

  • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
  • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ




ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Χατζή 29, Άνω Πατήσια
11141 Aθήνα
Τηλ: +30. 210 21.32.356
Fax: +30. 210 21.32.357
Email: infoserv @ otenet.gr
ΓΕΜΗ: 009647101000
© Copyright 2017 infoservice.com.gr | All Rights Reserved. | Created by Afternet